لینکدین بیش از 900 میلیون عضو در ده ها کشور دارد. تنها در ایالات متحده، آنها بیش از 180 میلیون کاربر فعال دارند. این یعنی تعداد زیادی از مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری بالقوه همه در یک پلت فرم اجتماعی هستند.
بنر کسب و کار لینکدین شما باید برای بیش از 63 میلیون تصمیم گیرنده جذاب و قانع کننده باشد. یک مکان عالی برای شروع این است که مطمئن شوید بنر شما دارای فاکتور WOW است.
در این مقاله به نمونههای بنر لینکدین میپردازیم که شما را به این هدف میرساند.
- آمازون
- برگر کینگ
- شانل
- چوبانی
- ترمو فیشر
- والت دیزنی
- مهمان نوازی هول فودز یوسمیتی
عناصر کلیدی یک بنر جذاب لینکدین
چند روش برتر وجود دارد که می توانید از همان ابتدا برای بنر خود پیاده سازی کنید. این عناصر کلیدی تضمین می کنند که بنر شما بالاتر از حد متوسط است:
- تصویر با کیفیت بالا: مطمئن شوید که از یک تصویر حرفه ای، با وضوح بالا و چشمگیر استفاده می کنید.
- ثبات برند: مانند تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود، باید با رنگ ها، لوگو و زیبایی شناسی کلی شرکت خود سازگار باشید.
- پاک کردن پیام: در مورد پیامی که می خواهید مردم را با آن جذب کنید تصمیم بگیرید. می توانید از یک شعار، شعار یا تصویر قوی برای تجسم پیام خود استفاده کنید.
- سادگی و وضوح: عناصر طراحی زیادی را به بنر خود اضافه نکنید. به یاد داشته باشید که فضا محدود است و در دستگاه های مختلف به طور متفاوت دیده می شود، بنابراین مطمئن شوید که طراحی تمیز و شفافی دارید.
از اینجا، فقط باید زاویه شخصی خود را نسبت به طراحی پیدا کنید تا نمایه لینکدین خود را به طور کامل بهینه کنید.
8 نمونه بنر الهام گرفته از لینکدین
ما چندین نمونه بنر لینکدین را جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم الهام بگیرید. هر یک زاویه منحصر به فرد را برای شرکت و ارزش پیشنهادی خاص خود تطبیق داده است.
1. نمونه بنر لینکدین آمازون
آمازون به جای نشان دادن انبار یا محصولات خود، تصمیم گرفت کارمندان خود را به نمایش بگذارد و یک جایزه را به عنوان شرکت برتر در ایالات متحده به نمایش بگذارد. آنها یک کولاژ با تصاویر با وضوح بالا در طراحی ساده و تمیز ایجاد کرده اند. بی نظمی وجود ندارد و جایزه ساده است.
2. نمونه بنر برگر کینگ لینکدین
طراحی برگر کینگ شبیه آمازون است. این یک کلاژ ساده و افقی از تصاویر با وضوح بالا است. اما برگر کینگ به جای تمرکز بر کارمندان خود، محصول خود را به نمایش می گذارد. لوگو در تصویر وسط روی تراشه ها نیز تکرار شده است.
غذا خوشمزه به نظر می رسد، رنگ ها روشن و تیز هستند، و واقعاً باعث می شود که من بخواهم برگر بخورم!
3. نمونه بنر Chanel LinkedIn
Chanel با طراحی بنر خود کاری بسیار هوشمندانه انجام داده است. آنها تصمیم گرفته اند که طرح کلی را سفید نگه دارند و آن را به طور بی عیب و نقصی در صفحه شرکت لینکدین خود استتار کنند. دستورالعمل های برند آنها در مورد خطوط دقیق و تمیز به خوبی در اینجا، در بنر آنها اجرا شده است. شما نمی توانید آن را با هیچ برند دیگری اشتباه بگیرید.
4. نمونه بنر Chobani LinkedIn
حال به سراغ برند دیگری برویم که رویکردی کاملا متفاوت در پیش گرفته است.
چوبانی یک شرکت غذایی است که بر روی ماست، نوشیدنی های پروبیوتیک و شیر جو دوسر تمرکز دارد. آنها بر استفاده از مواد طبیعی و محلی تاکید دارند. بنر آنها این را با طراحی تازه و میوه ای که گویا و رنگارنگ است، نشان می دهد.
آنها یک شعار ساده دارند و بر مشتریان خود و اهمیت آنها برای آنها تمرکز می کنند. این باعث می شود که بنر برای مشتریان شخصی و جذاب به نظر برسد.
5. نمونه بنر Thermo Fisher Scientific LinkedIn
البته، میتوانید مانند این بنر ترمو فیشر، مسیر پررنگ را طی کنید. آنها یک تصویر ساده از یک یافته علمی از نمای نزدیک گرفته اند، سپس آن را با رنگ قرمز تند، شبیه به قرمز لوگوی خود، رنگ آمیزی کرده اند. این یک راه موثر برای ایجاد یک بنر چشم نواز است.
6. شرکت والت دیزنی
این خود والت دیزنی بود که گفت: «اول، فکر کنید. دوم، باور کنید. سوم، رویا. و بالاخره جرات کن.» به نظر می رسد که شرکت این دیدگاه را حفظ کرده است. بنر لینکدین شرکت والت دیزنی، تمام خاطرات دوران کودکی و شخصیت های محبوبی را که دوستشان داریم، با شعاری که بر کاربر تأکید دارد، نشان می دهد. آنها می خواهند که شما در داستان شرکت کنید و بخشی از سفر باشید که سرگرمی آنهاست. راهی عالی برای تعامل با کاربر و استفاده از تصاویر برای انتقال احساسات.
7. نمونه بنر لینکدین بازار کامل مواد غذایی
بنر Whole Foods عناصر مختلفی دارد. علیرغم اندازه آن، تصاویری از کارمندان خود، آرم، شعار و بیانیه رنگی پررنگ را حمل می کند. با این حال، به هیچ وجه به هم ریختگی احساس نمی شود. طراح با هوشمندی با استفاده از خطوط، فضا و تقارن توانسته است همه اینها را در کنار هم نگه دارد.
8. نمونه بنر Yosemite Hospitality LinkedIn
یوسمیتی یک پارک ملی شناخته شده در کالیفرنیا است و از پروفایل لینکدین خود برای تبلیغ گردشگری در منطقه حفاظت شده خود استفاده می کند. در حالی که سایر سایتهای گردشگری ممکن است زمان خانوادگی یا محبوبیت را افزایش دهند، یوسمیتی یک پیام ساده دارد: این یکی از زیباترین مکانهای روی زمین است.
تنها با وضوح بالا، پیام خود را به صورت بصری با موفقیت ارائه کرده اند.
رشد حضور اجتماعی خود با WebFX پیاده روی در پارک است.
“WebFX به شما اجازه می دهد تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را بدون استرس رشد دهید! آنها آگاه هستند و با نیازهای شرکت شما سازگار هستند!»
درباره خدمات رسانه های اجتماعی ما بیشتر بیاموزید
نکاتی برای ایجاد یک بنر درجه یک لینکدین
چند ترفند وجود دارد که می توانید هنگام طراحی بنر لینکدین خود از آنها استفاده کنید:
- از ابزارهای حرفه ای استفاده کنید: ابزارهای طراحی رایگان و پولی زیادی وجود دارد، اما یک مکان خوب برای شروع Adobe، Canva و حتی Gimp است.
- ترکیب عناصر برند: به یاد داشته باشید که از فونت ها، رنگ ها و لوگوهای خود با وضوح بالا استفاده کنید. شما می خواهید نام تجاری شما به بهترین شکل ظاهر شود!
- تست کنید و دوباره تست کنید: اگر چند ایده خوب دارید، چرا همه آنها را امتحان نکنید؟ از تست A/B با طرح های مختلف استفاده کنید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد.
با کمک WebFX در LinkedIn حرفه ای شوید
اگر میخواهید یک نمایه لینکدین ایجاد کنید که مشتریان را جذب کند، رهبران را جذب کند و مشتریان و کارمندان بالقوه را جذب کند، سپس WebFX را وارد کنید. ما بیش از 28 نفر در بازاریابی دیجیتال کار می کنند، طراحی می کنند، کپی می نویسند، و مشتریان خود را در رسانه های اجتماعی POP می کنند، از جمله لینکدین.
ما میتوانیم به شما کمک کنیم شرکت خود را بر روی پلتفرمی راهاندازی کنید که به مخاطبان شما برسد و نیازهای آنها را برآورده کند. با ایجاد یک نمایه حرفه ای، سرنخ های بیشتری در لینکدین ایجاد کنید. با ما تماس بگیرید 888-601-5359 تا همین الان سفر لینکدین خود را شروع کنید.