LinkedIn در حال راه اندازی گزارش تعامل شرکت است که بینش های ارزشمندی را برای بازاریابان ارائه می دهد.
گزارش جدید شرکت LinkedIn در حال حاضر در دسترس است و داده هایی را ارائه می دهد تا به بازاریابان B2B کمک کند درک کنند آیا به مخاطبان مناسب دسترسی دارند.
گزارش تعامل شرکت معیارهای مختلفی را نشان می دهد که نشان می دهد مخاطبان اصلی چقدر درگیر تجارت هستند.
داده ها توسط شرکت هایی طبقه بندی می شوند که یک تجارت از نظر آنها بسیار با ارزش است.
بازاریابان معیارهای زیر را از جمله در گزارش تعامل شرکت پیدا می کنند:
- سطح نامزدی کل: محاسبه شده با در نظر گرفتن مجموع جذب تبلیغات ، مشارکت ارگانیک و بازدید از وب سایت – تقسیم بر تعداد اعضای هدف گذاری شده و معیار در شرکت های بازاریابی در LinkedIn.
- عضو مورد نظر: تعداد اعضایی که در این شرکت کار می کنند و توسط یک کمپین هدف قرار گرفته اند.
- جذابیت تبلیغات کلی: تعداد پسندیدن ها ، نظرات ، کلیک ها ، اشتراک ها و بازدیدهای ویدئوها (اگر اعضا حداقل 25٪ از ویدیو را مشاهده کنند ، شمارش می شود). شامل تبلیغات پولی و تبلیغاتی است که به صورت ویروسی به اشتراک گذاشته می شود.
نامزدی کل ارگانیک: تعداد کل تعاملات ارسال شده از صفحه LinkedIn سازمان شما.
کل بازدیدهای وب سایت: تعداد دفعات بازدید اعضا از صفحه وب شما که با برچسب LinkedIn Insight مرتبط است.
نحوه استفاده از گزارش تعامل شرکت
LinkedIn می گوید گزارش جدید آن بازاریابان را قادر به انجام سه کار می کند: بدانید، تمرکز، و فهمیدن.
که به موارد زیر اشاره دارد:
- دانستن اگر به افراد مناسب می رسید
- تمرکز کردن در مورد شرکتهایی که نیاز به فروش و خدمات بازاریابی دارند.
- فهم نحوه عملکرد تبلیغات و محتوای ارگانیک با مخاطبان اصلی.
به عنوان مثال بازاریاب ها می توانند “برداشت ها” را مشاهده کنند تا ببینند آیا تبلیغات توسط تصمیم گیرندگان شخصی که نیاز به دیدن آنها دارند مشاهده می شود یا خیر.
از معیار جامع “سطح تعامل” می توان استفاده کرد تا ببینیم کدام حساب ها ممکن است سزاوار توجه و تأکید بیشتر باشند.
بیش از همه ، LinkedIn می گوید که گزارش تعامل شرکت برای کمک به بازاریابان در پاسخ به این س createdال ایجاد شده است: “آیا این کار مفید است؟”
“همه چیز به شما کمک می کند تا به طور قطعی به این س questionال قدیمی پاسخ دهید – آیا این م workingثر است؟ – و مطابق با آن قدم های درست را بردارید. اگر متوجه شدید که رویکرد شما باعث ایجاد تعامل زیاد با یک حساب کاربری می شود ، ممکن است زمان آن فرا برسد که گام بعدی را بردارید و مستقیماً با تصمیم گیرندگان مقدماتی از طریق LinkedIn Messaging ارتباط برقرار کنید. در غیر این صورت ، اصلاحات زیادی وجود دارد و باید اهرم ها را کشید تا در مسیر قرار گرفت. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گزارش تعامل شرکت آخرین ویژگی LinkedIn است که به طور خاص برای بازاریابان B2B و بازاریابان مبتنی بر حساب (ABM) ایجاد شده است. این برنامه برای همه کاربران در Campaign Manager رایگان است.
منبع: وبلاگ راه حل های بازاریابی LinkedIn