LinkedIn برنامه مجوز بازاریابی رایگان را ارائه می دهد

LinkedIn اکنون یک برنامه مجوز بازاریابی رایگان ارائه می دهد که هرکسی می تواند برای تبدیل شدن به یک خبره معتبر بازاریابی LinkedIn از آن استفاده کند.

این برنامه برای متخصصانی است که می خواهند نشان دهند که نه تنها تجربه بازاریابی در شبکه های اجتماعی را دارند ، بلکه دانش تخصصی در LinkedIn را دارند.

این گواهینامه جدید ، که به پروفایل های کاربر اضافه می شود ، به کارفرمایان و مشتریان کمک می کند تا زمان مهارت یک متخصص بازاریابی در تبلیغات با LinkedIn را تشخیص دهند.

“دریافت گواهینامه به شما امکان می دهد تخصص بازاریابی LinkedIn خود را به نمایش بگذارید ، از سایر بازاریابان متمایز شوید و با ابزارهای تبلیغاتی ما آشنایی خود را نشان دهید. پس از اتمام یک آزمون صدور گواهینامه ، گواهی نامه ای را دریافت خواهید کرد که به نمایه LinkedIn شما اضافه می شود و شما را به عنوان یک متخصص اثبات شده متمایز می کند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

LinkedIn سال گذشته دوره های رایگان بازاریابی را راه اندازی کرد ، اما به هیچ وجه گواهی نمی دهد. بازاریابان می توانند دوره ها را برای ارتقا their مهارت های خود بگذرانند ، اما پس از اتمام اعتبار مجاز نمی گیرند.

این تفاوت اساسی بین دوره بازاریابی جدیدی است که امروز معرفی شده است و دوره های موجود بازاریابی LinkedIn.

با توجه به این تمایز ، در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد برنامه صدور گواهینامه ارائه شده است.

گواهینامه بازاریابی LinkedIn – چه چیزی درگیر می شود؟

دریافت گواهینامه به بازاریابان راهی مشهودتر برای نمایش تخصص خود با تبلیغات LinkedIn می دهد ، که درک آنها از بهترین روش ها را نشان می دهد.

کسب گواهینامه شامل گذراندن دو آزمون در زمینه اصول تبلیغات LinkedIn و استراتژی بازاریابی LinkedIn است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

افراد 60 دقیقه فرصت خواهند داشت تا به 60 س multipleال چند گزینه ای پاسخ دهند و گواهی با قبولی در آزمون اعطا می شود.

آزمون مبانی بازاریابی LinkedIn

برای قبولی در آزمون اصول اساسی ، بازاریابان باید در زمینه بنیادهای تبلیغاتی LinkedIn مانند راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق LinkedIn ، بهینه سازی هدف گذاری و گزارش دهی ، تخصص خود را نشان دهند.

بازاریاب ها می توانند با دوره های اختیاری و آزمون عملی خود را برای آزمون آماده کنند. دوره های اختیاری عبارتند از:

  • معرفی تبلیغات LinkedIn: بیاموزید که یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید ، موفقیت آن را بسنجید و آن را برای رسیدن به اهداف شرکت بهینه کنید.
  • استفاده از هدف گذاری تبلیغاتی LinkedIn: بیاموزید که چگونه هدف گذاری LinkedIn و بهترین روش ها کار می کند.
  • گزارش و تجزیه و تحلیل برای LinkedIn Ads: نحوه بهبود تجزیه و تحلیل کمپین را از طریق نکات بهینه سازی بیاموزید.

این دوره ها در سطح “پایه” با زمان تخمین زده شده 45 دقیقه رتبه بندی می شوند.

باز هم ، آنها کاملاً اختیاری هستند ، بنابراین اگر به این موضوعات مسلط باشید می توانید به سمت آزمون بیایید.

آزمون استراتژی بازاریابی

برای قبولی در آزمون استراتژی بازاریابی ، بازاریابان باید در ساخت استراتژی بازاریابی LinkedIn با قیف کامل تخصص نشان دهند.

دو دوره اختیاری و یک آزمون عملی وجود دارد که به افراد کمک می کند تا برای آزمون آماده شوند.

دوره های اختیاری عبارتند از:

  • استفاده از LinkedIn برای آگاهی از برند: بیاموزید که چگونه آگاهی از نام تجاری را در LinkedIn با راه حل های ارگانیک و پرداختی افزایش دهید.
  • استفاده از LinkedIn برای تولید سرب: بیاموزید که چگونه از LinkedIn برای هدایت تبدیل ها استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این دوره ها در سطح متوسط ​​رتبه بندی می شوند و انجام آنها 45 دقیقه تخمین زده می شود.

جزئیات دیگر

برای قبولی می توان هر چند بار که امتحان داد ، امتحان داد ، بنابراین اگر در اولین تلاش شکست بخورید ، جای نگرانی نیست.

گواهینامه های آزمایشگاه بازاریابی LinkedIn در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است. زبانهای اضافی در آینده اضافه خواهد شد.

منبع: وبلاگ راه حل های بازاریابی LinkedIn