همچنین میتوانید نظرسنجیها و پرسشنامهها را ارسال کنید، یک گروه متمرکز استخدام کنید یا از یک دستیار مجازی با تجربه بخواهید که تست را برای شما انجام دهد.
8. کمپین های خود را ایجاد، نهایی و خودکار کنید
هنگامی که به خطوط موضوعی که بهترین عملکرد را دارند احساس کردید، شروع به ایجاد، نهایی کردن و خودکار کردن کمپین های تبلیغاتی خود کنید.
کمپین های خود را بر اساس نوع مشتری تقسیم بندی کنید و آنها را برای ارسال خودکار برنامه ریزی کنید.
هر چند اینجا یک اخطار وجود دارد.
در حالی که خودکارسازی کمپینهای شما برای سادهسازی فرآیندهای اطلاعرسانی ضروری است، ضروری است که مسلح بمانید و آماده باشید تا زمانی که بالقوههای احتمالی را دریافت میکنید، به آنها پاسخ دهید و آنها را پرورش دهید.
به عبارت دیگر، مطمئن شوید که می دانید چگونه مکالمه را به طور موثر ادامه دهید تا بتوانید مشتری بالقوه خود را به خط پایان نزدیکتر کنید – در غیر این صورت به عنوان تبدیل شناخته می شود.
و این ما را به …
9. دنباله های بعدی ایجاد کنید
با در ارتباط ماندن با مشتریان احتمالی، شتاب تماس را حفظ کنید، حتی اگر آنها به شما بله نگفتند یا به هیچ یک از ایمیل های شما پاسخ نداده باشند.
با استفاده از ابزارهایی مانند الگوهای ایمیل پیگیری و پلتفرم فروش مبتنی بر هوش مصنوعی، این روند را تسریع کنید.
هنگام ایجاد دنبالههای پیگیری، مشتریان خود را بر اساس نقطه درد، نیاز یا سایر اطلاعات مرتبط تقسیم کنید، مانند:
- زمان آخرین پیگیری
- راه حل اصلی که شما ارائه می کنید
- صنعت
- اندازه کسب و کار
- درآمد فروش
- امتیاز رقیب
به ایجاد رابطه با مشتری بالقوه در طول زمان ادامه دهید تا زمانی که مشتری شما شود. اگر متوجه شدید که مشتری هدف مناسب برند شما نیست، در نظر بگیرید که آنها را از لیست تماس خود حذف کنید یا در صورت تغییر نیازهایشان، ایمیل های بعدی خود را فاصله بیندازید.
بسته شدن
بازاریابی ایمیلی ابزاری اساسی در زرادخانه توسعه شماست.
اما این بدان معنا نیست که متقاعد کردن مخاطبان برای باز کردن ایمیل های شما به راحتی انجام می شود.
با توجه به برندهای دیگر که به دنبال جلب توجه مشتری هدف شما هستند، دانستن اینکه چگونه در بین سایر برندها متمایز شوید بسیار مهم است. در حالی که استراتژیهای ضد احمق وجود ندارند، هنوز بهترین روشها وجود دارد که میتوانید از آنها برای یک قدم نزدیکتر کردن به تبدیل مشتریان بالقوه خود استفاده کنید.
و به همین دلیل است که وقت گذاشتن برای برنامه ریزی کامل خطوط موضوعی ارتباط بیلدینگ بسیار مهم است.
اگر آمادهاید سریعتر پایتان را وارد کنید، امیدواریم مقاله امروز الهامبخش شما باشد تا خطهای موضوع ایمیل را ایجاد کنید که تبدیل به آن شود.
همین امروز دوستان.
برای موفقیت کمپین شما
بیوگرافی نویسنده: