چرا بیشتر بازاریابان گیر می کنند

به طور کلی ، شرکت ها دوست ندارند تبلیغ کنند. آنها گران و خطرناک هستند. این شرکت برای قرار دادن یک موجود شناخته شده در یک وضعیت ناشناخته مجبور است پول اضافی خرج کند. خطر شکست وجود دارد که قبلاً وجود نداشته است.

این یک تعمیم گسترده است ، اما یک مورد مفید است. شما احتمالاً سزاوار ارتقاء هستید ، اما به خودی خود ، به ندرت کافی است بدست آوردن شما تبلیغ کردید نیروهایی وجود دارند که علیه شما کار می کنند: اقتصاد واحد سرد و سخت تجارت شما. ریسک و سیاست مدیران شما. اینرسی

در یک دهه گذشته من در نقش هایی از نویسنده سطح ورودی تا CMO کار کرده ام. مواقعی وجود داشت که من کارهای عالی انجام دادم و کاملاً نتوانستم تبلیغات کسب کنم. من به موفقیت های بی شمار خود اشاره می کنم ، در مورد تمایل من برای مسئولیت بیشتر و چالش های جدید صحبت می کنم ، و با یک کوچک شدن روبرو می شوم: شما در حال انجام یک کار عالی هستید ، اما ما اکنون نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

در موارد دیگر ، تبلیغات همه چیز در دامان من قرار می گیرد. تفاوت به ندرت سطح تلاش من یا اقناع من بود – این من بود اهرم

اهرم توانایی شما در القای a است نیاز برای اینکه شرکت شما بتواند شما را ارتقا دهد ، فرصتی برای شرکت برای جلوگیری از چیزی دردناک یا به دست آوردن چیزی فوق العاده است.

از تجربه من ، چهار نوع اهرم وجود دارد که می توانید از آنها برای کاتالیز یک تبلیغ استفاده کنید:

1. یک پیشنهاد شغلی رقیب دریافت کنید

شکل بارز اهرم یک پیشنهاد شغلی رقیب است. شما شرط بندی می کنید که شرکت شما ترجیح می دهد پول بیشتری را از دست بدهد.

این گزینه “Go هسته ای” است. این می تواند کار کند ، اما به نظر من ، کمترین جذاب است. برای مصاحبه و تأمین پیشنهاد در کنار شغل شما نیاز به تلاش زیادی دارد. یک خطر وجودی وجود دارد: در بدترین حالت ، شما بدون شغل به پایان می رسید. حتی اگر کار کند و شما یک ارتقاء کسب کنید ، فرصتی وجود دارد که رابطه خود را با همکاران خود ترشح کنید.

من قبلاً در این شرایط بوده ام و به خصوص سرگرم کننده نبود ، اما کار کرد. این تا حدی به این دلیل بود که من برای یک شرکت عالی کار کردم و تا حدودی به این دلیل که سعی کردم …

  • صمیمانهبشر استعفا نمی تواند یک تاکتیک مذاکره بدبینانه باشد – در صورت سقوط مذاکره ، باید کاملاً و صمیمانه آماده ترک شرکت فعلی خود باشید.
  • مستقیم هرچه می توانید در مورد دلایل ترک خود ، تغییراتی که باعث ماندن شما می شود ، و جدول زمانی برای کل فرآیند ، برای شرکت فعلی شما آسان تر باشد ، پاسخ به روش مفید شما می تواند به روشی مفید پاسخ دهد. از توهین و تهدیدهای خالی استعفا خودداری کنید.
  • صادقانه در مورد دلایل خود برای ترک ، و صادقانه در مورد آنچه شما را برای ماندن هیجان زده می کند ، واضح باشید. (و دلایلی برای ماندن وجود دارد: چرا سعی می کنید در شرکتی که دوست ندارید ارتقا پیدا کنید؟)
  • نوع در این فرآیند برای لرزش های بد آسان است ، اما در پایان روز ، این یک معامله تجاری است. شما می توانید و باید از طریق حتی ظریف ترین عزیمت ها ، دوستانه باشید.

2. روایتی از ارتقاء ایجاد کنید

شکل دیگری از اهرم: ساختن روایتی از ارتقا. کشت برخی موفقیت های عمومی و عمومی باعث ایجاد فشار ضمنی برای شرکت برای پاداش آن می شود.

تبلیغات باید در کل شرکت شما اجتماعی شود. در صورت همه ارتقاء آسان تر است انتظار شما تبلیغ می شوید این نارضایتی کمتری در بین همسالان ایجاد می کند و دریافت بودجه و توجیه هزینه برای رهبری شرکت را آسان تر می کند.

بسیاری از افراد با استعداد و سخت کوش وجود دارند سخت برای ارتقاء زیرا موفقیت آنها خیلی ساکت است ، یا پشت صحنه یا فروتن است. آنها فاقد روایتی از ارتقاء هستند: به نظر می رسد تبلیغ آنها غیر منتظره یا غیر منطقی است ، زیرا تعداد کمی از افراد ارزش خود را می بینند. کسب تبلیغات بسیار ساده تر است وقتی می توانید به موفقیت های بزرگ ، آشکار و با ارزش به نام خود و همچنین برنده های ثابت و مرکب اشاره کنید.

یا راه دیگری بگذارید: شما باید باشید کارآیی بالا (خوب در کار شما) ، اما همچنین کارایی (خوب در نشان دادن موفقیت خود به روشهای آشکار):

چرا بیشتر بازاریابان گیر می کنند

بخشی از این کار روی پروژه های بسیار قابل مشاهده است. در حالی که همیشه امکان ایجاد شغلی در شغلی در شغلی از اتر وجود ندارد ، می توان انرژی خود را به سمت فعالیت هایی با دید بیشتر و صعود بیشتر به سمت فعالیتهای خود تغییر داد. درخواست صحبت در یک کنفرانس احتمالاً صعود بیشتری نسبت به ارائه پست وبلاگ محکم دیگر دارد.

می توانید دست خود را برای کار در حساب های پرچمدار بالا ببرید. می توانید پیشنهادات خدمات آزمایشی را پیشنهاد و هدایت کنید. شما می توانید نقش ها و مسئولیت های جدید را خلبان کنید ، گردش کار جدید ، مذاکرات زمین در کنفرانس های بزرگ ، کانال های بازاریابی جدید را آزمایش کنید.

بخش دیگری از این امر برای خودتان است. هرچه نمونه های عمومی بیشتر از موفقیت شما باشد ، توجیه ارتقاء شما آسان تر است (و برعکس ، ناهماهنگی شناختی جمعی ناشی از نه ترویج شما)

این می تواند فوق العاده دشوار باشد. اکثر مردم صحبت مثبت در مورد دستاوردهای خود را دشوار می کنند. ایده ارسال پیروزی در یک کانال Slack Company می تواند بهترین بازاریابان را به حالت تهوع کاهش دهد.

من همیشه برای تغییر نام این ایده مفید بوده ام. وقتی به مدیر خود می گویید چه چیزی خوب پیش می رود ، انجام کار خود را برای آنها آسان تر می کنید. وقتی به همکاران خود در مورد آزمایشی که پرداخت کرده است یا کمپینی که موفق شده است ، می گویید ، به آنها کمک می کنید تا در شغل خود بهتر شوند ، و چند نکته داده دیگر را ارائه می دهید تا نشان دهد “بازاریابی خوب” در صنعت شما چگونه به نظر می رسد. وقتی کسی را جشن می گیرید چیز دیگر موفقیت ، شما جشن گرفتن خود را به نوبه خود آسان تر می کنید.

3. یک مهارت غیر قابل تعویض ایجاد کنید

نوع دیگری از اهرم: توسعه نوعی از مهارت های منحصر به فرد که نمی توان به راحتی توسط شخص دیگری جایگزین شد.

برخی از افراد “کارمندان 10X” آشکار هستند ، قادر به ظهور فوق بشری هستند و قادر به فرمان دادن هرگونه حقوق و دستمزد و ارتقاء مورد نظر خود هستند. اما برای فانیان صرف مانند ما ، من دیده ام که مردم با تبدیل شدن به اهرم تبدیل می شوند:

  • چهره شرکت کارمندان می توانند با داشتن فعال ترین سازندگان محتوا ، چهره عمومی یک شرکت شوند. درک عمومی از شرکت با درک عمومی از کارمند مترادف می شود – این شرکت انگیزه ای برای نگه داشتن آنها (و خوشحال) دارد. اما از این کار بیش از حد و ایجاد یک برند شخصی با هزینه شرکت خود احتیاط کنید.
  • واسطه بین جهان های مختلف. وقتی در یک آژانس محتوا کار کردم ، نویسنده ماهر که می توانست همچنین کد یکی از ارزشمندترین افراد بود ، زیرا آنها می توانند بین زبانهای مختلف نوشتن و توسعه نرم افزار ترجمه شوند. آنها می توانند با قانع کننده با بنیانگذاران فنی صحبت کنند ، از تجزیه و تحلیل داده ها برای ایجاد گزارش های تحقیقاتی و ایجاد نمونه های اولیه نرم افزاری استفاده کنند تا گردش کار محتوای ما سریعتر شود.
  • متولی فرآیندهای مرموز و مهم شرکت. اگر یک شرکت در پایگاه های قابل حمل ، کوه های Zaps و تن ادغام ساخته شود ، آنگاه شخص دارای کلیدهای API پادشاه است.

نوع دیگری از اهرم: به شخص دیگری اجازه می دهد تا از ارتقاء شما سود ببرد. اگر حرکت صعودی شما نیز شخصی را قادر می سازد دیگر برای به دست آوردن ارتقاء ، می توانید سود (یا ریسک) بالقوه را به شرکت ارائه شده توسط ارتقاء خود دو برابر کنید.

من قبلاً ارتقاء را به عنوان صعود عمودی دستی از طریق صفوف یک سازمان تصور می کردم. تجربه واقعی من برعکس بوده است: بیشتر تبلیغات من در نتیجه لغزش به “خلاء قدرت” ایجاد شده توسط مدیر من در حال حرکت به نقش های ارشد تر است.

این واقعیت ارتقاء در بسیاری از سازمان ها است. برای اینکه شما به سمت بالا بروید ، شخصی بالاتر از شما برای ایجاد فضا باید حرکت کند (یا حرکت کند). با حمایت از جاه طلبی های آنها ، احتمال افتتاح فرصت جدید را افزایش می دهید ، بلکه حسن نیت و اعتماد لازم را برای قرار دادن خود به عنوان جانشین مناسب ایجاد می کنید.

شما با یافتن جایگزینی مدیر خود ، راه حلی برای مشکل ایجاد شده ارائه می دهید. شما با دو برابر شدن تعداد افرادی که مستقیم (و از نظر مالی) از ارتقاء شما بهره مند می شوند ، اهرم ایجاد می کنید.

شما می توانید این کار را با همکاری نزدیک با افرادی که فکر می کنید کارهای بزرگی انجام می دهند ، تشویق کنید. واگن خود را به سمت خود ببندید ، از آنها بیاموزید و خود را به عنوان جانشین طبیعی خود قرار دهید.

من داستانی را که رئیس من در یک شرکت قبلی ، Devin ، با من به اشتراک گذاشت ، دوست دارم: وقتی از او پرسیده شد که او از کار خود توسط مدیرعامل آن زمان چه می خواهد ، گفت: “من کار شما را می خواهم.” هنگامی که او به ساخت یک تجارت جدید رفت ، به خلاء حرکت کرد و مدیرعامل شد.

برخی از شرکت ها به سادگی فاقد زیرساخت های لازم برای ارتقاء هستند. آنها در حال رشد نیستند. یک یخ استخدام وجود دارد. تیم بازاریابی نیمی از بودجه خود را از دست داده است. CMO جدید به نقش شما اهمیت نمی دهد.

هیچ مقدار تلاش هرکولین برای غلبه بر این موانع کافی نخواهد بود – شما سعی می کنید با توجه به محدودیت های تجارت ، چیزی را که از نظر جسمی امکان پذیر نیست ، وجود داشته باشید.

این یک داوری اخلاقی یا یک انتقاد نیست: این یک واقعیت واقعیت است. ارتقاء در هر شرکت در هر لحظه به همان اندازه قابل استفاده نیست. در این دوره های دشوار می تواند برای ماندن در شرکت ها فایده ای داشته باشد ، اما اگر کسب یک ارتقاء هدف اصلی شما باشد ، گاهی اوقات ، زمان دیگری را در جایی دیگر خواهید داشت.


Source link