راهنمای شما برای شاخص های پیشرو در مقابل عقب ماندگی برای مشاغل

شاخص های پیشرو در مقابل عقب ماندگی

شاخص های پیشرو داده هایی هستند که به پیش بینی عملکرد آینده کمک می کنند، در حالی که شاخص های عقب مانده داده هایی هستند که عملکرد، روندها و الگوهای گذشته را تجزیه و تحلیل می کنند.

شاخص های پیشرو و عقب مانده معیارهای مهم و مبتنی بر زمان برای پیش بینی عملکرد کسب و کار و تجزیه و تحلیل روندهای گذشته هستند. هر دو برای درک روندهای اقتصادی و پیش بینی رویدادهای آینده ضروری هستند.

برای درک بهتر تفاوت‌های بین شاخص‌های پیشرو و عقب مانده، به خواندن ادامه دهید تا این موضوعات را مرور کنیم:

با خیال راحت به هر موضوعی بپرید. سپس با ثبت نام در خبرنامه ما به جامعه بازاریابان ما بپیوندید و آخرین نکات بازاریابی دیجیتال خود را به صورت رایگان دریافت کنید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

شاخص ها چیست؟

تعریف شاخص ها در کسب و کار

شاخص ها داده هایی هستند که شرایط تجاری یا اقتصادی را اندازه گیری می کنند و روندهای آینده را پیش بینی می کنند.

شاخص ها برای سازمان ها ضروری هستند زیرا به اندازه گیری اثربخشی استراتژی های شما و بهبود آنها کمک می کنند.

به نشانگرهایی مانند داشبورد ماشین خود فکر کنید که سرعت، سطح سوخت، دمای بیرون و سایر آمارهای مهم را به شما می گوید که به شما در مورد هرگونه مشکل احتمالی هشدار می دهد. شاخص های پیشرو و عقب مانده دو نوع شاخص برای مشاغل هستند.

شاخص های پیشرو در مقابل عقب ماندگی برای مشاغل: تفاوت ها

اکنون که می دانید شاخص ها چیست، بیایید به تفاوت های شاخص های پیشرو و عقب مانده برای مشاغل نگاه کنیم. جدول زیر تفاوت های آنها را خلاصه می کند:

شاخص های پیشرو شاخص های عقب ماندگی
تعریف شاخص‌های پیشرو بخش‌هایی از داده‌ها هستند که بینشی در مورد عملکرد آینده ارائه می‌کنند. اندیکاتورهای عقب افتاده قطعاتی از داده ها هستند که عملکرد و رویدادهای گذشته را تجزیه و تحلیل می کنند.
مثال ها – رشد بازار جدید
– خط لوله فروش
– رضایت مشتری
– درآمد سالانه
– طول چرخه فروش
– نرخ ریزش مشتری
استفاده می کند – پیش بینی روندهای اقتصادی و بازار
– برنامه ریزی استراتژیک
– مدیریت ریسک
– ارزیابی عملکرد کسب و کار
– مقایسه عملکرد خود با معیارهای صنعت یا رقبا
– شناسایی و تایید روندهای جدید

بیایید به هر کدام بپردازیم:

شاخص پیشرو چیست؟

تعریف شاخص پیشرو

یک شاخص پیشرو داده هایی است که بینش هایی را در مورد عملکرد آینده ارائه می دهد.

شاخص های پیشرو می توانند به شما در پیش بینی عملکرد آینده و روند اقتصادی کسب و کارتان کمک کنند. این نقاط داده بینش های آینده نگر را ارائه می دهند و استراتژی های شما را آگاه می کنند.

در حالی که یک شاخص پیشرو بخش مهمی از نظارت بر عملکرد است، ممکن است همیشه تصویر کامل را نشان ندهد. شما نمی توانید تنها با نگاه کردن به شاخص های منفرد پیش بینی های دقیق ایجاد کنید.

برای مثال، رضایت مشتری یک شاخص پیشرو است که به شما می‌گوید چقدر احتمال دارد که مشتریان کسب‌وکار شما را دوباره خریداری کنند و توصیه کنند. نرخ بالای رضایت مشتری ممکن است به شما اطلاع دهد که درآمد شما احتمالاً ثابت می ماند یا افزایش می یابد.

با این حال، برای پیش بینی متعادل باید شرایط اقتصادی و حتی شاخص های عقب مانده را نیز در نظر بگیرید. شرایط اقتصادی ممکن است بر عادات خرید مشتریان شما تأثیر بگذارد – به عنوان مثال، مصرف کنندگان ممکن است در دوران رکود کمتر هزینه کنند.

نمونه هایی از شاخص های پیشرو چیست؟

نمونه هایی از شاخص های اصلی عبارتند از:

  • رشد بازار جدید: این شاخص پیشرو به شما امکان گسترش در بازارهای جدید و درآمد بیشتر در آینده را می گوید.
  • خط لوله فروش: خط لوله فروش یک شاخص پیشرو از فرصت های فروش بالقوه است. همچنین سلامت فرآیند فروش خود را به شما نشان می دهد و پیش بینی می کند که آیا می توانید انتظار افزایش فروش را در آینده داشته باشید.
  • رضایت مشتری: این شاخص پیشرو به شما می گوید که مشتریان شما چقدر از محصولات یا خدمات شما راضی هستند. مشتریان راضی احتمالاً از شما خرید مجدد می کنند یا شما را به شخص دیگری معرفی می کنند. همانطور که گفته شد، رضایت مشتری یکی از شاخص هایی است که می توانید برای پیش بینی درآمد خود در آینده پیگیری کنید.
  • سلامت اقتصادی جهانی و محلی: اقتصاد یک شاخص پیشرو است که رفاه کلی اقتصاد را به شما می گوید که می تواند بر تجارت شما تأثیر بگذارد.

نحوه استفاده از شاخص های پیشرو

شاخص های پیشرو بینش های پیش بینی کننده ای را در اختیار شما قرار می دهند. از آنها برای موارد زیر استفاده کنید:

  • پیش بینی روندهای اقتصادی و بازار: شاخص‌های پیشرو به شما بینش‌های ارزشمندی می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تغییرات در اقتصاد و بازارهایی را که در آن هستید پیش‌بینی کنید. در نتیجه، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و با این تغییرات سازگار شوید.
  • برنامه ریزی استراتژیک: با ارائه بینش‌های پیش‌بینی‌کننده، شاخص‌های پیشرو شما را قادر می‌سازد تا اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید و بر اساس آن استراتژی‌سازی کنید.
  • مدیریت ریسک: شاخص های پیشرو به کسب و کارها کمک می کند تا تهدیدات یا خطرات مربوط به سرمایه، درآمد، امنیت و سایر عوامل مؤثر بر عملیات تجاری را شناسایی و ارزیابی کنند.

شاخص عقب ماندگی چیست؟

تعریف نشانگر عقب ماندگی

شاخص عقب ماندگی داده هایی است که عملکرد و رویدادهای گذشته را برای اندازه گیری موفقیت تجزیه و تحلیل می کند.

شاخص های عقب مانده بینش هایی را ارائه می دهند که عملکرد و رشد تاریخی کسب و کار شما را نشان می دهد. گفته می شود، این شاخص ها اندازه گیری عملکرد فرد در طول زمان هستند.

یکی از جنبه های مهم مدیریت عملکرد شما، شاخص های عقب مانده حقیقت را در مورد نتایج به شما نشان می دهد. بر خلاف شاخص های پیشرو، که به شما بینشی در مورد چیستی می دهد ممکن است اتفاق می افتد، شاخص های عقب مانده نهایی هستند.

نمونه ای از شاخص عقب ماندگی درآمد است. شما نمی توانید درآمدی را که برای یک دوره خاص به دست آورده اید تغییر دهید.

نمونه هایی از شاخص های عقب مانده چیست؟

در اینجا چند نمونه از شاخص های عقب مانده آورده شده است:

  • درآمد سالانه: درآمد سالانه یک شاخص عقب مانده است که کل درآمدی را که کسب و کار شما در یک سال معین ایجاد کرده است به شما می گوید.
  • میانگین طول چرخه فروش: این نشانگر عقب ماندگی میانگین زمان لازم برای تبدیل شدن به مشتری را به شما نشان می دهد. این کارایی فرآیند فروش شما را نشان می دهد.
  • نرخ ریزش مشتری: این شاخص عقب ماندگی درصد مشتریانی را که از خرید محصولات و خدمات شما منصرف شده اند را نشان می دهد.

نحوه استفاده از نشانگرهای تاخیر

شاخص های عقب ماندگی بینشی از عملکرد تاریخی و شرایط بازار کسب و کار شما می دهد. می توانید از نشانگرهای تاخیر استفاده کنید:

  • عملکرد تاریخی کسب و کار خود را ارزیابی کنید
  • عملکرد خود را با معیارهای صنعت یا رقبا مقایسه کنید
  • روندهای جدید را شناسایی و تأیید کنید

بود کارشناسی ارشد از هنر ما

WebFX پیشرو در صنعت بازاریابی و طراحی است.

درک شاخص های پیشرو در مقابل عقب ماندگی برای کسب و کارها

شاخص های پیشرو و عقب مانده هر دو برای دیدن تصویر کامل از عملکرد کسب و کار شما و اینکه چگونه می تواند در آینده رشد کند مهم هستند.

اگر آماده رشد کسب و کار خود با استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر هستید، با WebFX همکاری کنید. ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل با بیش از 25 سال تجربه در هدایت مشتریان و ایجاد بیش از 3 میلیارد دلار درآمد برای مشتریان خود هستیم.

پلت‌فرم رشد مبتنی بر هوش مصنوعی IBM Watson، MarketingCloudFX، می‌تواند همه داده‌های شما را در خود جای دهد تا بتوانید به سرعت عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید و روندهای آینده را که باید بر اساس آن عمل کنید، پیش‌بینی کنید.

با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید تا با یک استراتژیست در مورد خدمات بازاریابی دیجیتال ما صحبت کنید!