Lead Slowing 2.0: از مدل های استاتیک گرفته تا قصد خریدار پویا

شما یک مدل امتیاز دهی سرب در CRM خود دارید که به سادگی کار نمی کند؟

حقیقت سخت این است که سیستم امتیاز دهی سرب شما همانطور که ایستاده است ، احتمالاً شکسته است. شما برای عناوین شغلی امتیازاتی را اختصاص می دهید ، برای تعداد دفعاتی که مردم از وب سایت شما بازدید می کنند ، یا ایمیل های خود را باز می کنند ، اما وقتی تیم فروش شما به این به اصطلاح “منجر داغ” می رود ، بسیاری از این افراد حتی علاقه ای ندارند. صدا آشنا است؟

مشکل این است که سیستم های امتیاز دهی سرب سنتی بر اساس این فرض است که خریداران به یک سفر ساده و خطی می روند. واقعیت این است که خریداران امروز بسیار پیچیده تر هستند.

تا زمانی که یک خریدار به یک راه حل نیاز دارد ، این تصمیم اغلب در حال حاضر اتخاذ شده است.

  • آنها کارهای خانه خود را مدتها قبل از اینکه حتی بتوانید نام آنها را تلفظ کنید انجام می دهند – به بررسی بررسی ها ، اندازه گیری رقبا ، کاوش در وبلاگ های صنعت.

  • درگیری آنها متناقض است – آنها ممکن است یک هفته مطالب زیادی را مشاهده کنند و هیچ یک از آنها دیگر.

  • آنها ممکن است به ایمیل های شما پاسخ ندهند ، اما اغلب با محصول خود درگیر می شوند – نشانه ای واضح از قصد از دست رفته توسط مدل های امتیاز دهی استاتیک.

اگر هنوز به امتیاز دهی به عنوان استاتیک تکیه می کنید ، ممکن است فرصت های ارزشمندی را از دست ندهید.

اینجاست امتیاز دهی پویا وارد می شود – یک رویکرد خلاقانه تر و در زمان واقعی که بر اساس آنچه خریداران انجام می دهند و سیگنال های قصد را در اولویت قرار می دهد.

این …

Source link