تولید سرنخ برای یافتن و بازاریابی برای کاربران واجد شرایط و علاقمند بسیار مهم است. با این حال، تولید سرنخ با تکامل فناوری و استراتژی ها تغییر می کند. اینجاست که دانستن روند تولید سرنخ می تواند مفید باشد.
این صفحه هشت روند مختلف در تولید سرنخ را برای سال 2024 نشان میدهد. این موارد برای شرکتهای تجارت به کسبوکار (B2B) و تجارت به مصرفکننده (B2C) اعمال میشود.
روندهای نسل پیشرو
برای آشنایی با آینده نسل پیشرو به ادامه مطلب بروید!
PS اگر میخواهید بهروزرسانیهای صنعت تولید سرنخ را قبل از رقبای خود بدانید، در خبرنامه ما ثبتنام کنید تا آنها را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید!
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)
1. شخصی سازی هوش مصنوعی
اولین بار در لیست ما شخصی سازی هوش مصنوعی برای تولید سرنخ است.
هوش مصنوعی فراتر از استفاده شخصی گسترش می یابد – شرکت ها در حال ایجاد فناوری هستند که به کسب و کارها کمک می کند تا سرنخ های خود را پیدا کنند، پرورش دهند و تبدیل کنند. با پیشرفت این فناوری، در دسترس تر می شود و شرکت های بیشتری آن را امتحان می کنند.
اما چگونه می توان از شخصی سازی هوش مصنوعی برای تولید سرنخ استفاده کرد؟ در اینجا چند راه وجود دارد:
- تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده: شرکت ها می توانند از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی اینکه چه سرنخ هایی به احتمال زیاد تبدیل می شوند استفاده کنند.
- پیشنهاد پرفروش: شرکتهای تجارت الکترونیک میتوانند هنگام بررسی کاربران، بخشهایی را اضافه کنند که محصولات مرتبط دیگری را پیشنهاد میکنند.
- امتیاز سرب: نرمافزار هوش مصنوعی میتواند به طور دقیق سرنخها را به دست آورد تا به شرکتها کمک کند تا کاربرانی که به احتمال زیاد تبدیل میشوند را هدف قرار دهند.
در کنار این روش ها، هوش مصنوعی می تواند گردش کار شما را بهینه کند و به شما در ارائه خدمات بهتر به مشتریان جدید و فعلی کمک کند. صرف نظر از نحوه ترکیب آن، هوش مصنوعی برای سال 2024 و پس از آن در حال افزایش است.
2. پیام رسانی مستقیم
روند دیگر در تولید سرنخ، ارسال پیام مستقیم برای سرنخ های B2B و B2C است.
مشتریان قدرت خرید بیشتری از همیشه دارند – و گزینه های بیشتری. آنها با پیامرسانی و وعدههای زیادی مواجه میشوند که تشخیص اینکه کدام شرکت بهترین است، سخت است. آنها نمیخواهند وقت خود را برای انتخاب محتوای شما برای یافتن نقاط فروش شما تلف کنند.
پیشاپیش در مورد اینکه چرا آنها باید کسب و کار شما را انتخاب کنند و انتظاراتی که می توانند داشته باشند، باشید. هرچه صادق تر باشید، احتمال اینکه آنها را تبدیل کنید بیشتر است.
از پیام شما باید اجتناب شود:
- زبان گیج کننده یا مبهم (یعنی “راه حلی ساده که نوید نتایج ارزشمند را می دهد”)
- اصطلاحات غیر ضروری
- ادعاهای توخالی
بیشتر از همه، شما باید به جای خودتان، روی صحبت کردن در مورد کاربر تمرکز کنید. رهبران بیشتر به محتوایی که درباره شرکت شما صحبت می کند و برای آنها صحبت می کند، علاقه مند هستند.
3. محتوای هوش مصنوعی مولد
هوش مصنوعی همچنین به شرکت ها کمک می کند تا محتوای خود را کنترل کنند.
ابزارهای مولد هوش مصنوعی می توانند به مشاغل کمک کنند تا همه چیز را از کمپین های بازاریابی ایمیلی گرفته تا پست های وبلاگ ایجاد کنند. از نظر تولید سرنخ، این به معنای ایجاد محتوایی است که می تواند به جذب و پرورش سرنخ ها کمک کند.
به عنوان مثال، اگر برای نوشتن مقاله به کمک نیاز دارید، میتوانید از ابزارهایی مانند ChatGPT برای کمک به ارائه یک طرح کلی استفاده کنید:
همانطور که این ابزارها پیشرفته تر می شوند، شرکت ها می توانند آنها را در استراتژی های خود ادغام کنند تا به حداکثر رساندن تولید سرنخ و کاهش حجم کار کمک کنند.
4. تولید سرنخ مبتنی بر هدف
به روز رسانی محتوای مفید گوگل، نوع اطلاعاتی را که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه خوبی دارند، تغییر داد. با تمرکز بیشتر بر روی جستجوگر و هدف آنها، می توانید شانس بیشتری در رتبه بندی و ارائه محتوای با کیفیت بیشتر به کاربران در تمام مراحل به خود بدهید.
پیش از این، میتوانستید به هر صفحهای برای رتبهبندی خوب و ورود به SERP اعتماد کنید. اکنون، تطبیق هدف جستجو از همیشه مهمتر است. اگر از تاکتیکهای بهینهسازی موتور جستجو (SEO) برای تولید سرنخ استفاده میکنید، این بهروزرسانی محتوا اهمیت بیشتری دارد.
محتوای تولید سرنخ شما باید این باشد:
- واضح و آسان برای خواندن
- برای کاربران مفید است
- در همه دستگاه ها قابل دسترسی است
- متمرکز بر قصد
37% بازاریابان می گویند که تولید سرنخ های با کیفیت بالا یکی از بزرگترین چالش های آنها بود.
ما می خواهیم این درصد را کاهش دهیم.
WebFX می تواند به شما کمک کند با یک استراتژی بازاریابی سفارشی، سرنخ های با کیفیت بالا ایجاد کنید.
درباره خدمات نسل پیشرو بیشتر بدانید
5. تولید سرنخ Omnichannel
یکی از روندهای نوظهور تولید سرنخ B2B، تولید سرنخ همه کانالی است.
مردم به طور مداوم از رسانه ها استفاده می کنند، خواه از طریق موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل یا حتی سرویس های پخش جریانی باشد. این برای شرکتهای B2B نیز صدق میکند – کاربر نهایی که در نهایت به آن دسترسی پیدا میکنید همچنان فردی است که محتوای آنلاین مصرف میکند.
اگر می خواهید واجد شرایط ترین سرنخ ها را بیابید، یک استراتژی همه کاناله ضروری است. شما باید در نظر داشته باشید که کاربر نهایی شما (حتی اگر نماینده کسب و کار باشد) از چه پلتفرم هایی استفاده می کند و سپس در آن کانال ها محتوا ایجاد کنید.
6. هدف گذاری SGE
SGE گوگل یک ویژگی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی است که نتایج جستجو را تقویت می کند. کاربران می توانند بدون نیاز به کلیک بر روی نتایج فردی، درباره یک موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند.
به عنوان مثال، اگر بهترین تجهیزات ساخت و ساز را در گوگل جستجو کنید، SGE صفحه ای مانند این ایجاد می کند:
برای تولید سرنخ، این بدان معناست که شما باید محتوای خود را بهینه کنید تا هم به آن ویژگی دسترسی داشته باشید و هم افراد را وادار کنید روی صفحه شما کلیک کنند. به علاوه، این ویژگی شرکت ها را تشویق می کند تا انواع محتوا را برای رتبه بندی برای انواع پرس و جو ایجاد کنند.
7. افزایش حریم خصوصی و امنیت
یکی دیگر از روندهای تکرارشونده تولید سرنخ B2B، درخواست امنیت و حفظ حریم خصوصی است. از آنجایی که کاربران از دادههای خود (و نحوه استفاده شرکتها از آنها) آگاهتر میشوند، ارائه یک تجربه امن و صادقانه برای آنها ضروری است.
برخی از راههای انجام این کار در حین تولید سرنخ عبارتند از:
- به کاربران امکان می دهد کوکی هایی را که در سایت شما استفاده می کنند انتخاب کنند
- هرگز اطلاعات تماس کاربر را به اشتراک نگذارید یا عمومی نکنید
- رمزگذاری ایمیل ها و فقط ارسال ایمیل های با کیفیت بالا
- مطمئن شوید که وب سایت شما امن است، به خصوص اگر معاملاتی را ارائه می دهید
8. محتوای گفتگو
آخرین روندی که برای تولید سرنخ باید به آن توجه کرد، اهمیت محتوای محاوره ای است. ما این موضوع را با SGE Google لمس کردیم، اما ایجاد محتوای محاورهای و متمرکزتر بر هدف برای یافتن و حفظ کاربران جدید بسیار مهم است.
میخواهید در پیامهای خود پیشرو باشید، اما متفکر نیز باشید. به جای تمرکز بر تبدیل فوری، هدف شما باید رضایت بلندمدت از شرکت شما باشد، خواه یک رهبر در حال انجام تحقیق باشد، یک مشتری مکرر یا یک کاربر تازه مواجه شده.
می توانید از محتوای مکالمه در پست های وبلاگ، صفحات فرود و حتی ایمیل های خود استفاده کنید. نکته این است که در الگوریتم تغییر گوگل رتبه خوبی داشته باشید و کاربران را به شرکت خود علاقه مند کنید.
کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما
مشاهده نتایج بیشتر
WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:
3 میلیارد دلار
در درآمد مشتری
7.8 میلیون
سرنخ برای مشتریان ما
5.2 میلیون
تماس های تلفنی مشتری
کانال آینده تولید سرنخ با WebFX
درک روند تولید سرنخ یک چیز است – اجرای آنها چیز دیگری است. اگر کمک میخواهید مطمئن شوید تاکتیکهای تولید سرنخ شما بهروز هستند، به WebFX مراجعه کنید.
ما بهعنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال با ۲۵ تاکتیک، تاکتیکهای تولید سرنخ همهکانالی را ارائه میکنیم که جدیدترین فناوری را در خود جای داده است. بهعلاوه، ما در ردیابی و پرورش سرنخ تخصص داریم که به کسب درآمد بیش از 3,021,182,299 دلار برای مشتریانمان کمک کرده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر، خدمات تولید سرنخ ما را بررسی کنید، سپس امروز یک قیمت رایگان برای شرکت خود درخواست کنید!