راهنمای استراتژی های کلیدواژه با مثال های استراتژی کلمه کلیدی

ایجاد یک برنامه برای نحوه استفاده از کلمات کلیدی در وب سایت می تواند به شما کمک کند تا زمان و انرژی صرف شده برای تحقیق کلمات کلیدی خود را به حداکثر برسانید. سپس این طرح می‌تواند استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) شما را به پیش ببرد و به شما امکان می‌دهد تا بهبود قابل اندازه‌گیری را در رتبه‌بندی کلمات کلیدی و ترافیک ارگانیک سایت خود مشاهده کنید.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا چیزی است که باید در مورد ایجاد یک استراتژی کلمه کلیدی و چند مثال استراتژی کلمه کلیدی بدانید تا به شما کمک کند صفحه گسترده کاربردی خود را بسازید.

استراتژی کلمه کلیدی چیست؟

استراتژی کلمه کلیدی یک برنامه عمل برای استفاده از کلمات کلیدی است که در خود شناسایی کرده اید تحقیق کلمات کلیدی برای کسب و کار شما حیاتی است.

استراتژی کلمه کلیدی مشخص می کند که کدام کلمات کلیدی را در حال حاضر در سایت خود هدف قرار داده اید، آیا می توانید صفحات موجود را در مورد کلمات کلیدی جدید بهینه کنید یا خیر، و اینکه کدام کلمات کلیدی به محتوای جدید نیاز دارند. همچنین می تواند به عنوان مکانی برای ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی برای صفحات مهم باشد.

اگر تحقیق کلمه کلیدی شما این است چی، سپس استراتژی کلمه کلیدی شما این است چگونه.

چگونه یک استراتژی کلمات کلیدی SEO ایجاد کنیم

هیچ راهی برای ایجاد یک استراتژی کلمه کلیدی وجود ندارد، اما من قصد دارم یک رویکرد رایج را شرح دهم که می توانید از آن برای تبدیل تحقیقات کلمات کلیدی خود به عمل استفاده کنید.

استراتژی کلیدواژه اصلی شامل کلیدواژه یا موضوع کلمه کلیدی است که می‌خواهید هدف قرار دهید، سختی و حجم کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی اصلی (یا میانگین کل موضوع) و صفحه مرتبط با آن کلمه کلیدی، در صورت وجود. اگر صفحه‌ای وجود ندارد، استراتژی کلمه کلیدی باید نوع محتوای مورد نیاز برای رتبه‌بندی آن کلمه کلیدی و سطح اولویت تیم ایجاد محتوای SEO شما را به طور دقیق مشخص کند.

بیایید این را تجسم کنیم.

1. یک صفحه گسترده با تحقیقات کلمه کلیدی خود ایجاد کنید

از آنجایی که هدف استراتژی کلمه کلیدی این است که نشان دهد از چه کلمات کلیدی باید در کجا استفاده کنید، به یک ابزار سازمانی مانند صفحه گسترده نیاز دارید.

ستون‌های خود را طوری نام‌گذاری کنید که به صفحه‌ای که می‌خواهید هدف قرار دهید، URL صفحه، کلمات کلیدی مرتبط با آن صفحه (یا آن‌هایی که باید با آن مرتبط باشند)، جایی که صفحه شما در حال حاضر برای هر کلمه کلیدی رتبه‌بندی می‌شود، حجم جستجو و مشکل کلمه کلیدی برای هر یک از آن کلمات کلیدی و یک ستون بله/خیر که نشان می دهد کلمه کلیدی در صفحه ظاهر می شود یا خیر. همچنین می توانید ستون های اضافی برای یادداشت ها و موارد اقدام ایجاد کنید تا با تیم خود به اشتراک بگذارید.

مثال استراتژی کلمه کلیدی

پس از تنظیم صفحه گسترده، اطلاعاتی را که از تحقیقات کلمه کلیدی خود جمع آوری کرده اید وارد کنید. اگر فقط یک کلمه کلیدی اصلی برای هر صفحه دارید، توصیه می‌کنم در مورد مضامین کلمات کلیدی بیاموزید و تحقیقات کلمات کلیدی خود را برای گنجاندن آنها گسترش دهید.

2. نقشه تحقیقات کلمات کلیدی به محتوای موجود

شروع به چسباندن نام صفحات و آدرس های اینترنتی برای صفحاتی کنید که با مضامین مختلف کلمات کلیدی شما مطابقت دارند. این به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا در حال حاضر کلمات کلیدی خاصی را در وب سایت خود هدف قرار داده اید یا خیر و هر شکافی را در محتوای خود که باید پر کنید شناسایی کنید.

در اینجا می‌توانید درباره نقشه‌برداری کلمات کلیدی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

3. نیازهای محتوا را شناسایی کنید

برای شناسایی نیازهای محتوا، باید کلمه کلیدی اصلی خود را در گوگل جستجو کنید و محتوایی که رتبه بالایی دارد را تجزیه و تحلیل کنید. به نوع محتوا، هدف و تعداد کلمات آن توجه داشته باشید. صفحاتی را که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید با صفحات رقیبی که قبلاً رتبه‌بندی خوبی برای عبارات جستجوی مورد نظر شما دارند، مقایسه کنید. آیا آنها صفحات فرود هستند یا مقالات اطلاعاتی؟ آیا آنها قصد جستجوی یکسانی دارند؟ آیا در جامعیت صفحات تفاوتی وجود دارد؟

احتمالاً متوجه خواهید شد که برخی از محتوای شما نیاز به بهینه سازی بیشتر دارند و برخی از آنها ممکن است نیاز به بازنویسی یا نوشتن از ابتدا داشته باشند. در استراتژی خود به این نکته توجه کنید تا همه چیز در یک مکان باشد.

هنگامی که این ارزیابی را به پایان رساندید، یافته های خود را به تیم تولید محتوای خود منتقل کنید تا آنها بتوانند کار جادویی خود را آغاز کنند.

4. کلمات کلیدی را در تجزیه و تحلیل خود بگنجانید

برای ردیابی اثربخشی استراتژی کلمات کلیدی خود، کلمات کلیدی مورد نظر خود را در نرم افزار تجزیه و تحلیل وب سایت خود قرار دهید. این به شما کمک می کند تاثیر استراتژی کلمه کلیدی خود را بر ترافیک وب سایت، رتبه بندی موتورهای جستجو و سایر معیارهای مهم اندازه گیری کنید.

5. نظارت بر اثربخشی استراتژی کلمات کلیدی

با استفاده از ابزار سئوی مورد علاقه خود، کارآمدی استراتژی کلمات کلیدی خود را به طور منظم نظارت کنید. رتبه بندی موتور جستجوی خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بررسی کنید و هر گونه تنظیمات لازم را در استراتژی خود انجام دهید. به یاد داشته باشید که صفحات خود را در کمپین لینک سازی خود بگنجانید تا شانس خود را برای رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید.

اگر بعد از چند ماه نتایجی را برای یک صفحه مشاهده نکردید، ممکن است بخواهید دوباره هدف جستجوی کلمه کلیدی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تغییر کرده است یا خیر. مقایسه کنید که محتوای شما چقدر کلمه کلیدی را در مقایسه با صفحات با رتبه برتر پوشش می دهد. همچنین، از یک ابزار SEO مانند Ahrefs استفاده کنید تا ببینید آیا شکاف بک لینکی وجود دارد که سرعت صفحه شما را کند یا متوقف می کند.

مثال های استراتژی کلمه کلیدی

بیایید با چند مثال استراتژی کلمات کلیدی کار کنیم تا بهتر بفهمیم که چگونه می توان تحقیقات کلیدواژه خود را با محتوای موجود خود مرتبط کرد و نیازهای محتوا را شناسایی کرد.

استراتژی کلمه کلیدی مثال 1 برای SEO Cannabis

برای مثال اول، فرض کنید ما در حال ایجاد یک استراتژی کلمه کلیدی برای پشتیبانی از نیازهای سئوی یک سرویس تحویل شاهدانه به نام Easy Cannabis Delivery Service هستیم (هوشمند، درست است؟).

تحقیقات کلیدواژه ما دو موضوع کلیدواژه را شناسایی کرده است که دارای اصطلاحات متفاوتی هستند:

  • سویه های ایندیکا
    • سویه های ایندیکا
    • بهترین سویه های ایندیکا
    • سویه های ایندیکا بالا
    • سویه ایندیکا
  • سویه های ساتیوا
    • سویه های ساتیوا
    • بهترین سویه های ساتیوا
    • سویه قوی ساتیوا
    • سویه ساتیوا

ابتدا، هر موضوع کلمه کلیدی و URL صفحه ای که باید با آن مرتبط باشد را در صفحه گسترده خود وارد می کنم. با استفاده از ابزاری مانند Ahrefs، می‌توانم بررسی کنم که URL مرتبط برای هر کلمه کلیدی در موضوع آن چگونه رتبه‌بندی می‌شود. برای صفحاتی که برای کلمات کلیدی خود عملکرد خوبی ندارند، گام بعدی مقایسه صفحه هدف با صفحاتی است که برای کلمه کلیدی مورد نظر رتبه خوبی دارند.

مثال استراتژی کلمه کلیدی برای سئوی شاهدانه

در حین بررسی محتوای URL های مرتبط، فرض کنید متوجه شده ایم که صفحه strains sativa با هدف جستجوی موضوع کلیدواژه مطابقت ندارد. به جای اینکه مانند صفحات رقابتی که در SERP ها ظاهر می شوند اطلاعاتی باشد، یک صفحه تراکنشی پر از محصولاتی است که سرویس تحویل حمل می کند.

این عدم همسویی در قصد به این معنی است که صفحه شانس کمی برای رتبه بندی دارد.

ما اکنون این شانس را داریم که تغییراتی را برای بهبود شانس رتبه بندی برای این کلمه کلیدی مورد نظر پیشنهاد کنیم. به دلیل عدم تطابق قصد، پیشنهاد می‌کنم این صفحه را برای «سویه‌های sativa» بهینه نکنید و صفحه جدیدی ایجاد کنید که آن کلمه کلیدی را هدف قرار دهد. برای یافتن پرس و جوهای مناسب برای هدف گذاری برای صفحه تراکنشی موجود، باید تحقیقات کلیدواژه جدیدی انجام دهیم.

استراتژی کلمه کلیدی مثال 2 برای سئوی بیمه

این فرآیند بدون توجه به صنعت کار می کند. در اینجا مثال دیگری برای کمک به تقویت ایده های مطرح شده در این مقاله آورده شده است.

دوستان وانمودی ما در شرکت بیمه آلفا برای به دست آوردن جای پایی در صنعت رقابتی خود مشکل دارند. برای اینکه بفهمند چرا تعداد زیادی ارگانیک تولید نمی‌کنند، تصمیم می‌گیرند تحقیقات جدیدی در مورد کلمات کلیدی انجام دهند و ببینند آیا اصطلاحات اشتباهی را هدف قرار می‌دهند یا خیر. آنها روی دو صفحه تمرکز می کنند و کلمات کلیدی مرتبط زیر را پیدا می کنند:

  • بیمه صاحبان خانه
    • بیمه صاحب خانه
    • بیمه خانه
    • قیمت بیمه خانه
    • بیمه خانه
  • بیمه اجاره کنندگان
    • بیمه مستاجران
    • قیمت بیمه مستاجر
    • بیمه اجاره
    • بیمه مستاجر

اکنون، به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک، آنها بر ارائه اطلاعات زیادی در مورد بیمه صاحبان خانه و اجاره‌کنندگان تمرکز کرده‌اند، به این امید که این امر به متمایز کردن آنها از رقبا (که همیشه در تلاش برای فروش، فروش، فروش است) کمک کند. متأسفانه، هر دو موضوع کلیدواژه دارای مقاصد تراکنشی هستند. بنابراین، آنها باید صفحات اطلاعاتی خود را در مورد کلمات کلیدی مختلف دوباره بهینه کنند.

مثال استراتژی کلمه کلیدی برای بیمه

اکثر افرادی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو می کنند، می خواهند برای یک بیمه نامه قیمت دریافت کنند، نه اینکه بیاموزند که بیمه صاحب خانه یا اجاره نشین چیست.

اگر من در این موقعیت بودم، به تیم بازاریابی خود می‌گفتم که به دو صفحه فرود جدید برای ارائه مظنه بیمه صاحبان خانه و اجاره‌کنندگان نیاز داریم. من تحقیقات کلیدواژه جدیدی را برای محتوای موجود انجام می‌دهم و به تیم محتوا اطلاع می‌دهم که باید دوباره آن صفحات را بهینه کنیم.

از آنجایی که کلمات کلیدی مورد نظر من دارای دشواری کلمات کلیدی بالایی هستند، برای پشتیبانی از صفحات جدید خود با یک سرویس لینک سازی مشورت می کنم.

می دانم – خیلی زیاد است – اما لازم نیست خودتان همه این کارها را انجام دهید.

آیا به تحقیق کلمات کلیدی بهتر نیاز دارید؟

چه برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، استراتژی بهینه سازی صفحات خود، یا ایجاد محتوای جدید برای کمک به گرفتن کلمات کلیدی مهم به کمک نیاز داشته باشید، Victorious می تواند به شما کمک کند.

Victorious یک آژانس SEO مبتنی بر داده است که متعهد به کمک به رشد کسب و کار مشتریان خود است. ما به صدها کسب‌وکار در هر اندازه کمک کرده‌ایم تا ترافیک ارگانیک و دید جستجوی خود را افزایش دهند. و همه چیز با سرویس تحقیق کلمات کلیدی ما شروع می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه تحقیق و استراتژی کلمات کلیدی ما می تواند به شما در تحقق اهداف تجاری خود کمک کند، یک مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور