بخش بعدی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد این است که چگونه می توانید اصلاح کننده ها را برای کلمات کلیدی خود برای غنی سازی لیست کلمات کلیدی خود اعمال کنید. بنابراین اصلاحکنندههای مختلف زیادی وجود دارد، و این که چگونه به نظر میرسد کاملاً به تجارت و مخاطبان شما بستگی دارد.
اما برای ما، ما از چند مورد متفاوت استفاده می کنیم. بنابراین شما می توانید بر اساس صنعت تغییر دهید. بنابراین یک مثال از این نرم افزار مدیریت پروژه غیرانتفاعی است. بنابراین می توانید به نوعی آن صنعت را به آنجا اضافه کنید، و می توانید از نمونه های خاص صنعت استفاده کنید. می توانید به مشتریانی که قبلاً در آن صنعت دارید مراجعه کنید، اثبات اجتماعی، چیزهایی از این قبیل را اضافه کنید. این همه در یک صفحه خاص صنعت خواهد بود.
اما ما همین کار را برای پرسونا نیز انجام می دهیم. بنابراین نرمافزار مدیریت پروژه منابع انسانی، این فرصتی برای شما خواهد بود تا دوباره از طریق اثبات اجتماعی که از آن شخصیتها دارید صحبت کنید، اما همچنین نکات دردناک واقعاً خاص آنها را که دارند. و شاید محتوای شما در نتیجه آن بسیار بیشتر با آنها طنین انداز شود.
و مثال دیگر تغییر بر اساس اندازه کسب و کار است. بنابراین این کاملا رایج است. بنابراین میتوانید نرمافزار مدیریت پروژه سازمانی یا نرمافزار مدیریت پروژه برای کسبوکارهای کوچک داشته باشید. باز هم اینها راههای عالی هستند تا مطمئن شوید به مخاطبان خاصتر، اما کوچکتر و با هدف بیشتری دسترسی دارید.
و بله، یکی دیگر مقرون به صرفه است. بنابراین جایگزینهای ارزانتر برای و سپس شاید نام رقیب که میتواند نام خوبی باشد. این فقط یک راه عالی برای اطمینان از اینکه، برای مثال، جایگزین ارزانتری برای ClickUp یا Asana هستید، مطمئن شوید که به نوع ترافیک مناسبی رسیدهاید. و بهترین چیز در مورد این کلمات کلیدی اصلاح شده این است که آنها تمایل بیشتری به هدف دارند زیرا قبلاً کمی بیشتر در مورد آنچه جستجو می کنند می دانند. بنابراین آنها واقعاً افراد فوقالعادهای هستند که در طول قیف میتوان آنها را گرفت.