مکان و زبان را در ذهن داشته باشید
اگر در سطح جهانی ردیابی می کنید، انتخاب کلمه مهم است. به عنوان مثال، در انگلستان، شما یک «کالسکه» را هل میدهید، نه «کالسکه»، و یک «جهنده» میپوشید، نه «ژاکت». مهم است که مطمئن شوید کلمات کلیدی شما منعکس کننده زبان مناطق مورد نظر شما هستند.
با افزونه مرورگر MozBar، میتوانید نمایههای محلی را تنظیم کنید تا نتایج جستجو را درست مانند افرادی که در مکان دیگری قرار دارند، مشاهده کنید. فقط کشور، منطقه، و نام نمایه خود را وارد کنید، و می توانید در هر زمان بین نمایه ها جابجا شوید و یک نمای محلی از نتایج جستجو دریافت کنید.
اصلاح کننده های قصد خود را اضافه کنید
اکنون زمان آن است که به هدف کلمه کلیدی بپردازیم. تعدیلکنندههای هدف متفاوت هستند و آنچه برای یک کسبوکار کار میکند ممکن است برای کسبوکار دیگر کارایی نداشته باشد. در اینجا یک دستورالعمل ساده وجود دارد که به شما کمک می کند تا قصد را به گونه ای تنظیم کنید که برای اهداف شما منطقی باشد.
- اصلاح کننده های اطلاعاتی: «چگونه»، «چیست»، «مزایای»
- اصلاح کننده های تجاری: «بهترین»، «مقایسه»، «بررسی»
- تعدیل کننده های تراکنش: «خرید»، «سفارش»، «زمانبندی»
- اصلاح کننده های ناوبری: “ورود”، “پشتیبانی”، “مکان”
فهرست کلمات کلیدی خود را بررسی کنید
هنگامی که یک لیست بزرگ از کلمات کلیدی دارید، وقت آن است که حسابرسی کنید و ببینید کدام یک ارزش انرژی شما را دارند. حسابرسی کلمات کلیدی فرآیند بررسی لیست شما برای یافتن عباراتی است که بهترین نتایج را برای اهداف شما به ارمغان می آورد. این نکته کلیدی است که مطمئن شوید تلاش های سئو شما متمرکز و موثر باقی می مانند. از خود بپرسید: آیا این کلمات کلیدی مربوط به سایت شما هستند؟ آیا عبارتهای با حجم بالا را با عبارات خاص متعادل میکنید؟ چه نوع کلیکها و برداشتهایی دریافت میکنند، و رتبهبندی در برابر رقبا چقدر سخت خواهد بود؟
ابزار Moz برای نجات! Keyword Explorer دارای قابلیت Search Intent است که توسط Moz AI ایجاد شده است تا به ارائه جهت به استراتژی محتوای شما کمک کند. همچنین به شما یک نمره سختی میدهد، که نشان میدهد چقدر سختی در صفحه اول SERP است.
مرحله 1: به Moz Keyword Explorer دسترسی پیدا کنید
بله، ما یک گزینه رایگان داریم، اما با اشتراک پولی میتوانید کارهای بیشتری انجام دهید، بنابراین برای آزمایش رایگان ثبتنام کنید تا آن را امتحان کنید.
- ثبت نام / وارد حساب Moz خود شوید.
- به Keyword Explorer بروید
مرحله 2: کلمه کلیدی را وارد کنید
- کلمه یا عبارت مورد نظر خود را وارد کنید
- بازار را انتخاب کنید
مرحله 3: معیارهای کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید
- به معیارهای کلیدی مانند حجم جستجوی ماهانه، CTR ارگانیک، دشواری و حداقل DA نگاه کنید. اینها به شما کمک می کنند تا بفهمید هر کلمه کلیدی چقدر رقابتی و ارزشمند است.