هوش مصنوعی امنیت سایبری. حریم خصوصی. کار هیبریدی این روندهای جهانی چیزی بیش از اخبار پر سر و صدا هستند. آنها منعکس کننده تغییرات لرزه ای در رفتار مصرف کننده، فرآیندهای سازمانی و رضایت کارکنان هستند – که همگی پیامدهای اساسی برای دنیای تجارت فعلی و آینده دارند. و در مواجهه با چنین تغییرات سریع و نتیجهای، چگونه شرکتها و رهبران آنها میتوانند به این روند ادامه دهند؟
روزنامهنگار و مجری مشهور کیتی کوریک میخواهد به این سوال پاسخ دهد. او بهعنوان مجری سری جدید Future Ready توسط Think with Google، با کمک کارشناسان صنعت در هوش مصنوعی، امنیت سایبری، ریسک سایبری و روانشناسی، به انتهای مهمترین روندهای نوظهور میرسد. تیم Couric و Think with Google از طریق درسها و بینشهایی که بهدست میآورد، امیدوارند به شرکتهای بزرگ و کوچک کمک کنند تا بر اساس آنچه اکنون اتفاق میافتد و آینده آینده تصمیمهای هوشمندانهتر و پایدارتری بگیرند.
برای مثال، کسبوکارها میتوانند مزایای هوش مصنوعی و اینکه چه کسی باید مسئول پذیرش این فناوری توسط سازمان باشد را کشف کند. همانطور که جیمز مانیکا، معاون ارشد فناوری و جامعه گوگل، به Couric می گوید: «این قابلیت ها فقط چیزی نیست که بخش فناوری اطلاعات درباره آن فکر کند. اینها برای استراتژی تجاری شرکت مرکزی هستند.â€
Couric همچنین امنیت و حریم خصوصی را به عنوان اصول اصلی تجارت با جن ایسترلی، مدیر آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت ایالات متحده، و رویال هانسن، معاون مهندسی حریم خصوصی، ایمنی و امنیت Google بررسی می کند. ایسترلی بر اهمیت امنیت سایبری در مورد ریسک های تجاری و اعتباری تاکید می کند و می گوید: “خطرات سایبری قابل تفویض نیست.” این واقعاً در حیطه اختیارات مدیران عامل و هیئت مدیره و رهبران تجاری است. و هانسن توضیح می دهد که چرا معتقد است، “ما باید از ابتدا امنیت و ایمنی را در همه محصولات ایجاد کنیم.”
فراتر از دنیای فناوری، کوریک روابط کسب و کارها را هم با مشتریان و هم با کارمندانشان بررسی می کند. دکتر لوری سانتوس، استاد روانشناسی دانشگاه ییل، نشان میدهد که چگونه شرکتها میتوانند به مشتریان خود «شادی را تقویت کنند» و چرا قاطعانه به مدیران میگوید: «وظیفه شما این است که کارکنانتان را خوشحال کنید».
هر قسمت از Future Ready توسط Think with Google را تماشا کنید، اکنون در YouTube در دسترس است.