به آخرین نسخه «مسیر من به Google» خوش آمدید، جایی که با کارمندان، کارآموزان، کارآموزان و فارغ التحصیلان Google درباره نحوه ورود آنها به Google، نقش آنها و حتی نکاتی در مورد چگونگی پیشرفت در تیمشان صحبت می کنیم.
پست امروز درباره جنی سان، مدیر مهندسی مشتری، چین بزرگ، در تیم Google Cloud مستقر در هنگ کنگ است. او به اشتراک می گذارد که چگونه از عشق خود به یادگیری برای سود رساندن به مشتریان، تیم و حرفه خود استفاده کرده است.
می توانید کمی از خودتان برایمان بگویید؟
پس از 20 سال در صنعت فناوری، من همچنان به همان اندازه که در اوایل کارم بودم، مشتاق یادگیری هستم. اگرچه من به عنوان یک مهندس نرم افزار شروع به کار کردم، اما 13 سال گذشته را در چند نقش مختلف در فناوری ابری کار کرده ام. من همچنین از کشف چیزهای جدید در مورد افراد، مکان ها و ایده ها لذت می برم، چه پسرم در مورد روز مدرسه اش صحبت کند یا اینکه تیمم استعدادهای موسیقی را که خارج از محل کار دنبال می کنند به اشتراک بگذارد. این لحظات برای من الهام بخش بی پایان است.
تیم و نقش فعلی خود را چگونه توصیف می کنید؟
من و تیمم به عنوان مدیر مهندسی مشتری، چین بزرگ، به مشتریان کمک می کنیم تا استراتژی تحول دیجیتال خود را با فناوری ابری پیش ببرند. مشتریان ما در صنایع مختلف از استارت آپ ها گرفته تا شرکت های جهانی Fortune 500 هستند. ما به مشتریان چینی در سرزمین اصلی کمک میکنیم تا کسبوکار خود را در خارج از چین توسعه دهند و از کسبوکارهای تایوان و هنگکنگ در داخل و خارج از کشور حمایت میکنیم.
من نقش خود را حول محور توانمندسازی می بینم، بنابراین همدلی، ارتباط و توانایی فرو رفتن عمیق در زمینه های فنی را به مهارت های حیاتی برای موفقیت تبدیل می کند. من تیمم را تشویق میکنم تا تفکر خلاق و دیدگاههای متنوع را برای ایجاد راهحلهای در سطح جهانی با هم ترکیب کنند، و زمینههایی را برای بهینهسازی که مشتریان ما هنوز به آن فکر نکردهاند، کشف کنند.
چگونه در گوگل احساس تعلق پیدا کرده اید؟
من بخشی از یک جامعه معنادار در Google را به طرق مختلف تجربه کرده ام. من فرصتهایی برای ایجاد ارتباط از طریق گروههای منابع کارمند، مربی بودن و ارائه خدمات از طریق GoogleServe، برنامه سالانه یک ماهه داوطلبانه ما، دارم.
وقتی به هنگ کنگ نقل مکان کردم، گوگل مرا با جامعه محلی مرتبط کرد. من با افراد زیادی ملاقات کردم که در طول حرکت از من حمایت کردند – حتی به من کمک کردند مدرسه ای برای پسرم پیدا کنم! این حس تعلق است که به من الهام میدهد تا برای کمک به مشتریان و جامعه بزرگتر خود را جبران کنم.