
غذای اصلی
بله ، بازاریابی دیجیتال یک سرمایه گذاری ارزشمند برای مشاغل کوچک و متوسط (SMBS) با نسبت ROI به طور متوسط 5: 1 است.
بله ، بازاریابی دیجیتال یک سرمایه گذاری ارزشمند برای مشاغل کوچک و متوسط (SMB) با به طور متوسط 5: 1 نسبت ROIبشر SMB ها در اکثر صنایع می توانند از بازاریابی دیجیتال برای هدایت ترافیک ، پیشرو و درآمد وب سایت استفاده کنند.
این زمین بازی برای SMB ها را که در صنایعی با شرکت های بزرگ و با بودجه قادر به سرمایه گذاری در گران است ، می کند روشهای سنتی بازاریابی مانند تابلوهای تبلیغاتی ، تلویزیون و تبلیغات رادیویی.
با بازاریابی دیجیتال ، SMB ها می توانند بدون تحمل هزینه های عجیب و غریب مرتبط با بازاریابی سنتی ، به مخاطبان هدفمند برسند. این متکی به تاکتیک ها و فناوری های مختلف بازاریابی است که با بودجه های کوچکتر در دسترس است تا به مصرف کنندگان آنلاین برسد و نتایج ارزشمندی را به دست آورد.
قبل از بحث در مورد چگونگی بهره مندی از SMBS از بازاریابی دیجیتال ، بیایید ابتدا در مورد دامنه آن بحث کنیم.
بازاریابی دیجیتال برای SMBS چیست؟
بازاریابی دیجیتال برای SMBS شامل استفاده از کانال های بازاریابی آنلاین و تاکتیک ها برای فروش یا تبلیغ برند ، محصولات و خدمات شما است. این کمک می کند تا مشاغل کوچک با دسترسی محدودتر مخاطبان جدید را باز کنید ، آنها را درگیر کنید و آنها را به مشتری های تکراری تبدیل کنید.
شما می توانید از انواع مختلف استفاده کنید استراتژی های بازاریابی دیجیتال در پشت سر هم برای هدایت نتایج. اینها شامل:
استفاده از چندین استراتژی به شما کمک می کند تا میزان دسترسی و تأثیر خط پایین خود را به حداکثر برسانید.
مزایای بازاریابی دیجیتال برای SMB ها چیست؟
یک استراتژی مؤثر در بازاریابی دیجیتال می تواند مزایای ارزشمند و قابل اندازه گیری را برای تجارت شما ایجاد کند. در زیر ، بیایید در مورد دلایل مهم بودن بازاریابی دیجیتال برای SMB ها بحث کنیم:
1. افزایش دید آنلاین
در دنیای دیجیتال امروز ، تجارت شما با عدم حضور آنلاین نمی تواند از بین برود. با تلاش های مداوم ، بازاریابی دیجیتال به مشاغل کوچک شما کمک می کند تا به صورت آنلاین قابل مشاهده ، قابل تشخیص و قابل کشف تر شود.
بهینه سازی موتور جستجو کلید اصلی باز کردن دید و رتبه های بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است.
تلاش های ترکیبی که شامل خفه کردن است بازاریابی محتوای آموزنده، درگیر کردن محتوای ویدیویی و فریب دادن پست های رسانه های اجتماعی ، برند شما را در مقابل مشتریان بیشتری قرار می دهد. آگاهی از برند همچنین می تواند اعتماد و اعتبار در بین مخاطبان را تقویت کند و آنها را ترغیب به تکرار مشتری کند.
2. ارزشمندترین مخاطبان خود را هدف قرار دهید
بازاریابی دیجیتال به شما امکان دسترسی به مخاطبان زیادی را در نوک انگشتان خود می دهد.
در حالی که دسترسی شما را گسترش می دهد و موانع جغرافیایی را می شکند ، بازاریابی دیجیتال همچنین به کسب و کار کوچک یا متوسط شما کمک می کند تا با ارزش ترین اهداف خود برسند.
استراتژی هایی مانند SEO ، PPC و بازاریابی از طریق ایمیل به شما امکان می دهد در مقابل چشم اندازهایی که بیشتر به محصولات یا خدمات شما احتیاج دارند ، ظاهر شوید.
علاوه بر این ، ابزارهای گزارشگری و تحلیلی می توانند بینش ارزشمندی در مورد رفتارها ، روندها و ترجیحات مشتری ارائه دهند.
شما می توانید از این اطلاعات استفاده کنید تا تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال SMB خود را برای برآورده کردن نیازهای مشتری ، تقویت تعامل ، پرورش تغذیه و ایجاد روابط طولانی مدت انجام دهید.
3. سرمایه گذاری بازاریابی خود را به حداکثر برسانید
بازاریابی دیجیتال بودجه بازاریابی شما را با هدایت هزینه های خود به استراتژی های هدفمند که به منجر به خرید آماده می رسند ، به حداکثر می رساند.
در متوسط هزینه بازاریابی دیجیتال ماهانه برای مشاغل کوچک و متوسط بین 51 تا 10،000 دلار در ماه است.
متوسط هزینه بازاریابی دیجیتال ماهانه برای مشاغل کوچک و متوسط بین 51 تا 10،000 دلار در ماه است.
همکاری با پیشرو شرکت بازاریابی دیجیتال مانند WebFX می تواند به شما در برنامه ریزی بودجه خود کمک کند و استراتژی هایی را انتخاب کنید که بالاترین بازده را ارائه دهد.
4. با شرکتهای بزرگتر رقابت کنید
از مهمترین مزایای بازاریابی دیجیتال برای SMBS این است که این مزیت رقابتی را نسبت به سایر مشاغل کوچک و متوسط و شرکت های بزرگتر به شما می دهد.
این که آیا شما یک تجارت الکترونیکی یا آجر و ملات را اداره می کنید ، بیشتر مشتریان شما در حال حاضر از آن استفاده می کنند ، و بهتر است اگر پشت سر نگذارید.
بازاریابی دیجیتال برای SMBS شامل ایجاد حضور برند آنلاین ، این امر به تمایز ، انسانی سازی و تبدیل شدن برند شما برای مخاطبان هدف شما کمک می کند. در نتیجه ، مشتریان دیگر تجارت شما را به عنوان یک شرکت بی چهره نمی بینند ، و این باعث می شود که آنها بتوانند محصول خود را در یک بازار شلوغ ، دستکاری کنند.
5. نتایج و درآمد قابل اندازه گیری را رانندگی کنید
با بازاریابی دیجیتال می توانید به راحتی پیگیری و اندازه گیری نتایج از کمپین های شما هر کانال بازاریابی دیجیتال دارای یک سیستم ردیابی و تجزیه و تحلیل است که دسترسی به معیارها مانند کلیک ، تبدیل و هدایت را فراهم می کند.
این تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی خود را بهینه کنید تا با سرمایه گذاری بیشتر در آنچه کار می کند و کاهش تخصیص بودجه برای آنچه که انجام نمی شود ، به حداکثر برسید. بر خلاف بازاریابی سنتی ، که به شما امکان نمی دهد پس از اتمام مواد ، تغییراتی ایجاد کنید ، می توانید کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را به مرور زمان تنظیم کنید.
هنگامی که با WebFX برای خدمات بازاریابی دیجیتال SMB شریک هستید ، به ما دسترسی پیدا می کنید برنده جایزه MarketingCloudfx نرم افزار اختصاصیبشر این پلتفرم با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شما برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در تمام کانال های شما ادغام می شود و به شما در تقویت کمپین های بازاریابی دیجیتال و هدایت ، فروش و درآمد کمک می کند.
سؤالات متداول: بازاریابی دیجیتال برای SMBS
در مورد هزینه بازاریابی دیجیتال برای SMB ها به سؤالات متداول پاسخ دهید:
آیا بازاریابی دیجیتال برای SMBS مقرون به صرفه است؟
بازاریابی دیجیتال یک استراتژی مقرون به صرفه برای SMBS است که از استراتژی های سنتی بازاریابی مقرون به صرفه تر است.
آیا بازاریابی دیجیتال برای SMBS ارزش هزینه دارد؟
بله ، بازاریابی دیجیتال یک سرمایه گذاری ارزشمند برای SMBS است زیرا به شما کمک می کند تا ترافیک ، رهبری و تبدیل بیشتری را برای تجارت خود انجام دهید. این باعث افزایش فروش ، درآمد و خط پایین شرکت شما در دراز مدت می شود.
بودجه SMBS برای بازاریابی دیجیتال چقدر باید باشد؟
ما توصیه می کنیم سرمایه گذاری کنید 7-10 ٪ از درآمد کلی شما در خدمات بازاریابی دیجیتال. با این حال ، شما همچنین باید بودجه ای ایجاد کنید که به نیازهای منحصر به فرد شما بپردازد.
ROI بازاریابی دیجیتال خود را با WebFX تقویت کنید
در حالی که می توانید خودتان بازاریابی دیجیتال را پیاده سازی کنید ، الف آژانس بازاریابی دیجیتال حرفه ای می تواند به شما در افزایش خط پایین خود کمک کند. WebFX یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل با بیش از 29 سال تجربه و 155 جایزه بازاریابی دیجیتال است.
ما می توانیم به شما در راه اندازی و مدیریت استراتژی های مختلف بازاریابی دیجیتال کمک کنیم یا یک برنامه سفارشی متناسب با صنعت ، نیازها و اهداف خود تهیه کنید. چرا باید به ما اعتماد کنید؟ ما در 5 سال گذشته 10،085،355،239 دلار+ درآمد مشتری را هدایت کرده ایم.
برای شروع یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای SMB خود ، با ما در شماره 888-601-5359 تماس بگیرید با ما آنلاین تماس بگیرید امروز برای بحث در مورد نیازهای خود با یک استراتژیست.