معرفی راهنمای جدید ما برای سیستم های رتبه بندی جستجوی گوگل | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

دوشنبه 21 نوامبر 2022

در طول سال‌ها، از طریق پست‌های وبلاگ و سایر ارتباطات عمومی، Google مرتباً اطلاعاتی درباره سیستم‌های رتبه‌بندی خودکار ما و نحوه عملکرد آنها به اشتراک گذاشته است. اکنون یک صفحه متمرکز به نام راهنمای سیستم‌های رتبه‌بندی جستجوی Google ایجاد کرده‌ایم تا سازندگان و دیگران بتوانند در مورد سیستم‌های قابل‌توجه‌تر ما راحت‌تر بیاموزند. این صفحه جدید همچنین به ما کمک می‌کند تا نحوه عملکرد سیستم‌ها و زمان به‌روزرسانی آن سیستم‌ها را به ما اطلاع دهیم.

رتبه بندی سیستم ها در مقابل به روز رسانی آن سیستم ها

در گذشته، اصطلاح “به روز رسانی” اغلب به عنوان نام یک سیستم رتبه بندی خاص استفاده می شد، به خصوص زمانی که یک سیستم جدید معرفی شده است. به عنوان مثال، سیستم ما برای اندازه گیری تجربه صفحه “به روز رسانی تجربه صفحه” و اخیراً سیستم ما که مفید بودن محتوا را ارزیابی می کند “به روز رسانی محتوای مفید” نامیده می شود.

وقتی سیستم‌ها را بهبود می‌دهیم، این می‌تواند گیج‌کننده باشد، به‌خصوص اگر سیستمی دائماً مانند سیستم محتوای مفید ما عمل کند. گفتن یک “به روز رسانی محتوای مفید” یا “به روز رسانی به روز رسانی محتوای مفید ما” دشوار است، بسیار کمتر قابل درک است!

در ادامه، هنگام تمایز سیستم‌ها از به‌روزرسانی‌ها، در بیان خود دقیق‌تر خواهیم بود. بله، ما همچنان مواردی مانند «به‌روزرسانی محتوای مفید» یا «به‌روزرسانی بررسی‌های محصول» را خواهیم داشت، اما در صورت امکان آن‌ها را به‌عنوان به‌روزرسانی برای سیستم‌های مربوطه توضیح خواهیم داد، مانند «سیستم محتوای مفید» و «بررسی‌های محصول» سیستم.” ما همچنین صفحات راهنمای خود را برای منعکس کردن این تغییر اصطلاحات در طول زمان به روز خواهیم کرد.

سایر صفحات مفید در مورد سیستم های رتبه بندی

این صفحه جدید به صفحات دیگری می‌پیوندد که امسال اضافه کرده‌ایم که مربوط به سیستم‌های رتبه‌بندی ما هستند. به عنوان خلاصه:

همچنین حتماً موارد ضروری جستجوی Google جدید ما را بررسی کنید: برای بسیاری از افراد، این تنها چیزی است که برای شروع در مسیر موفقیت با جستجوی Google لازم است.