8 ایده برای استوری اینستاگرام برای #InstaInspired

ارائه ایده های داستانی برای اینستاگرام کمی شبیه سخنرانی نمادین فیلم باربی است. شما باید شیک اما اصلی باشید. شما باید خلاق باشید، اما نه خیلی خلاق. شما باید اصیل باشید اما قابل ارتباط باشید.

همچنین باید ایده های استوری اینستاگرام را بیش از یک بار تولید کنید. بنابراین، چگونه می‌توانید بارها و بارها به تعادل مناسب ادامه دهید تا فالوورها و لایک‌های بیشتری به دست آورید؟

ابتدا یک نفس بکشید.

کارهایی که رقبای شما و دیگران در اینستاگرام انجام می دهند را فراموش کنید. این گفتگو بین شما و مخاطبانتان است. خود را به جای آنها بگذارید و به آنچه ممکن است بخواهند در مورد شرکت یا شما بدانند فکر کنید. شما همچنین می توانید در مورد آنچه می خواهید در مورد آنها بدانید فکر کنید.

ما اغلب معتقدیم که همیشه باید با مخاطبان خود صحبت کنیم. اما چه نوع محتوایی می توانید پست کنید که جدول را تغییر دهد؟ به روش هایی فکر کنید که می توانید مخاطبان خود را وادار به صحبت با شما کنید. با ایده های استوری اینستاگرام زیر، می توانید از چند طریق با بازدیدکنندگان خود درگیر شوید.

1. با مخاطبان خود بازی کنید #InstaFun

همه ما در مورد نظرسنجی ها و نظرسنجی ها شنیده ایم، اما در مورد بازی با مخاطبان خود چطور؟ چند بازی سرگرم کننده که می توانید انجام دهید عبارتند از:

  • تصویر را حدس بزنید: از محصول یا تصویر خود یک عکس نزدیک بگیرید و بینندگان خود را وادار کنید تا حدس بزنند که چیست.
  • بینگو: یک الگوی یکنوع بازی شبیه لوتو ایجاد کنید و از مخاطبان خود بخواهید که یک عکس فوری بگیرند. آنها می توانند مربع های مربوطه را علامت گذاری کنند و در نمایه های خود به اشتراک بگذارند، در حالی که به شما پیوند می دهند.
  • به آنها یک چالش بدهید: این می تواند یک حقیقت یا جرات باشد، یا می تواند شامل ایجاد چیزی خلاقانه و سپس به اشتراک گذاشتن نتایج با شما در داستان خود باشد.

یک مثال عالی از این کار، انجام یک بازی مخفی کاری است که @LocalPaige با گربه خود انجام داد.

آیا می توانید او را تشخیص دهید؟

استوری اینستاگرام گربه را پیدا کنید

2. مخاطبان خود را #MakeTheCircleBigger کنید

با ایجاد احساس مشارکت در رسانه های اجتماعی با مخاطبان خود، جامعه ای ایجاد کنید. یک راه عالی برای انجام این کار این است که داستان های مخاطبان خود را در مورد محصولات خود در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

آنها را تشویق می کند تا با محتوای شما درگیر شوند و در حین به اشتراک گذاشتن آن با دنبال کنندگان خود از آن به روش های جدید استفاده کنند. مطمئن شوید که از آنها می خواهید شما را تگ کنند تا بتوانید محتوای ویروسی احتمالی خود را پیگیری کنید و همچنین مخاطبان جدید شما را پیدا کنند.

نمونه ای از این لیلیلوتای، یک دختر جنوبی از گرجستان در ایالات متحده است که دستور العمل های کاملی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد. او همیشه در استوری های اینستاگرام خود نتایج تلاش مخاطبانش را برای دستور پخت غذا نشان می دهد.

دستور پخت نان لیلی لوتی

3. خودت باش #چرا خیلی جدی

همه ما جنبه عجیب و غریبی داریم و رسانه های اجتماعی مکان بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان شما هستند. به شخصیت شما عمق می بخشد یا اگر صاحب کسب و کار هستید، می توانید از آن برای نشان دادن فرهنگ شرکت خود استفاده کنید.

گاهی اوقات، خوب است که جنبه سبک تر کسب و کار خود را نشان دهید. اگر همیشه ژست بگیرید یا فقط تصاویری از محصولات خود در بهترین حالت ارائه دهید، محتوای شما علاقه خود را از دست می دهد یا بسیار یک طرفه می شود.

اما این که به مخاطبانتان بفهمانید که سطوح مختلفی برای خودتان یا برندتان وجود دارد، می‌تواند باعث شود که در خانه احساس راحتی کنند.

به عنوان مثال، به هنری کاویل نگاه کنید – یک سلبریتی که به خاطر نقش هایش به عنوان شناخته شده است سوپرمن و شرلوک. در واقع شخصیت های بسیار سختگیر و جدی. اما، اینستاگرام او جنبه متفاوتی را نشان می دهد که برای طرفدارانی که می خواهند هنری واقعی را پشت کت و شلوارها و عکس های دوربین شیک بشناسند، استقبال می کند.

استوری اینستاگرام هنری کاویل

4. به زندگی خود بینش بدهید #Friends4Life

افرادی که دارای ویژگی های مشابه هستند با هم ارتباط برقرار می کنند و دیگران می توانند شوخ طبعی و اصالت برند شما را پیدا کنند. بیایید ببینیم که چگونه می‌توانیم این را با ایده‌های استوری اینستاگرام زیر عملی کنیم.

اگر افراد کلیدی در زندگی شما یا کارمندان سنگ بنای شما وجود دارند، آنها را با دنیا به اشتراک بگذارید. این می تواند هرکسی باشد، از بهترین دوست شما گرفته تا میز پذیرش در کسب و کار شما که اولین فردی باشد که مشتریان شما با او در ارتباط هستند.

در مورد نوع آدمی که هستند بینش بدهید و داستانشان را به اشتراک بگذارید.

بریدی دریک صاحب یک تجارت لباس خواب در اعماق استرالیا است. بهترین دوست او، جینی، چهره مشترک اینستاگرامش است و اغلب، آن دو با هم مدل لباس خواب هستند.

تجارت لباس خواب بریدی دریک

تماشاگران او احساس می‌کنند که در سرگرمی‌هایی که بریدی دوستی و کارهای بد خود را در پشت صحنه عکسبرداری با جینی به اشتراک می‌گذارد، شرکت می‌کنند. او عکس‌برداری حرفه‌ای را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد، اما لذت واقعی در استوری‌های اوست، جایی که او لحظات پشت صحنه را نشان می‌دهد و بینشی از شخصیت‌های آن‌ها می‌دهد.

تجارت لباس خواب بریدی دریک

5. #FurBabies خانواده خود را به اشتراک بگذارید

یکی از هک‌های استوری اینستاگرام این است که به دوستان خزدار خود نگاه کنید. حیوانات خانگی همیشه منبع شگفت انگیزی از الهام و محتوا هستند. اشتراک گذاری توله سگ یا حتی خوک خانگی خود می تواند کانال جدیدی از گفتگو با مخاطبان شما باز کند. می توانید به حیوانات خانگی خود در حال انجام حقه ها یا لحظات احمقانه نشان دهید که شخصیت آنها را نشان می دهد.

داستان های سگ در اینستاگرام

بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی وجود دارند که می توانند با سگی که گوش نمی دهد یا گربه ای که اهمیتی نمی دهد ارتباط برقرار کنند.

اگر حیوان خانگی دارید که حرکت نمی کند، مانند سمندر یا مارمولک، می توانید با دادن حباب های گفتاری یا سبیل های سرگرم کننده به آن ها خلاق باشید. همه چیز این است که خارج از جعبه فکر کنید و تصمیم بگیرید که حیوان خانگی شما با چه چیزی راحت است.

6. روند خود را #BackStory به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از ایده های الهام بخش برای استوری های اینستاگرام این است که تاریخچه یا روند شرکت خود را به اشتراک بگذارید. به این فکر کنید که چه چیزی ممکن است برای مخاطبان شما جالب باشد.

ما اغلب عادت می‌کنیم هر روز همان کار را انجام دهیم و فراموش می‌کنیم که یک فرآیند برای یک فرد بیرونی چقدر منحصر به فرد است. نگاهی تازه به کسب و کار یا زندگی روزمره خود بیندازید و به مخاطبان خود بگویید چگونه صبح را در کسب و کار خود شروع می کنید یا چگونه محصول خود را منحصر به فرد می کنید.

قهوه‌سازهای آفریقای جنوبی، تربودور، بینشی در مورد نحوه برشته کردن دانه‌های خود ارائه کردند. آنها کل فرآیند را نشان دادند، از جمله اضافه کردن طعم و بسته بندی و ارسال آن به تمام مغازه ها و کافه های مختلف.

استوری های بک اینستاگرام

7. یک سریال اینستاگرامی #DoubleOrNothing بسازید

اگر چیزی مورد توجه مخاطبان شما قرار گرفت، فکر نکنید که باید یک بار یکبار محتوای ویروسی باشد. آن را گسترش دهید. یک سری داستان کامل در مورد ایجاد کنید. نکته مهم در مورد استوری های اینستاگرام این است که بعد از آن، می توانید آنها را با هایلایت ترکیب کنید.

اگر داستانی خلق می کنید که شتاب دارد، به ادامه سریال فکر کنید. هر داستان می تواند برداشت یا نسخه متفاوتی باشد. می‌توانید داستان‌ها را به صورت برجسته ترکیب کنید.

برای مثال، @lagomchef توسط مخاطبانش به چالش کشیده شد تا غذای خوشمزه ای با قارچ درست کند. او به این چالش رسید و یک ظرف قارچ درست کرد.

اما او به همین جا بسنده نکرد. او به ساختن داستان های بیشتری در مورد قارچ ادامه داد و تا به حال یک راگو قارچ، قارچ دودی با عدس و یک تارت قارچ و اسفناج درست کرده است.

استوری های اینستاگرامی غذاخوری

در حالی که هر یک به عنوان داستان خاص خود، آنها را در نمایه خود به عنوان “ترکیب کرد.سری قارچ” برجسته.

8. یک داستان بگویید #بیشتر منتظر بمانید

یکی دیگر از هک‌های استوری اینستاگرام با استوری، خوب، داستان‌گویی است. هر داستان را به عنوان یک اسلاید برای داستان خود در نظر بگیرید. با هر یک می توانید اطلاعات بیشتر، چند لینک دیگر و زاویه دیگری بدهید.

سلست باربر، کمدین، که به خاطر تقلیدهایش از اینفلوئنسرهای اینستاگرام شناخته می شود، این داستان سرایی را به خوبی انجام می دهد.

سلست باربر

او مکالمه را با متن شروع می کند، سپس جلد عکس خود را فاش می کند.

او روی تمام زوایای مختلف عکاسی زوم می کند و نکات و هشتگ های خنده داری می دهد، و همچنین طراح، مو، و هنرمندان آرایش را به همراه می آورد.

اینستاگرام سلست باربر

با طراحی های اینستاگرام WebFX آرامش خود را حفظ کنید و داستان را روشن کنید

تسلط بر اینستاگرام کار کوچکی نیست – از ارسال تصاویر در پروفایل تا اشتراک گذاری استوری های سرگرم کننده، برای تعیین استراتژی اینستاگرام شما زمان، خلاقیت و تلاش می طلبد. اگر برای مدیریت حضور خود در اینستاگرام و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به کمک نیاز دارید، WebFX می تواند کمک کند.

خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی ما هر آنچه را که برای ایجاد یک حضور برنده در رسانه های اجتماعی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. ما بیش از 165000 پست در رسانه های اجتماعی برای مشتریان خود ایجاد کرده ایم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که می دانیم چگونه پست هایی ایجاد کنیم که خیره کننده و لذت بخش باشد.

با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به ارتقای استراتژی رسانه های اجتماعی شما به سطح بعدی کمک کنیم!


Source link