Instacart تبلیغات قابل خرید را به YouTube گسترش می دهد

Instacart در حال گسترش تبلیغات رسانه های خرده فروشی خود به YouTube است و به شرکای برند منتخب اجازه می دهد بینندگان YouTube را مستقیماً به خریداران Instacart برای تحویل در همان روز تبدیل کنند.

جزئیات. تبلیغات یوتیوب Instacart دارای پیوندهای محصول قابل خرید با داده های شخص اول و فناوری رسانه خرده فروشی آن است.

  • بینندگان می توانند برای تحویل سریع، روی تبلیغات کلیک کنند تا موارد را در Instacart خریداری کنند.
  • Clorox و Publicis Media شرکای آزمایشی اولیه با اندازه گیری حلقه بسته هستند.
  • این قابلیت خلاقیت ویدیویی را با داده‌های خرید ارزشمند Instacart ادغام می‌کند.
Instacart تبلیغات قابل خرید را به YouTube گسترش می دهد

چرا ما اهمیت می دهیم. ادغام YouTube به برندها راه‌های جدیدی برای الهام بخشیدن به خرید از مخاطبان ارزشمند Instacart با استفاده از ویدیوی جذاب و تکمیل شده با داده‌های خرید قوی و ابزار مفید می‌دهد.

چیزی که آنها می گویند. فیجی سیمو، مدیرعامل اینستاکارت گفت: «ما در حال ادغام قدرت خلاقیت ویدیویی با داده‌های شخص اول ارزشمند و تجربه خرید بی‌وقفه خود هستیم.

  • تیفانی تان کلروکس. «داده‌های رسانه خرده‌فروشی شخص اول Instacart که در بالای ویدیوهای خلاقانه ما قرار گرفته است به ما کمک می‌کند تا تبلیغات جذاب و قابل خرید ایجاد کنیم.»
  • جوئل لوننفلد از Publicis، «مخاطبان با هدف بالا در محل خرید» را به عنوان ارزش شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی ذکر کرد.

کوچک نمایی. گسترش یوتیوب به دنبال برنامه جدید تبلیغات Google Shopping Instacart است که در ژانویه رونمایی شد. این برنامه به برندهای CPG این امکان را می‌دهد که از کالاهای تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی Instacart در سراسر Google استفاده کنند.

داده ها. به گفته نیلسن، یوتیوب بر پخش و اشتراک زمانی تماشای تلویزیون غالب است. طبق یک مطالعه گوگل، یوتیوب برترین پلتفرم برای تحقیقات محصول است و بینندگانی که در سال 2023 بیش از 30 میلیارد ساعت محتوای مربوط به خرید را تماشا می کنند.

خط پایین. Instacart به شدت در حال گسترش کسب و کار پر سود رسانه های خرده فروشی خود در نقاط ارتباطی عظیم مصرف کنندگان گوگل است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link