Instacart تبلیغات خدمات غذایی را گسترش می دهد

Cut+Dry، یک پلتفرم بزرگ تجارت الکترونیک برای توزیع کنندگان و تولیدکنندگان خدمات غذایی، فناوری تبلیغات هویج Instacart را برای باز کردن جریان های درآمد تبلیغاتی جدید و ارتباط برندها با خریداران در محل فروش ادغام می کند.

تولیدکنندگان مواد غذایی مدت‌هاست که با چالش‌هایی در تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید در خدمات غذایی مواجه بوده‌اند. این مشارکت این شکاف را پر می‌کند و برندها را قادر می‌سازد تا مستقیماً خریداران را درگیر کنند و در عین حال فرصت‌های درآمدی جدیدی را برای توزیع‌کنندگان باز کنند.

چه اتفاقی می افتد:

  • Cut+Dry، Carrot Ads، پلتفرم فناوری تبلیغات Instacart را ادغام می‌کند و به تولیدکنندگان مواد غذایی اجازه می‌دهد مستقیماً برای اپراتورها و توزیع‌کنندگان تبلیغ کنند.
  • این حرکت تبلیغات دیجیتال را به فضای خدمات غذایی گسترش می دهد، که در طول تاریخ در بازاریابی آنلاین کمتر ارائه شده است.
  • توزیع کنندگان با میزبانی تبلیغات جریان های درآمد بیشتری به دست می آورند، در حالی که تولید کنندگان آگاهی و فروش برند را افزایش می دهند.

مزایای کلیدی:

  • برای تولید کنندگان: دسترسی مستقیم به خریداران با نفوذ بیشتر در محل فروش.
  • برای توزیع کنندگان: درآمد تبلیغات جدید و تعامل بیشتر با اپراتورها.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ادغام راه جدیدی برای دستیابی به تصمیم گیرندگان در صنعت خدمات غذایی چند میلیارد دلاری فراهم می کند، جایی که کانال های تبلیغاتی سنتی دسترسی محدودی دارند. این مشارکت یک پلت فرم تبلیغاتی مقیاس‌پذیر و قابل اندازه‌گیری ایجاد می‌کند که برندها را به مخاطبانی که قبلاً استفاده نشده بودند در توزیع خدمات غذایی متصل می‌کند.

چیزی که آنها می گویند. مانی کولاسوریا، مدیرعامل Cut+Dry گفت:

  • با ادغام قابلیت‌های تبلیغاتی Instacart با پلتفرم خود، یکی از بزرگترین فرصت‌های تبلیغات دیجیتال را در خدمات غذا ایجاد می‌کنیم.

بعدش چی. تبلیغات هویج در Cut+Dry در چند سه ماهه آینده در دسترس خواهد بود و به برندها راه های جدیدی برای دستیابی به بازار خدمات غذایی چند میلیارد دلاری می دهد. Instacart شراکت های Carrot Ads خود را گسترش خواهد داد و شکاف بین صنایع خرده فروشی و خدمات غذایی را بیشتر خواهد کرد.

خط پایین. این مشارکت به بازار رو به رشد خدمات غذایی می‌آید و باعث رشد برندها و توزیع‌کنندگان می‌شود و در عین حال فرصت‌های تبلیغات دیجیتال جدید را در یک صنعت در حال تکامل ایجاد می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land، او بنیانگذار رویداد شبکه PPC است – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link