Insights کنسول ، گزارش های جدید GA4 و سایر اخبار بازاریابی دیجیتال را جستجو کنید

در قسمت جدید ساعت بازاریابی ، میزبانان گرگ فین ، جس بود و کریستین “شپ” زیرنهلد در حال شکستن بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال در هفته هستند.

قسمت را در YouTube یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود بگیرید.

https://www.youtube.com/watch؟v=B4OgAD4fLVI

Insights کنسول جستجوی Google

گوگل اعلام کرد که آنها در روزهای آینده ویژگی جدید Search Console Insights را ارائه می دهند. Search Console Insights از داده های Google Search Console و Google Analytics استفاده می کند تا به شما بینشی در مورد نحوه عملکرد محتوای شما ، از جمله محتوای برتر ، جستجوی جستجو ، مدت زمان مشاهده صفحه ، پیوندهای ارجاع شده و عملکرد اجتماعی ، ارائه دهد.

Search Console Insights از طریق پیوندی در بالای صفحه نمای کلی در Google Search Console و همچنین از برنامه Google iOS قابل دسترسی است. اگر جستجو برای جستجوی رتبه بندی سایت خود را در Google.com انجام دهید ، ممکن است Insight Search Console نیز در SERP ظاهر شود.

ادامه مطلب

گزارش های جدید Google Analytics 4

کاربران GA4 قادر خواهند بود داده های بیشتری را با گزارش مسیرهای تبدیل ، گزارش مقایسه مدل و “عکس فوری تبلیغاتی” جدید کشف کنند که بازاریابان گزارش های مبتنی بر کانال را برای KPI نشان می دهد.

گوگل همچنین اعلام کرد که کاربران GA4 می توانند معیارهای نشان داده شده در همه گزارش ها را تنظیم کنند ، نه فقط گزارش های سفارشی. علاوه بر این ، انتساب داده محور به تمام خصوصیات GA-4 در حال گسترش است. پیمایش GA4 نیز بهبود یافته است ، زیرا ناوبری سمت چپ به 4 دسته یا “فضای کاری” تقسیم شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ادامه مطلب

سایتهای آمازون FLoC Google را مسدود می کنند

آمازون از جمع آوری داده های کاربر FLoC در سایت های تجارت الکترونیکی خود از جمله Amazon.com ، WholeFoods.com و Zappos.com جلوگیری می کند.

ادامه مطلب

خرید پرداخت پرداخت به همه خرده فروشان

هر خریدار در فیس بوک ، اینستاگرام یا Google قادر به استفاده از Shop Pay ، راه حل پرداخت یک کلیک Shopify برای تکمیل خرید خود است. Shop Pay در هر سایتی که تصمیم به استفاده از آن داشته باشد ، صرف نظر از بستر تجارت الکترونیکی Merchant ، در این سایت ها در دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب

ICYMI

اخیراً در جامعه اختلاف ما به اشتراک گذاشته شده است ، اخیراً “از سرب محصول بپرسید” ارائه شده از گوگل در ماه مه 2021 ، اطلاعات جدیدی در مورد یادگیری ماشین پشت انواع مسابقات Google Ads می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دور رعد و برق

ما به سوالات سوزش بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد.

  • چه کسی در حال به روزرسانی سیاست های خود برای محافظت از کاربران در برابر آزار و اذیت است؟
  • تفاوت بین هدف گذاری بهینه و گسترش مخاطب چیست؟
  • چه موقع Google ممیزی برخی از عمودی های محدود را آغاز می کند؟
  • دیگر کجای تبلیغات قمار را نمی بینید؟
  • چرا بازاریابان ایمیل جدیدترین ویژگی توییتر را دوست دارند؟
  • YouTube چگونه تشخیص نقض حق نسخه برداری را آسان تر می کند؟

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد نمایش ما یا داستان های این هفته هستید ، به سایت ساعت بازاریابی بروید. در YouTube یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود مشترک شوید تا هر جمعه جمعه قسمت های ما را گوش دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر می خواهید هر مقاله ای را که پوشش دادیم بخوانید ، همه آنها را هر هفته برای مشترکین خبرنامه خود ارسال می کنیم. شما همچنین می توانید برای ادامه مکالمه به انجمن Discord ما بپیوندید و با انتشار اخبار از اخبار مطلع شوید!


اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون ، سرو شمالی