آیا به دست آوردن اطلاعات در سئو راه جدیدی در سال 2024 است؟

شایعات و زمزمه های زیادی در اینترنت در مورد این آخرین اصطلاح، کسب اطلاعات و چگونگی تأثیر آن بر بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) وجود دارد. مفهوم اصلی کسب اطلاعات در سئو هم یک مفهوم جدید و هم یک مفهوم قدیمی است.

این نسبتاً جدید است زیرا این کلمه کلیدی به امتیاز امتیاز اطلاعات Google که در ژوئن 2022 اعطا شد متصل است. با این حال، قدیمی است زیرا به مفهومی برمی‌گردد که Google از ابتدای راه اندازی اینترنت از سازندگان محتوا خواسته است تا انجام دهند: محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید.

گوگل این مفهوم را با وضع قانون با کلمات کلیدی دیگر در طول دهه‌ها، مانند «محتوا پادشاه است» و روش «EEAT» برای ایجاد محتوای ارزشمند، پیش برد. اکنون، گوگل دوباره به آن بازگشته است و سعی می کند نویسندگان را از جمع آوری مجدد اطلاعات با هوش مصنوعی فریب دهد و در عوض محتوای منحصر به فرد و برجسته در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) ایجاد کند.

ما این اصطلاح را بررسی خواهیم کرد و اینکه چگونه می تواند استراتژی آنلاین شما را تقویت کند. برای یادگیری بیشتر به خواندن ادامه دهید!

تعریف کسب اطلاعات در سئو

به دست آوردن اطلاعات نشان دهنده این است که محتوای شما در مقایسه با محتوای مورد توافق در وب چقدر منحصر به فرد است.

تمام مقالاتی را تصور کنید که برای یک عبارت جستجوی خاص در موتور جستجو آمده اند، سپس همه آن مقالات را بردارید و یک تحلیل محتوای متوسط ​​انجام دهید.

به محتوای کلی بین تمام آن صفحات برتر نگاه کنید، و سپس آن را حذف کنید – اطلاعات رایج و هر چیزی که بین مقالات مشابه است. همه آن را حذف کنید، چه چیزی برای شما باقی می ماند؟ چه افزودنی منحصر به فردی برای منحصر به فرد کردن هر مقاله باقی مانده است؟

این اطلاعات باقی مانده به عنوان “به دست آوردن اطلاعات” در نظر گرفته می شود. این ماده اضافی، فاکتور X، عنصر ویژه است.

کار با امتیاز کسب اطلاعات

پتنت گوگل مفهومی را توصیف می کند که متخصصان سئو باید درباره آن بدانند: امتیاز کسب اطلاعات. این نشان دهنده سفر کاربر است. بیایید به این موضوع در قالب گام به گام نگاه کنیم:

1. کاربر یک عبارت جستجو را جستجو می کند، مانند “آیا گربه ها می خندند؟” لیستی از نتایج جستجو ظاهر می شود و کاربر روی اولین مورد در Purina کلیک می کند.

آیا به دست آوردن اطلاعات در سئو راه جدیدی در سال 2024 است؟

2. با این حال، شاید جستجوی اول کاربر را راضی نکرد و آنها نظر دوم را می خواستند. آنها به پایین اسکرول می کنند و یک نتیجه جستجوی دوم را از BBC Earth انتخاب می کنند.

نتایج موتورهای جستجو

3. اینجاست که امتیاز کسب اطلاعات وارد می شود. کاربر به صفحه نگاه می کند و می بیند که آیا اطلاعات بیشتری وجود دارد یا خیر به دست آوردن نسبت به صفحه اول اگر کاربر آن را پیدا کند، سفر او به پایان می رسد و ادامه می دهد. اگر نه، آنها به یک نتیجه جستجوی دیگر می روند. از طرف دیگر، گوگل مشغول امتیاز دادن به این مقالات از نظر اطلاعات اضافی است.

اگر تولیدکنندگان محتوا فقط به پنج مقاله برتر یک جستجو نگاه می کنند، یک مقاله جدید از آن جمع آوری می کنند و سپس آن را پست می کنند، هیچ اطلاعات اضافی یا محتوای منحصر به فردی اضافه نمی شود. بنابراین، امتیازی که گوگل به آن مقاله می دهد پایین است.

نمونه ای از این می تواند “بهترین کلاه های جهان” باشد. در حال حاضر، مقالات مربوط به SERP ها ممکن است شامل 10 کلاه برتر باشد. اگر 15 مورد برتر را نام ببرید، مقاله شما به کاربر اطلاعاتی معادل 5 کلاه می دهد، بنابراین به احتمال زیاد (تضمین نمی شود!) امتیاز بهتری کسب کنید.

در اینجا مراقب باشید، زیرا اضافی همیشه به معنای بیشتر نیست. مقاله طولانی‌تری که مملو از اطلاعاتی است که برای کاربر مفید نیست، نسبت به مقاله‌ای که کوتاه‌تر اما کیفیت بهتری دارد، ارزش کمتری دارد. همه چیز به این بستگی دارد که چه کسی بهتر به درخواست جستجوی کاربر پاسخ می دهد.

افزایش اطلاعات در سئو برای محتوا به چه معناست؟

حدس و گمان این است که الگوریتم‌های SEO و به دست آوردن اطلاعات همگی بر تلاش برای جدا کردن کپی‌های مجدد در اینترنت، مانند محتوای تولید انبوه هوش مصنوعی و مزارع محتوا، از کارشناسان و متخصصان واقعی که محتوای با کیفیت را ایجاد می‌کنند، متمرکز شده‌اند.

مزارع محتوا شرکت‌هایی هستند که تعداد زیادی نویسنده آزاد را برای تولید مقادیر زیادی محتوای با کیفیت پایین، اغلب با کمک ابزارهای خودکار، استخدام می‌کنند. آنها متخصص یا نویسندگان محتوای خبره نیستند.

موتورهای جستجو نیز استفاده از محتوای هوش مصنوعی را جریمه یا ممنوع نمی کنند. چالش‌ها زمانی ایجاد می‌شوند که سازندگان محتوا به طور گسترده از آن استفاده کنند، زیرا کیفیت، اعتبار و قابلیت اطمینان محتوا را کاهش می‌دهد.

نتیجه این الگوریتم‌های سئو و به دست آوردن اطلاعات این است که محققان باید زمان بیشتری را صرف تولید محتوا کنند تا مطمئن شوند که چیزی منحصر به فرد را به جدول می‌آورند. در حالی که نگاه کردن به آنچه در حال حاضر برای کلمات کلیدی هدفمند در SERP ها در دسترس است، می تواند به نویسنده نقطه شروع و حتی الهام بخش دهد، در بهترین حالت فقط باید یک اسکلت از یک طرح کلی ارائه دهد.

باید به این فکر کنید که کاربر از یک کلمه کلیدی یا عبارت جستجو چه می خواهد. هدف مقاله شما چیست؟ شما باید یک چرخش منحصر به فرد، یک دیدگاه جالب، یا شاید یک نظر غیرعادی به آن بدهید – همه اینها باید با مقداری اعتبار پشتیبانی شوند.

اگر در حال حاضر محتوای خود را به یک شرکت خارجی برون سپاری می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که آن نویسندگان محتوا می دانند که چه کاری انجام می دهند، اما همچنین صنعت شما را می شناسند. برای مثال، در شرکت‌هایی مانند WebFX، بیش از 100 نویسنده متخصص داریم که تجربه نوشتن در صنایع خاص را دارند و می‌دانند چگونه محتوای مؤثر تولید کنند.

تحقیقات مستقل از کلاچ، WebFX را نامگذاری کرده است

شرکت برتر سئو در ایالات متحده

کلاچ شخصا با بیش از 250 مشتری WebFX مصاحبه کرده است تا در مورد تجربه آنها از همکاری با ما صحبت کند.

بررسی های بیشتر کلاچ را بخوانید فلش سمت راست

cta6 img

5 استراتژی برای افزایش کسب اطلاعات در سئو و محتوا

اصالت اساساً در اینجا با مفاهیم SEO و کسب اطلاعات کلیدی است. شما باید به کسب و کار و استراتژی محتوای خود نگاه کنید تا به این فکر کنید که چگونه می توانید محتوا را به شیوه ای منحصر به فرد و تازه ارائه دهید و در عین حال صدای برند خود را نیز در بر بگیرد. وقتی کسب و کار شما به حساسیت نیاز دارد، نمی خواهید ناگهان روی جعبه صابون سوار شوید و قطعات کاملاً موافق را تحویل دهید.

در اینجا چند راه عالی برای به دست آوردن آن وجود دارد اطلاعات به دست آمده در استراتژی سئوی شما:

1. تجربیات دست اول را به اشتراک بگذارید

هیچ چیز به اندازه یک تجربه دست اول منحصر به فرد نیست. از به اشتراک گذاشتن مطالب خود با ضمایر اول شخص نترسید. نکته جالب در مورد این استراتژی این است که، بله، شما یک تجربه شخصی برای شاد کردن الگوریتم موتور جستجو ارائه می‌دهید، اما خواننده نیز آن را دوست خواهد داشت. کاربران به جای یک واقعیت یا رقم به یک تجربه شخصی مربوط می شوند.

2. محتوای خود را با احساسات انسانی کنید

احساسات بیشتر از هر منطقی می تواند مشتری را در کنار شما قرار دهد. این چیزی است که برندهای مصرف کننده اغلب در تبلیغات خود از آن استفاده می کنند تا افراد را وادار به ارتباط با محصولات خود کنند. اگر کسب و کار شما تأثیر اجتماعی دارد یا به شدت نسبت به خدمات مشتری خود احساس می کنید، آن را به اشتراک بگذارید. به مخاطبان خود چیزی برای ارتباط و ارتباط بدهید، و با این کار، پیچ و تاب بی نظیری به محتوای خود اضافه خواهید کرد.

3. محتوای جدیدی برای ارائه پیدا کنید

به جای اینکه به کارهایی که همه وب سایت های دیگر در SERP انجام می دهند نگاه کنید، به دنبال محتوا باشید. توصیفات و بازخورد مشتری گنجینه ای از اطلاعات منحصر به فرد است که می توانید در مورد آن مطالب بنویسید. به دنبال سؤالاتی باشید که ممکن است اغلب مطرح شوند یا موضوعاتی را در بازخورد خود که می توانید درباره آنها بنویسید، پیدا کنید.

منبع عالی دیگر ایجاد مطالعات موردی است. هیچ شرکت دیگری تجربه مشابهی با آن مشتری نداشت. این کاملا منحصر به شرکت شما و تجربه آنها با آن است که می توانید آن را در وب به اشتراک بگذارید.

4. جستجوی منحصر به فرد و دریافت ورودی های دیگر

اگر به دنبال اطلاعات جالبی برای اضافه کردن به مقاله خود هستید، از «Google Grid» خارج شوید. در حالی که بیشتر مردم به دنبال اطلاعات و آمار در گوگل هستند، برای به دست آوردن اطلاعات تازه، از موتور جستجوی دیگری استفاده کنید.

می توانید در مجلات، مقالات یا وب سایت های خبری جستجو کنید. حتی می‌توانید کاملاً خارج از شبکه باشید و به فرمت‌های غیر الکترونیکی نگاه کنید. با یک متخصص تماس بگیرید و نظر آنها را در مورد موضوع دریافت کنید. می توانید از همکاران، همتایان یا دیگر متخصصان این صنعت بخواهید که بینش منحصر به فرد خود را برای ارائه دیدگاه تازه ای به محتوای شما ارائه دهند.

5. رسانه های غنی

شاید هدف شما ارائه بینش جدید به اطلاعات نباشد، بلکه ارائه آن به روشی جدید و متفاوت باشد. فکر کردن خارج از جعبه (کپی) و استفاده از فرمت های تعاملی دیگر مانند صدا، پادکست، ویدئو، اینفوگرافیک، یا شاید رسانه های تعاملی برای نمایش اطلاعات را در نظر بگیرید. به دنبال ابزارهای محتوای تعاملی برای کمک به شروع کار باشید.

برای کسب اطلاعات در سئو با محتوای ایجاد شده توسط متخصصان WebFX آماده شوید

برای ایجاد محتوای منحصر به فرد و اصلی نیاز به کمک دارید تا بتوانید برای کسب اطلاعات آماده باشید؟ کارشناسان بازاریابی محتوا در WebFX اینجا هستند تا به شما کمک کنند.

با بیش از 25 سال تجربه و تیمی متشکل از 100+ نویسندگان محتوای تخصصی، که همگی برای نوشتن برای صنعت شما طراحی شده اند، می توانید مطمئن باشید که اصالت تمرکز محتوای شماست.

با تماس با ما به صورت آنلاین یا در آدرس، برای کسب اطلاعات آماده شوید 888-601-5359 امروز

Source link