زمان نادیده گرفتن تعداد کلمات است؟

تلاش برای متمایز شدن در دریایی از محتوا سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. با افزایش تولید محتوا توسط هوش مصنوعی مولد، حفظ یک تقویم محتوای متفکرانه، مفید و هیجان انگیز در واقع چالش برانگیزتر می شود. به نظر می رسد که همه در حال انتشار محتوای بیشتری هستند – پس چگونه صدای شما در میان کلمه سوپ می درخشد؟

و در مورد هوش مصنوعی در جستجو چطور؟ این موضوع چگونه روی محتوایی که دیده می شود تأثیر می گذارد؟

در حال حاضر، ما در مراحل ابتدایی این انقلاب هستیم. هیچ پاسخ روشنی وجود ندارد، اما چند ایده مفید وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی جدید یا تکامل استراتژی فعلی خود کمک کند تا بتوانید از این تغییر لرزه ای جلوتر بمانید.

و همه چیز با کسب اطلاعات شروع می شود.

من معتقدم به دست آوردن اطلاعات عامل تمایزی است که شما باید به محتوای خود تزریق کنید تا جای پای خود را حفظ کنید و حتی دید جستجوی خود را افزایش دهید. بیایید در مورد آنچه در حال حاضر در دنیای بازاریابی محتوای سئو اتفاق می افتد صحبت کنیم و کسب اطلاعات چه معنایی برای برنامه و فرآیندهای محتوای شما دارد.

ظهور محتوای کپی

هر بازاریاب محتوا احتمالاً نام تکنیک آسمان خراش را شنیده است. و من مطمئن هستم که یک سری نام های دیگر نیز برای آن وجود دارد. همه چیز در مورد انجام کاری است که رقابت انجام داده است و تلاش برای انجام بهتر آن. آیا رقیب شما یک پست 1000 کلمه ای در مورد رنگ آمیزی عرشه انجام داده است؟ یک پست 1500 کلمه ای در مورد لکه گیری و نگهداری عرشه بنویسید.

بسیاری از نویسندگان محتوا بر روی محتوای موجود تمرکز می کنند که برای کلمات کلیدی مورد نظرشان رتبه خوبی دارد و به سادگی آن را برای سایت های خود بازسازی می کنند. آنها ممکن است جمله بندی و قالب بندی را تغییر دهند، اما بذر محتوا یکی است. آنها چیزی اضافه نکرده اند و هر مقاله با رتبه برتر همان نکات را نشان می دهد. این در واقع منجر به یک تجربه جستجوی ضعیف می شود.

و همانطور که در زیر خواهیم دید، گوگل به این کار دست یافته است.

محتوای AI و Copycat

هوش مصنوعی مولد امواج عظیمی ایجاد کرده است. اول، نگرانی هایی در مورد نحوه مدیریت گوگل با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود داشت (در اینجا جای نگرانی نیست، فقط مطمئن شوید که دقیق، مفید و برای خوانندگان است). اکنون ما در سیل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی هستیم. اگر بخواهیم همه ما می توانیم به ماشین محتوا تبدیل شویم و به دریای بی پایان اضافه کنیم. اما آیا واقعاً به ما خدمت می کند – و مهمتر از آن، آیا در خدمت کسانی است که ما در تلاش هستیم به آنها دسترسی پیدا کنیم؟

در حال حاضر، هوش مصنوعی محتوای کپی آنلاین را به صورت توربو تقویت می کند. ناتوانی هوش مصنوعی در ایجاد چیزی جدید – از آنجایی که این یک الگوریتم پیش‌بینی است که بر روی محتوای موجود آموزش داده شده است – به این معنی است که راه‌اندازی ChatGPT در نوامبر 2022 منجر به هزاران قطعه محتوای مشتق شده است که نمی‌توانند چیزی متمایز را به گفتگو بیاورند. برخی از پلتفرم‌های نوشتن هوش مصنوعی حتی برای ایجاد طرح‌های محتوا از محتوای با رتبه‌های برتر زیرعنوان‌های فرعی می‌گیرند. این فقط التماس برای محتوای کپی است!

آیا این بدان معناست که باید از ابزارهای هوش مصنوعی اجتناب کنید و به محتوای تولید شده توسط انسان پایبند باشید؟

من فکر نمی کنم این کار را انجام دهد. راه‌های مفید زیادی برای ادغام هوش مصنوعی در فرآیند تولید محتوا وجود دارد تا به شما کمک کند تا به طور مداوم قطعات با کیفیتی را ارائه دهید که مخاطبان شما را آموزش داده و سرگرم می‌کند. یافتن این تعادل آسان نیست، اما ارزشش را دارد.

با این حال، این به معنای این است که ما باید به اتکای خود به هوش مصنوعی توجه داشته باشیم. هر قطعه به کمک هوش مصنوعی باید توسط یک انسان لمس شود (و اغلب دوباره کار شود) تا چیز جدیدی به مکالمه بیاورد.

اما در مورد تعداد کلمات چیست؟

در برخی موارد، تعداد کلمات به یک اصل راهنما برای ایجاد محتوا و تکنیک آسمان خراش تبدیل شد. ایده این بود که شما باید حداقل تعداد کلمات مشابه یا بیشتر از قطعات محتوای با رتبه برتر برای کلمه کلیدی مورد نظر خود داشته باشید. این منجر به تولید قطعات طولانی تر شده است – و در بسیاری از موارد، منطقی نیست. هنگامی که Google شروع به علاقه مندی به محتوای طولانی کرد، ما به نوشتن قطعات جامعی پرداختیم که یک موضوع را از هر زاویه قابل تصوری پوشش می داد – حتی اگر کلمه کلیدی شایسته آن نباشد.

یکی از زمینه‌هایی که این واژه‌سازی آشکار است، وبلاگ‌های آشپزی است. اگر گرسنه هستید و می خواهید یک دستور غذا پیدا کنید، آماده باشید تا در بسیاری از متن ها پیمایش کنید. شما همه چیز را خواهید یافت، از تاریخچه یا منشأ مواد مختلف مورد استفاده در دستور غذا گرفته تا هر جایگزینی یا تغییر احتمالی برای دستور غذا گرفته تا یادآوری زمانی که نویسنده از خوردن یا پختن دستور استفاده می کرد. همه به نام تعداد کلمات.

کارمندان گوگل بارها گفته اند که تعداد کلمات مهم نیست. و با این حال بسیاری از سئوکاران و نویسندگان محتوا از تعداد کلمات به عنوان پایه استفاده می کنند. ما به تعداد کلمات برای پست های با رتبه برتر برای یک کلمه کلیدی خاص نگاه می کنیم و سعی می کنیم آن را مطابقت دهیم یا از آن پیشی بگیریم. ابزارهای سئو تعداد کلمات را طوری ذکر می کنند که گویی معیارهای مهمی برای درک محتوا هستند.

در حالی که من معتقدم که درک میانگین تعداد کلمات صفحات با رتبه برتر می تواند برای تعیین میزان عمق مقاله ای که برای رقابت با آن صفحات و رسیدن به برابری رقابتی باید ایجاد کنید مفید باشد، اما همیشه با هم مرتبط نیست. با محتوای با کیفیت نگاهی به میانگین تعداد کلمات همچنین می تواند به شما کمک کند تا ببینید گوگل در حال حاضر چه چیزی را به عنوان محتوای باکیفیت برای یک کلمه کلیدی ارزیابی می کند، اما به شما کمک نمی کند تعیین کنید که گوگل چه چیزی را در آینده ارزشمند می داند.

به ندرت تمرکز بر تعداد کلمات باعث بهتر شدن محتوا شده است. همچنین به رتبه بندی محتوا در آینده کمکی نخواهد کرد. تغییر تمرکز بر کسب اطلاعات به نویسندگان و کارشناسان موضوع اجازه می دهد تا تخصص و دیدگاه های منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارند و ارزش واقعی را برای مخاطبان خود فراهم کنند.

کسب اطلاعات در سئو چیست؟

در سئو، کسب اطلاعات ایده ارائه جزئیاتی است که دیگران آن را ندارند. برای مثال، فرض کنید در مورد مشکل کلمه کلیدی می نویسم. بسیاری از سئوکارها این موضوع را پوشش داده اند، بنابراین اگر من می خواهم یک قطعه مفید ایجاد کنم که بتواند از محتوای موجود بالاتر باشد، باید از بازگرداندن مطالب منتشر شده فراتر بروم. من باید چیز جدیدی را به جدول بیاورم تا خوانندگان با آموختن چیزی کنار بروند – مثلاً چگونه تعیین کنند که چه مشکلی در کلمه کلیدی می توانند محتوا را رتبه بندی کنند. این به دست آوردن اطلاعات است.

Google and Information Gain

در یک پتنت در سال 2018 با عنوان «تخمین زمینه‌ای سود اطلاعات پیوند»، گوگل فرآیند تجویز امتیاز کسب اطلاعات برای محتوا را به عنوان راهی برای تعیین اینکه چه صفحاتی ممکن است ارزش بیشتری برای جستجوگر داشته باشند، توصیف کرد، به خصوص اگر قبلاً به دنبال محتوای مشابه بوده‌اند. . ایده این است که با ارائه پیوندهایی به محتوا با اطلاعات منحصر به فرد، شانس جستجوگر را افزایش می دهند تا آنچه را که نیاز دارند پیدا کند.

نمرات کسب اطلاعات

گوگل به عنوان بخشی از حق اختراع خود، روشی را برای ارزیابی سود نسبی اطلاعاتی که یک قطعه از محتوا با اعطای امتیاز به دست آوردن اطلاعات به آن ارائه می کند، توصیف کرد.

امتیاز کسب اطلاعات اندازه‌گیری میزان منحصر به فرد بودن محتوا در مقایسه با محتوای دیگر نمایه‌شده (یا به جستجوگران نشان داده شده) برای همان جستار است.

هدف ارزیابی محتوایی است که کاربر ممکن است برای یک پرس و جو با آن مواجه شود و مشخص شود که چه صفحه ای احتمالاً اطلاعات جدیدی را ارائه می دهد که کاربر قبلاً با آن مواجه نشده است تا Google بتواند آن را در نتایج موتور جستجو ارائه دهد.

چکیده ثبت اختراع گوگل بیان می کند:

«بر اساس امتیازات کسب اطلاعات مجموعه‌ای از اسناد، اسناد را می‌توان به گونه‌ای در اختیار کاربر قرار داد که منعکس‌کننده سود احتمالی اطلاعاتی باشد که کاربر می‌تواند در صورت مشاهده اسناد به دست آورد».

بنابراین: گوگل ممکن است از امتیازات کسب اطلاعات برای رتبه بندی محتوا استفاده کند، اگر قبلاً این کار را نکرده باشد.

به یاد داشته باشید، در بیشتر موارد، گوگل فاکتورهای رتبه بندی خود را مخفی نگه می دارد. سئوکارها چندین مورد را با اجرای آزمایش‌ها کشف کرده‌اند، اما از آنجایی که گوگل دائماً الگوریتم‌های خود را تغییر می‌دهد، یکی از بهترین راه‌های کشف تغییرات اغلب جستجو در اسناد ثبت اختراع مانند آنچه در بالا ذکر شد است.

خوانندگان چشم عقابی متوجه خواهند شد که پتنت ذکر شده در بالا مربوط به سال 2018 است – پس چرا اکنون در مورد آن صحبت می کنیم؟

نه تنها گوگل برای اجرای ایده های بزرگ خود زمان می برد، بلکه:

با جستجوی یکپارچه هوش مصنوعی، امتیازات به دست آوردن اطلاعات ممکن است سطح جدیدی از اهمیت پیدا کند. و من فکر می کنم بازاریابان محتوا باید توجه داشته باشند.

جستجوی سئو و هوش مصنوعی به دست آوردن اطلاعات

گوگل از پست‌های با رتبه برتر برای ایجاد نمای کلی هوش مصنوعی در بالای درخواست‌های خاص استفاده می‌کند. در حالی که نمی دانیم دقیقاً چگونه این امر بر آینده جستجو تأثیر می گذارد، به نظر می رسد حق ثبت اختراع Google نشان می دهد که ارائه اطلاعات منحصر به فرد ممکن است شانس شما را برای رتبه بندی خوب افزایش دهد – که ممکن است احتمال استفاده از نسخه شما در یک نمای کلی هوش مصنوعی را افزایش دهد. .

از آنجایی که گوگل در حال حاضر استنادات را در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود گنجانده است، این ویژگی می تواند منجر به ترافیک اضافی به وب سایت شما شود.

گوگل همچنین به طور خاص استفاده از مدل های یادگیری ماشین (MLM) را در پتنت خود به عنوان راهی برای ایجاد امتیاز کسب اطلاعات ذکر می کند.

به نظر می رسد جهش آسانی برای یک MLM برای ارزیابی و رتبه بندی اطلاعات بدست آمده و استفاده از آن برای آموزش یک مدل زبان بزرگ مانند Gemini. با وجود محتوای کپی بسیار زیاد، اطمینان از اینکه ویژگی‌های هوش مصنوعی آن تجربه مثبتی را ارائه می‌دهند و واقعاً هدف جستجوی جست‌وجوها را برآورده می‌کنند، ممکن است Google را وادار کند تا برای ارزیابی نحوه فرمول‌بندی پاسخ‌های مروری بر هوش مصنوعی به امتیازات کسب اطلاعات تکیه کند.

حتی اگر نگران نمایش داده شدن در جستارهای هوش مصنوعی نیستید، به دست آوردن اطلاعات نیز همراه با به روز رسانی محتوای مفید عمل می کند، که پیامدهایی برای رتبه بندی محتوای شما دارد.

کسب اطلاعات و محتوای مفید

گوگل در آگوست 2022 به‌روزرسانی محتوای مفید را با هدف ارائه نتایج جستجوی ارزشمندتر به کاربران معرفی کرد. محتوای هرزنامه و بی کیفیت در رتبه بندی قرار گرفت، در حالی که محتوای با کیفیت نوشته شده برای افراد در دید جستجو افزایش یافت.

به دست آوردن اطلاعات، که به واسطه آن هم مفید و هم برای مردم است، کاملاً با به‌روزرسانی محتوای مفید همسو می‌شود و به تیم‌های محتوا مسیری رو به جلو برای ایجاد محتوای باکیفیت ارائه می‌دهد که رتبه خوبی داشته باشد و ارزش ارائه کند.

بنابراین چگونه می توانید محتوای خود را بهبود ببخشید و به جای تعداد کلمات تمرکز خود را به کسب اطلاعات تغییر دهید؟

چگونه برای کسب اطلاعات بنویسیم

اکنون که من کامل توضیح دادم، بیایید به تجارت بپردازیم و درباره ساخت محتوای عالی که واقعاً به مخاطبان هدف شما کمک می کند و می تواند در گوگل رتبه خوبی داشته باشد، بحث کنیم.

علاوه بر انجام تحقیقات کلمات کلیدی و پیروی از بهترین شیوه های بهینه سازی محتوا، برخی از موارد زیر را برای افزایش امتیاز کسب اطلاعات خود بگنجانید.

1. بر روی آنچه قبلاً وجود دارد بسازید

قبل از اینکه بتوانید چیزی جدید بسازید، باید به چیزی که در حال حاضر وجود دارد شیرجه بزنید. به رتبه بندی محتوا و روش های طوفان فکری برای افزودن ارزش فراتر از آنچه قبلاً پوشش داده شده است نگاه کنید. در این مرحله، شما روی پوشش همه نکات یکسان متمرکز نیستید، شما به دنبال راه هایی برای متمایز کردن محتوای خود هستید.

آیا می‌توانید «گام‌های بعدی» را ارائه دهید، بیشتر توضیح دهید، مثال‌های جدیدی ارائه دهید، به جزئیات بیشتری بپردازید، یا جزئیات بیشتری ارائه دهید؟ آیا تجربه شما دیدگاه منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید؟ به هر موضوعی با نگاهی انتقادی نزدیک شوید تا به شما کمک کند تا آنچه را که می‌توانید روی میز بیاورید شناسایی کنید.

2. خارج از جعبه فکر کنید

اگر همه روی یک واگن سواری پریده اند، چه چیزی می توانید بگویید که با آنچه در بیرون وجود دارد متفاوت است؟ آیا می توانید موضع کاملا متفاوتی اتخاذ کنید یا نشان دهید که چرا روش پذیرفته شده انجام کاری بهترین راه نیست؟ نکات ظریف مهم است – به اشتراک بگذارید که چرا چیزی آنقدر که به نظر می رسد واضح نیست و آن عوامل را برجسته کنید.

3. از تحقیقات اختصاصی استفاده کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب اطلاعات، استفاده از تحقیقات اختصاصی خود برای تقویت محتوای خود است. این می تواند مانند یک کار بزرگ به نظر برسد، اما لزومی ندارد. می‌توانید از مطالعات موردی استفاده کنید تا قطعات جدیدی ایجاد کنید که خدمات شما را در عمل به نمایش بگذارد یا به توضیح یک نکته کمک کند. شما می توانید کارمندان، مشتریان یا شبکه حرفه ای خود را در مورد موضوعات مرتبط با صنعت خود امتحان کنید یا یک نظرسنجی یا مطالعه انجام دهید تا تحقیقات خود را برای به اشتراک گذاشتن ایجاد کنید. می‌توانید نحوه دستیابی شرکت شما به نتایج خاص یا اینکه چگونه محصولات شما به کسی کمک کرد تا XYZ را انجام دهد، به اشتراک بگذارید.

4. کارشناسان را بیاورید

کارشناسان موضوعی که با آنها کار می کنید گنجینه ای از اطلاعات هستند! حتی اگر در حال نوشتن مقاله ای در مورد موضوعی هستید که بارها و بارها به آن پرداخته شده است، ارائه دیدگاه یا نقل قول آنها می تواند به مقاله شما روح بدهد.

با اعضای تیم خود ارتباط برقرار کنید تا ببینید چگونه می توانید به بهترین شکل از آنها بینش را به دست آورید. برخی ممکن است ترجیح دهند نظرات خود را در مورد سند کاری خود اضافه کنند، در حالی که برخی دیگر با خوشحالی برای شما ویدیویی با چند نقل قول عالی که می توانید استفاده کنید، می سازند. برای ادغام این نوع اشتراک گذاری اطلاعات در فرهنگ محل کار خود، یک فرآیند تکرارپذیر را اجرا کنید.

فرآیند خود را با یک شریک در نوشتن محتوا اصلاح کنید

زمان آن فرا رسیده است که با محتوای فوق‌العاده که هر بار که انتشار می‌دهید چیز جدیدی را به روی میز می‌آورد، متمایز شوید. اگر می خواهید محتوای خود را به دور از تعداد کلمات تجویزی توسعه دهید، خدمات نوشتن محتوای SEO ما می تواند کمک کند. برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید تا بیاموزید که چگونه تیم ما می تواند به شما کمک کند محتوای موجود خود را غنی کنید و محتوای جدید ارزشمندی ایجاد کنید که از رقبا پیشی بگیرد، برای مخاطبان شما ارزش ایجاد کند و در جهت اهداف تجاری شما کار کند.

Source link