

@chanakyakyathamchanakyakyatham
Chanakya Kyatham یک مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال در ParamInfo Computer Services Pvt Ltd است
اگر بخواهم رک بگویم ، بسیاری از استراتژی های فروش متداول دیگر کارایی ندارند. در حال حاضر رقابت زیادی وجود دارد و رویکرد عادی دیگر نمی تواند آن را کاهش دهد. وقت آن رسیده است که فکر دیگری راجع به استراتژی فروش خود شروع کنید. تنظیمات مشتری در حال تغییر است ، بنابراین استراتژی های شما نیز باید تغییر کند.
تبدیل سوئیچ به فروش ورودی یا خروجی می تواند یک فریب باشد. اما – قبل از ورود به سایت های رسانه های اجتماعی ، اطمینان حاصل کنید که درک خوبی از فروش ورودی و خروجی و یک برنامه پیگیری قوی برای استراتژی فروش خود دارید.
سوال بزرگ این است چگونه یک نفر با بازاریابی خارج از سایت LinkedIn سرآمد است؟ بنابراین ، ما تمام اطلاعات و مراحلی را که باید طی کنید جمع آوری کرده ایم.
بیایید با اصول اولیه شروع کنیم:
ورودی در مقابل فروش خارج
در اساسی ترین سطح ، تفاوت عمده بین فروش خروجی و فروش ورودی در است که رابطه فروش را شروع می کند. فرایندهای فروش خروجی توسط نمایندگان فروش آغاز می شود که در ابتدا به چشم اندازهای آینده می روند. در حالی که ، فرآیندهای فروش ورودی توسط مشتریان یا افراد احتمالی آغاز می شود.
به عبارت دیگر Outbound به معنای دستیابی به مشتری است و Inbound به معنای اجازه دادن مشتری به برند است.
میز…