برخی از SEO ها غالباً آنقدر روی رتبه بندی و ترافیک متمرکز هستند که آنها نمی توانند روی تجربه پس از کلیک تمرکز کنند و فرصت های تبدیل بازدید کنندگان را از دست ندهند. آنها دستگاه تولید سرب ایجاد نمی کنند زیرا نرخ گزاف گویی آنها زیاد است و نرخ تبدیل آنها پایین است.
این نوع سئو همه پنیر است و هیچ موشی ندارد.
نکته نهایی ما این است که مهارت های خود را گسترش داده و متخصص ترغیب شوید ، نه فقط جذابیت.
سالها پیش ، رند فیشکین پستی در مورد تبدیل شدن به یک بازاریاب T شکل منتشر کرد. ایده ساده است:
گسترده رفتن: در حالی که از شکافهای اساسی مهارت می تواند توانایی شما در اجرای یک استراتژی یکپارچه را محدود کند ، دانش کار بسیاری از رشته های بازاریابی را ایجاد کنید.
برو عمیق: در مرحله بعد ، یک زمینه تخصصی را انتخاب کنید و آن را تسلط دهید تا در یک رشته خاص تخصص عمیقی داشته باشید.
اما اگر هدف این است که یک جریان مداوم از سرب های واجد شرایط را هدایت کنید ، به یک مهارت بحرانی دوم نیاز دارید: بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO).
از طریق CRO ، شما یاد خواهید گرفت:
- نحوه ایجاد تعصبات شناختی
- چه چیزی در مکالمه فروش برنده می شود
- نحوه رسیدگی به اعتراض و اهرم شواهد