نحوه برنامه ریزی، خرید و اندازه گیری کمپین های CTV خود را بهبود بخشید

دسامبر گذشته من از لندن برای دیدن قهرمانی آرژانتین در فینال جام جهانی فوتبال 2022 تنظیم کردم و بازی را به صورت زنده از تلویزیون در کنار تقریباً 1.5 میلیارد نفر دیگر در سراسر جهان تماشا کردم. و روز یکشنبه، بسیاری از دوستان ما در آن سوی حوضچه با هیجان شاهد قهرمانی کانزاس سیتی در Super Bowl LVII بودند. نه تنها طرفداران ورزش مجذوب این رویدادهای زنده شدند، بلکه تبلیغ کنندگان نیز مجذوب شدند. این به این دلیل است که این رویدادها تعداد زیادی از مردم را همزمان به صفحه‌های تلویزیونی می‌آورند و به تبلیغ‌کنندگان فرصتی عالی برای تعامل با آنها می‌دهند.

با تغییر به جریان در چند سال گذشته، تعداد فزاینده‌ای از تبلیغ‌کنندگان ایجاد کمپین‌های تلویزیونی متصل (CTV) را در استراتژی‌های رسانه‌ای خود در اولویت قرار داده‌اند. بیایید نگاهی به برخی ویژگی‌های جدید در Display & Video 360 بیندازیم که تبلیغ‌کنندگان برای برنامه‌ریزی، خرید و اندازه‌گیری کمپین‌های CTV از آن‌ها استفاده می‌کنند.

طرح: دسترسی و پیش بینی ساده

برنامه ریزی نقطه ورود حیاتی هر کمپین دیجیتالی است و انجام صحیح آن ضروری است. تبلیغ‌کنندگان از Reach Planner در Display & Video 360 برای پیش‌بینی دقیق میزان دسترسی و عملکرد مورد انتظار کمپین‌های CTV استفاده می‌کنند. این به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند ناشران جدید و موجودی CTV را کشف کنند و تصمیم‌های کارآمدتری را برای تخصیص بودجه اتخاذ کنند.

عملکرد تلویزیون در Reach Planner امکان ارزیابی دسترسی منحصر به فرد و افزایشی ناشران جریان از جمله YouTube، Hulu، Roku را در کنار تلویزیون خطی فراهم می کند. این ویژگی اکنون به طور کلی برای تبلیغ کنندگان در ایالات متحده، ژاپن، ویتنام، فرانسه و آلمان در دسترس است. تبلیغ‌کنندگان در ایالات متحده که به دنبال دسترسی دقیق‌تر هستند، می‌توانند به لطف داده‌های مصرف تلویزیون از 150 بازار محلی برتر Comscore مستقیماً در Reach Planner با مخاطبان مناسب ارتباط برقرار کنند.

مطالب پیشنهادی  چگونه هوش مصنوعی پایداری کشاورزی را در هند بهبود می بخشد

تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند از Reach Planner برای کسب اطلاعات بینشی در مورد عملکرد بالقوه قبل از هزینه‌های کمپین استفاده کنند. اکنون از پیش‌بینی شناسه معامله پشتیبانی می‌کند و به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا قبل از اجرا، عملکرد معامله ترجیحی یا قرارداد تضمین‌شده برنامه‌ای را درک کنند. این امر به ویژه برای موجودی CTV که در آن بیشتر موجودی با ارزش بالا از طریق معاملات انجام می شود، مهم است، به خصوص در لحظاتی مانند جام جهانی یا سوپر بول.

خرید: رزرو آسان‌تر برای مکان‌های ممتاز

بر اساس گزارش کل تلویزیون و پخش جریانی نیلسن، یوتیوب پیشرو در زمان تماشای پخش جریانی در ایالات متحده است و تبلیغ‌کنندگان برای دستیابی به مخاطبان وسیعی از بینندگان به YouTube روی آورده‌اند. به منظور تضمین تحویل با CPM ثابت، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان موجودی YouTube CTV را مستقیماً از Display & Video 360 با Instant Reserve رزرو می‌کنند که زمان رزرو موجودی YouTube را از هفته‌ها به دقیقه کاهش می‌دهد. Instant Reserve همچنین قابلیت‌های هدف‌گیری مخاطب را که قبلاً فقط برای خرید در حراج آزاد در دسترس بود، باز می‌کند.

ما از بسیاری از تبلیغ‌کنندگان شنیده‌ایم که می‌خواهند موجودی بیشتری از YouTube از طریق Instant Reserve در دسترس باشد، بنابراین توانایی هدف قرار دادن برخی از محبوب‌ترین محتوای پخش YouTube مانند YouTube TV و سایر مجموعه‌های YouTube Select را اضافه کرده‌ایم. قالب‌های ممتاز مانند YouTube Masterhead. اکنون، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند پیام برند خود را به‌طور یکپارچه در بسته‌های انتخاب‌شده YouTube و در محل قرارگیری صفحه اصلی YouTube با تأثیرگذاری بالا فعال کنند – که به اهداف دسترسی و آگاهی آنها کمک می‌کند.

مطالب پیشنهادی  ویژگی های جدید برای کمک به ایمن نگه داشتن کودکان و خانواده ها و سرگرمی با فناوری
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور