13 روش ساده برای بهبود نرخ تبدیل

نرخ تبدیل شما به طور مستقیم بر درآمد شما تأثیر می گذارد. اگر شرکت شما می خواهد بیشترین بهره را از وب سایت شما داشته باشد، باید آن را بهینه کنید و مشتریان را تشویق کنید که به طور طبیعی تبدیل شوند. آنجاست بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) می تواند مفید باشد

این صفحه 13 روش مختلف را پوشش می دهد که می توانید نرخ تبدیل را بهبود بخشید و از مشتریان خود درآمد بیشتری کسب کنید:

  1. استفاده از فراخوان برای اقدام قوی (CTA)
  2. نمایش تصاویر بیشتر محصول/خدمات
  3. به هم ریختگی بصری را حذف کنید
  4. رفع ناوبری
  5. اثبات اجتماعی را برجسته کنید
  6. نسخه های مختلف وب سایت را تست کنید
  7. از استراتژی های هدف گیری مجدد استفاده کنید
  8. مطالب آموزنده بنویسید
  9. فرم های دریافت کوتاه ایجاد کنید
  10. بهینه سازی برای موبایل
  11. پیشنهاد ارزش خود را مشخص کنید
  12. سفر مشتری خود را دنبال کنید
  13. روی روابط خود سرمایه گذاری کنید

بیایید در زیر به هر یک از آنها بپردازیم تا ببینیم چگونه تبدیل ها را افزایش دهیم!

آیا می خواهید نحوه افزایش نرخ تبدیل را از کارشناسان بیاموزید؟ WebFX می تواند کمک کند. آنلاین با ما تماس بگیرید برای یادگیری در مورد ما خدمات بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) و چگونه می توانیم درآمد بیشتری برای کسب و کار شما به دست آوریم!

*این پست از زمان انتشار اولیه توسط تیم WebFX به روز شده است.

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

13 روش ساده برای بهبود نرخ تبدیل

1. از CTA های قوی استفاده کنید

فرض کنید یک کاربر پست وبلاگ شما را پیدا کرده، آن را می خواند و می خواهد درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کند. اما شما اطلاعات تماس واضحی ندارید و آنها مطمئن نیستند که حرکت بعدی چیست. اینجاست که یک CTA وارد می شود!

یک CTA مرحله بعدی را به کاربران شما می گوید پس از مشاهده یک صفحه در سایت خود، باز کردن یک ایمیل یا خواندن هر یک از مطالب خود را بگیرید. CTAها باید کوتاه، مستقیم و قابل پیگیری باشند تا کاربر بداند که می خواهید در مرحله بعد چه کاری انجام دهد.

می توانید از متن لنگر برای CTA های خود استفاده کنید یا دکمه هایی را در صفحه خود اضافه کنید:

برخی از CTA های محبوب عبارتند از:

  • برای خبرنامه ایمیل ما ثبت نام کنید
  • محصول ما را به صورت آنلاین خریداری کنید
  • درخواست یک نقل قول رایگان
  • آنلاین با ما تماس بگیرید

2. تصاویر بیشتر محصول/خدمات را نشان دهید

داشتن تصاویر فراوان در سایت شما یک راه عالی برای نشان دادن کارهایی است که کسب و کار شما انجام می دهد. اگر می خواهند در مورد محصولی بیاموزند، احتمالاً می خواهند خودشان آن را ببینند. اگر ندانند چه چیزی می خرند، احتمال تبدیل آنها کمتر خواهد بود.

مطمئن شوید که تصاویری دارید که معیارهای زیر را دارند:

  • پاک کردن تصاویر
  • تصاویر از زوایای مختلف
  • پس زمینه خالی با محصول در پیش زمینه

3. بهم ریختگی بصری را حذف کنید

در حالی که افزودن تصاویر، ویدئوها و گرافیک برای طراحی خوب وب مهم است، فضای سفید نیز ضروری است. اطلاعات بیش از حد می‌تواند افراد را تحت تأثیر قرار دهد و باعث شود آنها از بین بروند و برای شما هزینه فروش یا تبدیل را به همراه داشته باشد.

این مثال از Coke نشان می دهد که چگونه فضای سفید می تواند بر رنگ ها و جلوه های بصری تأثیر بگذارد:

مطمئن شوید که فضای زیادی در اطراف تصاویر و متن شما وجود دارد، و صفحات را با مواردی که وظیفه ای را انجام نمی دهند شلوغ نکنید. با طراحی خود عمدی رفتار کنید و فقط مواردی را اضافه کنید که به کاربر خدمت می کنند.

4. ناوبری خود را بهینه کنید

ساخت سایت شما آسان برای پیمایش به کاربران کمک می کند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. اکثر وب سایت ها به نوار ناوبری در بالای صفحه می چسبند، مانند:

همچنین می توانید یک نوار کناری با تمام صفحات/رده های سایت خود انتخاب کنید. به پیوندهای داخلی خود نیز توجه کنید – ارسال کاربران خود از یک صفحه به صفحه دیگر می تواند به حرکت آنها در قیف فروش کمک کند. در مقابل، می تواند آنها را از سایت شما دور کند.

5. اثبات اجتماعی را برجسته کنید

چرا وقتی می توانید به مشتریان خود بگویید که می دانید چه کاری انجام می دهید؟ گواهینامه ها، بررسی هاو مطالعات موردی همگی اعتبار شما را ایجاد می‌کنند و افراد را تشویق می‌کنند که تغییر دهند. بعلاوه، شنیدن اینکه مشتریان شما از کار با کسب و کار شما چقدر لذت برده اند، هرگز ضرری ندارد.

می توانید از مشتریان وفادار خود بخواهید در ازای دریافت تخفیف، نظر خود را ارسال کنند یا نظرات خود را ارسال کنند.

6. نسخه های مختلف وب سایت را تست کنید

شما باید بدانید که کاربران می‌خواهند چه چیزی را در سایت شما ببینند تا نرخ تبدیل را افزایش دهید. تست A/B به شما امکان می دهد ببینید که مشتریان شما چه نسخه هایی از وب سایت شما را دوست دارند بهتر ببینند.

روش A/B شامل ایجاد دو نسخه صفحه و دیدن اینکه کدام یک عملکرد بهتری دارد. می توانید آن را با مخاطبان خود آزمایش کنید تا مطمئن شوید که هر کاری که ممکن است برای تبدیل کاربران انجام می دهید.

این ویدئو تست A/B را با جزئیات بیشتری شرح می دهد:

7. از استراتژی های هدف گیری مجدد استفاده کنید

هدف گذاری مجدد فرآیند ارتباط با کاربران بر اساس تجربه قبلی آنها از کسب و کار شما است. این روش به‌طور خاص افرادی را هدف قرار می‌دهد که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند اما هنوز تبدیل به آن نشده‌اند.

می‌توانید از تبلیغات یا ایمیل‌ها برای دسترسی به مشتریانی استفاده کنید که موارد را در سبد خرید خود قرار می‌دهند یا به روش دیگری با هم تعامل دارند:

تماس گرفتن با مشتریان، خریدهای تقریباً آنها را به آنها یادآوری می کند و کسب و کار شما را همچنان که به خرید ادامه می دهند یا به دنبال خدمات هستند، در ذهن آنها تازه نگه می دارد.

8. محتوای آموزنده بنویسید

محتوا می تواند شامل همه چیز باشد، از توضیحات محصول و نکات برجسته خدمات گرفته تا پست های وبلاگ و رسانه های اجتماعی. اگر می‌خواهید تجربه کاربری را بهبود ببخشید و به آنها دلیلی برای همکاری با شما ارائه دهید محتوا باید شامل قطعات کاملاً آموزنده باشد.

می توانید بنویسید:

  • قطعات موضوع صنعت
  • راهنماهای چگونه
  • بررسی ها و توصیه های محصول

همه این قطعات مستقیماً کاربران را به سمت تبدیل سوق نمی دهند، اما نشان می دهند که شما به تجربه و موقعیت خود در بازار اهمیت می دهید. شما به یک رهبر فکری تبدیل می شوید و آنها برای همکاری با شما هیجان بیشتری خواهند داشت.

9. فرم های دریافت کوتاه ایجاد کنید

اگر بخشی از تبدیل با کسب و کار شما ثبت نام برای ایمیل است، احتمالاً یک فرم دریافت دارید. با این حال، شما به راحتی می توانید این فرم ها را بیش از حد طولانی کنید و افراد را از پر کردن آنها منصرف کنید.

فرم های مصرفی شما باید کوتاه، شیرین و قابل استفاده باشد. اطلاعاتی را که درخواست می‌کنید به آنچه برای کسب و کارتان ضروری است محدود کنید، مانند ایمیل یا نام:

این سبک از فرم دریافت، افراد را تشویق می‌کند که آن را بدون وقفه در جستجوی خود متوقف کرده و آن را پر کنند.

10. بهینه سازی برای موبایل

بیشتر از 40 درصد از معاملات آنلاین روی یک دستگاه تلفن همراه اتفاق می افتد. اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه نشده است، می توانید فروش چپ و راست را از دست بدهید.

استخدام الف طراحی وب سایت واکنش گرا می تواند به شما کمک کند بیشترین تبدیل ممکن را داشته باشید. طراحی ریسپانسیو وب سایت شما را مطابق با دستگاهی که به آن دسترسی دارد تنظیم می کند. بنابراین، کاربر به همان وب سایت دسترسی خواهد داشت، اما با تبلت، تلفن یا رایانه او مطابقت دارد.

11. پیشنهاد ارزش خود را مشخص کنید

ارزش پیشنهادی شما بیانیه ای است که مزایا (یا ارزش) را که به مشتریانی که با کسب و کار شما کار می کنند ارائه می دهید. توضیح واضح آنچه قصد ارائه آن را دارید به شما کمک می کند تا با مشتریان طنین انداز شوید و برند خود را انسانی کنید.

برای مثال، اگر صاحب یک شرکت تولیدی هستید، ارزش پیشنهادی شما می‌تواند این باشد: «ما به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا طرح‌های خود را با مواد با کیفیت و خدمات اختصاصی به مشتری زنده کنند». این بیانیه توضیح می دهد که شما چه کار می کنید و در عین حال مزایای شما را نیز بیان می کند.

12. سفر مشتری خود را دنبال کنید

شما سفر مشتری مسیری را که مشتریان طی می کنند، از زمانی که کسب و کار شما را پیدا می کنند تا زمانی که تبدیل می کنند، توضیح می دهد.

برخی از کسب و کارها ممکن است بیشتر تبدیل های خود را از رسانه های اجتماعی دریافت کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از جستجوی ارگانیک استفاده کنند. دانستن اینکه مشتریان شما از کجا آمده اند می تواند به شما کمک کند آنها را رهگیری کرده و آنها را تشویق به تبدیل کنید.

استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics می تواند به شما کمک کند سفر مشتری خود را پیگیری کنید و ببینید که آنها معمولاً قبل از خرید از چه مراحلی عبور می کنند:

با استفاده از این ابزار، می‌توانید رویدادهایی را که می‌دانید کاربران برای تبدیل انجام می‌دهند، به صورت دستی وارد کنید.

13. روی روابط خود سرمایه گذاری کنید

مهمتر از همه، ایجاد روابط خود با مشتریان فعلی می تواند خریدهای مکرر و مشتریان جدید را آسان تر کند. خدمات با کیفیت به مشتریان، پاسخ‌های به موقع و فرآیندهای کارآمد، افراد را تشویق می‌کند تا با شما همکاری کنند و درباره کسب‌وکار شما مثبت صحبت کنند.

هر چه بیشتر روی روابط خود سرمایه گذاری کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد در آینده به شما مراجعه کنند.

بود کارشناسی ارشد از هنر ما

WebFX پیشرو در صنعت بازاریابی و طراحی است.

نحوه افزایش نرخ تبدیل با WebFX را کشف کنید

اکنون که می دانید چگونه نرخ تبدیل را در وب سایت خود بهبود بخشید، زمان آن رسیده است که تغییراتی را اعمال کنید. با این حال، احساس می کنید به کمک نیاز دارید؟ به دنبال WebFX نباشید!

خدمات CRO ما از تمام استراتژی‌های بالا و بیشتر استفاده می‌کند تا بهترین شانس را در تبدیل مشتریان به شما بدهد. ما می توانیم به شما کمک کنیم مخاطبان خود را هدف قرار دهید و روی کسانی که بیشتر به خدمات شما نیاز دارند سرمایه گذاری کنید. این استراتژی تضمین می کند که بودجه بازاریابی خود را فقط برای مشتریان بالقوه خرج می کنید.

آنلاین با ما تماس بگیرید یا زنگ بزن 888-601-5359 امروز برای صحبت با یک متخصص در مورد افزایش تبدیل!