چگونه به مردم آسیا-اقیانوسیه کمک می کنیم تا آنچه را که آنلاین می بینند بهتر درک کنند

از آنجایی که نحوه دریافت اطلاعات به تکامل خود ادامه می‌دهد، مهم‌تر از هر زمان دیگری این است که افراد دارای ویژگی‌ها و ابزارهایی باشند که به آنها کمک کند آنچه را که آنلاین می‌بینند بهتر درک کنند. به همین دلیل است که ما در هنگام ساخت محصولات خود تلاش می کنیم تا نیازهای زبانی و زمینه های محلی کشورهای مختلف را در نظر بگیریم.

در اینجا چهار راه وجود دارد که ارزیابی آنلاین اطلاعات را برای مردم آسیا و اقیانوسیه آسان‌تر می‌کنیم.

ابزارهای سواد اطلاعاتی به زبان های بیشتری

درباره این تصویر و «بیشتر درباره این صفحه»، یکی از ویژگی‌های درباره این نتیجه، ابزارهایی هستند که به افراد امکان می‌دهند به ترتیب در جستجوی تصاویر و وب‌سایت‌ها زمینه بیشتری را پیدا کنند. اطلاعاتی مانند تاریخچه یک تصویر، یا اینکه چگونه یک وب سایت بررسی شده یا در اخبار پوشش داده شده است، به افراد کمک می کند تا خودشان تصمیم بگیرند که آن محتوا چقدر قابل اعتماد است. این ویژگی ها اکنون به 40 زبان دیگر از جمله هندی، اندونزیایی، ژاپنی، کره ای، تایلندی و ویتنامی در دسترس هستند.