انسان های پشت جستجو: ملاقات با مور

کارمند گوگل، مور شلزینگر، که سرپرست تیم پاسخگویی به اقلیم و بحران است، بینش خود را به اشتراک می گذارد.

چه چیزی شما را به سمت نقش فعلی تان سوق داد؟

من یک کارآفرین سریالی بودم و از ۱۷ سالگی در زمینه فناوری کار می‌کردم و به دنبال ایجاد استارت‌آپ بعدی خود بودم که شخصی در گوگل از من خواست به این سازمان بپیوندم. من در حال حاضر هدایت جدید آب و هوا و واکنش به بحران تیم های درون جستجو به وضوح مورد نیاز بود زیرا میلیون‌ها نفر – افرادی که تحت تأثیر سیل، آتش‌سوزی و سایر بحران‌های آب و هوایی قرار گرفته‌اند – برای یافتن اطلاعات به موقع، مفید و عملی به گوگل می‌آمدند. من به این دلیل پیوستم که می‌خواستم جامعه را به طور کلی تحت تأثیر قرار دهم و Google این پلتفرم را برای انجام آن در مقیاس ارائه کرد.

نوآورانه ترین ویژگی که روی آن کار کرده اید و بیشترین تأثیر را بر مردم داشته است، چیست؟

قطعا هشدارهای SOS. این یکی از خلاقانه‌ترین محصولات ما و نمونه‌ای عالی از هوش مصنوعی (AI) است که برای کمک به مردم برای آماده‌سازی قبل از بحران و مطلع ماندن استفاده می‌شود. اصل راهنمای SOS Alerts “انتظار غیرمنتظره” است، زیرا رویدادهای بحران بسیار پویا و غیرقابل پیش بینی هستند. بنابراین می تواند به مردم در بحبوحه بلایای طبیعی کمک کند – از زلزله، آتش سوزی های جنگلی و سیل – به بلایای انسان ساز مانند جنگ. بنابراین مطمئناً به وضعیت اوکراین بسیار مرتبط است، جایی که SOS Alerts اطلاعات دقیق و به موقع در منطقه ارائه کرده است.

دقیقاً چگونه به مردم کمک می کند؟

در مواقع بحران، افراد برای تصمیم گیری در مورد زندگی یا مرگ در عرض چند دقیقه به اطلاعات نیاز دارند. بنابراین مردم به گوگل می آیند و تمایل دارند چهار سوال اساسی بپرسند، “چه اتفاقی می افتد؟” “کجا دارد اتفاق می افتد؟” ‘باید چکار کنیم؟’ و “چگونه می توانیم کمک کنیم؟” ما محصول خود را برای کمک به این سؤالات می‌سازیم، بنابراین دریافت اطلاعات معتبر و مرتبط محلی را برای افراد آسان می‌کنیم تا به آنها در عبور از بحران کمک کنیم.

مهمترین لحظه در کار شما در جستجو تاکنون چه بوده است؟

واقعاً لحظه مهمی وجود نداشته است، در طول مدتی که در اینجا بودم بیشتر احساس می‌کردم که به معنای واقعی کلمه توانسته‌ام تأثیری نجات‌بخش بر مردم بگذارم. وقتی بازخورد کاربران را بررسی می‌کردم و کلمات «ممنونم از گوگل که جانم را نجات دادی» را دیدم، واقعاً به نتیجه رسید. فکر کردم وای این یک امتیاز است که بتوان به مردم کمک کرد – برای یک شغل. خیلی شگفت انگیز است!

آن شخص کجا بود؟

آنها نزدیک یک حادثه تیراندازی بودند و نمی دانستند چه اتفاقی می افتد. آنها صدای تیراندازی را شنیده بودند و مردم را می دیدند که در حال دویدن هستند، سپس گوگل را بررسی کردند و متوجه شدند که باید در جای خود بمانند و خود را پنهان کنند.

بیشترین پیشرفت را در ردیابی محیط در حال تغییر ما در 3 تا 5 سال آینده در کجا می بینید؟

من فکر می کنم در تقاطع بین آب و هوا و بحران، که اساساً تغییر آب و هوا است. و چیزی که در مورد تغییرات آب و هوایی می دانیم این است که شاهد بلایای طبیعی مکرر و شدیدتر خواهیم بود. پیشرفت در هوش مصنوعی همراه با جستجو به این معنی است که می‌توانیم اعلان‌های قبلی را به کاربران در موقعیت‌های تهدیدکننده زندگی ارائه کنیم و آنها را قادر به انجام کار کنیم. به عنوان مثال، اگر فکر می‌کنیم در خطر زلزله هستید، می‌توانیم به همه گوشی‌های اندرویدی آن منطقه هشدارهای اولیه بدهیم. مطالعات نشان می دهد که اگر شما به مردم قبل از در یک بحران، شما نه برابر تاثیر بیشتری دارید.

چه چیزی شما را در مورد آینده جستجو و تأثیری که در زندگی واقعی می تواند داشته باشد هیجان زده می کند؟

برای من شخصا، فکر می کنم این نقطه تلاقی بین آب و هوا و فناوری است. همه ما می‌توانیم برای کاهش تغییرات آب‌وهوایی سهم خود را انجام دهیم، اما من معتقدم که این بزرگترین بحرانی است که ما به عنوان بشریت با آن مواجه هستیم. و وقتی به این فکر می‌کنم که چگونه می‌توانیم به این تلاش عظیم در سطح جهانی کمک کنیم، خوب، احساس افتخار می‌کنم که در آن شرکت کنم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور