امروز ، این کافی نیست که مشاغل بتوانند محصولات خود را تبلیغ کنند ، یک فروش را ببندند و یک روز آن را صدا کنند. برای مارک ها بسیار مهم است که تجربه عالی مشتری را در طول سفر مشتری خود ارائه دهند.
ابزارهایی مانند HubSpot می توانند به مشاغل کمک کنند تا از مشتریان خود مراقبت کنند – از زمانی که از آنها سؤال کردند که مشتری شدند و حتی هنگام خفه شدن. کاملاً مطمئن نیستید که چگونه HubSpot را به حداکثر برسانید؟ این راهنمای کامل برای HubSpot این مباحث را برای شما پوشش می دهد:
Hubspot چیست؟
HubSpot یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. این مجموعه از برنامه ها برای:
- بازاریابی
- فروش
- خدمات مشتری
- سیستم مدیریت محتوا
- و بیشتر
HubSpot مانند اکثر ابزارهای پر از ویژگی ، نیاز دارد که تیم شما برای یادگیری آن و ادغام آن در فرآیندهای شما برای به حداکثر رساندن آن وقت بگذارد.
چه کسی به Hubspot احتیاج دارد؟
شرکت ها از هر اندازه می توانند از HubSpot بهره مند شوند. این که آیا شما یک تجارت کوچک هستید یا یک شرکت بزرگ ، HubSpot ابزاری است که می تواند با نیازهای شما مقیاس کند.
بسیاری از ویژگی های HubSpot رایگان است و شما را قادر می سازد تا ابزارها را امتحان کنید و ببینید که چگونه آنها را در آنها ادغام کرده و فرآیندهای خود را بهبود بخشید. تیم های مختلف شرکت شما می توانند از HubSpot در نقش های خود استفاده کنند:
- تیم های بازاریابی: تیم بازاریابی شما می تواند از HubSpot برای استراتژی های بازاریابی ورودی خود استفاده کند. برنامه رایگان شامل تقسیم لیست مشتری و تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت است.
- تیم های فروش: HubSpot تیم فروش شما را قادر می سازد تا روند خود را ساده تر کند. ابزارهای رایگان آن می تواند به فروشندگان فروش کمک کند تا مشتریان را با یک برنامه ریز جلسه رایگان و الگوهای ایمیل درگیر کنند.
- خدمات مشتری تیم: تیم خدمات مشتری شما می تواند با پاسخ سریع به سوالات خدمات ، خدمات بهتری ارائه دهد. ویژگی مسیریابی بلیط رایگان همچنین مشتریان شما را قادر می سازد تا نگرانی های خود را از خود سلف سرویس دهند.
چگونه Hubspot کار می کند
HubSpot دارای پنج ویژگی اصلی یا قطب است. هر یک از این مراکز شامل مجموعه ای از ابزارها است:
- بازاریابی
- محتوا
- فروش
- خدمت
- عمل
بسیاری از ویژگی های اصلی مراکز اصلی به صورت رایگان در دسترس است. بیایید ببینیم که هر مرکز چگونه کار می کند و ویژگی های آنها چیست.
1. مرکز بازاریابی
اگر می خواهید از HubSpot برای جذب چشم انداز و پیشروهای بیشتر استفاده کنید ، از مرکز بازاریابی HubSpot استفاده کنید. این می تواند داده های شما را متمرکز کند تا بتوانید مخاطبان خود را بهتر درک کرده و کمپین های بازاریابی خود را مدیریت کنید.
در اینجا برخی از ویژگی های آن آورده شده است:
- سازنده: تیم های بازاریابی می توانند با استفاده از سازنده فرم HubSpot ، منجر به تولید شوند. آنها می توانند با استفاده از ابزار فرم هایی ایجاد کنند و آنها را در وب سایت های خود جاسازی کنند تا منجر به جمع آوری شوند.
- مدیریت رسانه های اجتماعی: HubSpot تیم های بازاریابی را قادر می سازد تا کمپین های رسانه های اجتماعی را در یک مکان مرکزی ایجاد و مدیریت کنند. به این ترتیب ، شما می توانید تمام عملکرد کمپین های خود را در یک مرکز واحد مشاهده کنید ، و ویژگی ها منجر به کانال های رسانه های اجتماعی می شود و به شما بینش می دهد در مورد کانال های مورد استفاده مخاطبان خود.
- مدیریت تبلیغات: شما می توانید به لطف ویژگی مدیریت تبلیغات خود ، تبلیغات خود را در سیستم عامل های مختلف در HubSpot نظارت کنید.
- بازاریابی ایمیل: HubSpot همچنین ابزاری برای کمک به شما در ساخت و ارسال ایمیل به چشم انداز و مشتریان دارد. شما می توانید عملکرد آنها را نیز پیگیری کنید.
- تجزیه و تحلیل بازاریابی: بازاریابی HubSpot همچنین دارای تجزیه و تحلیل و گزارش های داخلی است. در نتیجه ، می توانید عملکرد کمپین خود را روی داشبورد نظارت و اندازه گیری کنید.
2. مرکز محتوا
مشاغل می توانند وب سایت خود را با استفاده از HubSpot از طریق مرکز محتوا با حداقل و بدون برنامه نویسی بسازند. در اینجا برخی از ویژگی های آن آورده شده است:
- مضامین وب سایت: لازم نیست طراحی وب را از ابتدا شروع کنید. یک موضوع وب سایت را انتخاب کنید که می توانید متناسب با نام تجاری خود سفارشی کنید.
- ایجاد محتوای شخصی: مرکز محتوای HubSpot به شما امکان می دهد محتوای پویا و شخصی ایجاد کنید تا آن را با مخاطبان خود جذاب تر کنید.
- توصیه های سئو: هنگام جستجوی محتوای شما ، به مخاطبان هدف خود برسید. مرکز محتوای HubSpot همچنین توصیه های سئو را برای صفحات شما ارائه می دهد تا بتوانید آنها را بهینه کنید.
- سیستم مدیریت محتوای مقیاس پذیر (CMS): Hubspot Content Hub با ابزارهای رایگان CMS همراه است ، بنابراین می توانید برای تولید ترافیک و منجر به محتوا ایجاد کنید.
3 مرکز فروش
ابزارهای فروش HubSpot مشاغل را قادر می سازد تا روابط مشتری را بهبود بخشند و اعتماد کسب کنند. در اینجا برخی از ویژگی های آن آورده شده است:
- مدیریت و جستجوی رهبری: قطب فروش HubSpot به شما امکان می دهد تا منجر به اضافه ، مدیریت و پیگیری کنید تا هیچ چیز در شکاف ها قرار نگیرد.
- پیگیری ایمیل: تیم های فروش می توانند به راحتی در فروش هایی که منجر به درگیر شدن آنها با ایمیل های خود می شود ، به راحتی در فروش خود به آنها اضافه و نمره کسب کنند.
- اتوماسیون فروش: زمان تیم فروش خود را با ویژگی اتوماسیون Hub Sales Hub آزاد کنید. شما می توانید بر اساس پاسخ ها و اقدامات گیرندگان خود ، دنباله ای از ایمیل های شخصی سازی شده خودکار ایجاد کنید.
- برنامه ریز جلسه: ابزاری دیگر که به بهره وری تیم فروش شما کمک می کند ، برنامه ریزی جلسات HubSpot است. با استفاده از این ابزار ، چشم اندازهای شما می تواند به راحتی با اعضای تیم فروش شما بدون ایمیل عقب و جلو قرار ملاقات بگذارد.
- خط لوله های معامله: از ویرایشگر Drag-and-Drop برای ایجاد یک خط لوله فروش سفارشی متناسب با تجارت شما استفاده کنید. این ویژگی هاب فروش شما را قادر می سازد تا معاملات را در یک مکان اضافه و مدیریت کنید. نمای داشبورد باعث می شود تیم های فروش پیش بینی درآمد و مکان خود را آسان کنند و به تنگناهای موجود در خط لوله بپردازند.
4. مرکز خدمات
براساس 47 ٪ مشاغل ، نرم افزار CRM به شدت بر حفظ مشتری تأثیر می گذارد. مرکز خدمات HubSpot می تواند به شما در حفظ مشتریان خود با خوشحال کردن آنها در هر بار که با شما در تعامل با این ویژگی ها حفظ می شود ، به شما کمک کند تا مشتریان خود را حفظ کنید:
- کمک میز و بلیط: یک میز راهنما و ابزار بلیط اصلی ، ساده سازی فرآیندهای خدمات شما را آسانتر می کند. این ابزار به شما امکان می دهد درخواست های مشتری را پیگیری کرده و آنها را به پایگاه داده CRM خود وصل کنید. شما می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید ، خطاها را کاهش داده و به سرعت نگرانی های مشتری را برطرف کنید.
- مدیریت بازخورد: برای درک بهتر بازخورد و بینش مشتریان ، نظرسنجی ها را ایجاد و تجزیه و تحلیل کنید. مرکز خدمات HubSpot به شما امکان می دهد تا نظرسنجی های خود را متناسب با تجارت خود شخصی کنید و آنها را با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید.
- هوش: اعضای تیم شما چگونه با مشتریان خود تماس می گیرند؟ اطلاعات مکالمه HubSpot از هوش مصنوعی برای جمع آوری بینش از تماس های فروش و خدمات شما برای شناسایی روندها و اعتراضات مشترک استفاده می کند ، بنابراین تیم شما می تواند استراتژی های فروش و خدمات شما را بهبود بخشد.
- تحلیلی خدمات: این ابزار خدمات مشتری شما را کنترل و اندازه گیری می کند. این بینش و گزارش در مورد کارآیی خدمات و رضایت مشتری شما را ارائه می دهد ، که می تواند به شما در بهبود پشتیبانی کلی برای مشتریان کمک کند.
5. مرکز عملیات
HubSpot’s Operations Hub شما را به ابزارهایی مجهز می کند تا اطمینان حاصل شود که تیم شما مانند یک دستگاه روغنی به راحتی اجرا می شود. در اینجا چند ویژگی مفید وجود دارد:
- همگام سازی داده ها: به روزرسانی داده های مشتری شما نسیم با همگام سازی داده های خودکار با منابع شما است. این ابزار همچنین تضمین می کند که داده های شما برای همه مخاطبین دقیق ، کامل و سازگار باشد.
- پسوند گردش کار: تیم ها می توانند اقدامات خاصی مانند ارسال پیام های Slack یا ایجاد وظایف برای ساده سازی گردش کار را انجام دهند ، بنابراین به بهره وری تیم شما کمک می کنند.
- مدیریت و دسترسی تیم: اجازه دهید تیم شما با داشتن یک قطب سازمان یافته دارایی ، روی کارهای تولیدی خود تمرکز کند. رهبران تیم می توانند دسترسی را مدیریت کرده و مجوزهایی را به اعضایی که برای انجام کار خود نیاز به دسترسی به آنها دارند ، اعطا کنند.
- سازنده گزارش سفارشی: داده های بازاریابی ، فروش و عملکرد خدمات خود را در یک بستر واحد مشاهده کنید. داشبوردهای سطح بالا را برای تیم های مدیریتی و داشبورد خاص دیگر برای همکاران فردی ایجاد کنید تا به آنها در ردیابی معیارهای خود کمک کند.
آیا HubSpot ارزش آن را دارد؟
اشتراک HubSpot می تواند گران باشد ، به خصوص اگر از ویژگی ها یا برنامه های پرداخت شده آن استفاده می کنید ، که از هر ماه 15 دلار در هر صندلی شروع می شود. با این حال ، اگر می توانید تمام ویژگی های آن را به حداکثر برسانید ، HubSpot ارزش سرمایه گذاری را دارد ، زیرا می تواند باعث افزایش بهره وری تیم های بازاریابی ، فروش و خدمات شما شود.
این CRM همچنین می تواند:
- رضایت مشتریان خود را از تجارت خود بهبود بخشید
- روابط خود را با چشم انداز و مشتریان پرورش دهید
- درآمد خود را رشد دهید
سرمایه گذاری در یک سرویس مشاوره HubSpot می تواند به شما کمک کند تا از اشتراک HubSpot خود استفاده کنید.
آیا گزینه های مقرون به صرفه HubSpot وجود دارد؟
بله گزینه های Hubspot وجود دارد-برخی از آنها مقرون به صرفه تر از سایرین هستند ، در حالی که چند مورد دیگر به اندازه Hubspot از ویژگی های بسته بندی شده برخوردار هستند:
گزینه های Hubspot | قیمت گذاری | بهترین برای |
سر و صدا | برای هر کاربر در هر ماه 13 دلار شروع می شود | مشاغلی که به دنبال یک گزینه جایگزین مقرون به صرفه هستند |
نیروی فروش | برای هر کاربر در هر ماه 25 دلار شروع می شود | شرکت هایی که به دنبال فروش و بازاریابی CRM هستند |
ZOHO | برای هر کاربر در هر ماه 14 دلار شروع می شود | مشاغلی که برای پرورش و مدیریت منجر به CRM ساده نیاز دارند |
Zendesk | برای هر کاربر در هر ماه 19 دلار شروع می شود | مشاغلی که به سیستم بلیط میز کمک نیاز دارند |
1.
قیمت گذاری: در هر ماه 13 دلار شروع می شود
Nutshell یک گزینه جایگزین مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک است. ویژگی های بازاریابی ، فروش و خدمات آن می تواند به شما در بهبود تجربه مشتریان با برند خود کمک کند.
می توانید کمپین های قطره ای بازاریابی ایمیل ایجاد کرده و ایمیل های شخصی شده را به مخاطبین خود ارسال کنید ، و همچنین خط لوله فروش خود را برای پیش بینی درآمد مشاهده کنید.
2. Salesforce
قیمت گذاری: برای هر کاربر در هر ماه 25 دلار شروع می شود
Salesforce یکی دیگر از ویژگی های CRM بسته بندی شده است. مانند HubSpot ، این می تواند به تیم های فروش ، بازاریابی و خدمات شما در بهبود بهره وری کمک کند.
اگر ردیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد شما در اولویت قرار دارد ، می توانید از Salesforce برای ویژگی های گزارش و پیش بینی آن استفاده کنید. همچنین می توانید داشبورد خود را سفارشی کنید تا به سرعت روندها را مشاهده کرده و معیارهای اصلی را که برای تجارت شما مهم است نظارت کنید.
3 Zoho
قیمت گذاری: در هر ماه با 14 دلار شروع می شود
یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه برای HubSpot Zoho است. برای تیم های بازاریابی ، فروش و خدمات مفید است ، می تواند فرآیندهای کسب و کار و داده های خانه شما را که می توانید در بخش های مختلف به اشتراک بگذارید ، ساده تر کند.
انعطاف پذیری آن شرکت هایی با اندازه های مختلف را قادر می سازد تا آن را برای نیازهای خود استفاده و سفارشی کنند. با این حال ، برخلاف HubSpot ، رابط کاربری ساده تری دارد. با این وجود ، شما می توانید گردش کار خود را با Zoho ، Nurture منجر کنید و گزارش های سفارشی ایجاد کنید.
4 Zendesk
قیمت گذاری: در هر ماه از 19 دلار شروع می شود
Zendesk یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه HubSpot است که می توانید پشتیبانی عالی مشتری را در کانال های مختلف در نظر بگیرید. برای ردیابی کارایی اعضای تیم و رضایت مشتری می توانید داشبورد و گزارش ها را سفارشی کنید!
ROI اشتراک HubSpot خود را با WebFX بهبود بخشید
یک پلتفرم CRM قوی مانند HubSpot می تواند تجربه مشتری شما را با برند شما بهبود بخشد. HubSpot ابزارهایی برای کارکردهای مختلف شرکت شما – بازاریابی ، فروش ، خدمات و عملیات – برای ساده سازی فرایندها و رشد تجارت شما دارد.
اگرچه کاربر پسند است ، HubSpot دارای ویژگی های زیادی است که کاربران جدید ممکن است بسیار زیاد باشند. با همکاری با یک مشاور HubSpot مانند WebFX ، شما یک تیم گسترده از متخصصان CRM دارید که بستر شما را تنظیم می کنند ، ابزارهای شما را بهینه می کنند و عملکرد تلاش خود را اندازه گیری می کنند.
نتیجه؟ شما ROI خود را از اشتراک HubSpot خود بهبود می بخشید.
بیایید با هم کار کنیم! با ما آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای سوالات