
sergeoneSerge Gusev
of Approveit Today

< / div>
سلام ، همه! ما ، جامعه Indie Hackers SPB ، یک بوت کمپ یک هفته ای ترتیب دادیم: در اوقات فراغت ، محصولی را از ابتدا ساختیم و در Product Hunt راه اندازی کردیم. ما نشان شماره 3 محصول روز و بیش از 30 نصب برنامه خود را در Slack Workspaces دریافت کردیم. اکنون ، من می خواهم تجربه خود را به اشتراک بگذارم. در انتهای این مقاله ، من لیست چک کردن مفهوم خود را که به نظر ما برای آماده سازی پرتاب بسیار مفید است ، به اشتراک می گذارم 🙂
نتیجه نهایی:
ما یک برنامه برای Slack ایجاد کرده ایم تا با سرعت بیشتری به اسناد ، وقت ها ، هزینه ها و موارد بیشتر.
ما در شکار محصول به # 3 محصول روز رسیدیم.
برنامه ما 600 بازدید از سایت و 30 نصب را در فضاهای کاری دریافت کرده است.
در اینجا نحوه ساخت آن آمده است:
روز 0 ، شروع:
چند نفر در چت انجمن به ایده Bootcamp پاسخ دادند و فقط 4 نفر موفق شدند اولین تماس بعداً ، یک هم تیمی دیگر پیدا کردیم ، بنابراین 5 نفر بودیم. ما در مورد اهداف ، قالب و محدودیت های Bootcamp بحث کردیم.
هدف اصلی کسب تجربه – گذراندن کل فرایند از ایده تا راه اندازی بود. محدودیت سرعت اجرا بود. من همچنین می خواستم از بازار ترافیک ارگانیک بگیرم. بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم که یک برنامه برای Slack ایجاد کنیم.
روز 1 ، طوفان فکری:
ما ابزارهای زیر را انتخاب می کنیم: تلگرام – برای ارتباط سریع ، مفهوم – برای انباشت دانش.
ما توافق کردیم که ایده های خود را مستقل مستند کنیم و هر ایده را در یک جدول با زمینه قرار دهیم:
- عنوان
- مخاطب هدف
- مشکل
- میزان مخاطب (مقیاس از 0 تا 10)
- پیچیدگی اجرا (مقیاس از 0 تا 10)
- رقبا
- مخاطبین کاربران بالقوه
روز 2 ، اولویت بندی ایده:
ما بیش از 15 ایده ارائه داد. ما آنها را از نظر سهولت اجرا و تعداد مخاطبان اولویت بندی کردیم. ما رأی دادیم و دو مورد را انتخاب کردیم: یک برنامه Slack برای تولید فاکتورها و یک برنامه Slack برای انجام نظرسنجی های تیمی در مورد روحیه تیم.
ما 3 اعتبار بالقوه پیدا کردیم و برای هر ایده با 3 کاربر بالقوه مصاحبه کردیم تا نیاز را تأیید کنیم.
فاکتورها: ما یک نیاز مشخصتر از تولید فاکتور را کشف کردیم. پاسخ دهندگان خاطر نشان کردند که تهیه فاکتور به خودی خود به اندازه گرفتن تأیید تخفیف یا اسناد اضافی دشوار نیست. ما تصمیم گرفتیم این را در یک بررسی پیگیری تایید کنیم.
تجزیه و تحلیل حالت تیم: علاقه به موضوع در بین مدیران HR و سطح C وجود دارد ، اما ، در بیشتر موارد ، چنین نظرسنجی هایی به ندرت انجام می شود (هر نیم سال یک بار – هر سال) ، که برای ما تبدیل به پرچم قرمز می شود ، زیرا تهدید می کند که در کوتاه مدت نرخ ماندگاری پایین را بدست آورد.
روز 4 ، اعتبار سنجی یافته ها:
ما یک نظر سنجی برای تأیید یافته های خود تهیه کردیم و آن را با جوامع بزرگ بنیانگذاران و کارشناسان فروش / عملیات به اشتراک گذاشتیم: RevGenius ، Indie Hackers و غیره .
در نتیجه ، ما 12 پاسخ و تأیید مشکل تأییدیه ها دریافت کردیم: مشخص شد که برای گرفتن تأییدیه مدارک از وکلا بیشترین زمان لازم است (تا چند روز ) همچنین ، مشکلات مربوط به تأیید وقت و هزینه ها بوجود می آیند.
از آنجا که خطر ماندن بدون پاسخ به درخواست تأیید وجود دارد ، پاسخ دهندگان اغلب مجبور بودند وقت خود را برای نوشتن صرف کنند. پیگیری های مربوط به مدیران آنها.
کلاس روز روز 5 ، آنالیز = “پاراگراف”> بر اساس نتایج نظرسنجی ، نتیجه گرفتیم که مهمترین مشکلی که می توانیم در این بوت کمپ حل کنیم ، کاهش زمان انتظار برای درخواستهای تأیید است.
ما انتخاب کردیم دست و پا زدن برای پردازش پرداخت های اشتراک.
ما یک تحلیل رقابتی انجام دادیم ، فقط دو راه حل مربوطه در فهرست برنامه Slack پیدا کردیم.
یکی این است طراحی شده فقط برای هماهنگی هزینه ها (ControlHub) ، الف مورد دوم – برای تأییدیه های سند (Coment).
مطلب حتی در PH راه اندازی شد اما به بالای صفحه نرسید و فقط به تاییدیه های سند در یک کانال محدود می شود . این امر ناخوشایند به نظر می رسید و موارد رایج را شامل نمی شود – نوشتن پیام مستقیم برای تأیید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که روی مصوبات متن و اسناد با یک هم تیمی مشخص تمرکز کنیم.
روز 6 ، توسعه:
برای اولین بار ، ما در یک کافه آفلاین بودیم.
در قسمت توسعه ، ما یک گردش کار خطی برای برنامه ایجاد کردیم و روی اتصال برنامه به فضاهای کاری خارجی کار کردیم. < / p>
ما یک دامنه خریداری کردیم و اولین نسخه صفحه فرود را در http://unicornplatform.com/ ایجاد کردیم (با تشکر از الکساندر ایسورا برای این سیستم عامل شگفت انگیز و پشتیبانی ابتکار عمل ما).
ما آرم و تصاویر سایت را طراحی کردیم.
ما کار بر روی مواد مورد نیاز برای تعدیل را در Slack App Directory آغاز کرده ایم. < / p>
بعد ، ما تمام مطالب متنی را برای انتشار در Product Hunt آماده کردیم. آخرین اما نه کمترین ، ما مراحل ثبت نام را در Paddle آغاز کردیم.
روز 7 ، خط پایان:
قرار بود آخرین روز آماده سازی باشد. ما برنامه ریزی کردیم که از روز 8 راه اندازی شود.
ما تصمیم گرفتیم که به همه کاربران جدید 30 روز دوره آزمایشی رایگان (یک روش استاندارد برای چنین برنامه هایی) بدهیم. در این مدت ، ما می توانیم محصول را نهایی کنیم و پردازش پرداخت را اضافه کنیم تا کاربران بتوانند هزینه دسترسی را از کارت پرداخت کنند.
ما تجزیه و تحلیل (GA + HotJar) را به صفحه مقصد اضافه کردیم .
در حالی که ما در حال آزمایش برنامه بودیم ، چندین اشکال ظاهر شد ، و ما تصمیم گرفتیم موارد استفاده را برای ساده سازی فرآیند تست عملکرد اصلی تجسم کنیم. ما برای این کار از Figma استفاده کردیم.
با توجه به برنامه به تعویق انداختن ،” تا زمانی که همه اشکالات مهم MVP را برطرف کنیم.
3 روز آینده…
testing ما برای آزمایش ، رفع اشکالات و نهایی کردن مطالب برای انتشار (ویرایش متن و تهیه تصاویر صفحه)
محصول نهایی:
برنامه ما به تیم ها اجازه می دهد تا زمان انتظار و از بین بردن درخواستهای تأیید از دست رفته.
با APPROVEIT TODAY ، اعضای دفتر و تیم از راه دور می توانند:
- درخواست کنند هم تیمی های مشخص شده را برای تأیید نقل قول ها ، اسناد ، درخواست های مربوط به مرخصی ، هزینه ها و موارد دیگر در Slack تأیید کنید.
- مطمئن باشید که هیچ چیز به لطف aut پیگیریهای خودکار
- با تأیید یا رد درخواست شما با نظر ، از طریق مسنجر اعلان دریافت کنید
- مشاهده تاریخچه تمام درخواست های خود بدون جستجوی وقت در ایمیل و DM ها
مدیران می توانند:
- درخواست تأیید ورودی را با یک کلیک از Slack قبول یا رد کنند
- هرگز درخواست را با یادآوری خودکار فراموش نکنید
- به راحتی و بدون اتلاف وقت از طریق DM و Emai تصمیمات تأیید خود را پیگیری کنید
< IMG ALT SRC = "https://firebasestorage.googleapis.com/v0/b/hackernoon-app.appspot.com/o/images٪2FSKft7qRmJZa4zWQxL1zTGOeYQUv2-az343elp.png؟alt=media&token=4b1e6b68-7b69-404b-b041-3e2b665e5a63 ">
روز یازدهم ، راه اندازی:
پرتاب به طور خود به خود اتفاق افتاد: ما دیگر تأخیر نمی خواستیم ، مانند در این صورت ، این ممکن است به یک کار دوم تبدیل شود ، که هدف Bootcamp نبود.
Inst از ساعت 12 صبح PST توصیه شده ، ما ساعت 6 صبح راه اندازی کردیم
ما محصول خود را شکار کردیم ، اگرچه گزینه ای برای شکار توسط پسری با تعداد زیادی مشترک وجود داشت – این می تواند در آغاز کار قابل توجهی تقویت کنید ، اما وقت آن را نداشتیم که از قبل ترتیب دهیم.
در ساعت اول ، ما حدود 30 رأی آوردیم که اکثرا از دوستان بودیم.
محصول ما در جدیدترین بخش بود ، اما در بخش محبوب در صفحه اصلی ظاهر نشد. در این مرحله ، از اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از پروژه های راه اندازی شده رای مثبت داریم و قرار بود در صفحه اصلی باشد کمی عصبی بودیم.
ما با پشتیبانی تماس گرفتیم اما هرگز پاسخی دریافت نکردیم. شایان ذکر است که میانگین زمان پاسخ نمایش داده شده یک روز است ، بنابراین بهتر است بلافاصله پس از راه اندازی به کمک سریع اعتماد نکنید 🙂
ناگهان – پروژه ما در صفحه اصلی ظاهر شد – بلافاصله در مکان چهارم.
ما از گروه های کمکی به S .
این کمک کرد – در 4 ساعت پس از پرتاب ، ما به مکان 3 رسیدیم ، و به صد صد رأی موافق نزدیک شدیم.
قبل از حضور در صفحه اصلی ، بیشترین رای مثبت از طریق گپها از طرف مردم بود. اکنون ، کاربران فعال PH بسیار بیشتری وجود دارند. همچنین ، بسیاری از نظرات جدید با سوالات و پیشنهادات وجود داشت.
ما 100 رأی موافق را کسب کردیم و با اطمینان به 150 صعود می کردیم. برای چند دقیقه ، ما حتی در جایگاه 2 قرار گرفتیم.
چند ساعت بعد در نهایت شماره 3 محصول روز بودیم. دریافت یک نشان کاملاً شایسته ، تصمیم گرفتیم کمی استراحت کنیم و پس از آن ، به نتایج نهایی نگاه کنیم و یک نگاه گذشته داشته باشیم. ما همچنین باید تصمیم مهمی بگیریم – آیا می خواهیم کار خود را روی محصول ادامه دهیم؟
این یک تجربه شگفت انگیز بود! ما محصولی را از ابتدا ساختیم که به شماره 3 محصول روز تبدیل شد و 30 کاربر اول خود را از جمله شرکتهای مشهور بدست آوردیم.
فکر می کنم اگر زمان بیشتری را برای آماده سازی راه اندازی کنیم ، نتیجه می توانست حتی بهتر باشد. اما هدف اصلی Bootcamp به دست آوردن تجربه در یک بازه زمانی بسیار محدود بود ، و من فکر می کنم ما کار بسیار خوبی انجام دادیم. الگویی که ایجاد کردیم ، که در حالی که برای آماده سازی آماده می شدیم از آن استفاده می کردیم. اگر شما نیز جرات ساخت و تولید محصول را در عرض یک هفته دارید ، می توانید از الگوی ما استفاده کنید – امیدوارم در وقت شما صرفه جویی کند.
ما تصمیم گرفتیم ادامه دهیم و اکنون ما در حال بهبود برنامه خود هستیم: دریافت بازخورد ، تصحیح UX و بررسی موارد استفاده جدید.
اگر تیم شما از Slack استفاده می کند و شما مجبورید مصوبات را با همکاران خود مدیریت کنید به مرور زمان ، ما دوست داریم از شما بشنویم.
برنامه ما در حال اجرا است ، و شما می توانید آن را در اینجا به قطعه کار تیم خود اضافه کنید. ما همیشه در بحث و گفتگو آزاد هستیم و آماده کمک در اینجا در نظرات ، تلگرام یا ایمیل هستیم.
همچنین در https://medium.com/approveit-today/how منتشر شده است -از-در-11-روز-محصولی-ساخته-شدیم-که-شد-3-محصول-روز-در-محصول-شکار-318f1c3570f5

فاکتورها: ما یک نیاز مشخصتر از تولید فاکتور را کشف کردیم. پاسخ دهندگان خاطر نشان کردند که تهیه فاکتور به خودی خود به اندازه گرفتن تأیید تخفیف یا اسناد اضافی دشوار نیست. ما تصمیم گرفتیم این را در یک بررسی پیگیری تایید کنیم.
تجزیه و تحلیل حالت تیم: علاقه به موضوع در بین مدیران HR و سطح C وجود دارد ، اما ، در بیشتر موارد ، چنین نظرسنجی هایی به ندرت انجام می شود (هر نیم سال یک بار – هر سال) ، که برای ما تبدیل به پرچم قرمز می شود ، زیرا تهدید می کند که در کوتاه مدت نرخ ماندگاری پایین را بدست آورد.
روز 4 ، اعتبار سنجی یافته ها:
ما یک نظر سنجی برای تأیید یافته های خود تهیه کردیم و آن را با جوامع بزرگ بنیانگذاران و کارشناسان فروش / عملیات به اشتراک گذاشتیم: RevGenius ، Indie Hackers و غیره .
در نتیجه ، ما 12 پاسخ و تأیید مشکل تأییدیه ها دریافت کردیم: مشخص شد که برای گرفتن تأییدیه مدارک از وکلا بیشترین زمان لازم است (تا چند روز ) همچنین ، مشکلات مربوط به تأیید وقت و هزینه ها بوجود می آیند.
از آنجا که خطر ماندن بدون پاسخ به درخواست تأیید وجود دارد ، پاسخ دهندگان اغلب مجبور بودند وقت خود را برای نوشتن صرف کنند. پیگیری های مربوط به مدیران آنها.

کلاس روز روز 5 ، آنالیز = “پاراگراف”> بر اساس نتایج نظرسنجی ، نتیجه گرفتیم که مهمترین مشکلی که می توانیم در این بوت کمپ حل کنیم ، کاهش زمان انتظار برای درخواستهای تأیید است.
ما انتخاب کردیم دست و پا زدن برای پردازش پرداخت های اشتراک.
ما یک تحلیل رقابتی انجام دادیم ، فقط دو راه حل مربوطه در فهرست برنامه Slack پیدا کردیم.
یکی این است طراحی شده فقط برای هماهنگی هزینه ها (ControlHub) ، الف مورد دوم – برای تأییدیه های سند (Coment).
مطلب حتی در PH راه اندازی شد اما به بالای صفحه نرسید و فقط به تاییدیه های سند در یک کانال محدود می شود . این امر ناخوشایند به نظر می رسید و موارد رایج را شامل نمی شود – نوشتن پیام مستقیم برای تأیید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که روی مصوبات متن و اسناد با یک هم تیمی مشخص تمرکز کنیم.
روز 6 ، توسعه:
برای اولین بار ، ما در یک کافه آفلاین بودیم.
در قسمت توسعه ، ما یک گردش کار خطی برای برنامه ایجاد کردیم و روی اتصال برنامه به فضاهای کاری خارجی کار کردیم. < / p>
ما یک دامنه خریداری کردیم و اولین نسخه صفحه فرود را در http://unicornplatform.com/ ایجاد کردیم (با تشکر از الکساندر ایسورا برای این سیستم عامل شگفت انگیز و پشتیبانی ابتکار عمل ما).
ما آرم و تصاویر سایت را طراحی کردیم.
ما کار بر روی مواد مورد نیاز برای تعدیل را در Slack App Directory آغاز کرده ایم. < / p>
بعد ، ما تمام مطالب متنی را برای انتشار در Product Hunt آماده کردیم. آخرین اما نه کمترین ، ما مراحل ثبت نام را در Paddle آغاز کردیم.
روز 7 ، خط پایان:
قرار بود آخرین روز آماده سازی باشد. ما برنامه ریزی کردیم که از روز 8 راه اندازی شود.
ما تصمیم گرفتیم که به همه کاربران جدید 30 روز دوره آزمایشی رایگان (یک روش استاندارد برای چنین برنامه هایی) بدهیم. در این مدت ، ما می توانیم محصول را نهایی کنیم و پردازش پرداخت را اضافه کنیم تا کاربران بتوانند هزینه دسترسی را از کارت پرداخت کنند.
ما تجزیه و تحلیل (GA + HotJar) را به صفحه مقصد اضافه کردیم .
در حالی که ما در حال آزمایش برنامه بودیم ، چندین اشکال ظاهر شد ، و ما تصمیم گرفتیم موارد استفاده را برای ساده سازی فرآیند تست عملکرد اصلی تجسم کنیم. ما برای این کار از Figma استفاده کردیم.
با توجه به برنامه به تعویق انداختن ،” تا زمانی که همه اشکالات مهم MVP را برطرف کنیم.
3 روز آینده…
testing ما برای آزمایش ، رفع اشکالات و نهایی کردن مطالب برای انتشار (ویرایش متن و تهیه تصاویر صفحه)
محصول نهایی:
برنامه ما به تیم ها اجازه می دهد تا زمان انتظار و از بین بردن درخواستهای تأیید از دست رفته.
با APPROVEIT TODAY ، اعضای دفتر و تیم از راه دور می توانند:
- درخواست کنند هم تیمی های مشخص شده را برای تأیید نقل قول ها ، اسناد ، درخواست های مربوط به مرخصی ، هزینه ها و موارد دیگر در Slack تأیید کنید.
- مطمئن باشید که هیچ چیز به لطف aut پیگیریهای خودکار
- با تأیید یا رد درخواست شما با نظر ، از طریق مسنجر اعلان دریافت کنید
- مشاهده تاریخچه تمام درخواست های خود بدون جستجوی وقت در ایمیل و DM ها
مدیران می توانند:
- درخواست تأیید ورودی را با یک کلیک از Slack قبول یا رد کنند
- هرگز درخواست را با یادآوری خودکار فراموش نکنید
- به راحتی و بدون اتلاف وقت از طریق DM و Emai تصمیمات تأیید خود را پیگیری کنید
< IMG ALT SRC = "https://firebasestorage.googleapis.com/v0/b/hackernoon-app.appspot.com/o/images٪2FSKft7qRmJZa4zWQxL1zTGOeYQUv2-az343elp.png؟alt=media&token=4b1e6b68-7b69-404b-b041-3e2b665e5a63 ">
روز یازدهم ، راه اندازی:
پرتاب به طور خود به خود اتفاق افتاد: ما دیگر تأخیر نمی خواستیم ، مانند در این صورت ، این ممکن است به یک کار دوم تبدیل شود ، که هدف Bootcamp نبود.
Inst از ساعت 12 صبح PST توصیه شده ، ما ساعت 6 صبح راه اندازی کردیم
ما محصول خود را شکار کردیم ، اگرچه گزینه ای برای شکار توسط پسری با تعداد زیادی مشترک وجود داشت – این می تواند در آغاز کار قابل توجهی تقویت کنید ، اما وقت آن را نداشتیم که از قبل ترتیب دهیم.
در ساعت اول ، ما حدود 30 رأی آوردیم که اکثرا از دوستان بودیم.
محصول ما در جدیدترین بخش بود ، اما در بخش محبوب در صفحه اصلی ظاهر نشد. در این مرحله ، از اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از پروژه های راه اندازی شده رای مثبت داریم و قرار بود در صفحه اصلی باشد کمی عصبی بودیم.
ما با پشتیبانی تماس گرفتیم اما هرگز پاسخی دریافت نکردیم. شایان ذکر است که میانگین زمان پاسخ نمایش داده شده یک روز است ، بنابراین بهتر است بلافاصله پس از راه اندازی به کمک سریع اعتماد نکنید 🙂
ناگهان – پروژه ما در صفحه اصلی ظاهر شد – بلافاصله در مکان چهارم.
ما از گروه های کمکی به S .
این کمک کرد – در 4 ساعت پس از پرتاب ، ما به مکان 3 رسیدیم ، و به صد صد رأی موافق نزدیک شدیم.
قبل از حضور در صفحه اصلی ، بیشترین رای مثبت از طریق گپها از طرف مردم بود. اکنون ، کاربران فعال PH بسیار بیشتری وجود دارند. همچنین ، بسیاری از نظرات جدید با سوالات و پیشنهادات وجود داشت.
ما 100 رأی موافق را کسب کردیم و با اطمینان به 150 صعود می کردیم. برای چند دقیقه ، ما حتی در جایگاه 2 قرار گرفتیم.
چند ساعت بعد در نهایت شماره 3 محصول روز بودیم. دریافت یک نشان کاملاً شایسته ، تصمیم گرفتیم کمی استراحت کنیم و پس از آن ، به نتایج نهایی نگاه کنیم و یک نگاه گذشته داشته باشیم. ما همچنین باید تصمیم مهمی بگیریم – آیا می خواهیم کار خود را روی محصول ادامه دهیم؟
این یک تجربه شگفت انگیز بود! ما محصولی را از ابتدا ساختیم که به شماره 3 محصول روز تبدیل شد و 30 کاربر اول خود را از جمله شرکتهای مشهور بدست آوردیم.
فکر می کنم اگر زمان بیشتری را برای آماده سازی راه اندازی کنیم ، نتیجه می توانست حتی بهتر باشد. اما هدف اصلی Bootcamp به دست آوردن تجربه در یک بازه زمانی بسیار محدود بود ، و من فکر می کنم ما کار بسیار خوبی انجام دادیم. الگویی که ایجاد کردیم ، که در حالی که برای آماده سازی آماده می شدیم از آن استفاده می کردیم. اگر شما نیز جرات ساخت و تولید محصول را در عرض یک هفته دارید ، می توانید از الگوی ما استفاده کنید – امیدوارم در وقت شما صرفه جویی کند.
ما تصمیم گرفتیم ادامه دهیم و اکنون ما در حال بهبود برنامه خود هستیم: دریافت بازخورد ، تصحیح UX و بررسی موارد استفاده جدید.
اگر تیم شما از Slack استفاده می کند و شما مجبورید مصوبات را با همکاران خود مدیریت کنید به مرور زمان ، ما دوست داریم از شما بشنویم.
برنامه ما در حال اجرا است ، و شما می توانید آن را در اینجا به قطعه کار تیم خود اضافه کنید. ما همیشه در بحث و گفتگو آزاد هستیم و آماده کمک در اینجا در نظرات ، تلگرام یا ایمیل هستیم.
همچنین در https://medium.com/approveit-today/how منتشر شده است -از-در-11-روز-محصولی-ساخته-شدیم-که-شد-3-محصول-روز-در-محصول-شکار-318f1c3570f5


ما با پشتیبانی تماس گرفتیم اما هرگز پاسخی دریافت نکردیم. شایان ذکر است که میانگین زمان پاسخ نمایش داده شده یک روز است ، بنابراین بهتر است بلافاصله پس از راه اندازی به کمک سریع اعتماد نکنید 🙂
ناگهان – پروژه ما در صفحه اصلی ظاهر شد – بلافاصله در مکان چهارم.

ما از گروه های کمکی به S .
این کمک کرد – در 4 ساعت پس از پرتاب ، ما به مکان 3 رسیدیم ، و به صد صد رأی موافق نزدیک شدیم.

قبل از حضور در صفحه اصلی ، بیشترین رای مثبت از طریق گپها از طرف مردم بود. اکنون ، کاربران فعال PH بسیار بیشتری وجود دارند. همچنین ، بسیاری از نظرات جدید با سوالات و پیشنهادات وجود داشت.
ما 100 رأی موافق را کسب کردیم و با اطمینان به 150 صعود می کردیم. برای چند دقیقه ، ما حتی در جایگاه 2 قرار گرفتیم.

چند ساعت بعد در نهایت شماره 3 محصول روز بودیم. دریافت یک نشان کاملاً شایسته ، تصمیم گرفتیم کمی استراحت کنیم و پس از آن ، به نتایج نهایی نگاه کنیم و یک نگاه گذشته داشته باشیم. ما همچنین باید تصمیم مهمی بگیریم – آیا می خواهیم کار خود را روی محصول ادامه دهیم؟

این یک تجربه شگفت انگیز بود! ما محصولی را از ابتدا ساختیم که به شماره 3 محصول روز تبدیل شد و 30 کاربر اول خود را از جمله شرکتهای مشهور بدست آوردیم.
فکر می کنم اگر زمان بیشتری را برای آماده سازی راه اندازی کنیم ، نتیجه می توانست حتی بهتر باشد. اما هدف اصلی Bootcamp به دست آوردن تجربه در یک بازه زمانی بسیار محدود بود ، و من فکر می کنم ما کار بسیار خوبی انجام دادیم. الگویی که ایجاد کردیم ، که در حالی که برای آماده سازی آماده می شدیم از آن استفاده می کردیم. اگر شما نیز جرات ساخت و تولید محصول را در عرض یک هفته دارید ، می توانید از الگوی ما استفاده کنید – امیدوارم در وقت شما صرفه جویی کند.
ما تصمیم گرفتیم ادامه دهیم و اکنون ما در حال بهبود برنامه خود هستیم: دریافت بازخورد ، تصحیح UX و بررسی موارد استفاده جدید.
اگر تیم شما از Slack استفاده می کند و شما مجبورید مصوبات را با همکاران خود مدیریت کنید به مرور زمان ، ما دوست داریم از شما بشنویم.
برنامه ما در حال اجرا است ، و شما می توانید آن را در اینجا به قطعه کار تیم خود اضافه کنید. ما همیشه در بحث و گفتگو آزاد هستیم و آماده کمک در اینجا در نظرات ، تلگرام یا ایمیل هستیم.
همچنین در https://medium.com/approveit-today/how منتشر شده است -از-در-11-روز-محصولی-ساخته-شدیم-که-شد-3-محصول-روز-در-محصول-شکار-318f1c3570f5