8 روش برای استفاده از Google Bard AI

اگر قبلاً نمی دانستید، هوش مصنوعی (AI) جهان را در معرض طوفان قرار می دهد. بسیاری از شرکت های فناوری ابزارهای هوش مصنوعی را برای کمک به شرکت ها ارائه می دهند تا کارآمدتر کار کنند. گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست – آنها از طریق ابزار Google Bard خود از قدرت هوش مصنوعی بهره برده اند.

در این صفحه، همه چیزهایی را که باید در مورد Google Bard بدانید را پوشش خواهیم داد، از جمله:

برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید!

و به یاد داشته باشید که برای دریافت آخرین نکات و ترفندها در مورد همه چیز بازاریابی دیجیتال، در خبرنامه ایمیل ما مشترک شوید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

نحوه استفاده از Google Bard

آیا می خواهید Google Bard AI را امتحان کنید؟ در اینجا نحوه آزمایش این ابزار هوش مصنوعی آورده شده است:

  1. به bard.google.com بروید
  2. با حساب Google خود وارد شوید یا ثبت نام کنید
  3. درخواست خود را در کادر پیام در صفحه اصلی تایپ کنید
  4. منتظر بمانید تا بارد پاسخی ارائه دهد
  5. اقدامات کاملی مانند پسندیدن/نپسندیدن پاسخ، درخواست از بارد برای تغییر پاسخ، به اشتراک گذاری آن و موارد دیگر!

Google Bard AI همچنین به شما امکان می‌دهد پاسخ‌هایی را که از ابزار دریافت می‌کنید صادر کنید، بنابراین می‌توانید آنها را برای بعد ذخیره کنید.

راهنمای استفاده از Google Bard: 8 روش برای استفاده از Google Bard AI

اگر به Google Bard علاقه مند هستید، این لیست از روش هایی را که می توانید از این ابزار برای کارهای مختلف استفاده کنید، بررسی کنید:

  1. در مورد موضوعات سوال بپرسید
  2. محتوای خلاقانه تولید کنید
  3. خلاصه ای از یک صفحه را دریافت کنید
  4. ایجاد کپی آگهی
  5. کلمات کلیدی را پیدا کنید
  6. ایده های محتوا تولید کنید
  7. خطوط موضوع ایمیل ایجاد کنید
  8. ایجاد کدنویسی برای وب سایت شما

بیایید غوطه ور شویم و یاد بگیریم که چگونه از Google Bard به طور موثر استفاده کنیم.

1. در مورد موضوعات سوال بپرسید

مانند سایر ابزارهای مولد هوش مصنوعی، می توانید از Google Bard برای پرسیدن سؤالات در مورد موضوعات خاص استفاده کنید. اگر می‌خواهید در مورد موضوعی بیاموزید و در بررسی هر فهرست در نتایج جستجو در زمان صرفه‌جویی کنید، این یک منبع عالی است.

وقتی از Google Bard AI سوالاتی می‌پرسید، با پاسخ‌های عمیق پاسخ می‌دهد که تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین اگر پاسخی به همراه اطلاعاتی که می‌خواهید درباره آن بیشتر بدانید، می‌توانید سؤالات بعدی بپرسید.

گوگل بارد در پاسخ به سوالی درباره گران ترین کتاب های کمیک

Google Bard AI همچنین بخش «موضوعات مرتبط» را برای گسترش روند جستجوی شما و دریافت اطلاعات بیشتر ارائه می‌کند.

می‌توانید از Google Bard AI برای کمک به جمع‌آوری اطلاعات پس‌زمینه برای یک قطعه محتوا یا کمک به درک بهتر روند در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. این یک ابزار عالی است که به شما کمک می کند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان دریافت کنید.

2. محتوای خلاقانه تولید کنید

برای ادامه راهنمای استفاده از Google Bard، اجازه دهید در مورد تولید محتوای خلاقانه صحبت کنیم. Google Bard می تواند انواع مختلفی از قطعات خلاقانه تولید کند، از جمله:

  • وبلاگ ها
  • مقالات
  • آهنگ ها
  • اشعار
  • خطوط داستانی فیلم
  • اسکریپت های ویدئویی

Google Bard مقاله ای درباره برترین کتاب های کمیک ایجاد می کند

بنابراین، Google Bard می تواند یک منبع عالی برای ایجاد قطعات خلاقانه باشد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که همه از کسب و کارهایی که از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می کنند هیجان زده نیستند. اخیراً، Sports Illustrated به دلیل ایجاد مقاله‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی و نمایه‌های نویسنده در وب‌سایت خود با واکنش‌های شدیدی مواجه شد.

بنابراین، برای اینکه کسب‌وکارتان در جایگاه داغ قرار نگیرد، دو گزینه دارید:

  • زمانی که از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می کنید، فاش کنید: اگر از هوش مصنوعی برای تولید محتوای خود استفاده می کنید، می توانید با افشای زمانی که از آن استفاده می کنید از جنجال جلوگیری کنید. گفتن از قبل به مخاطبان تضمین می کند که با آنها صادق باشید.
  • فقط از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنید: مسیر توصیه شده برای استفاده از ابزاری مانند Google Bard AI استفاده از آن است کمک به جای اینکه به عنوان تنها تولید کننده محتوا، محتوای خود را ایجاد کنید. از آن برای ایجاد ایده، ایجاد طرح‌های کلی و بررسی سریع‌تر تحقیقات استفاده کنید.

3. خلاصه ای از یک صفحه را دریافت کنید

آیا تا به حال به مقاله ای برخورد کرده اید که کاملاً متوجه نشده باشید؟ گاهی اوقات اطلاعات خیلی پیچیده است، یا نویسنده به اندازه کافی مستقیم نمی نویسد، که رمزگشایی معنی را دشوار می کند.

استفاده از Google Bard AI می تواند به شما در جمع آوری معنی از مقالات و صفحات پیچیده کمک کند:

Google Bard خلاصه‌ای از مقاله‌ای درباره آموزش راه رفتن سگ روی یک افسار ایجاد می‌کند

خلاصه‌ای از صفحه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید معنی و درک سریع صفحات را به دست آورید. این یک ویژگی مفید برای استفاده است، همچنین اگر وقت کافی برای خواندن کل صفحه را ندارید.

به عنوان مثال، اگر برای وب سایت شرکت خود محتوا می نویسید، می توانید با درخواست از Google Bard برای خلاصه کردن آنها، در زمان خواندن مقالات صرفه جویی کنید.

4. کپی آگهی ایجاد کنید

در ادامه در این راهنمای استفاده از Google Bard، اجازه دهید در مورد استفاده از ابزار برای تولید نسخه تبلیغاتی صحبت کنیم.

وقتی تبلیغاتی را در گوگل اجرا می کنید، باید یک نسخه تبلیغاتی قانع کننده ایجاد کنید که افراد را وادار کند روی تبلیغات شما کلیک کنند و با تجارت شما درگیر شوند. Google Bard AI می تواند به شما کمک کند تا اجزای کپی تبلیغات خود را تولید کنید.

از Google Bard بخواهید هر مولفه ای را که می خواهید برای تبلیغ شما ایجاد کند. در این مثال، ما از Google Bard AI خواستیم تا یک برچسب برای یک تبلیغ در مورد یک بطری آب قابل استفاده مجدد ایجاد کند:

Google Bard ایده هایی را برای برچسب های تبلیغاتی ایجاد می کند

اگر احساس می‌کنید در ایده‌های کپی تبلیغاتی گیر کرده‌اید، Google Bard AI می‌تواند به ایجاد ایده‌هایی برای شما کمک کند.

5. کلمات کلیدی را پیدا کنید

وقتی یاد بگیرید که چگونه از Google Bard استفاده کنید، خواهید دید که ابزاری عالی برای شناسایی کلمات کلیدی است. اگر در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) سرمایه گذاری می کنید، می دانید که کلمات کلیدی برای کمک به ظاهر شدن کسب و کار شما در مقابل جستجوگران مرتبط بسیار مهم هستند.

Google Bard AI می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی مرتبط را برای لیست های جستجوی خود پیدا کنید. می‌توانید از Google Bard بخواهید فهرستی از کلمات کلیدی را بر اساس موضوع آگهی یا فهرست جستجوی شما ایجاد کند.

Google Bard لیستی از پیشنهادات کلمات کلیدی را ایجاد می کند

گوگل کلمات کلیدی کلی برای هدف، کلمات کلیدی طولانی و کلمات کلیدی منفی را برای لیست های شما ایجاد می کند. این یک راه عالی برای به دست آوردن ایده در مورد هدف است.

6. ایده های محتوا تولید کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، می‌توانید از هوش مصنوعی Google Bard برای تولید محتوا برای خود استفاده کنید، اما با توجه به احساس مردم نسبت به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، این یک کار دشوار است. بنابراین، به‌عنوان یک جایگزین، پیشنهاد می‌کنیم از Google Bard به‌عنوان بخشی تکمیلی از فرآیند تولید محتوای خود استفاده کنید – که شامل تولید ایده‌های محتوا می‌شود.

Google Bard مکانی عالی برای ایده گرفتن برای ایجاد محتوا است، به خصوص اگر در مورد موضوعاتی که باید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید گیر کرده اید. می‌توانید از Google Bard بخواهید موضوعاتی را ایجاد کند و از سؤالات بعدی برای کمک به ایجاد فهرستی از ایده‌ها استفاده کنید.

Google Bard فهرستی از موضوعات پست وبلاگ در مورد کتاب های کمیک ایجاد می کند

همچنین می‌توانید از Google Bard برای ایجاد ایده برای خوشه‌های محتوا استفاده کنید. خوشه های محتوا گروهی از صفحات هستند که موضوع خاصی را احاطه می کنند و شما را قادر می سازند که به یک منبع اطلاعاتی تبدیل شوید. Google Bard AI می تواند به شما کمک کند تا خوشه های محتوای جدید را برای وب سایت خود پیدا کنید.

Google Bard در حال تولید یک خوشه محتوا برای کتاب های مصور است

اگر برای تولید ایده برای محتوا در وب سایت خود به کمک نیاز دارید، این یک ابزار عالی است.

7. خطوط موضوع ایمیل ایجاد کنید

آیا می دانستید که 47 درصد از مشترکین ایمیل ایمیل شما را بر اساس موضوع باز می کنند؟ با این حال، ایجاد یک موضوع چشم نواز و جذاب می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر احساس می کنید خلاقانه گیر کرده اید.

بنابراین، بعدی در این راهنما برای استفاده از Google Bard، ایجاد خطوط موضوع ایمیل است.

اگر نیاز به ایجاد خلاقیت در کمپین های ایمیل خود دارید، Google Bard AI یک گزینه عالی است. وقتی از Google Bard می‌خواهید خطوط موضوعی ایجاد کند، ایده‌هایی برای سبک‌های مختلف خطوط موضوع ایمیل به شما می‌دهد، از ایجاد فوریت گرفته تا بازیگوش بودن:

Google Bard خطوط موضوع را برای ایمیل ایجاد می کند

این یک راه عالی برای دریافت ایده های مختلف است که می تواند الهام بخش خطوط موضوع ایمیل شما باشد.

8. برای وب سایت خود کدنویسی ایجاد کنید

اگر می خواهید بدانید چگونه از Google Bard به طور موثر استفاده کنید، سعی کنید از آن برای ایجاد کدنویسی برای وب سایت خود استفاده کنید. اگر دانش محدودی در زمینه کدنویسی دارید، ایجاد کدنویسی برای عناصر در وب سایت خود دشوار به نظر می رسد.

Google Bard می تواند این کار را برای شما آسان کند.

می توانید از آن بخواهید که برای عناصر مختلف وب سایت شما کدنویسی کند. تنها کاری که انجام می دهید این است که کد را کپی کنید، اطلاعات مربوطه را پر کنید و کارتان تمام است!

Google Bard کدنویسی برای تصاویر تولید می کند

اگر مطمئن نیستید که چگونه عناصر خاصی را برای وب سایت خود کدنویسی کنید، یک ابزار عالی است.

سؤالات متداول در مورد هوش مصنوعی Google Bard

سوالات بیشتری در مورد Google Bard AI دارید؟ این سؤالات متداول را بررسی کنید تا پاسخ سؤالات داغ خود را دریافت کنید!

Google Bard چیست؟

Google Bard یک ربات چت هوش مصنوعی است که از پردازش زبان طبیعی برای ارائه پاسخ‌های «مانند انسان» به سؤالات کاربر استفاده می‌کند. Google Bard می‌تواند کارهایی مانند خلاصه کردن متن، توضیح موضوعات پیچیده، و اطلاع‌رسانی در مورد آب و هوای منطقه‌تان را انجام دهد.

صفحه اصلی برای Google Bard

آیا Google Bard دقیق است؟

تا زمان نگارش این مقاله، هوش مصنوعی Google Bard هنوز در مرحله آزمایش آزمایشی است، بنابراین ممکن است پاسخ هایی را ارائه دهد که 100٪ دقیق نیستند. Google در هنگام استفاده از این ابزار سلب مسئولیت را به اشتراک می‌گذارد که Bard هنوز در حال انجام است و ممکن است اطلاعات دقیقی را به اشتراک نگذارد.

وقتی از Google Bard استفاده می‌کنید، می‌توانید دکمه Google را در پایین پاسخ انتخاب کنید و از Google بخواهید پاسخ را دوبار بررسی کند.

سلب مسئولیت در مورد دقت Google Bard

سپس بخش‌های مختلف پاسخی را که داده است برجسته می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که آیا محتوا مانند آنچه در نتایج جستجو است یا کمی متفاوت است.

Google Bard دقت به اشتراک گذاری نتایج ایجاد شده

این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید اطلاعات Bard چقدر دقیق است.

Google Bard چگونه با سایر ابزارهای هوش مصنوعی مولد مقایسه می شود؟

ابزارهایی مانند ChatGPT و Microsoft Bing AI به طور گسترده در ارتباط با Google Bard مورد بحث قرار می‌گیرند، بنابراین چگونه Google Bard در رقابت قرار می‌گیرد؟

در اینجا Google Bard متمایز است:

  • این به شما امکان می دهد پاسخ ها را بررسی کنید: Google Bard AI شما را قادر می‌سازد تا پاسخ‌ها را مستقیماً در ابزار بررسی کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی با اطلاعاتی که دریافت می کنید دقیق است.
  • با پاسخ ها تنوع بیشتری ارائه می دهد: یکی از مزیت‌های Google Bard AI این است که تنوع بیشتری در پاسخ‌ها ارائه می‌کند. به عنوان مثال، وقتی از آن برای خطوط موضوع ایمیل می‌خواهید، دسته‌های مختلفی را برای انواع خطوط موضوع ایجاد می‌کند تا گزینه‌های بیشتری در اختیار شما قرار دهد و یکی را پیدا کنید که به بهترین وجه متناسب با سبک شما باشد.
  • دسترسی به تمام ویژگی ها رایگان است: در حالی که ChatGPT اجازه دسترسی رایگان را می دهد، برخی از ویژگی های پیشرفته آن در پشت دیوار پرداخت هستند. Google Bard AI به شما این امکان را می دهد که به تمام ویژگی های ابزار هوش مصنوعی خود به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.
  • شما کنترل بیشتری روی پاسخ ها دارید: Google Bard به شما امکان کنترل پاسخ‌هایی را می‌دهد که دریافت می‌کنید. شما می توانید پاسخ هایی را که ارائه می دهد رتبه بندی کنید تا به الگوریتم کمک کند تا پاسخ های قابل قبول را بهتر درک کند. به‌علاوه، می‌توانید پاسخ‌ها را تغییر دهید تا آنچه را که نیاز دارید، مانند توضیح ساده‌تر، پاسخ طولانی‌تر یا تحویل حرفه‌ای‌تر به دست آورید.

گزینه هایی برای اصلاح پاسخ های Google Bard

آیا به دنبال چیزی بیشتر از هوش مصنوعی Google Bard هستید؟

اکنون که می‌دانید چگونه از Google Bard استفاده کنید، می‌توانید آن را به عنوان یک ابزار تکمیلی به تلاش‌های بازاریابی خود اضافه کنید تا به ساده‌سازی فرآیند کمک کند. اما اگر ابزارهایی مانند Google Bard AI برای از بین بردن کار شما کافی نیست، همکاری با آژانس بازاریابی مانند WebFX را در نظر بگیرید.

ما تیمی متشکل از بیش از 500 متخصص بازاریابی دیجیتال داریم که می توانند همه چیز را از بهینه سازی حضور شما در موتورهای جستجو گرفته تا اجرای تبلیغات و ایجاد محتوای جذاب و لذت بخش انجام دهند.

تیم ما می داند که برای ایجاد جرقه در رشد کسب و کار چه چیزی لازم است. ما در حال حاضر بیش از 3 میلیارد دلار درآمد و بیش از 7.8 میلیون سرنخ برای مشتریان خود داشته ایم. می توانید مطمئن باشید تیم ما به کسب و کار شما کمک می کند تا به نتایج دلخواه خود دست یابد.

اگر آماده شروع افزایش درآمد خود هستید، به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا همین امروز با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور