6 نکته از کارشناسان

هوش مصنوعی (AI) در مدت زمان نسبتا کوتاهی که به اینجا رسیده است، در بسیاری از زمینه های دنیای بازاریابی انقلابی ایجاد کرده است. از تولید محتوا تا ارتباط با مشتری، تعداد بازاریابانی که کارها را انجام می دهند تغییر کرده است. ممکن است به دنبال راه هایی برای ادغام آن در بازاریابی خود باشید.

به طور خاص، شاید شما به دنبال راهی برای استفاده از هوش مصنوعی در خود هستید تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC). کمپین ها اگر چنین است، ممکن است مطمئن نباشید که چگونه این کار را انجام دهید. آیا حتی می توانید از هوش مصنوعی در کمپین های PPC استفاده کنید؟

پاسخ مثبت است، و در این صفحه، ما به برخی از بهترین روش‌های استفاده از هوش مصنوعی برای PPC خواهیم پرداخت.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای PPC بیشتر بدانید. سپس مشترک شدن در Revenue Weekly، خبرنامه ایمیل ما، برای دریافت نکات بازاریابی بیشتر مستقیماً در صندوق ورودی شما!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در PPC

برای شروع، ممکن است مطمئن نباشید که چرا اصلاً باید از هوش مصنوعی در PPC استفاده کنید. و حقیقت این است که شما به هیچ وجه مجبور نیستید. استفاده یا عدم استفاده از هوش مصنوعی انتخابی است که هر کسب و کار باید به تنهایی انجام دهد. با این حال، مزایایی برای آن وجود دارد. هوش مصنوعی می تواند PPC را با موارد زیر بهبود بخشد:

  • صرفه جویی در زمان
  • از بین بردن خطای انسانی
  • ساده سازی فرآیندها
  • تجزیه و تحلیل داده ها سریعتر
  • و بیشتر!

همه اینها دلایل خوبی برای استفاده از هوش مصنوعی در تلاش های PPC شما هستند.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای PPC

اکنون بیایید به لیست نکات خود برای استفاده از هوش مصنوعی در کمپین های PPC خود برویم. این نکات عبارتند از:

  1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  2. پیش نویس سرفصل ها و توضیحات
  3. بهینه سازی پیشنهادات
  4. روند تبلیغات آینده را پیش بینی کنید
  5. صفحات فرود را تجزیه و تحلیل کنید
  6. تجزیه و تحلیل داده های کمپین

به خواندن ادامه دهید تا در مورد هر کدام بیشتر بدانید!

1. کلمات کلیدی را تحقیق کنید

بخش اساسی هر کمپین PPC است تحقیق کلمات کلیدی. شما باید بدانید که کدام کلمات کلیدی را با تبلیغات خود هدف قرار دهید، در غیر این صورت شانس زیادی برای دسترسی به افراد مناسب نخواهید داشت.

از لحاظ تاریخی، این امر مستلزم این بود که زمان زیادی را صرف شناسایی بهینه ترین کلمات کلیدی برای هدف گذاری کنید، اما هوش مصنوعی می تواند به سرعت بخشیدن به این فرآیند کمک کند.

برای شروع، می‌توانید از ربات‌های چت بپرسید ChatGPT برای توصیه های کلمه کلیدی با این حال، این ابزارها برای تحقیق کلمات کلیدی ساخته نشده اند، بنابراین ممکن است بهترین ایده نباشد. از طرف دیگر، می‌توانید ابزارهای مختلف تحقیق کلمات کلیدی را در آنجا پیدا کنید – برخی از آنها رایگان هستند – که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.

این ابزارهای AI PPC می توانند به شما کمک کنند کلمات کلیدی بیشتری را در زمان کمتری شناسایی کنید. با این حال، همه این ابزارها در کار خود عالی نیستند، بنابراین با دقت انتخاب کنید.

2. سرفصل ها و توضیحات پیش نویس

اگر به صحنه هوش مصنوعی توجه کرده اید، می دانید که هوش مصنوعی مولد یکی از بزرگترین پیشرفت ها است. این به ابزارهایی مانند ChatGPT یا DALL-E اشاره دارد که متن و تصاویر را تولید می کنند.

می توانید از این ابزارها برای کمک به ایجاد سرفصل و توضیحات برای تبلیغات پولی خود استفاده کنید. با گفتن به ChatGPT (یا هر ابزاری که استفاده می‌کنید) چه نوع لحنی را می‌خواهید و باید در مورد آن باشد، می‌توانید آن را برای کمک به توسعه ایده‌ها دریافت کنید.

بینش کارشناسان از


کریس وارنر
مشاور نوآوری نتایج اصلی WebFX

“شما می توانید از هوش مصنوعی مولد برای پیش نویس سرفصل ها یا توضیحاتی که به سرعت با صدای برند شما مطابقت دارند، استفاده کنید.”

البته، توصیه نمی کنیم که ChatGPT همه تبلیغات شما را از ابتدا تا انتها برای شما بنویسد. شما باید از این ابزارها به‌عنوان کمک‌کننده استفاده کنید، اما در پایان، سرفصل‌ها و توضیحات شما باید نوعی فرآیند ویرایش را توسط تیم شما طی کنند تا مطمئن شوند که واقعاً برای مخاطبان هدف شما بهینه هستند.

3. پیشنهادات را بهینه کنید

بهینه سازی قیمت پیشنهادی یکی از بزرگترین مبارزات تبلیغات پولی است. خوشبختانه، این زمینه دیگری است که در آن استفاده از هوش مصنوعی برای PPC می تواند مفید باشد.

بهینه سازی قیمت پیشنهادی هوش مصنوعی به اندازه سایر اشکال هوش مصنوعی جدید نیست. مدتی است که به شکل مناقصه هوشمند، قابلیتی که می توانید در آن بیابید تبلیغات گوگل. با این حال، تنها با ادامه پیشرفت هوش مصنوعی بهبود یافته است.

بینش کارشناسان از


کریس وارنر
مشاور نوآوری نتایج اصلی WebFX

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین مدت‌هاست که بخشی از تبلیغات، به‌ویژه در Google Ads بوده‌اند. با پیشرفت‌های اخیر، این موارد آشکارتر می‌شوند.»

اساساً، «مناقصه هوشمند» جایی است که یادگیری ماشینی در مورد کلمات کلیدی برای شما پیشنهاد می دهد، بنابراین لازم نیست خودتان زمان زیادی را صرف انجام آن کنید.

با این حال، باید مراقب این موضوع باشید، زیرا این ایده خوبی نیست که به هوش مصنوعی کنترل مستقیم بر مخارج خود بدهید. اگر انتخاب کردید استفاده کنید مناقصه هوشمند، حتماً دستورالعمل هایی را در مورد کارهایی که می تواند با حساب شما انجام دهد تنظیم کنید و اقدامات آن را در طول زمان زیر نظر داشته باشید.

4. روند تبلیغات آینده را پیش بینی کنید

هنگام اجرای یک کمپین PPC، مهم است که کمپین های خود را برای تغییرات آینده بهینه کنید. اگر دلیلی برای این باور دارید که کلمات کلیدی خاصی نسبت به سایرین در زمان خاصی از سال ترافیک بیشتری به ارمغان می آورند، باید استراتژی کمپین خود را در آن دوره تنظیم کنید.

بهترین راه برای برنامه ریزی برای این تغییرات، تحلیل پیش بینی است. اینجاست که شما به روندهای گذشته و فعلی در کمپین های PPC خود نگاه می کنید تا پیش بینی کنید که در آینده چگونه به نظر می رسند. این چیزی است که هوش مصنوعی می تواند برای آن واقعا مفید باشد.

با ابزار تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده مناسب، می‌توانید گزارش‌های خودکاری را دریافت کنید که در آن جزئیات چه اتفاقی برای PPC شما در آینده رخ خواهد داد. این به شما امکان می دهد کمپین های خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

5. صفحات فرود را تجزیه و تحلیل کنید

نکته عالی دیگر در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای PPC این است که از آن برای تجزیه و تحلیل صفحه فرود استفاده کنید. ابزارهای مختلف AI PPC وجود دارد که می تواند صفحات وب را اسکن کند و در مورد بهینه بودن آنها به شما بازخورد بدهد. برخی از این ابزارها ممکن است متن را تجزیه و تحلیل کنند، اما با هوش مصنوعی، می توانید جنبه های دیگر صفحات فرود خود را نیز تجزیه و تحلیل کنید.

به عنوان مثال، با OpenAI Vision API ابزار، شما می توانید نه تنها عناصر متنی صفحات فرود خود، بلکه عناصر بصری را نیز تجزیه و تحلیل کنید. Vision API می تواند کیفیت طرح بندی صفحه را بسنجد و تغییرات را بر اساس آنچه می بیند توصیه کند. این می تواند به شما در بهینه سازی بهتر صفحات خود در آینده کمک کند.

6. تجزیه و تحلیل داده های کمپین

در نهایت، یکی از بهترین راه ها برای استفاده از هوش مصنوعی در PPC تجزیه و تحلیل داده های شما است. ابزارهای متنوعی از AI PPC وجود دارد که می‌تواند بخش‌های بزرگی از داده‌های PPC را تجزیه و تحلیل کند و گزارش‌هایی تولید کند – OpenAI’s مفسر کد، مثلا. این ابزارها می توانند نمودارها و نمودارهایی تولید کنند که به شما امکان می دهد داده های خود را به سرعت تجسم کنید.

با تجسم داده های خود، می توانید الگوها و روندهایی را پیدا کنید که نشان می دهد چگونه کمپین های PPC خود را در آینده بهینه کنید. این امر در دراز مدت منجر به کمپین های با کیفیت بالاتر می شود.

آیا کیفیت عملکرد PPC SMB خود را زیر سوال می برید؟

بدست بیاور ممیزی رایگان PPC از WebFX امروز!

برای ارتقاء کمپین های PPC خود با WebFX کمک بگیرید

اکنون که می دانید چگونه از هوش مصنوعی برای PPC استفاده کنید، می توانید شروع به جمع آوری ابزارهای مناسب برای کمک به ارتقاء کمپین های تبلیغاتی پولی خود کنید. اما هوش مصنوعی نمی تواند این کار را به طور کامل برای شما انجام دهد – اگر می خواهید کمپین های PPC موثری داشته باشید، همچنان باید کار زیادی انجام دهید.

البته، می توانید یک آژانس حرفه ای مانند WebFX را استخدام کنید. ما بیش از 25 سال تجربه در دنیای دیجیتال مارکتینگ داریم و می‌توانیم درآمد بیشتری برای شرکت شما به همراه داشته باشیم خدمات PPC.

علاقه مند به همکاری با ما هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!