نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی: راهنمای 2024 شما

هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی چیست؟

هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی شامل استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی برای مدیریت و بهبود کمپین های بازاریابی ایمیلی است.

هوش مصنوعی (AI) راه خود را به هر شکاف اینترنت باز می کند تا به مردم و کسب و کارها کمک کند کارآمدتر کار کنند. یکی از حوزه‌هایی که شاهد افزایش سریع استفاده از هوش مصنوعی است، بازاریابی است. شرکت های بیشتری از قدرت این فناوری پیشرفته برای بهبود کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنند.

بازاریابی ایمیلی یکی از آن استراتژی هایی است که می تواند از هوش مصنوعی برای ایجاد کمپین های بهتر و بهبود فرآیندها استفاده کند. بنابراین اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، به جای درستی آمده اید!

در این صفحه، همه چیزهایی را که باید در مورد هوش مصنوعی ایمیل بدانید را پوشش خواهیم داد، از جمله:

برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید!

و در حالی که اینجا هستید، فراموش نکنید که برای دریافت آخرین نکات و ترفندها در مورد همه چیز بازاریابی، در خبرنامه ایمیل ما مشترک شوید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی چیست؟

هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی شامل استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی برای مدیریت و بهبود کمپین های بازاریابی ایمیلی است. این نرم افزار یادگیری ماشینی به شرکت ها در بهینه سازی استراتژی ها، خودکارسازی کمپین ها و ایجاد محتوای ایمیل کمک می کند.

چرا باید از هوش مصنوعی در بازاریابی ایمیلی استفاده کنم؟

هوش مصنوعی ایمیل مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا می خواهید از بازاریابی ایمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنید:

  1. باعث صرفه جویی در زمان می شود: بزرگترین مزیت هوش مصنوعی در بازاریابی ایمیلی این است که در زمان صرفه جویی می کند. هوش مصنوعی می‌تواند کارهای روزمره‌ای را که انجام آن‌ها ساعت‌ها طول می‌کشد را خودکار کند. این باعث صرفه جویی در وقت تیم شما می شود و آنها را آزاد می کند تا روی وظایف بازاریابی فوری که نیاز به مشارکت انسانی دارند کار کنند.
  2. نتایج بازاریابی ایمیلی را بهبود می بخشد: یکی از اجزای مهم بازاریابی موفق، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها است. برنامه‌های هوش مصنوعی می‌توانند داده‌های شما را سریع‌تر و دقیق‌تر تجزیه و تحلیل کنند و به شما این امکان را می‌دهند که بینش قدرتمندتری برای تقویت بازاریابی و بهبود نتایج به دست آورید.
  3. باعث افزایش درآمد می شود: استفاده از هوش مصنوعی ایمیل شما را قادر می سازد تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید، بنابراین می توانید مطالب بازاریابی بهتری را به آنها ارائه دهید. در نتیجه، فروش بیشتری را به ارمغان می آورید و درآمد کسب و کار خود را افزایش می دهید.

اینها تنها چند مزیت سرمایه گذاری در هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی است.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی

اگر آماده بهره‌مندی از مزایای هوش مصنوعی ایمیل مارکتینگ هستید، بیایید به نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی بپردازیم. در اینجا هفت راه برای استفاده از هوش مصنوعی ایمیل مارکتینگ آورده شده است:

  1. خطوط موضوع ایمیل قانع کننده ایجاد کنید
  2. لیست مخاطبین خود را مدیریت کنید
  3. داده های خود را برای کشف بینش های جدید تجزیه و تحلیل کنید
  4. محتوای شخصی سازی شده را بسازید
  5. لیست ایمیل خود را پاک کنید
  6. توصیه های محصول را ارائه دهید
  7. بازخورد مشتری را پردازش کنید

بیایید شیرجه بزنیم:

1. خطوط موضوع ایمیل قانع کننده ایجاد کنید

اگر می خواهید بدانید که چگونه از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، با استفاده از آن برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل قانع کننده شروع کنید. موضوع شما نقش مهمی در تعیین اینکه آیا مردم ایمیل های شما را باز می کنند ایفا می کند – 47 درصد از مشترکین ایمیل ها را بر اساس موضوع باز می کنند.

استفاده از ابزار هوش مصنوعی مولد مانند Microsoft Bing AI می تواند به شما در ایجاد خطوط موضوع ایمیل خلاقانه کمک کند. می‌توانید تمرکز روی ایمیل خود را در ابزار هوش مصنوعی مولد قرار دهید و اجازه دهید ایده‌های موضوعی برای شما ایجاد کند.

Bing AI خطوط موضوع ایمیل را در فروش ظروف آشپزی ایجاد می کند

استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های موضوعی بیشتری تولید کنید و در زمان شما از ارائه ایده‌های خود صرفه‌جویی کنید.

2. لیست مخاطبین خود را مدیریت کنید

یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی ایمیل، مدیریت لیست مخاطبین شماست.

به دست آوردن و حفظ مشترکین یک مؤلفه مهم برای موفقیت استراتژی بازاریابی ایمیلی شما است. می‌توانید از هوش مصنوعی برای کمک به حفظ فهرست مشترکین خود و ارائه نتایج بهبود یافته با بازاریابی خود استفاده کنید.

بازاریابی ایمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند لیست مخاطبین خود را تقسیم بندی کنید. از آنجایی که هرکسی علایق متفاوتی در کسب و کار شما دارد، مهم است که مشترکین را گروه بندی کنید تا اطلاعات مرتبط با آنها را ارائه دهید. ابزارهای ایمیلی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند می‌توانند به‌طور خودکار داده‌های مشترک را پردازش کنند تا آنها را به‌طور مناسب تقسیم‌بندی کند.

همچنین می توانید از هوش مصنوعی ایمیل برای غنی سازی اطلاعات مشترک خود استفاده کنید. ابزارهایی مانند Nutshell می‌توانند شکاف‌ها را با جستجوی خودکار وب برای اطلاعات مشترکین و پر کردن شکاف‌ها برای ایجاد نمایه‌های مخاطب غنی‌تر پر کنند.

3. داده های خود را برای کشف بینش های جدید تجزیه و تحلیل کنید

هنگامی که کمپین های بازاریابی ایمیلی را اجرا می کنید، باید عملکرد کمپین های خود را ردیابی کنید و آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چگونه بهبود می یابند. این کار اغلب وقت گیر است – – اما اگر از هوش مصنوعی در بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید، لزومی ندارد.

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند میلیون ها نقطه داده را در عرض چند ثانیه پردازش کنند و بینش هایی را در مورد مشترکین شما آشکار کنند. می‌توانید بیاموزید که ایمیل‌ها چه کار می‌کنند، چه فراخوان‌هایی برای اقدام (CTA) باعث تعامل می‌شوند، و چه موضوعاتی باعث می‌شود مشترکان ایمیل‌ها را باز کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی ایمیل می‌توانند داده‌های شما را سریع‌تر تجزیه و تحلیل کنند و بینش‌هایی را برای کمک به شما در بهینه‌سازی کمپین‌ها و بهبود درآمد ارائه دهند.

4. محتوای شخصی سازی کنید

راه دیگری برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی این است که محتوای شخصی سازی شده برای مخاطبان خود ایجاد کنید. گاهی اوقات ارائه خط یا جزئیات مناسب در مورد ارتقای خود دشوار است. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا آب را به جریان بیندازید و ایده ایجاد کنید.

دو گزینه برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی وجود دارد.

یکی از گزینه‌ها این است که از یک ابزار هوش مصنوعی بخواهید تا ایمیلی درباره محصولاتی که می‌خواهید تبلیغ کنید ایجاد کند و ببینید چه چیزی ایجاد می‌کند. اگرچه ممکن است از ایده ها کلمه به کلمه استفاده نکنید، می تواند الهام بخش محتوا برای قرار دادن در ایمیل شما باشد.

در این مثال، از Bing AI خواستیم تا ایمیلی با تخفیف 50 درصدی قاب‌های آیفون ایجاد کند:

هوش مصنوعی Bing یک ایمیل با تخفیف 50 درصدی قاب های آیفون ایجاد می کند

هوش مصنوعی بینگ یک ایمیل کامل و قانع کننده برای خرید قاب گوشی ایجاد کرد. برخی از خطوط عالی را در متن ارائه می دهد که برای هدف قرار دادن افراد علاقه مند به قاب گوشی آیفون کار می کند. می توانید این خطوط را برای استفاده در کمپین ایمیل خود بکشید.

قسمت‌هایی از یک ایمیل ایجاد شده توسط هوش مصنوعی Bing مشخص شده است

گزینه دوم استفاده از دستیار هوش مصنوعی برای کمک به نوشتن ایمیل های خود در هنگام ایجاد آنهاست. ابزارهایی مانند Lavender دستیارهای هوش مصنوعی را ارائه می دهند که به شما در نوشتن ایمیل در زمان واقعی کمک می کند.

صفحه اصلی Lavender.ai

به خاطر داشته باشید که استفاده از ایمیل مارکتینگ مبتنی بر هوش مصنوعی نیاز به تغییراتی در شما دارد. همه چیزهایی که ابزارهای هوش مصنوعی تولید می کنند با کسب و کار شما مناسب نیستند، بنابراین باید به طور کامل آنچه را که این ابزارها تولید و تنظیم می کنند، تجزیه و تحلیل کنید.

5. لیست ایمیل خود را پاک کنید

مردم در ایمیل های شما مشترک می شوند، اما ممکن است تعامل آنها با شرکت شما کاهش یابد. از آنجایی که می خواهید بدانید چگونه از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، بیایید در مورد اینکه چگونه می تواند به شما کمک کند لیست ایمیل خود را پاک کنید صحبت کنیم.

بسیاری از ابزارهای ایمیل با هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند تا لیست ایمیل خود را پاک کنید تا مطمئن شوید که فقط برای افرادی که می خواهند از شما با خبر شوند ایمیل ارسال می کنید. این ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما در حذف ایمیل های نادرست، مشترکین غیر پاسخگو و موارد دیگر کمک کنند.

نه تنها به شما کمک می‌کند تا فهرستی از مشترکین فعال را حفظ کنید، بلکه به شما کمک می‌کند تا با ارسال ایمیل‌های دیگر به افرادی که علاقه‌ای به آنچه ارائه می‌دهید ندارند، هدر رفت هزینه‌ها را کاهش دهید.

6. توصیه های محصول را ارائه دهید

یکی دیگر از موارد استفاده هوش مصنوعی در بازاریابی ایمیلی، ارائه توصیه های محصول است. یکی از چالش برانگیزترین وظایف، تبدیل مشتریانی که برای اولین بار به مشتریان وفادار هستند، است. ارائه توصیه های محصول یکی از راه های بازگرداندن مشتریان و خرید از شرکت شما است.

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند محصولات مناسب را به افراد مناسب توصیه کنید. می‌توانید از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل خریدها و علایق مشتریان گذشته استفاده کنید تا فهرستی از محصولات مرتبط را برای آن مشترکین ایجاد کنید. سپس می توانید برای افزایش فروش و درآمد، آن محصولات را برای این مشترکین تبلیغ کنید.

هوش مصنوعی ایمیل می تواند به شما کمک کند تا حدس و گمان را از توصیه های محصول حذف کنید.

7. بازخورد مشتری را پردازش کنید

برای جمع‌بندی این فهرست از روش‌های استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی، اجازه دهید درباره بازخورد مشتریان صحبت کنیم. دریافت بازخورد از مشتریان برای بهبود کسب و کار شما بسیار مهم است. و مکانی که معمولاً در آن بازخورد می‌خواهید؟ پست الکترونیک.

برای کمک به دریافت بیشتر از بازخورد خود، می‌توانید از هوش مصنوعی برای بررسی پاسخ‌های مشترکین و کشف اطلاعات بینش استفاده کنید. ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند تا همه چیز را انجام دهید، از ایجاد سؤال برای نظرسنجی گرفته تا گروه بندی پاسخ ها و کشف بینش.

استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می کند زمان کمتری را برای پردازش بازخورد و زمان بیشتری برای اجرای پیشنهاداتی که از بازخورد دریافت می کنید صرف کنید.

سوالات متداول در مورد بازاریابی ایمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی

هنوز در مورد هوش مصنوعی ایمیل سوالی دارید؟ این بخش سؤالات متداول را بررسی کنید!

آیا هوش مصنوعی جایگزین بازاریابان ایمیلی می شود؟

نه، اما به عنوان یک ابزار تکمیلی برای کمک به وظایف بازاریابی ایمیلی به خوبی کار می کند.

یک سوال بزرگ پیرامون هر کاربرد هوش مصنوعی این است که آیا این هوش مصنوعی جایگزین بازاریابان خواهد شد یا خیر. استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی ایمیلی نباید به عنوان یک جایگزین، بلکه یک ابزار تلقی شود.

هوش مصنوعی کامل نیست، به این معنی که همیشه دقیقاً آنچه را که هر بار نیاز دارید تولید نمی کند. ممکن است نیاز به برخی اصلاحات و تغییرات داشته باشد تا آن را برای کسب و کار شما درست کنید. شما هنوز باید یک متخصص بازاریابی ایمیلی آموزش دیده داشته باشید تا کمپین های خود را مدیریت کرده و مطمئن شوید که ایمیل های شما متناسب با تجارت شما هستند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی نمی‌تواند محتوای ایمیل با احساسات تولید کند – فقط انسان‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند. با توجه به اینکه ارتباط عاطفی بخش مهمی از موفقیت بازاریابی شما است، شما همچنان برای دریافت درست محتوای ایمیل خود به لمس انسانی نیاز دارید.

بنابراین، نه، هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین بازاریابان ایمیلی شود و نمی تواند جایگزین شود. با این حال، وظایف خسته‌کننده‌ای را که بازاریابان ایمیل قبلا انجام می‌دادند، برعهده می‌گیرد، که آنها را برای سایر وظایف فوری آزاد می‌کند.

آیا باید از ابزارهای هوش مصنوعی رایگان یا پولی برای بازاریابی ایمیلی استفاده کنم؟

این بستگی به وظایفی دارد که می خواهید به هوش مصنوعی و بودجه خود محول کنید. ابزارهای رایگان فقط می‌توانند به کارهای کوچک هوش مصنوعی کمک کنند، در حالی که ابزارهای پولی می‌توانند وظایف بزرگ‌تر هوش مصنوعی را تکمیل کنند.

برای کارهایی مانند تقسیم بندی لیست مخاطبین و کمک به نوشتن ایمیل، باید روی یک ابزار پولی سرمایه گذاری کنید تا به شما در انجام آن کارها کمک کند. اکثر ابزارهای رایگان می توانند به تولید ایده کمک کنند.

اگر به دنبال این هستید که هوش مصنوعی را به بخشی جدایی ناپذیر از کمپین های ایمیل خود تبدیل کنید، باید روی ابزار پولی سرمایه گذاری کنید که همه زنگ ها و سوت ها را ارائه می دهد. اما اگر فقط به دنبال استفاده گهگاهی از هوش مصنوعی برای کمک به کمپین های ایمیل هستید، یک ابزار رایگان کافی است.

استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی چگونه بر کمپین های من تأثیر می گذارد؟

هوش مصنوعی ایمیل می تواند تأثیر قابل توجهی بر مشاغلی که از آن استفاده می کنند داشته باشد. هنگام استفاده از هوش مصنوعی، می توانید:

  • بهتر است ایمیل های خود را شخصی سازی کنید
  • ایمیل ها را به صورت یکپارچه سازماندهی و مدیریت کنید
  • محتوای ایمیل را سریعتر ایجاد کنید
  • زمان بهینه برای ارسال ایمیل را پیدا کنید
  • خطای انسانی را به حداقل برسانید

در مورد بازاریابی ایمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی از کارشناسان کمک بگیرید

اگر می خواهید استراتژی ایمیل شما در سال 2024 رقابتی باقی بماند، باید از هوش مصنوعی برای بهینه سازی کمپین های خود استفاده کنید. اما غواصی در دنیای هوش مصنوعی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد – – اگر به راهنما نیاز دارید، تیم WebFX می تواند به شما در جهت یابی هوش مصنوعی کمک کند.

ما راه‌حل‌های هوش مصنوعی را ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند بازاریابی خود را توربوشارژ کنید تا درآمد خود را افزایش دهید و تجارت خود را توسعه دهید. ما به شما کمک می کنیم از هوش مصنوعی برای بهبود کمپین های خود، از بازاریابی ایمیلی گرفته تا بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 با یک استراتژیست صحبت کنید و یاد بگیرید که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا از هوش مصنوعی برای تقویت استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور