چگونه از هوش مصنوعی برای تقویت محتوای سئو و رتبه اول در گوگل استفاده کنیم

بیش از 80 درصد از بازاریابانی که هوش مصنوعی (AI) را اتخاذ می کنند، تغییرات سریع و مثبت را برای شرکت های خود گزارش می دهند. برای بسیاری از مشاغل، هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به یک جزء ضروری برای طیف وسیعی از استراتژی ها، از جمله خدمات سئو و بازاریابی محتوا است.

در واقع، بسیاری از مردم حتی از هوش مصنوعی برای انجام جستجو استفاده می کنند. با این حال، چگونه از هوش مصنوعی برای تقویت محتوای SEO خود استفاده می کنید؟ اگرچه ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما هوش مصنوعی برای سئو ساده است زیرا بیشتر به برنامه هوش مصنوعی شما متکی است. به همین دلیل است که کسب و کار شما می تواند استفاده از هوش مصنوعی را برای افزایش سئو و استراتژی محتوای شما به روش های مختلف شروع کند.

در این صفحه موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

برای شروع آماده اید؟ به خواندن ادامه دهید! یا اگر می‌خواهید هوش مصنوعی و سئو را در عمل ببینید، به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 ببینید چگونه خدمات محتوای SEO مبتنی بر هوش مصنوعی ما می‌تواند به شما در نوشتن محتوای جدید (و حتی بهینه‌سازی صفحات قدیمی) برای افزایش رتبه‌بندی، ترافیک و درآمد کمک کند.

چرا از هوش مصنوعی برای سئو استفاده کنیم؟

یکی از اولین سوالاتی که باید به آن پاسخ داد این است: چرا ممکن است بخواهید از هوش مصنوعی در کمپین های سئو خود استفاده کنید؟

ساده ترین پاسخ این است که می تواند حجم کاری شما را کم کند. هوش مصنوعی برای خودکارسازی کارهایی که در غیر این صورت مجبور بودید زمان و انرژی را صرف انجام دستی کنید عالی است. با اجازه دادن به هوش مصنوعی که این وظایف را برای شما انجام دهد، می توانید زمان بیشتری را برای کارهای دیگر صرف کنید و کمتر احساس فشار کنید.

البته، مزایای ابزارهای هوش مصنوعی کاملاً به نحوه استفاده شما از آنها بستگی دارد. اگر بیش از حد به هوش مصنوعی تکیه می کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که اشتباهات زیادی را مرتکب می شود که پس از آن باید برای اصلاح آنها وقت بگذارید. این می تواند باعث شود که هوش مصنوعی به جای یک مزیت، مضر باشد!

اما با استفاده از هوش مصنوعی فقط در حد اعتدال – به عنوان یک دستیار مفید و نه به عنوان جایگزینی برای کارگران واقعی – می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید و در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و سپس می توانید در سایر زمینه های کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای سئو

وظایف سئوی متعددی وجود دارد که هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند. در زیر چندین مورد از این وظایف را بیان می کنیم، از جمله:

  1. ایجاد محتوا
  2. تجزیه و تحلیل داده ها
  3. تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  4. ممیزی محتوا
  5. ایجاد نشانه گذاری طرحواره

به خواندن ادامه دهید تا در مورد هر کدام بیشتر بدانید.

1. ایجاد محتوا

یکی از شناخته شده ترین کاربردهای ابزارهای هوش مصنوعی، تولید محتوا است. همانطور که ممکن است شنیده باشید، در چند سال گذشته صحبت های زیادی در مورد اینکه چگونه مشاغل می توانند از این ابزارها برای ایجاد پست ها و مقالات کامل وبلاگ از ابتدا استفاده کنند، شده است.

با این حال از خودمان جلوتر نگیریم. در حالی که شما از نظر فنی می توان از هوش مصنوعی برای نوشتن صفحات کامل برای شما استفاده کنید، این ایده خوبی نیست. ابزارهای هوش مصنوعی دقیقا مشخص نیستند برای ارائه مطمئن اطلاعات دقیق، بنابراین ایده بهتر این است که اجازه دهید هوش مصنوعی محتوا ایجاد کند نمای کلی برای شما. سپس می توانید آن طرح ها را بردارید و خودتان صفحات واقعی را بنویسید.

این می تواند به سرعت بخشیدن به روند تولید محتوای شما کمک کند (اما بدون به خطر انداختن یکپارچگی خود محتوا).

2. تجزیه و تحلیل داده ها

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای سئوی خود انجام دهید، ردیابی و تجزیه و تحلیل نتایجی است که کمپین های شما ایجاد می کنند. و وقتی این کار را انجام می دهید، هوش مصنوعی می تواند کمک بزرگی باشد.

برای ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها برای ادغام هوش مصنوعی در فرآیندهای خود. این هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های شما را بسیار سریع‌تر از آنچه که می‌توانید به صورت دستی انجام دهید، گرفته و تجزیه و تحلیل می‌کند و الگوها و روندهای خاصی را شناسایی می‌کند که به شما کمک می‌کند ببینید چه کاری می‌توانید برای بهبود کمپین‌های خود انجام دهید.

برخی از ابزارها حتی به طور خودکار آن داده ها را در نمودارها و نمودارهای مفید سازماندهی می کنند که به شما امکان می دهد یک نمایش تصویری از عملکرد SEO خود را مشاهده کنید.

3. تحقیق در مورد کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی می تواند یکی از خسته کننده ترین بخش های اجرای یک کمپین سئو باشد. خوشبختانه، این منطقه دیگری است که می توانید از هوش مصنوعی برای SEO استفاده کنید. ابزارهای مختلفی مانند Surfer SEO (در ادامه در مورد آن بیشتر خواهد شد) وجود دارد که از هوش مصنوعی برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی مرتبط که می توانید از طریق محتوای خود هدف قرار دهید استفاده می کنند.

البته این یکی از آن کارهای سئو است که شما انجام نمی دهید نیاز برای استفاده از هوش مصنوعی به هر وسیله ای. ابزارهایی مانند کلمات کلیدیFX از هوش مصنوعی برای تولید کلمات کلیدی مرتبط استفاده نکنید، اما آنها به همان اندازه موثر هستند. با این حال، اگر ترجیح می دهید از هوش مصنوعی استفاده کنید، این گزینه ای است که شما دارید.

4. ممیزی محتوا

قبلاً در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد محتوای جدید صحبت کرده ایم. اما می توانید از آن برای ممیزی نیز استفاده کنید موجود محتوا. چند راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. یک راه این است که به سادگی یک قطعه از محتوا را در ChatGPT کپی و جایگذاری کنید و از آن بخواهید که محتوا را برای سئو ویرایش کند.

اگر می خواهید روش دقیق تری داشته باشید، می توانید از یک روش استفاده کنید ابزار محتوای سئو (گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد) برای تجزیه و تحلیل محتوای خود و دریافت توصیه های سفارشی در مورد نحوه بهینه سازی مجدد آن برای رتبه بالاتر در نتایج جستجوی Google. این روشی است که ما توصیه می کنیم، اما اگر در بودجه شما نباشد نیز قابل درک است.

5. ایجاد نشانه گذاری طرحواره

بخشی از سئو که اغلب در مورد آن صحبت نمی شود این است نشانه گذاری طرحواره — یعنی کد موجود در وب‌سایت شما که به Google کمک می‌کند تا بفهمد صفحات شما در مورد چیست و به آن امکان می‌دهد توضیحات بهبودیافته‌ای برای آن صفحات در نتایج جستجو ایجاد کند. اما علیرغم اینکه به اندازه سایر موضوعات سئو مورد بحث قرار نمی گیرد، بسیار مهم است.

البته، اگر با کدنویسی آشنایی چندانی ندارید، ممکن است برای ایجاد نشانه گذاری طرحواره برای صفحات خود کمکی بخواهید. و همانطور که احتمالا قبلاً حدس زده اید، هوش مصنوعی می تواند این کمک را ارائه دهد. می‌توانید یک ابزار اولیه هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای ایجاد نشانه‌گذاری طرحواره برای یک صفحه دریافت کنید، و سپس می‌توانید نتیجه را به یک صفحه متصل کنید. تایید کننده طرحواره برای اطمینان از بررسی همه چیز

4 ابزار هوش مصنوعی که می توانید برای سئو استفاده کنید

از آنجایی که ما در مورد اینکه چگونه می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو سایت خود استفاده کنید، صحبت کرده ایم، عادلانه است که چند نمونه خاص را به شما ارائه دهیم. ابزارهای سئو هوش مصنوعی شما می توانید استفاده کنید. چهار مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو عبارتند از:

  1. ChatGPT
  2. سمروش
  3. SEO Surfer
  4. هوش مصنوعی Alli

به خواندن ادامه دهید تا در مورد هر کدام بیشتر بدانید!

1. ChatGPT

چگونه از هوش مصنوعی برای تقویت محتوای سئو و رتبه اول در گوگل استفاده کنیم

قیمت: رایگان، یا 20 دلار در ماه برای یک طرح حق بیمه

احتمالاً از دیدن آن تعجب نمی کنید ChatGPT در اینجا لیست شده است، با توجه به اینکه قبلاً چندین بار در این صفحه به آن اشاره کرده ایم. اگر به هر دلیلی با ChatGPT آشنا نیستید، این یک ابزار به اندازه کافی ساده است – شما به سادگی به آن یک اعلان می دهید و یک پاسخ کتبی کاملاً انسانی برمی گرداند.

شما می توانید از این برای اهداف مختلفی استفاده کنید، به ویژه در هنگام ایجاد و ویرایش محتوا. یکی از راحت ترین بخش های ChatGPT این است که می توانید آموزش دهید تا سبک نوشتن شرکت شما را تقلید کند، که اگر می خواهید از آن برای نوشتن توضیحات متا و سایر مطالب کوتاه استفاده کنید مفید است.

2. سمروش

اسکرین شات 2024 07 10 145137

قیمت: 129.95 دلار + در ماه

سمروش در درجه اول یک ابزار هوش مصنوعی نیست – به عنوان یک پلت فرم کلی بازاریابی دیجیتال، با تمرکز ویژه بر SEO ساخته شده است. اما شامل مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی است که می‌توانید برای بهبود تلاش‌های سئوی خود از آنها استفاده کنید. این ابزارها می توانند به شما در ویرایش محتوای خود، یافتن کلمات کلیدی و شناسایی بهترین مخاطب برای هدف کمک کنند.

البته، شما نباید Semrush را صرفاً به خاطر ویژگی‌های هوش مصنوعی دریافت کنید – اگر تمام برنامه‌ای که برای استفاده از آن دارید، ارزش آن را ندارد. اما اگر به هر حال به دنبال یک ابزار دیجیتال مارکتینگ هستید، Semrush می تواند انتخاب خوبی برای هوش مصنوعی باشد.

3. جستجوگرها

اسکرین شات 2024 07 10 145205

قیمت: 89 دلار + در ماه

SEO Surfer ابزار دیگری است که قبلاً در این صفحه به آن اشاره کردیم. این ابزار همه چیز در مورد بهینه سازی فرآیند تولید محتوای شما است که با کمک هوش مصنوعی انجام می دهد. این می تواند به شما کمک کند خطوط کلی محتوا، کلمات کلیدی تحقیق کنید و فرصت هایی را برای بهبود رتبه بندی جستجو شناسایی کنید.

جستجوگرها همچنین می‌توانند پست‌های کاملی را برای شما ایجاد کنند، اما همانطور که قبلاً اشاره کردیم، احتمالاً بهتر است به خطوط کلی پایبند باشید و سپس خودتان محتوا را بنویسید. با این حال، Surfer SEO می‌تواند آن خطوط را به هر یک از 10 زبان مختلف ایجاد کند، که برای مشاغل بین‌المللی عالی است.

4. هوش مصنوعی Alli

اسکرین شات 2024 07 10 145245

قیمت: + 299 دلار در ماه

هوش مصنوعی Alli یک ابزار بهینه سازی SEO است که تمرکز ویژه ای بر بهینه سازی درون صفحه دارد. این می تواند SEO صفحات وب شما را تجزیه و تحلیل کند و به شما بینشی در مورد آنچه می توانید تغییر دهید تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، می دهد. همچنین به شما امکان خودکارسازی را می دهد تست A/B برای تعیین بهترین نسخه از هر صفحه برای استفاده.

Alli این کارها را فقط در سطح سطح انجام نمی دهد – می تواند مشکلات کدنویسی در سایت شما را شناسایی کند (و رفع کند) که ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای SEO شما شود. همچنین می تواند به طور خودکار متا تگ ها، متن جایگزین و غیره بنویسد. بهتر از همه، با اکثر رشته های اصلی ادغام می شود سیستم های مدیریت محتوا.

اندازه گیری معیارهایی که بر شما تأثیر می گذارد خط پایین.

آیا علاقه مند به گزارش های سفارشی هستید که مختص نیازهای تجاری شما باشد؟ WebFX با پشتیبانی از MarketingCloudFX، گزارش های سفارشی را بر اساس معیارهایی که برای شرکت شما مهم است ایجاد می کند.

  • منجر می شود
  • معاملات
  • تماس می گیرد
  • درآمد

بیشتر بدانید فلش سمت راست

cta19 img

آماده استفاده از هوش مصنوعی برای استراتژی سئوی خود هستید؟

آیا از امتحان هوش مصنوعی برای استراتژی سئو خود هیجان زده هستید؟ در WebFX، ما می توانیم به شما در شروع کار کمک کنیم! با خدمات سئو محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی، کسب‌وکار شما می‌تواند گزارش‌های کاربردی برای نوشتن محتوای جدید یا بهینه‌سازی محتوای قدیمی دریافت کند.

این بدان معنی است که ترافیک بیشتری را به سایت خود وارد کنید و همچنین سرنخ ها و درآمد بیشتری برای شرکت خود به دست آورید. اگر می‌خواهید درباره این سرویس و فناوری هوش مصنوعی پشت آن (اسپویلر، IBM Watson) بیشتر بدانید، همین امروز به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید!

Source link