بهترین راه برای برنامه ریزی جلسات در جیمیل

فراتر از قابلیت یافتن زمان برای ملاقات، دو راه دیگر برای برنامه‌ریزی جلسات مستقیماً از Gmail وجود دارد. یکی به شما امکان می دهد از هر ایمیلی در صندوق ورودی خود یک رویداد ایجاد کنید. هنگامی که در یک ایمیل هستید، فقط به دنبال نماد گزینه های بیشتر (سه نقطه) در بالای صندوق ورودی خود بگردید و “ایجاد رویداد” را انتخاب کنید. یک دعوت تقویم با جزئیات از پیش پر شده ایجاد می شود. برای اطلاعات بیشتر از مرکز راهنمایی ما دیدن کنید.

علاوه بر این، اکنون راه جدیدی برای ایجاد یک رویداد Calendar در حین نوشتن ایمیل داریم، که همچنین یک تراشه هوشمند با خلاصه ای از رویداد را در بدنه ایمیل شما قرار می دهد.