نحوه استفاده مجدد از محتوا: استفاده مجدد خلاق

انتشار پست های وبلاگی که باعث ایجاد تعامل و نتایج می شود، زمان و تلاش زیادی را می طلبد. تا زمانی که یک قطعه منتشر می شود، احتمالاً ساعت ها برنامه ریزی، نوشتن و بهینه سازی را صرف کرده اید.

اما خبر خوب اینجاست: این امکان وجود دارد که ارزش بیشتری را از آن پست تنها با استفاده مجدد خلاقانه استخراج کنید. آن مقاله را به یک ویدیو، کتاب الکترونیکی، پست اجتماعی یا اینفوگرافیک تبدیل کنید و نگاه بیشتری به برند خود داشته باشید.

در زیر، نکاتی را در مورد نحوه استفاده مجدد از محتوای موجود برای افزایش تعامل مخاطبان خواهید یافت. من بهترین روش‌ها را برای انتخاب پست‌هایی که برای استفاده مجدد ایده‌آل هستند و نمونه‌هایی از نحوه تبدیل آنها به محتوای تازه را گنجانده‌ام. و از آنجایی که این راهنما همه چیز در مورد کارایی است، من توصیه هایی در مورد استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به تولید محتوای شما در سراسر جهان ارائه کرده ام.

تغییر منظور محتوا چیست؟

هدف گذاری مجدد محتوا، تمرین افزایش طول عمر محتوای شما با تطبیق آن با کانال یا پلتفرم دیگری است. این استراتژی بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا پتانسیل محتوای خود را به حداکثر برسانید و به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید نکات کلیدی را از یک گزارش استخراج کنید و یک اینفوگرافیک قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید که می‌تواند در ایمیل‌ها، تابلوهای فروش، پست‌های اجتماعی و موارد دیگر استفاده شود. وبینارها می توانند مبنایی برای مقالاتی برای مخاطبانی شوند که ترجیح می دهند مطالب را مطالعه کنند. حتی می توانید مجموعه ای از پست های وبلاگ را در یک کتاب الکترونیکی دردار جمع آوری کنید تا سرنخ ایجاد کنید و سپس کمپین های PPC را در اطراف آن ایجاد کنید تا تلاش های خود را تقویت کنید.

چرا باید محتوا را تغییر کاربری داد؟

من از طرفداران پر و پا قرص استفاده مجدد از محتوا هستم. وقتی این روش را در فرآیند تولید محتوای خود بگنجانید، می توانید خروجی و تأثیر را افزایش دهید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

دسترسی مخاطب را گسترش دهید

مخاطبان هدف شما همیشه روش های مختلفی را برای لذت بردن از محتوا ترجیح می دهند. برخی از یک وبینار یک مقاله سفید انتخاب می کنند و برخی دیگر از یک پست وبلاگ صرف نظر می کنند اما یک قطعه ویدیو را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تماشا می کنند. به مخاطبان خود گزینه هایی برای مصرف بدهید و آنها را در کانال های مختلف دنبال کنید.

بر اساس محتوای محبوب بسازید

آیا محتوایی دارید که ترافیک و توجه ایجاد کند؟ شما به نقطه شیرین ارضای نیاز مخاطبان خود به دانش و در عین حال ارتقاء نمایه برند خود رسیده اید. با تطبیق محتوای با کارایی بالا با کانال های دیگر و به حداکثر رساندن تأثیر آن، بر شتاب این موفقیت سوار شوید.

از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید

تغییر کاربری محتوا به شما کمک می کند تا بتوانید بیشتر تولید کنید. شما قبلاً درباره کلمات کلیدی تحقیق کرده‌اید، پیام‌هایی را توسعه داده‌اید و ایده‌هایی را مفهوم‌سازی کرده‌اید تا مختصر و قابل درک باشند. این زمینه را در قسمت‌های بیشتری از محتوا استفاده کنید و سریع‌تر وارد مرحله تولید شوید.

بودجه بازاریابی محتوای خود را بهینه کنید

وقتی در حال تطبیق محتوا هستید، هنوز مقداری هزینه دارید. شما باید نسخه جدیدی بنویسید یا طراحان را برای قالب های محتوای بصری بیاورید. با این حال، وقتی هزینه‌ها را در چند قسمت از محتوا تقسیم می‌کنید، با هزینه کمتری بیشتر دریافت می‌کنید. استفاده مجدد از محتوای وبلاگ به افزایش بودجه بازاریابی و افزایش بازگشت سرمایه شما کمک می کند.

استراتژی های بازاریابی خود را تقویت کنید

استفاده مجدد از محتوا، حمایت از ابتکارات بازاریابی خارج از بازاریابی محتوا را آسان‌تر می‌کند. از محتوای تغییر کاربری برای حمایت از کمپین های اجتماعی و جستجوی پولی و حتی به عنوان امکان فروش استفاده کنید.

نحوه یافتن محتوا برای استفاده مجدد

بنابراین، کدام یک از پست های وبلاگ شما فرصت جدیدی را برای زندگی فرا می خواند؟ موارد زیر مکان های خوبی برای شروع هستند.

  • محتوای با رتبه بالا. هنگام بررسی تجزیه و تحلیل سایت خود، به صفحاتی که در موقعیت های بالای جستجوی ارگانیک قرار دارند توجه کنید. این یک شرط مطمئن است که اگر گوگل احساس کند پست وبلاگ شما ارزش برجسته کردن در SERP ها را دارد، سایر نسخه های محتوا نیز عملکرد خوبی خواهند داشت.
  • محتوایی که باعث ایجاد ترافیک می شود. به طور مشابه، مراقب صفحاتی باشید که بازدیدکنندگان را به سایت شما می فرستند. بدیهی است که شما به موضوعی دست زده اید که مورد علاقه مشتریان است، بنابراین برای استفاده مجدد بهینه است. از گوگل آنالیتیکس برای تعیین قطعات برتر خود برای شروع استفاده کنید. وقتی پستی در مورد درخواست‌های ChatGPT نوشتم، می‌دانستم که دارم یک شکاف را پر می‌کنم و باعث ایجاد ترافیک می‌شود. بهتر از آنچه انتظار داشتم عمل کرد، بنابراین برای استفاده از محبوبیت آن، از آن برای انتشار پست‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی و یک کتاب الکترونیکی دردار استفاده کردیم.
  • محتوای سرب. به دنبال محتوایی باشید که مشتریان واجد شرایط را به سایت شما بیاورد. شاید شما در حال ارائه الگوها، چک لیست ها و دارایی های قابل دانلود هستید که باعث صرفه جویی در وقت مشتریان یا پست های وبلاگ و گزارش های عمیق می شود که آنها را به دانش ضروری مجهز می کند. این قطعات حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند که می توان آنها را استخراج و در قالب های دیگر ارائه کرد.
  • محتوای رقابتی به محتوایی که برندهای موجود در بازار شما روی آن تمرکز می کنند توجه کنید، مانند کتاب های الکترونیکی و کاغذهای سفید. این نوع محتوای دروازه‌دار معمولاً موضوعات مورد تقاضا یا مسائل مهم صنعت را پوشش می‌دهد که ممکن است برای مشتریان شما نیز جالب باشد.
  • محتوای همیشه سبز موضوعات بی‌زمان بیشترین احتمال را دارند که مرتبط باقی بمانند و در طول زمان علاقه را برانگیزند. ممکن است مجبور شوید عناصری مانند آمار یا اسکرین شات ها را به روز کنید، اما در بیشتر موارد، قبل از بازیافت محتوای همیشه سبز در قالب جدید، نیازی به بازنگری اساسی ندارید.

همانطور که به استفاده مجدد از محتوا عادت می کنید، ممکن است متوجه شوید که بخشی از فرآیند ایده پردازی محتوای شما می شود. من می دانم که محتوایی وجود دارد که من در مورد آنها هیجان زده می شوم زیرا می توان آنها را به روش های مختلفی تغییر کاربری داد.

نحوه استفاده مجدد از محتوای وبلاگ (با مثال)

همانطور که از بهترین شیوه های وبلاگ نویسی پیروی می کنید، هنگام استفاده مجدد از محتوا، حتما استانداردهای خود را بالا نگه دارید. قالب های محتوای جدید و نیازهای مخاطبان خود را در نظر بگیرید تا بتوانید تأثیر خود را به حداکثر برسانید.

1. وبلاگ ها را به پست های اجتماعی تبدیل کنید

در حالی که بسیاری از کسب‌وکارها از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن لینک‌ها به وبلاگ خود استفاده می‌کنند، معمولاً ارائه محتوا مستقیماً بر روی پلتفرم و صرفه‌جویی مخاطبان از کلیک کردن مؤثرتر است. می توانید از یک سری تصاویر یا گرافیک برای انتقال نکات اصلی پست خود استفاده کنید و آنها را به صورت اسلایدشو یا چرخ فلک در لینکدین و اینستاگرام منتشر کنید.

مخاطبان با کشیدن انگشت روی تصاویر و یادگیری اطلاعات بدون خروج از پلتفرم، با پست‌ها درگیر می‌شوند. به عنوان مثال، فولئون نکات برتر را از یک پست وبلاگ در مورد ایجاد محتوای مجلات صفحه‌گردان دریافت کرد و آنها را به یک چرخ فلک نه اسلاید در لینکدین تبدیل کرد. لوکا در اینستاگرام از پستی در مورد اصطلاحات طراحی گرافیک برای ایجاد یک نمایش اسلاید استفاده کرد.

ما پست وبلاگ بودجه بندی سئوی خود را گرفتیم و آن را به یک چرخ فلک لینکدین تبدیل کردیم و یک ویدیوی توییتر.

مثال توییتر

هنگامی که در مورد نکات کلیدی که باید در نمایش اسلاید خود بگنجانید تصمیم گرفتید، از یک ابزار هوش مصنوعی مانند SlidesAI.io برای تولید اسلایدها بر اساس متن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ChatGPT بخواهید تأثیرگذارترین نکات را از مقاله شما بیرون بکشد و سپس از تیمتان بخواهید اسلایدها را ایجاد کند.

👍 می خواهید ببینید چگونه از محتوای وبلاگ خود برای تقویت کمپین های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنیم؟ ما را در لینکدین دنبال کنید!

2. وبلاگ ها را به ویدیو تبدیل کنید

طبق آمار Statista، کاربران در ایالات متحده در سال 2022 روزانه 47 دقیقه را صرف تماشای محتوای ویدئویی اجتماعی می کنند. انتظار می رود تا سال 2026 این میزان به نزدیک به یک ساعت در روز افزایش یابد.

می‌توانید با تبدیل پست‌های وبلاگ به ویدیو، استفاده از میزبان، روایت صوتی یا مجموعه‌ای از تصاویر و موسیقی، به این مخاطبان دست پیدا کنید. مثلا:

اگر منابع لازم برای ایجاد ویدیوها در داخل یا برون سپاری ساختن ویدیوها به فریلنسرها را ندارید، تولیدکنندگان ویدیو با هوش مصنوعی می توانند تولید محتوا را سرعت بخشند. پلتفرم هایی مانند Pictory، Lumen5 و Synthesia می توانند به شما کمک کنند تا مستقیماً از یک پست وبلاگ ویدیو ایجاد کنید. همچنین می توانید از ChatGPT برای کمک به ایجاد یک اسکریپت از محتوای موجود خود استفاده کنید.

3. فیلم های بلند را به فیلم های کوتاه تبدیل کنید

ویدیوها و وبینارهای طولانی مدت به راحتی در کلیپ های خوراکی قابل استفاده هستند. به دنبال نکات مستقل یا قطعه های طنز باشید که می توانید از طریق رسانه های اجتماعی یا ایمیل توزیع کنید.

می‌توانید با آپلود ویدیو در ابزاری مانند Vimeo، کلیپ‌ها را بکشید. این پلتفرم یک رونوشت تولید می‌کند که سپس می‌توانید با استفاده از یک ویرایشگر ویدیوی مبتنی بر متن آن را برش دهید.

برای مثال، Sprout Social کلیپ‌های وبینار را برای پست کردن در رسانه‌های اجتماعی می‌کشد، مانند کلیپ‌هایی که در X در مورد استفاده از آن نشان داده شده است. رسانه های اجتماعی برای ارائه مراقبت از مشتری. سپس از این کلیپ برای هدایت بینندگان به وبینار رایگان استفاده می شود که برای تولید سرنخ در نظر گرفته شده است.

4. وبلاگ ها را به ایمیل تبدیل کنید

هنگامی که یک لیست مشترک ایجاد می کنید، فرصت منحصر به فردی دارید که مخاطبان خود را مستقیماً در صندوق ورودی آنها هدف قرار دهید. برخی از بهترین و مفیدترین محتوای وبلاگ خود را برای توزیع ایمیل تهیه کنید تا مطمئن شوید مشتریان بیشترین ارزش را دارند.

پیشنهادات مختصری ارائه دهید تا مخاطبان خود را فوراً درگیر کنید. اگر یک پست وبلاگ را اذیت کنید و خوانندگان را مجبور کنید قبل از دریافت محتوا روی آن کلیک کنند، ممکن است به سادگی ایمیل را حذف کنند. می‌توانید پیوند منبع را به اشتراک بگذارید تا خوانندگان بتوانند پست اصلی را کاوش کنند، اما آن را برای دریافت اطلاعات الزامی نکنید.

SparkToro در این مورد در ایمیل های هفتگی خود برتری دارد. ابتدا یک پست وبلاگی در مورد انتخاب KPI منتشر کردند. این محتوا سپس به عنوان بخشی از یک سری نکات تحقیقاتی مخاطبان در خبرنامه SparkToro دوباره ظاهر شد. تار ایمیل سه مورد از شش KPI بررسی شده در مقاله را به اشتراک گذاشت و پیوندی را برای خوانندگان فراهم کرد تا بیشتر بدانند.

خبرنامه محتوای مجدد

5. وبلاگ ها را به اینفوگرافیک تبدیل کنید

اینفوگرافیک ها به مخاطبان کمک می کند تا اطلاعات پیچیده را تجسم کنند. به عنوان مثال، Semrush مفاهیمی را از یک پست وبلاگ در مورد نحوه عملکرد ChatGPT گرفت و آن را به اشتراک گذاشت اینفوگرافیک در X. به طور مشابه، آنها مقاله ای در مورد تجارت الکترونیک چند کاناله را به گرافیکی که مقایسه می کند تغییر داده اند. بازاریابی چند کاناله و همه کاناله.

در اینجا چند ایده برای ایجاد یک اینفوگرافیک مفید وجود دارد:

  • آمار را خلاصه کنید
  • یک سری نکات را ارائه دهید
  • یک جدول زمانی را به تصویر بکشید
  • یک گردش کار یا فرآیند را نشان دهید
  • مقایسه یا تضاد ایده ها

هنگامی که در مورد اطلاعاتی که باید انتقال دهید تصمیم گرفتید، آن را در نکات کلیدی محصور کنید. ممکن است لازم باشد کپی را برای تناسب با طرح تنظیم دقیق کنید. یک طراح گرافیک می تواند به ایجاد یک اینفوگرافیک مطابق با سبک برند شما کمک کند، یا می توانید از الگوهایی از ابزارهایی مانند Canva یا Venngage استفاده کنید.

6. وبلاگ ها را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید

بسته‌بندی مجدد اطلاعات با کیفیت بالا در کتاب‌های الکترونیکی با ارزش، راه بسیار خوبی برای ایجاد منابع محصور شده و سرنخ‌زا و منابع آگاهی‌بخش نام تجاری بدون ثبت است.

برای ایجاد یک کتاب الکترونیکی با ارزش، مشتریان با کمال میل از آدرس ایمیل خود صرف نظر می کنند، چندین قطعه از محتوا را در یک منبع عمیق ترکیب کنید که به طور جامع جنبه حیاتی صنعت شما را پوشش می دهد. این قالب بسیار متنوع است و می توان آن را برای ارائه هر سطحی از دانش تطبیق داد. ما این کار را با کتاب الکترونیکی محتوای SEO خود انجام دادیم.

شما همچنین می توانید یک کتاب الکترونیکی قابل دانلود بر اساس یک پست واحد و کامل ایجاد کنید. هنگام انجام این کار، به محتوا حس تازه ای بدهید. مفاهیم اصلی مقاله خود را بیرون بکشید و با یک طراح کار کنید تا متن را به شیوه ای جذاب بصری نشان دهید. ما این کار را با راهنماهای «شروع به کار» انجام دادیم.

پس از انتشار یک پست وبلاگ محبوب در مورد نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی، ما حیاتی ترین عناصر را در یک کتاب الکترونیکی با نام تجاری 6 صفحه ای غیرقابل استفاده قرار دادیم که مراحل ضروری تحقیق کلمات کلیدی را در یک طرح بندی آسان برای مصرف پوشش می دهد. سپس این مقاله را که تبدیل به کتاب الکترونیکی شده است به عنوان منبعی قابل دانلود در پست‌های وبلاگ مرتبط و خبرنامه‌های ایمیل تبلیغ کردیم. به علاوه، این فرمت عالی برای اشتراک گذاری به عنوان چرخ فلک در لینکدین نیز بود.

استفاده مجدد از محتوای کتاب الکترونیکی

7. وبلاگ ها را به وبینار و پادکست تبدیل کنید

و این ما را به پیشنهاد نهایی ما برای محتوای استفاده مجدد می رساند: سازماندهی یک وبینار یا پادکست حول یک پست وبلاگ. با میزبانی با شخصیت و شرکت‌کنندگان آگاه، می‌توانید موضوع را زنده کنید و بینش بیشتری را ارائه دهید که در مقاله گنجانده نشده است.

من در اینجا از نمونه دیگری از مداش استفاده خواهم کرد. این شرکت از 63 بازاریاب در مورد چگونگی یافتن اینفلوئنسرها برای کمپین های خود نظرسنجی کرد که اساس یک مقاله وبلاگ را تشکیل داد. مداش سپس میزبان یک میزگرد یک ساعته بود و از سه شرکت کننده در نظرسنجی دعوت کرد تا در مورد نتایج بحث کنند. این وبینار راهی پویا برای ارائه یافته های نظرسنجی است. همچنین یک قطعه ویدیوی طولانی به Modash می دهد، که – حدس زدید – به کلیپ های کوتاه تر تغییر کاربری داده شده و در پلتفرم هایی مانند لینکدین به اشتراک گذاشته شده است.

💡در حالی که در این مقاله بر روی پست های وبلاگ تمرکز کردم، مطمئناً می توانید محتوای دیگر را تغییر دهید. برای مثال، مطالعات موردی را می‌توان به اینفوگرافیک تبدیل کرد که می‌توانید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی، خبرنامه‌ها و در مواد فعال‌کننده فروش خود برجسته کنید. همچنین می‌توان آنها را در پست‌های وبلاگی عمیق گسترش داد که نحوه ارائه نتایج را برای مشتریان خود روشن می‌کند.

از محتوای سئوی خود بیشترین بهره را ببرید

استفاده مجدد از محتوای وبلاگ به شما کمک می کند تا پیام های خود را در کانال های مختلف تقویت کنید و به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید. و هنگامی که برای مشاهده آنلاین رقابت می کنید، هر مزیتی مهم است.

خدمات نگارش محتوای سئوی ویکتوریوس می تواند به شما در ایجاد محتوای با کیفیتی که می خواهید به طرق مختلف تغییر کاربری دهید، کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یک مشاوره رایگان سئو را برنامه ریزی کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور