20 نکته برای شروع

پادکست ها در تمام صنایع به یک جزء اصلی شنیداری تبدیل شده اند. چه بخواهید به‌روزرسانی فرهنگ پاپ یا اخبار خاص صنعت، می‌توانید یک پادکست برای آن پیدا کنید. اگر پادکست خود را دارید، شنوندگان شما به دنبال شما هستند – این شما هستید که آنها را پیدا کنید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه پادکست خود را تبلیغ کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، به جای درستی آمده اید. این صفحه نکات تبلیغاتی پادکست را برای کمک به شما در پیدا کردن مخاطب ایده‌آل توضیح می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید! و اگر می خواهید با یک متخصص بازاریابی در مورد افزایش مخاطبان خود چت کنید، با ما تماس بگیرید 888-601-5359!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

دو رکن ترویج پادکست

قبل از اینکه به نحوه تبلیغ یک پادکست بپردازیم، باید در مورد اصول پادکست صحبت کنیم. محتوا و زمان دو نکته اساسی برای دانستن هستند. بدون آنها، پادکست قابل عرضه ای نخواهید داشت که مردم بخواهند بارها و بارها به آن گوش دهند.

از این عوامل به عنوان دستورالعملی برای ایجاد اپیزودهای با کیفیتی که کاربران را به شنیدن (و لذت بردن) ترغیب می کند، استفاده کنید.

محتوا

تلاش برای تبلیغ یک پادکست بد کارساز نخواهد بود. ترفندها و معاملات ممکن است در کوتاه مدت کارساز باشند، اما برای موفقیت پایدار، به محتوای باکیفیت نیاز دارید. این بدان معناست که به جای صحبت کردن با میکروفون در مورد هیچ چیز اساسی، زمان و تلاش خود را صرف محتوای خود کنید.

مطمئن شوید که محتوای شما این است:

  • منحصر بفرد: تعداد زیادی پادکست وجود دارد، بنابراین شما به راهی برای منحصر به فرد کردن پادکست خود نیاز دارید. چه بخش خاصی باشد و چه ساختار کلی شما، پادکست شما باید بدون کپی کردن از شخص دیگری به موضوع و گفتگوی کلی اضافه کند.
  • با ارزش: مردم باید احساس کنند که چیزی را از پادکست شما حذف می کنند، چه سرگرمی در رفت و آمدشان باشد و چه به روز رسانی های مهم اخبار. چه چیزی می توانید به آنها بدهید؟
  • شخصی: شما محتوای خود را خاص می کنید. به شخصیت (یا نام تجاری) خود تکیه کنید تا قسمت های خود را از سایر سازندگان متمایز کنید.

هرچه زمان و تلاش بیشتری برای محتوای خود صرف کنید، بازاریابی آن به عنوان یک محصول آسان تر خواهد بود.

زمان

بخش مهم دیگر پادکست زمان است.

موفقیت پادکست یک شبه اتفاق نمی افتد. در واقع، ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا نتایج تبلیغات و بازاریابی پادکست خود را مشاهده کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید تلاش کنید.

دانستن اینکه رشد یک پادکست به زمان نیاز دارد، به شما کمک می‌کند در مسیر خود باقی بمانید و با رویکرد خود سازگار باشید. اگر دلسرد شدید، می توانید به گذشته نگاه کنید و به جایی که آمده اید نگاه کنید و تصور کنید که هنوز چه چیزی در راه است.

چگونه یک پادکست را به 20 روش تبلیغ کنیم

اکنون که اصول اولیه را می دانید، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه پادکست خود را تبلیغ کنید. در اینجا 20 نکته، همراه با چند مثال، برای کمک به شما برای شروع آورده شده است.

روی این لیست کلیک کنید تا به یک نکته بپرید، یا در زیر بخوانید!

چگونه یک پادکست را تبلیغ کنیم

1. قسمت های خود را رونویسی کنید

اولین نکته برای تبلیغ پادکست این است که قسمت های خود را رونویسی کنید و آنها را در یادداشت های قسمت پست کنید. رونویسی ها به دلایل زیادی، از جمله بهینه سازی کلمات کلیدی و دسترسی، عالی هستند. اگر کاربران ترجیح می دهند یک قسمت را بخوانند، باید آن گزینه را به آنها بدهید.

می‌توانید از ابزارهای رونویسی رایگان مانند Cockatoo برای شروع استفاده کنید یا اگر قسمت کوتاهی دارید، دستی رونویسی کنید.

2. محتوا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری محتوای خود در رسانه های اجتماعی راهی مطمئن برای کمک به مردم برای یافتن آن است. اگر پست متقاطع ندهید، پیدا کردن نمایش شما به صورت ارگانیک برای کاربران دشوارتر خواهد بود.

برای تبلیغ یک پادکست در رسانه های اجتماعی، باید:

  • یک حساب کاربری جداگانه برای پادکست خود ایجاد کنید
  • گزیده ها و تریلرهای قسمت های جدید را ارسال کنید
  • نظرات را تشویق کنید و با کاربران ارتباط برقرار کنید
  • قسمت های خود را در فید و در بیو خود به اشتراک بگذارید

3. پادکست خود را به صورت ویدئو ضبط کنید

چرا انواع رسانه ها را دو برابر نمی کنید و پادکست خود را به صورت ویدئو ضبط نمی کنید؟ افزودن یک عنصر بصری به پادکست، محتوای بیشتری برای اشتراک‌گذاری آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد.

سعی کنید تکه‌هایی عمودی از لحظات خنده‌دار یا قابل نقل‌قول بگیرید و آن‌ها را در TikTok یا حلقه‌های اینستاگرام به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید ویدیو را در یوتیوب آپلود کنید تا مردم بتوانند به جای گوش دادن، صحبت کردن شما را تماشا کنند.

ایجاد یک ویدیو به افراد راه های بیشتری برای لذت بردن از پادکست شما می دهد و کاربران جدید را تشویق می کند تا شما را پیدا کنند و گوش دهند.

4. پخش زنده را امتحان کنید

مانند ضبط، برخی از پادکست ها هر از چند گاهی قسمت های زنده را پخش می کنند تا محتوای انحصاری برای شنوندگان ارائه دهند. پخش زنده به شما امکان می‌دهد در زمان واقعی با بینندگان صحبت و تعامل داشته باشید و آنها می‌توانند از نسخه ویرایش نشده پادکست شما لذت ببرند.

شما مجبور نیستید همیشه به صورت زنده بروید. یک بار در ماه می تواند هدفی باشد که فقط به شما کمک می کند بینندگان منظم بیشتری داشته باشید. یا، اگر اطلاعیه خاصی دارید، پخش زنده می‌تواند مردم را به تنظیم و شنیدن اخبار ترغیب کند!

5. رونوشت ها را به پست های وبلاگ تبدیل کنید

اگر قسمت‌های خود را به متن تبدیل کرده‌اید، سعی کنید آن متن را به عنوان یک پست وبلاگ در وب‌سایت خود منتشر کنید. این مرحله به شما کمک می کند کلمات کلیدی مهم را هدف قرار دهید و ترافیک بیشتری را به سایت خود و در نهایت پادکست خود جذب کنید.

می توانید از یک نسخه کوتاه شده به عنوان متن استفاده کنید و سپس به قسمت پادکست خود در صفحه پیوند دهید.

یا، اگر می‌خواهید بدون ارائه همه چیز در قسمت، موضوع را لمس کنید، متن خود را فشرده کنید و خوانندگان را تشویق کنید تا اگر می‌خواهند بیشتر بیاموزند گوش کنند.

6. وب سایت خود را بهینه کنید

داشتن یک وب سایت بهینه می تواند به افراد کمک کند پادکست شما را پیدا کنند:

به عنوان مثال، اگر کاربران به دنبال پادکست های جدید جنایی واقعی باشند، اگر وب سایتی داشته باشید که موثر باشد و رتبه خوبی داشته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که شما را پیدا کنند. تمرکز بر تبلیغات پولی و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) می‌تواند به شما کمک کند تا در هر موتور جستجو برای جستجوهای مرتبط رتبه‌بندی کنید.

7. با پادکست های دیگر کار کنید

پادکسترهای همکار شما منبع کارآمدی از مواد تبلیغاتی هستند. کار با دیگران در صنعت شما می تواند به شما کمک کند شنوندگان بیشتری داشته باشید و در هنگام ملاقات با افراد جدید، آگاهی را افزایش دهید.

می توانید با سایر پادکست ها کار کنید:

  • ایجاد اپیزودهای همکاری
  • درخواست مهمان شدن
  • به اشتراک گذاری محتوای آنها در شبکه های اجتماعی خود (و بالعکس)
  • نوشتن محتوای مهمان

8. یک لیست پستی تنظیم کنید

یک لیست ایمیل مارکتینگ ساده می تواند به کاربران کمک کند تا در مورد پادکست شما در جریان باشند و به شما کمک کند تا در مورد مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. کاربران را تشویق کنید تا در لیست پستی شما ثبت نام کنند و سپس می توانید به اشتراک بگذارید:

  • تکه های قسمت جدید
  • محتوای دروازه‌دار
  • اخبار و اطلاعیه ها
  • اشتراک ها و پیشنهادات

9. برنامه های زنده را رزرو کنید

ضبط زنده پادکست یک راه سرگرم کننده و تعاملی برای شنوندگان شما برای درگیر شدن با پادکست شما است. می‌توانید نمایش‌ها را رزرو کنید و یک برنامه سفر سرگرم‌کننده برای جذب بازدیدکنندگان و تبلیغ کار خود ایجاد کنید:

شما هم لازم نیست کار سختی انجام دهید. داشتن یک پرسش و پاسخ یا ارائه موضوعی مانند آنچه در برنامه معمولی خود انجام می دهید عالی است!

10. تبلیغات را ارائه دهید

معاملات تبلیغاتی راهی عالی برای جذب شنوندگان جدید است. به عنوان مثال، می‌توانید تبلیغی را اجرا کنید که در آن یک قسمت جایزه برای کسانی که در خبرنامه شما مشترک هستند منتشر کنید. یا، می‌توانید یک کد تخفیف برای شنوندگان دریافت کنید تا کالای شما را بررسی کنند.

هر رویکردی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که چیزی ارزشمند به مشتریان خود ارائه می‌دهید تا آنها را در مورد برند خود هیجان زده کنید.

11. برای شنوندگان خود کالا ایجاد کنید

شنوندگان وفادار عاشق کالا هستند – این فقط یک واقعیت است. ایجاد یک خط تجاری پس از ایجاد یک پایگاه طرفداران می تواند به شما کمک کند تا اخبار مربوط به نمایش خود را گسترش دهید و درآمد بیشتری کسب کنید:

کالاهای مرتبط با نمایش خود را نگه دارید و از مخاطبان خود بپرسید که دوست دارند چه نوع کالایی را از شما ببینند!

12. محتوای اشتراک پولی را ارائه دهید

محتوای پولی یک راه عالی برای کسب درآمد بیشتر و جلب توجه بیشتر به پادکست شما است. همچنین می‌توانید به طرفداران فوق‌العاده با محتوای جایزه و مطالب اضافی که معمولاً دریافت نمی‌کنند پاداش دهید.

برای مثال، می‌توانید اشتراکی را شروع کنید که در آن کاربران می‌توانند ماهیانه پرداخت کنند و در آن ماه ۲ تا ۳ قسمت اضافی دریافت کنند. به این ترتیب، کسانی که مشترک نمی شوند چیز زیادی را از دست نمی دهند – اما اگر بخواهند سرمایه گذاری کنند پاداش دریافت می کنند.

13. رتبه بندی و بررسی را تشویق کنید

رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا بدانید مردم درباره کارتان چه فکری می‌کنند و چه چیزهایی را می‌توانید بهبود بخشید. از کاربران بخواهید در پلتفرمی که به پادکست شما گوش می دهند نظرات خود را برای شما ارسال کنند. اگر آنها به شما امتیاز بدهند، می تواند به شما کمک کند در برنامه های صوتی مانند Spotify رتبه بالاتری کسب کنید.

14. روی تبلیغات پادکست سرمایه گذاری کنید

تبلیغات پادکست می تواند به شما کمک کند تا برای ترافیک بیشتر پادکست خود سریعتر بپردازید.

می‌توانید برای تبلیغ نمایش خود به پادکست‌های دیگر در همان صنعت پرداخت کنید، در معرض دیدتان قرار بگیرید و شنوندگان مرتبط‌تری پیدا کنید. اکثر این تبلیغات مستقیماً در قسمت پخش می شوند، بنابراین تجربه شنیداری کاربر را مختل نمی کنند.

از آنجا، می توانید به نمایش خود پیوند دهید و مردم را تشویق کنید که آن را بررسی کنند.

15. مهمانان را به برنامه خود دعوت کنید

داشتن یک ویژگی مهمان یک راه سرگرم کننده برای ادویه تر کردن برنامه و آوردن صداهای جدید به پلت فرم شما است. مهمانان شما می توانند از داخل حوزه شما باشند یا نه – فقط داشتن چهره و صدای جدید می تواند به کاربران کمک کند تا از موضوع نمایش شما بیشتر بهره ببرند.

اگر می‌توانید نام صنعتی را در برنامه خود یا شخصی از پادکست دیگر دریافت کنید (مانند آنچه در بالا ذکر کردیم)، مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

16. از هدایا به عنوان انگیزه استفاده کنید

یک هدایا یک تبلیغ عالی دیگر است که به شما کمک می کند به شنوندگان خود پاسخ دهید و امیدواریم شنوندگان جدیدی کسب کنید. اگر کالا یا حتی محصولات مرتبطی دارید که شنوندگان شما از آن لذت می برند، می توانید دنبال کنندگان خود را تشویق کنید که وارد شوند.

به عنوان مثال، اگر یک پادکست کتاب محور دارید، می توانید یک نسخه از یک کتاب محبوب را به چند مشترک بدهید. لایک، کامنت و اشتراک گذاری می تواند هزینه ورودی باشد و شما می توانید در حین بازپرداخت به فالوورهای خود، نظرات بیشتری را دریافت کنید.

17. پیوندهایی از سایر حساب های اجتماعی اضافه کنید

حتماً در تمام حساب‌های اجتماعی خود به پادکست خود پیوند دهید تا پیدا کردن آن برای کاربران آسان باشد. اگر قسمت جدیدی را به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید به جدیدترین قسمت در بیو خود پیوند دهید تا وقتی دنبال‌کنندگانتان سعی می‌کنند آن را پیدا کنند، در وقت صرفه‌جویی کنید.

18. به قسمت های قدیمی تر در پادکست خود ارجاع دهید

ارجاع دادن به بک لاگ پادکست شما کلیدی برای تبلیغ قسمت های قدیمی شماست. اگر موضوعی را در یک قسمت لمس کردید که قبلاً به آن پرداخته‌اید، به قسمت پیوند دهید و از افراد دعوت کنید تا بیشتر بیاموزند. در قسمت‌های قدیمی‌تر، تعداد شنیده‌های بیشتری دریافت خواهید کرد و در کار خود خط مستقیمی را حفظ خواهید کرد.

19. یک تریلر پادکست ایجاد کنید

یک تریلر پادکست می تواند یک کلیپ 30 تا 60 ثانیه ای (یا بیشتر) از پادکست شما باشد که توضیح می دهد کاربران هنگام گوش دادن چه انتظاراتی می توانند داشته باشند. یک تریلر باید به کاربران این احساس را بدهد که پادکست شما چیست، چگونه به نظر می رسد و حال و هوای کلی آن.

حتما تریلر خود را برای تبلیغ پادکست خود در رسانه های اجتماعی، ایمیل و موارد دیگر پست کنید!

20. یک برنامه زمانی مشخص تنظیم کنید

هیچ چیز بدتر از این نیست که پادکستی را که دوست دارید پیدا کنید و متوجه شوید که آنها به طور نامنظم به روز می شوند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که مردم با پادکست شما هماهنگ می‌شوند، طبق یک برنامه منظم پست کنید. به این ترتیب، می‌توانید قبل از اینکه قسمت‌هایتان منتشر شوند، هیاهو ایجاد کنید و مردم را علاقه مند کنید.

بسیاری از پادکست ها از قالب هفتگی پیروی می کنند، اما اگر می خواهید بیشتر یا کمتر پست کنید، فقط آن را ثابت نگه دارید!

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

مشاهده نتایج بیشتر

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

3 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

7.8 میلیون

سرنخ برای مشتریان ما

5.2 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

پادکست خود را با WebFX به گوش دیگران برسانید

اکنون می دانید که چگونه پادکست خود را تبلیغ کنید. اما، اگر هنوز در مورد توانایی خود در کسب نتایج مطمئن نیستید، کارشناسان WebFX می توانند کمک کنند.

WebFX یک آژانس بازاریابی دیجیتال با 25 آژانس در صنعت بازاریابی است. ما به مشتریان کمک کرده‌ایم تا پادکست‌ها را در صنایع و جایگاه‌های مختلف راه‌اندازی و تبلیغ کنند. ما به شما کمک می کنیم در عین تقویت محتوای خود، شنوندگان بیشتری کسب کنید.

می خواهید بیشتر بدانید؟ خدمات تبلیغات پادکست ما را بررسی کنید، و سپس یک پیشنهاد رایگان و بدون اجبار درخواست کنید تا ببینید چه کاری می توانیم برای تیم شما انجام دهیم!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور