نحوه برون سپاری سئو (+ نکات و چالش ها)

برون سپاری سئو برای دریافت ترافیک و تبدیل های مورد نیاز برای رشد کسب و کارتان ضروری است. این صفحه نحوه برون سپاری سئو را توضیح می دهد تا بتوانید بهترین نتیجه را از سرمایه گذاری خود بگیرید. موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برون سپاری سئو به ادامه مطلب مراجعه کنید، یا با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید تا طرح سئوی خود را امروز شروع کنید!

تحقیقات مستقل از کلاچ، WebFX را نامگذاری کرده است

شرکت برتر سئو در ایالات متحده.

کلاچ شخصا با بیش از 250 مشتری WebFX مصاحبه کرده است تا در مورد تجربه آنها از همکاری با ما صحبت کند.

بررسی های بیشتر کلاچ را بخوانید نحوه برون سپاری سئو (+ نکات و چالش ها)

چرا سئو را برون سپاری می کنیم؟

چه به تازگی وارد سئو شده باشید و چه بخواهید استراتژی خود را اصلاح کنید، برون سپاری می تواند یک گزینه عالی باشد. برون سپاری سئوی شما دارای چندین مزیت است، از جمله:

  • یک متخصص سئو حرفه ای که روی کمپین شرکت شما کار می کند
  • زمان بیشتری برای کارهایی که نیاز به توجه شما دارند
  • نتایج بر اساس داده‌ها، مانند ترافیک بیشتر، تبدیل‌ها و فروش

مهمتر از همه، وقتی با یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات سئو برای کسب و کار خود کار می کنید، سئو باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. در اینجا به تفکیک هزینه های داخلی در مقابل برون سپاری آمده است:

البته، به دست آوردن مزایای کامل برون سپاری سئو مستلزم انتخاب بهترین شریک کسب و کار شما است. به عنوان مثال، اگر یک آژانس سئو ارزان استخدام کنید، ممکن است هیچ یک از مزایای بالا را مشاهده نکنید. به همین دلیل ضروری است که در مورد گزینه های خود تحقیق کنید و بهترین روش ها را برای استخدام یک متخصص سئو دنبال کنید.

چگونه سئو را به شرکت مناسب برون سپاری کنیم

یافتن بهترین شرکت برای خدمات سئوی شما برای به دست آوردن بهترین نتایج ضروری است. در اینجا چند فاکتور برای انتخاب شرکت سئو وجود دارد:

  • ابزار داخلی: آیا شرکت ابزارهایی دارد که بتواند از آنها برای پیاده سازی، ردیابی و به روز رسانی سئوی شما استفاده کند؟ آیا ابزار آنها با نرم افزار فعلی شرکت شما یکپارچه می شود یا باید برای گزینه های دیگر هزینه کنید؟
  • چگونه پیشرفت را دنبال می کنند: سئو یک فرآیند مداوم است – هدف هر شرکتی برای پیگیری کمپین شما چگونه است؟ آیا آنها راهی برای افشای این اطلاعات به شرکت شما دارند؟
  • نحوه ارتباط آنها: آیا این شرکت به سرعت به شما پاسخ می دهد؟ آیا به راحتی می توان از طریق تلفن یا در حین تماس های ویدیویی با آنها صحبت کرد؟ آیا آنها به سوالات شما پاسخ می دهند و جزئیات کافی را به شما می دهند؟
  • تجربه قبلی: این شرکت چند سال روی سئو کار کرده است؟ آیا آنها یک شرکت نسبتا جدید هستند یا یک شرکت بزرگتر؟
  • بررسی ها و توصیفات: دیگران در مورد این شرکت سئو چه می گویند؟ آیا برداشت کلی مثبت، خنثی یا منفی است؟

درک آنچه باید در یک شرکت سئو جستجو کنید، شما را از انتخاب نامناسب تیم خود و نیاز به تغییر در آینده نجات می دهد.

مراحل برون سپاری سئو

بنابراین، وقتی تصمیم گرفتید که تیم داخلی شما در زمینه سئو به کمک نیاز دارد، چگونه کمپین های سئوی خود را برون سپاری می کنید؟

در اینجا مهمترین مراحل برای برون سپاری سئوی شما آورده شده است:

  1. تمام خدمات بازاریابی که می خواهید برون سپاری کنید را تعیین کنید
  2. اهدافی را که می خواهید به آنها برسید مشخص کنید
  3. در آژانس های بازاریابی برتر که خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهند، تحقیق کنید
  4. استراتژی خود را با آژانسی که انتخاب می کنید تأیید کنید
  5. پیشرفت را دنبال کنید و از کمپین خود به روز باشید

ابزاری می خواهید که فرآیند برون سپاری شما را ساده کند؟ برای استفاده در هنگام تماس با ارائه دهندگان سئو، الگوی رایگان درخواست پیشنهاد سئو (RFP) خود را درخواست کنید!

1. خدمات بازاریابی را که می خواهید برون سپاری کنید مشخص کنید

به عنوان شرکتی که به دنبال برون سپاری خدمات SEO است، احتمالاً در سایر استراتژی های بازاریابی نیز تلاش کرده اید. به عنوان مثال، شما همچنین ممکن است یک کمپین تبلیغاتی پولی و یک کمپین بازاریابی ایمیلی در پشت سر داشته باشید.

قبل از ادامه برون سپاری سئو، باید تعیین کنید که آیا استراتژی های بازاریابی دیگری وجود دارد که می خواهید برون سپاری کنید. اگر می خواهید تمام بازاریابی خود را برون سپاری کنید، بهتر است آژانسی را جستجو کنید که تمام خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهد.

انتخاب آنچه می خواهید برون سپاری کنید به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا باید یک آژانس خدمات کامل برای برون سپاری سئو خود استخدام کنید یا اینکه انتخاب سئوی فریلنسری سودمندتر است.

2. اهدافی را که می خواهید به آنها برسید مشخص کنید

شما باید اهداف خاصی را که امیدوارید با کمپین های سئوی خود به آنها برسید، در نظر بگیرید – از جمله معیارهایی که می خواهید افزایش دهید و به روز رسانی سایتی که می خواهید انجام دهید. این به شما کمک می کند تا بهترین گزینه برون سپاری را پیدا کنید.

اگر شرکت شما توانایی استخدام یک آژانس معتبر را دارد، توصیه می کنیم این کار را انجام دهید، زیرا احتمالاً ارزش هر پنی را دارد.

3. آژانس های برتر که خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهند، تحقیق کنید

چه تصمیم گرفته باشید که تمام بازاریابی خود را برون سپاری کنید یا صرفاً SEO، باید به دنبال گزینه ای باشید که خدمات مورد نظر شما را ارائه دهد. قبل از محدود شدن به چند شرکت، چندین گزینه را در نظر بگیرید، سپس شروع به درخواست پیشنهاد کنید.

4. استراتژی خود را با آژانسی که انتخاب می کنید تأیید کنید

پس از امضای قرارداد با آژانس یا فریلنسر مورد نظر خود، باید استراتژی خود را تأیید کنید. این مرحله تضمین می کند که می توانید اهداف و انتظارات خود را به استراتژیست خود بگویید.

5. پیشرفت را دنبال کنید و از کمپین خود به روز باشید

مطمئن باشید که از یک برنامه گزارش دهی آگاه هستید تا بتوانید همیشه دید شفافی از نتایج ارائه دهنده خود داشته باشید. درباره نتایجی که کمپین شما ایجاد می کند سؤال بپرسید و مطمئن شوید که هر گونه نگرانی را با ارائه دهنده خود برطرف کنید.

اشتباهاتی که با برون سپاری سئو باید از آنها جلوگیری کرد

در زیر چند اشتباه متداول شرکت ها هنگام برون سپاری خدمات سئوی خود را مشاهده می کنید:

خیلی ارزان شدن

سئوی ارزان به معنای سئوی خوب نیست. اگر شرکتی را ببینید که خدمات سئو را با هزینه‌های کمتر از میانگین تبلیغ می‌کند، در نهایت برای ترمیم نتایج ضعیف، هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد.

سئوی خوب هزینه اولیه بیشتری دارد، اما بازگشت سرمایه (ROI) هزینه سرمایه گذاری اولیه را در طول زمان پرداخت می کند. به علاوه، وقتی با یک شرکت معتبر کار می‌کنید، مطمئن می‌شوید که هر پنی به سمت نتایج تجاری می‌رود.

شرکت های بی تجربه

سئو برای یادگیری زمان می برد. هر چه یک شرکت تجربه بیشتری داشته باشد، بهتر است. در حالی که شرکت‌های جدیدتر هنوز هم می‌توانند کار باکیفیتی ارائه دهند، ممکن است برای انعطاف‌پذیری یا فکر کردن به چالش‌هایی که قبلاً ندیده‌اند، کار سخت‌تری داشته باشند.

یک شرکت سئو باتجربه تر می داند که چگونه با چالش هایی که قبلا دیده اند کار کند و بهترین شانس را برای سئوی تاثیرگذار به شما می دهد.

شرکت‌هایی که معیارهای بیهودگی را ردیابی می‌کنند

معیارهای غرور اعدادی هستند که نگاه کن قابل توجه است اما از سلامت وب سایت خود صحبت نکنید. آنها به شما نمی گویند که استراتژی سئوی شما چقدر خوب عمل می کند، و اگر بیش از حد روی آنها تمرکز کنید، ممکن است برای سئو شکست بخورید.

مراقب شرکت هایی باشید که بیش از حد روی آنها تمرکز می کنند:

  • بازدیدکنندگان وب سایت
  • مدت زمان جلسه
  • لایک های شبکه های اجتماعی
  • سایر معیارهای خالی

اهداف و ارزش های نادرست

مهمتر از همه، آژانس سئوی شما باید مناسب باشد. شما قرار است از نزدیک با آژانس خود کار کنید، بنابراین آنها باید به اهداف شما احترام بگذارند و در این راه به شما کمک کنند.

اگر می خواهید در کنار سئو بر روی روابط مشتری خود تمرکز کنید و آژانس شما گزینه هایی برای رسیدن به آن هدف ارائه نمی دهد. یا قول می دهند که خدمات مشتری را در نظر بگیرند، اما آن را در برنامه سئوی شما لحاظ نمی کنند. این ناهماهنگی می تواند بر ارزش ها و روابط شما تأثیر بگذارد.

شرکت هایی که نوید نتایج سریع را می دهند

نتایج سئو یک شبه به دست نمی‌آیند – می‌توانید ماه‌ها منتظر بمانید تا تغییراتی را که ایجاد می‌کنید، مشاهده کنید. با این حال، سئو ارزش صبر کردن را دارد، بنابراین شما می خواهید با کسی کار کنید که قرار است برای مدت طولانی با شما باشد.

ایجاد سریع سنجه‌های غرور ممکن است روی کاغذ خوب به نظر برسد، اما در نهایت وقت شما را تلف می‌کند.

کسب و کارهایی که در برقراری ارتباط ناکام هستند

اگر می خواهید در این فرآیند شرکت کنید، باید با آژانس خود ارتباط برقرار کنید. یک شرکت غفلت کننده کل فرآیند را بسیار دشوارتر می کند.

بررسی ها می توانند منبعی برای یافتن این اطلاعات باشند. همچنین می‌توانید در طول فرآیند مسابقه، سبک ارتباطی آنها را احساس کنید.

اینها هستند نتایج سئو واقعی برای یک کلاینت WebFX هدایت می شود.

شما بعدی هستید.

درباره خدمات سئو بیشتر بدانید

260%

افزایش درآمد ارگانیک

198%

افزایش معاملات ارگانیک

150%

افزایش ترافیک ارگانیک

3872%

افزایش جلسات از طریق سئو

سئوی خود را با یک آژانس پیشرو – WebFX!

اگر می خواهید SEO خود را شروع کنید، WebFX آماده کمک است. خدمات سئوی ما می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را به یک نیروگاه اطلاعاتی تبدیل کنید که به طور ارگانیک مشتریان را جذب می کند.

در زمان خود، ما برای مشتریان خود درآمد و 7,839,684 سرنخ ایجاد کرده ایم. با بیش از 500 کارشناس بازاریابی در کارکنان، تیم گسترده‌ای را آماده می‌کنید تا به شما کمک کند از تلاش‌های SEO خود درآمد بیشتری کسب کنید.

برای یادگیری بیشتر آماده اید؟ برای شروع امروز یک پیشنهاد رایگان درخواست کنید!