9 راه برای کسب درآمد

یکی از متداول ترین سوالاتی که با ایجاد الف پیش می آید پادکست این است: “چگونه پادکست ها پول در می آورند؟” به هر حال، در حالی که برای شنوندگان سرگرم کننده است، باید برای شما نیز سودآور باشد، وگرنه وقت، تلاش یا بودجه لازم برای ادامه نمایش را نخواهید داشت.

ما می گوییم نمایش باید ادامه یابد! به همین دلیل است که امروز به شما کمک می کنیم در سال 2023 چگونه از یک پادکست درآمدزایی کنید تا بتوانید به گونه ای سرگرم کننده با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و شما را قادر به بهبود وضعیت خود کنید. بازگشت سرمایه (ROI).

به خواندن ادامه دهید تا در مورد برخی از روش های امتحان شده و واقعی برای کسب درآمد از پادکست بیشتر بدانید. به علاوه، اطلاعاتی در مورد WebFX کسب کنید خدمات تبلیغاتی پادکست که می تواند به شما کمک کند برنامه خود را تبلیغ کنید و شنوندگان جدیدی جذب کنید.

ما مشارکت های بلندمدت را تقویت می کنیم تا کسب و کار شما داشته باشد نتایج بلند مدت

بیش از 90 درصد از مشتریان WebFX تا سال 2 کمپین خود به همکاری با ما ادامه می دهند.

از مشتریان خوشحال ما بشنوید 9 راه برای کسب درآمد

9 روش برای کسب درآمد از پادکست در سال 2023

پادکست یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان و نشان دادن جنبه ای متفاوت از برند شماست که سایر روش های تبلیغاتی ممکن است کمتر منعکس کننده آن باشند. اما در حالی که پادکست ها سرگرم کننده هستند، برای ادامه تولید محتوا برای مخاطبان خود به پول نیاز دارید.

با این 9 نکته، نحوه کسب درآمد از پادکست را بیاموزید:

  1. کمک های مالی را بپذیرید
  2. حمایت های مالی دریافت کنید
  3. فروش فضاهای تبلیغاتی
  4. در پادکست های دیگر تبلیغ کنید
  5. شراکت وابسته را شروع کنید
  6. محتوای پولی انحصاری را ارائه دهید
  7. لایه های عضویت پولی ایجاد کنید
  8. قسمت های خود را در YouTube پست کنید
  9. فروش کالاهای نمایشی

1. کمک های مالی را بپذیرید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از پادکست، پذیرش کمک‌های شنونده و تشویق شنوندگان به حمایت خود است. بخشی از ایجاد یک پادکست است ارتباط با مخاطبان خودو وقتی این کار را به خوبی انجام دهید، تعجب خواهید کرد که چه تعداد از مردم حاضرند با اهدای کمک مالی حمایت خود را نشان دهند.

هنگامی که پادکست خود را ایجاد کردید، پیوندی را در توضیحات خود قرار دهید که در آن افراد می توانند برای اجرای نمایش شما وارد شوند. سریع رها کن فراخوان برای اقدام (CTA) در هر قسمت و از شنوندگان بخواهید که از طریق آن پیوندها کمک مالی کنند.

اگر از درخواست پول از مردم احساس ناراحتی می کنید، آن را دریافت می کنیم. با این حال، اجرای پادکست ها به زمان، تلاش، تجهیزات و هزینه نیاز دارد. در CTAهای اهدایی خود معتبر و شفاف باشید – به شنوندگان اجازه دهید تا بدانند چرا درخواست کمک مالی می کنید، آیا پادکست را بدون آگهی نگه دارید یا به ایجاد محتوای مورد علاقه خود ادامه دهید!

2. حمایت مالی دریافت کنید

راه دیگر برای کسب درآمد از پادکست، کسب قراردادهای حمایت مالی است. اگر تا به حال به یک پادکست گوش داده باشید، احتمالاً لحظه‌ای را در برنامه شنیده‌اید که مجری می‌گوید: «این قسمت توسط…» برای شما آورده شده است.

حامیان مالی به شما پول می دهند تا آنها را در نمایش خود تبلیغ کنید. چگونه بسیار آنها به شما پرداخت می کنند – پول حمایت مالی به تبلیغ کننده و آمار نمایش شما، مانند تعداد شنوندگان بستگی دارد. همانطور که مخاطبان شما رشد می کنند، حمایت های مالی شما پول بیشتری برای شما تولید می کند.

این عالی است، اما چگونه می توانم اسپانسر بگیرم؟

سوال عالی! در زیر چند مکان وجود دارد که می توانید برای یافتن فرصت های حمایت مالی از آنها بازدید کنید:

  • رسانه پذیرنده
  • رسانه نتایج تبلیغات
  • AdvertiseCast
  • رسانه واقعی واقعی

3. فروش فضاهای تبلیغاتی

مانند حمایت های مالی، می توانید از پادکست خود با فروش فضاهای تبلیغاتی در نمایش خود درآمد کسب کنید. تبلیغات اغلب در ابتدا و وسط قسمت های پادکست پخش می شود. در جایی که حمایت‌های مالی حاکی از یک رابطه مداوم بین پادکست و نام تجاری است، تبلیغات یک وقفه سریع در نمایش است که در آن تبلیغ‌کننده محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می‌کند.

اگر می خواهید شروع به اجرای تبلیغات در پادکست خود کنید، می توانید به یک برنامه بپیوندید شبکه تبلیغاتی، مانند Advertise Cast یا Adopter Media. شبکه‌های تبلیغاتی تمام کارهای سنگین را انجام می‌دهند، مانند کمک به ارتباط شما با تبلیغ‌کنندگان، با هزینه‌ای ناچیز.

4. در پادکست های دیگر تبلیغ کنید

همراه با ترغیب مردم به تبلیغات شما نمایش، شما می توانید خود را در تبلیغ نمایش های دیگران. تبلیغات یک راه غیر مستقیم برای کسب درآمد از پادکست ارائه می دهد. سرمایه گذاری پول در تبلیغات پادکست برای تبلیغ نمایش خود و جذب شنوندگان بیشتر. به یاد داشته باشید، هرچه مخاطبان شما بیشتر باشد، می توانید از معاملات اسپانسر پول بیشتری کسب کنید.

WebFX ارائه می دهد خدمات تبلیغاتی پادکست از کارشناسان بازاریابی دیجیتال که می دانند چگونه تبلیغات جذابی را ایجاد کنند که شنوندگان را جذب کند. از طریق AdTechFX، جزء خود ما MarketingCloudFX، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا مکان های تبلیغاتی هدفمند پادکست را ایمن کنید که مخاطبان هدف شما را جذب می کند.

5. یک شراکت وابسته را شروع کنید

مشارکت های وابسته زمانی است که به فروش محصولات یا خدمات برند دیگری در ازای کاهش درآمد کمک می کنید. پادکست ها یک پیوند منحصر به فرد به برند ارائه می دهند که شنوندگان می توانند از آن برای خرید محصول استفاده کنند. هنگامی که شخصی از طریق آن پیوند وابسته خریدی انجام می دهد، کمیسیون مشخصی از فروش دریافت خواهید کرد.

مانند حمایت‌های مالی، شراکت‌های وابسته یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف است – تبلیغ‌کننده زمان پخش دریافت می‌کند و شما برخی از مزایای آن تبلیغات را دریافت می‌کنید.

6. محتوای پولی انحصاری را ارائه دهید

با فاصله گرفتن از گزینه های تبلیغات پادکست، می توانید با ایجاد و ارائه محتوای انحصاری که کاربران باید برای دسترسی به آن پول پرداخت کنند، پادکست خود را کسب درآمد کنید. محتوای پادکست پولی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • قسمت های بدون آگهی
  • قسمت های تمدید شده
  • جلسات پرسش و پاسخ
  • مصاحبه های اختصاصی
  • اتفاقات زنده

محتوای پادکست ویژه;  جنایت واقعی وسواس جنکس

می‌توانید از این محتوا برای کسب حمایت مداوم از شنوندگان وفادار خود که مشتاق شنیدن بیشتر از برنامه شما هستند، استفاده کنید. پادکست ها معمولاً از پلتفرم هایی مانند Patreon برای ایجاد و میزبانی این محتوای منحصر به فرد استفاده می کنند.

7. ردیف های عضویت پولی ایجاد کنید

راه دیگری که پادکست‌ها از طریق محتوای انحصاری برای نمایش خود درآمد کسب می‌کنند، ارائه سطوح عضویت پولی است. اشتراک‌ها در ازای محتوای انحصاری که به طور منظم منتشر می‌شوند، پشتیبانی مستمر ماهانه را از شنوندگان شما ایجاد می‌کنند.

عضویت های پولی راه های عالی برای کسب درآمد ثابت از پادکست شما هستند، که اگر می خواهید پادکست خود را به یک کنسرت تمام وقت تبدیل کنید، بسیار مفید است. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا ارتباط قوی تری با شنوندگان خود ایجاد کنید و افزایش وفاداری به برند در بین مخاطبان شما

ردیف های عضویت پادکست Patreon;  بیننده

Patreon یک پلتفرم محبوب پادکست‌ها برای ارائه سطوح عضویت پولی خود برای شنوندگان است. هنگامی که شخصی مشترک شد، به محتوای موجود در آن ردیف عضویت دسترسی فوری پیدا می‌کند و می‌تواند به محتویات جدید پس از انتشار گوش کند.

8. قسمت های خود را در یوتیوب ارسال کنید

در حالی که پادکست یک رسانه متمرکز بر صدا است، می‌توانید قسمت‌های خود را تغییر دهید یوتیوب و از آنها کسب درآمد کنید تبلیغات یوتیوب.

آیا ارسال ویدیو در یوتیوب هدف پادکست را شکست نمی دهد؟

شما ممکن است فکر کنید، اما این را دریافت کنید – 33 درصد آمریکایی ها از YouTube برای دسترسی به پادکست ها در سال 2022 استفاده کرد و آن را به محبوب ترین پلتفرم برای مصرف پادکست تبدیل کرد. برنامه پخش موسیقی Spotify در رتبه دوم قرار گرفت 24 درصد آمریکایی ها از آن برای گوش دادن به پادکست ها استفاده کنید. دیوانه، درست است؟

قسمت های پادکست در یوتیوب؛  پیاز دوستی

چه ویدیوهای ضبط شده از جلسات پادکست خود را پست کنید و چه فقط صدا، در دسترس قرار دادن محتوای خود در YouTube به شنوندگان راه جدیدی برای تعامل با محتوای شما و به اشتراک گذاری آن در سایر سیستم عامل ها می دهد.

9. فروش کالاهای نمایشی

آخرین نکته ما در مورد نحوه کسب درآمد از پادکست، فروش کالاهای نمایشی است. آیا شنوندگان شما به شدت به برنامه شما اختصاص دارند؟ آیا جوک‌های در حال اجرا یا نقل قول‌های محبوبی دارید که در قسمت‌هایی که شنوندگان آن را دوست دارند، نمایش داده می‌شوند؟ کالای پادکست ایجاد کنید و به شنوندگان اجازه دهید از نمایش شما پشتیبانی کنند!

کالای پادکست;  بیمارگونه

فروش کالاهای نمایشی یک خط درآمد مستقیم برای پادکست شما ایجاد می کند و می تواند دید نمایش شما را افزایش دهد. Merch به طرفداران اجازه می‌دهد با سایر شنوندگان ارتباط برقرار کنند، وفاداری خود را نشان دهند و به‌عنوان تبلیغاتی برای پادکست شما عمل کنند.

هنگامی که کالا را ایجاد کردید، می توانید آن را به صفحه پادکست خود پیوند دهید و آن را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید تا توجه بیشتری را برای نمایش خود جلب کنید.

74% افراد هنگام تصمیم گیری برای خرید از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با حضور درخشان در رسانه های اجتماعی، تصمیم آنها را آسان کنید. با درخواست یک پیشنهاد بدون اجبار، ببینید برند شما چگونه می‌تواند سطح خود را ارتقا دهد.

یکی از کارشناسان ما در تماس خواهد بود در طی 24 ساعت!

تبلیغات پادکست خود را با WebFX شروع کنید

WebFX یک آژانس بازاریابی دیجیتال برنده جایزه با بیش از 25 سال تجربه در کمک به توسعه مشتریان است بازاریابی دیجیتال سفارشی کمپین هایی که منجر به نتایج مهم می شوند. ما شاهد تکامل پادکست بوده‌ایم و می‌توانیم به شما کمک کنیم تا در مراحل ایجاد و تبلیغ پادکست خود پیمایش کنید.

آماده شروع پادکست هستید؟ آنلاین با ما تماس بگیرید یا همین امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما خدمات تبلیغاتی پادکست.