نحوه ایجاد یک فروش عالی: 11 نکته حرفه ای

در این ویدیو، کریس از تیم استراتژی ما نحوه نوشتن یک لایه برتر را توضیح می دهد فروش زمین برای کسب و کار شما برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید!

رونوشت:

سلام بچه ها! گوش کنید – شما باید خدمات ما را بخرید.

اوم… چرا این کار نکرد؟

متعجب؟ منظور شما چیست، من باید “توضیح بدهم که خدمات ما چگونه می تواند به آنها کمک کند؟” چی میگی تو؟

فروش زمین؟ آن چیست؟


شوخی کردم. من می دانم میدان فروش چیست. اگر این کار را نکنید، پیشنهاد فروش اساساً ارائه فروش مختصری است که به مشتریان احتمالی ارائه می دهید تا توضیح دهید که چه چیزی می فروشید و چگونه می تواند زندگی آنها را آسان کند. بنابراین، اگر قبلاً نمی دانستید، اکنون می دانید. اما آیا می دانید چگونه می توانید یک فروش خوب ایجاد کنید؟

این چیزی است که ما اینجا هستیم تا در مورد آن صحبت کنیم. در این ویدیو، ما بیش از یازده نکته برای چگونگی ایجاد یک فروش عالی را توضیح خواهیم داد. ما با چند نکته کلی شروع می کنیم و سپس در مورد مواردی که باید در ابتدا، وسط و انتهای برنامه خود بگنجانیم صحبت خواهیم کرد.

قبل از شروع، حتما در کانال یوتیوب ما مشترک شوید. حالا بیایید به آن شیرجه بزنیم!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

چگونه یک فروش عالی ایجاد کنیم

همانطور که قول داده بودیم، با سه نکته کلی برای فروش شروع می کنیم.

1. آن را مختصر نگه دارید

اولین و مهمترین چیزی که باید در هنگام ساخت یک زمین فروش به خاطر بسپارید، مختصر نگه داشتن آن است. این بدان معناست که باید کارآمد، واضح و دقیق باشد.

زمینه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به فروش خود بپردازید. می‌توانید آن را در صفحه اصلی وب‌سایت خود قرار دهید، آن را به کسی که در یک کنفرانس تجاری ملاقات می‌کنید تحویل دهید، یا در ابتدای تماس تلفنی توضیح دهید.

در هر یک از این موارد، شما باید بتوانید پیام خود را سریع و واضح برسانید، زیرا مخاطبان شما فقط برای یک ساعت نمی‌نشینند و به صحبت‌های شما گوش می‌دهند. در حالت ایده آل، فروش شما باید حدود یک یا دو دقیقه طول بکشد. در واقع، زمین‌های فروش را می‌توان «زمین‌های آسانسور» نیز نامید، زیرا نباید از طول متوسط ​​یک آسانسور تجاوز کند.

2. آن را به یک گفتگو تبدیل کنید

راه دیگر برای ارتقای سطح فروش خود این است که آن را به عنوان یک گفتگو در نظر بگیرید. اکنون، بدیهی است که این همیشه کار نمی کند – اگر فقط آن را در صفحه اصلی وب سایت خود قرار دهید، واقعاً نمی تواند یک مکالمه باشد. اما اگر قصد فروش خود را با صدای بلند به شخص خاصی می‌دهید، سعی کنید آن را مونولوگ نکنید.

در عوض، با یک مکالمه آن را تقویت کنید. چیزی منحصر به فرد در مورد شخصی که با او صحبت می کنید پیدا کنید، و سپس آن را به زمین خود گره بزنید. همچنین، به آنها این فرصت را بدهید که در حین ارائه آن به طرح شما پاسخ دهند. با شخصی سازی زمین برای مخاطبان خود، شانس بیشتری برای دسترسی به آنها خواهید داشت.

کلید فروش گوش دادن به مخاطبان است. اگر گوش نمی‌دهید، واقعاً نیازهای افرادی را که به آنها پیشنهاد می‌دهید درک نمی‌کنید.

3. حقایق را با جذابیت های احساسی همراه کنید

سومین نکته کلی فروش ما این است که باید هم حقایق سخت و هم جذابیت های احساسی را در نظر بگیرید. شما دانش‌آموزان بلاغت می‌دانید که این را لوگوس و پاتوس می‌گویند.

از یک طرف، شما باید برخی از داده ها (لوگوها) را برای نشان دادن ارزش محصول یا خدمات خود ذکر کنید. اما شما همچنین باید مطمئن شوید که آن را به خواسته ها و نیازهای خاص مخاطبان خود مرتبط کنید، مانند ترس آنها از از دست دادن.

در ابتدای فروش خود چه کاری باید انجام دهید

اکنون که چند نکته کلی را مرور کردیم، بیایید ببینیم که در هر مرحله از فروش خود چه چیزهایی را شامل می‌شود، که با – خوب – شروع شروع می‌شود.

1. یک سوال بپرسید

یکی از راه هایی که می توانید فروش خود را شروع کنید، پرسیدن یک سوال است. و منظورم سوال کاملا تصادفی نیست، “سرعت سرعت هوای یک پرستو بدون بار چقدر است؟” نه، شما می‌خواهید که این سؤال یک راهنما در زمینه آسانسور شما باشد.

بنابراین، فرض کنید نرم افزار مدیریت وظیفه را برای مشاغل می فروشید. در این صورت، ممکن است سؤالی بپرسید: «آیا تا به حال احساس می‌کنید که در تلاش برای همگام شدن با فهرست کارهایتان غرق شده‌اید؟ آیا واقعاً ممکن است بهم ریخته شود؟»

این به شما امکان می دهد از همان ابتدا با نقاط درد مخاطب خود ارتباط برقرار کنید، بنابراین می توانید به راحتی به ارزش پیشنهادی خود بپردازید – که بعداً به آن خواهیم رسید.

2. ارائه یک آمار

راه دیگری که می توانید شروع به کار کنید، آمار است. این یکی ممکن است کمی ناخوشایندتر باشد تا با فردی که به تازگی ملاقات کرده اید صحبت کنید، اما برای فروش هایی که در صفحه اصلی وب سایت خود قرار می دهید عالی است.

به عنوان مثال، اگر خدمات کنترل آفات را می فروشید، ممکن است با گفتن این جمله شروع کنید: “مکان هایی که با خدمات کنترل آفات ما تحت درمان قرار می گیرند 90٪ کمتر توسط ارتش موش های غول پیکر مورد حمله قرار می گیرند.” البته فقط در صورت صحت از آن آمار استفاده کنید.

به هر حال، چنین آماری واقعاً توجه مردم را به خود جلب می کند و آنها را از ارزش خدمات شما آگاه می کند.

3. از یک حکایت شخصی استفاده کنید

در نهایت، می توانید سعی کنید از زمین بازی با یک حکایت شخصی شروع کنید. این در مکالمات معمولی عالی عمل می کند. شما می توانید داستان خود را با یکی از نقاط دردناک مخاطب خود مرتبط کنید.

بنابراین، اگر پلت‌فرم‌های مدیریت داده یا DMP را می‌فروشید، می‌توانید داستان کوتاهی در مورد اینکه در آخرین کارتان چقدر برای همگام شدن با داده‌ها تلاش کرده‌اید، بگویید، اما وقتی شروع به استفاده از DMP کردید، چقدر اوضاع بهتر شد. این می تواند شما را مستقیماً به بقیه زمین خود هدایت کند.

در وسط فروش خود چه کاری باید انجام دهید

حالا بیایید در مورد اینکه وسط زمین فروش شما چگونه باید باشد صحبت کنیم. این گوشت زمین شماست، بنابراین ممکن است مهمترین بخش باشد.

1. توضیح دهید که با استفاده از USP چه می کنید

پس از معرفی، وقت آن است که به طور مختصر توضیح دهید که شرکت شما چه می کند. بدیهی است که این مرحله بسیار مهم است. تصور کنید که یک زمین کامل را بدون اینکه زحمت ذکر آنچه می فروشید را به خود بدهید! خیلی موثر نخواهد بود

علاوه بر ذکر محصول یا خدمات خود، حتماً در مورد خود شرکت نیز صحبت کنید. برای اینکه خود را از رقبا متمایز کنید، چند پیشنهاد فروش منحصر به فرد یا USP را وارد کنید. این ممکن است شامل نتایجی باشد که شما به دست آورده اید یا کاری که برای مشتریان انجام می دهید که هیچ کس دیگری انجام نمی دهد.

2. مشتریان خود و نقاط دردناک آنها را تعریف کنید

اکنون که مشخص کرده اید چه کسی هستید و چه چیزی ارائه می دهید، گفتگو را به مشتری بالقوه برگردانید.

توضیح دهید که به چه کسانی می فروشید و درد آنها چیست. این یک مکان عالی برای پیوند دادن به مقدمه شما است، جایی که امیدواریم از طریق یک حکایت یا سؤال، نقطه درد مخاطب خود را مطرح کنید.

ایجاد مشکلی که مخاطبان شما دارند، شما را برای ارائه یک پیشنهاد ارزشی که نیازهای آنها را برطرف می کند، تنظیم می کند که مرحله بعدی است.

3. پیشنهاد ارزش ارائه دهید

شاید مهم ترین بخش از کل فروش، پیشنهاد ارزش باشد. اما پیشنهاد ارزش چیست؟ اساساً، این یک بیانیه کوتاه است که در آن توضیح می دهید که محصول یا خدمات شما چگونه به مشتریان شما سود می رساند.

بهترین راه برای ایجاد ارزش پیشنهادی موثر این است که نشان دهید محصول یا خدمات شما چگونه مشکلاتی را که در مرحله آخر ذکر کردید برطرف می کند. سپس می توانید نحوه کمک شرکت شما به موفقیت مشتریان و اینکه این موفقیت چگونه است را مشخص کنید.

در پایان مرحله فروش خود چه کاری باید انجام دهید

در نهایت، بیایید در مورد نحوه پایان دادن به فروش خود صحبت کنیم. چند راه وجود دارد که می توانید همه چیز را جمع بندی کنید.

1. یک سوال جذاب بپرسید

در ابتدا، می توانید با یک سوال جذاب به پایان برسانید. البته این اختیاری است و بستگی به این دارد که آیا قصد ادامه گفتگو را دارید یا خیر. اگر به معنای واقعی کلمه به آسانسور می گویید، احتمالاً به محض باز شدن درها راه خود را از هم جدا خواهید کرد، بنابراین شاید این راه حل نباشد.

از سوی دیگر، اگر طرح شما در وسط یک مکالمه بزرگتر اتفاق بیفتد، یک سوال می تواند آن مکالمه را ادامه دهد و به مشتری احتمالی این فرصت را بدهد که بیشتر در مورد محصول یا خدمات شما صحبت کند. به عنوان مثال، می‌توانید چیزی به این سادگی بپرسید: «آیا می‌توانید به راه‌هایی فکر کنید که این محصول برای کسب‌وکار شما عالی باشد؟»

2. شامل یک CTA

در نهایت، اطمینان حاصل کنید که یک تماس برای اقدام یا CTA را در پایان فروش خود قرار دهید. اگر به مخاطبان خود نگویید که می خواهید با اطلاعاتی که به آنها داده اید، چه کاری انجام دهند، صدای شما معنایی نخواهد داشت.

اگر فروش شما آنلاین است، CTA شما ممکن است شامل کلیک کردن بر روی یک پیوند یا ثبت نام در لیست ایمیل باشد. اگر در چارچوب یک مکالمه باشد، شاید CTA درخواستی باشد که بعداً در مورد محصول یا خدمات شما با شما تماس بگیرند. در هر صورت، مطمئن شوید که مخاطبان شما می‌دانند که می‌خواهید کدام اقدام بعدی را انجام دهند.

ما مشارکت های بلندمدت را تقویت می کنیم تا کسب و کار شما داشته باشد نتایج بلند مدت

بیش از 90 درصد از مشتریان WebFX تا سال 2 کمپین خود به همکاری با ما ادامه می دهند.

از مشتریان خوشحال ما بشنوید

درباره نحوه افزایش تبدیل و فروش با WebFX بیشتر بیاموزید

خوب، برای این ویدیو تمام شد! اکنون می‌دانید که چگونه می‌توانید برای کسب‌وکارتان یک پیشینه فروش ایجاد کنید. اگر می‌خواهید نکات مفیدتری برای بازاریابی دیجیتال بیاموزید، حتماً در کانال YouTube ما مشترک شوید و در خبرنامه ایمیل ما، Revenue Weekly، مشترک شوید.

از تماشای شما متشکرم و دفعه بعد شما را می بینم!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور