آیا تا به حال قبل از خرید بزرگ عصبی شده اید؟ هنگام خرید یک محصول گران قیمت – مثلاً یک ماشین جدید – به راحتی می توانید از کیفیت آن محصول نگران باشید. چه می شود اگر به این نتیجه برسد که مشکلی در آن وجود دارد؟ چگونه می توانید مطمئن باشید که خوب است؟
این فقط خرید محصولی نیست که بتواند این احساس را به وجود آورد. اگر در حال خواندن این پست وبلاگ هستید ، احتمالاً تعجب می کنید که چگونه آژانس بازاریابی دیجیتال خوب است یا خیر. شاید شما مشارکت خاصی را در نظر بگیرید ، اما شک دارید. یا شاید شما فقط می خواهید یک راهنما قبل از شروع تحقیق در مورد گزینه ها بروید.
در هر صورت ، شما در جای مناسب هستید. در این صفحه ، ما بیش از هشت علامت مختلف یک آژانس بازاریابی خوب ، از جمله:
آنها به شما یک نماینده حساب اختصاصی اختصاص می دهند
آنها خیلی به اتوماسیون تکیه نمی کنند
آنها تجربه بازاریابی زیادی دارند
آنها به شما مالکیت کامل نسبت به همه حساب ها و داده ها می دهند
بازاریابی خودشان با کیفیت بالا و مؤثر است
آنها با فرآیندهای خود شفاف هستند
آنها سود قابل توجهی برای مشتریان خود کسب می کنند
آنها بررسی های مثبت زیادی دارند
به هر حال ، اگر می خواهید نکات و ترفندهای بیشتری در رابطه با بازاریابی دیجیتال بدست آورید ، حتماً مشترک در هفته درآمد، خبرنامه ایمیل ما!
1. آنها به شما یک نماینده حساب اختصاصی اختصاص می دهند
چیزی که اغلب با آژانس های با کیفیت پایین مشاهده خواهید کرد این است که وقتی می خواهید در مورد چیزی با آنها صحبت کنید ، آنها شما را به یک صف خط پشتیبانی عمومی می اندازند. این نوع رویکرد غیر شخصی ، صحبت با شخصی که مستقیماً با حساب شما درگیر است ، دشوار می کند.
شاخص آژانس بازاریابی خوب این است که آنها یک نماینده حساب اختصاصی را به شما اختصاص می دهند. این نماینده فقط مسئولیت چند مشتری مختلف را بر عهده دارد ، بنابراین آنها وقت دارند که شخصاً با هر یک آشنا شوند. این امر صحبت با آنها را در مورد آنچه با بازاریابی شما اتفاق می افتد آسان تر می کند.
2. آنها خیلی زیاد به اتوماسیون تکیه نمی کنند
هنگامی که یک آژانس بازاریابی را ارزیابی می کنید ، اطمینان حاصل کنید که انسانهای واقعی را برای مدیریت بازاریابی شما اختصاص می دهد. برخی از آژانس ها سعی می کنند گوشه ها را با خودکار کردن تا آنجا که می توانند برش دهند ، تا جایی که برنامه های خودکار را به طور کامل در حال اجرا تمام هزینه های تبلیغاتی و تجزیه و تحلیل داده های شما هستند.
یک آژانس خوب یک رویکرد انسانی را در پیش خواهد گرفت. آنها متخصصان بازاریابی واقعی را در تصمیم گیری در مورد انتخابات انتخاب می کنند ، داده های شما را ارزیابی می کنند ، محتوای شما و موارد دیگر را ایجاد می کنند. این بدان معنی نیست که هیچ اتوماسیون بد است – می تواند در واقع واقعاً مفید باشیدبشر اما شما تصمیمات بزرگ و مهم را در دست افراد واقعی می خواهید نه ماشین آلات.
3 آنها تجربه بازاریابی زیادی دارند
دلیل مهم بودن بازاریاب های انسانی این است که آنها تجربه بازاریابی زیادی دارند. این تجربه تمام تصمیماتی را که در مورد کمپین های شما می گیرند آگاه می کند. البته ، همه آژانس ها این نیاز را به طور مساوی برآورده نمی کنند.
اگر می خواهید بهترین نتایج بازاریابی را که می توانید بدست آورید ، باید به دنبال آژانس باشید که سالها تجربه در این زمینه داشته باشد. آژانس که فقط در مدت کوتاهی بوده است ، هنوز خود را اثبات نکرده است و هنوز هم ممکن است در حال یادگیری طناب ها باشد. این بدان معنا نیست که آژانس های جدید ذاتاً بد هستند – این فقط به این معنی است که یک آژانس با تجربه تر یک شرط امن تر است و احتمالاً نتایج قابل اطمینان تری به همراه خواهد داشت.
4. آنها به همه حساب ها و داده ها مالکیت کامل می دهند
همه آژانس های بازاریابی کاملاً صادقانه نیستند. برخی از آنها به طور غیر اخلاقی رفتار می کنند ، و یکی از راه هایی که ممکن است انجام دهند این است که تمام کمپین ها و داده های شما را در جایی که مالکیت آن را دارند ، نگه دارید. این بدان معناست که اگر تا به حال سعی کنید به آژانس دیگری بروید ، نمی توانید هیچ یک از کمپین های خود را با خود ببرید. شما باید از ابتدا شروع کنید.
بینش متخصص از
بن تی. مدیر استراتژی مشتری در WebFX
“متأسفانه ، ما هنوز با مواردی روبرو هستیم که آژانس ها یا توسعه دهندگان مالکیت وب سایت های مشتری ، کمپین های تبلیغاتی و سایر دارایی های دیجیتال را حفظ می کنند. این عمل غیر اخلاقی باعث می شود مشتری ها به دلیل خطر و دردسر درگیر در بازسازی یا از دست دادن داده های ارزشمند که می تواند به فعالیت های تولید درآمد شما آسیب برساند ، در تعویض ارائه دهندگان تردید کنند. این آژانس ها غالباً نتایج Subpar را ارائه می دهند و سودهای کوتاه مدت را نسبت به موفقیت بلند مدت مشتری در اولویت قرار می دهند. ادعای مالکیت دارایی های دیجیتالی خود بسیار مهم است. هر نمایندگی که در برابر این درخواست مقاومت کند ، شریک شایسته ای نیست. “
هنگامی که یک آژانس بازاریابی را ارزیابی می کنید ، یکی از مواردی که باید بررسی کنید این است که آیا آنها مالکیت کامل را در مورد تمام کمپین ها و داده های خود به شما می دهند. به عنوان مثال ، اگر آنها ایجاد کنند حساب ahrefs برای اینکه تجارت شما بتواند ترافیک جستجوی خود را بهتر کنترل کند ، آنها باید از طریق حساب به شما مالکیت بدهند.
5. بازاریابی خودشان با کیفیت بالا و مؤثر است
تصور کنید که از وب سایت یک آژانس بازاریابی بازدید می کنید ، فقط برای اینکه متوجه شوید که این مطالب ضعیف در کنار هم قرار گرفته است ، با محتوای بد نوشته شده که در نتایج جستجو رتبه بندی نمی شود. این دقیقاً یک تأیید درخشان از مهارت های آنها نیست. اگر آنها حتی نمی توانند کمپین های بازاریابی خوبی برای خودشان ایجاد کنند ، چگونه آنها این کار را برای شما انجام می دهند؟
یکی از بزرگترین هک ها برای انتخاب آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب ، پیدا کردن یکی از آنها است که یک استراتژی بازاریابی ستاره ای برای خودش دارد. شما آژانس می خواهید که دارای یک وب سایت تمیز و کاربردی باشد ، صفحات زیادی در نتایج جستجوی Google رتبه بالایی دارند ، جذاب حضور در رسانه های اجتماعی، و غیره. اگر آنها بتوانند همه این کارها را برای خودشان انجام دهند ، می توانند این کار را برای شما انجام دهند.
6. آنها با فرآیندهای خود شفاف هستند
یک علامت مطمئن که شما آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب را انتخاب نمی کنید ، اگر آنها از شفافیت و باز بودن با شما امتناع ورزند. اگر آنها قول می دهند بازاریابی شما را برطرف کنند ، اما بعد از آنکه به شما اجازه دهند آنچه را که انجام می دهند ، انجام دهند ، این کار را انجام می دهد ، این یک پرچم قرمز غول پیکر است.
یک آژانس خوب در مورد نحوه کار با کمپین های شما بسیار شفاف و صادقانه خواهد بود. علاوه بر ارائه اطلاعاتی که از شما درخواست می کنید ، بهترین موارد گزارش های منظم را در مورد آنچه آنها با کمپین های شما انجام داده اند و چه نتیجه ای را که هدایت کرده اند برای شما ارسال می کند. این به شما آرامش خاطر در مورد وضعیت بازاریابی شما می دهد.
7. آنها سود قابل توجهی برای مشتریان خود کسب می کنند
هنگامی که یک آژانس بازاریابی دیجیتال را ارزیابی می کنید ، یکی از بزرگترین ملاحظاتی که ممکن است داشته باشید هزینه است. و البته ، این یک چیز خوب است که باید در نظر بگیرید. شما می خواهید مطمئن شوید که قیمت آنها در بودجه شما است. با این حال ، احتمالاً توجه مهمتر این است که آیا آنها سود را هدایت می کنند.
ممکن است به نظر برسد که یک آژانس ارزان تر همیشه بهتر است ، و گاهی اوقات چنین است ، اما همیشه اینگونه نیست. حتی اگر یک آژانس هزینه زیادی داشته باشد ، ارزش آن را دارد اگر آنها آنقدر درآمد برای تجارت شما داشته باشند که بالایی داشته باشید بازده سرمایه گذاری (ROI)بشر به عبارت دیگر ، هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک آژانس خاص گزینه ای مقرون به صرفه است ، روی ROI تمرکز کنید.
8. آنها بررسی های مثبت زیادی دارند
ممکن است شاخص بهتری از یک آژانس بازاریابی خوب از آن وجود نداشته باشد بررسی های مثبتبشر اگر می خواهید بدانید که از یک آژانس چه نوع درمانی را باید انتظار داشته باشید ، فقط به نحوه برخورد با سایر مشتری های خود نگاه کنید. برخی از سایتهای مختلف بررسی را بررسی کنید تا ببینید مردم درباره آنها چه می گویند.
آیا بررسی ها تا حد زیادی منفی است یا یک ترکیب خوب و بد؟ در هر یک از این موارد ، آژانس مورد نظر شما ممکن است ارزش آن را نداشته باشد. اما اگر آژانس با تعداد زیادی بررسی مثبت پیدا کردید ، این یک نشانه عالی است. البته هر آژانس چند بررسی منفی خواهد داشت ، اما نکته اصلی پیدا کردن یکی از آنهاست که اجماع بین مشتریان بسیار مثبت است.
WebFX آژانس بازاریابی دیجیتال بهینه برای تجارت شماست
اکنون که ما نحوه دانستن اینکه آیا یک آژانس بازاریابی دیجیتال خوب است ، پوشش داده ایم ، شما آماده هستید تا با اطمینان بیشتری گزینه های خود را ارزیابی کرده و آژانس مناسب را برای شما پیدا کنید. اگر هنوز به دنبال گزینه ها هستید ، بیشتر از WebFX جستجو نکنید.
آژانس ما بیش از 29 سال تجربه بازاریابی دیجیتال دارد و ما تمام معیارهای موجود در لیست فوق را برآورده می کنیم. وقتی با ما برای ما شریک هستید خدمات بازاریابی دیجیتال، به شما یک نماینده حساب اختصاصی اختصاص داده می شود که شما را در مورد هر کاری که انجام می دهیم در حلقه نگه می دارد.
آیا علاقه مند به همکاری با ما هستید؟ با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا با ما آنلاین تماس بگیرید امروز