نحوه افزایش درآمد با بازاریابی: 8 نکته

یکی از اهداف اصلی هر مشاغل (اگر نه در هدف اصلی) هدایت درآمد است. و نه فقط برای رانندگی آن – برای به حداکثر رساندن آن. البته این سؤال را برای شما ایجاد می کند که چگونه این کار را انجام می دهید. و پاسخ های مختلفی وجود دارد-یک پاسخ ارائه محصولات یا خدمات با کیفیت بالا و دیگری بودجه درست است.

اما یکی از مهمترین راه های پیشبرد درآمد ، بهینه سازی بازاریابی دیجیتال شماست. شما ممکن است قبلاً آن را شنیده باشید ، اما شاید فقط شما را با سؤالات بیشتر – به طور خاص ، سوال از چگونه برای افزایش درآمد با بازاریابی.

این سوالی است که در این صفحه به آن پاسخ خواهیم داد. ما به هشت استراتژی مختلف بازاریابی درآمدی حرفه ای که می توانید برای تقویت استراتژی کلی درآمد خود استفاده کنید ، از جمله:

  1. دسترسی خود را گسترش دهید
  2. مشتریان را مجدداً جمع کنید
  3. کانال های بازاریابی خود را گسترش دهید
  4. استراتژی قیمت گذاری خود را دوباره به دست آورید
  5. فروش و تخفیف را ارائه دهید
  6. تلاش های بازاریابی خود را شخصی سازی کنید
  7. انجام نظرسنجی مشتری
  8. داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید

اگر این اطلاعات را مفید می دانید ، حتماً حتماً مشترک در هفته درآمد – خبرنامه ایمیل ما – برای دریافت نکات مفیدتر در مورد بازاریابی دیجیتال که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود!

1. دسترسی خود را گسترش دهید

یکی از مؤثرترین راه های کسب درآمد بیشتر ، صرفاً بازاریابی برای افراد بیشتر است. اگر به اندازه دلخواه خود درآمد کسب نمی کنید ، بخشی از مسئله می تواند این باشد که محدوده خود را بیش از حد محدود کرده اید. می توانید برای هدف قرار دادن جمعیتی جدید یا مکان های جغرافیایی سعی کنید.

البته ، مخاطبان خود را به طور تصادفی گسترش ندهید. شما باید مخاطبان خود را بر اساس داده های سخت قرار دهید. به پایگاه مشتری موجود خود نگاه کنید تا ببینید که آیا جمعیتی یا مکان هایی وجود دارد که ممکن است در بازاریابی خود از دست رفته باشید. اگر چنین است ، برخی از کمپین ها را برای هدف قرار دادن آنها ایجاد کنید.

2. مشتریان را مجدداً جمع کنید

گسترش مخاطبان شما می تواند به شما در به دست آوردن تعداد بیشتری از مشتریان جدید کمک کند ، اما در بازاریابی نیز برای مشتریان موجود یا سابق ارزش زیادی وجود دارد.

این مشتریان در حال حاضر با تجارت شما آشنا هستند و حداقل یک بار از شما خریداری کرده اند و شانس هایی را که دوباره این کار را انجام می دهند ، افزایش می دهد. در اصل ، تبدیل مشتریان موجود نسبت به افراد جدید ساده تر است. این به شما امکان می دهد تا تلاش های بازاریابی خود را ساده تر کنید و درآمد بیشتری از کمپین های کمتر (و کوتاه تر) کسب کنید.

البته ، دقیقاً چگونگی این موضوع به صنعت شما بستگی دارد. اگر تلویزیون های صفحه ای مسطح را می فروشید – چیزی که احتمالاً مردم به طور مکرر خریداری نمی کنند – این استراتژی نیز کار نخواهد کرد. از طرف دیگر ، اگر خدمات اشتراک را ارائه می دهید ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که مشتریان موجود را متقاعد کنید که مشترک شوند.

3 کانال های بازاریابی خود را گسترش دهید

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از مشاغل با استراتژی درآمد خود مرتکب می شوند این است که آنها در کانال های کمی به بازار عرضه می شوند. استفاده از انواع استراتژی های بازاریابی دیجیتال با هم ایده آل است. این بدان معنا نیست که شما باید بیشتر از آنچه می توانید جویدید نیش بزنید. اما بازاریابی حداقل در چند کانال مختلف راهی عالی برای افزایش درآمد است.

بنابراین ، در کدام کانال ها باید بازاریابی کنید؟ خوب ، علاوه بر بهینه سازی وب سایت خود برای رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک ، باید کانال هایی مانند:

هرچه کانال های بیشتری به بازار عرضه کنید ، مخاطبان شما بزرگتر می شوند و درآمد بیشتری نیز در آن رانندگی خواهید کرد. این اغلب یک روش مؤثرتر برای افزایش درآمد از طریق بازاریابی است تا هدف قرار دادن جمعیتی جدید.

4. استراتژی قیمت گذاری خود را دوباره به دست آورید

گاهی اوقات ، قیمت گذاری شما دلیل این است که درآمد شما به اندازه کافی بالا نیست. اگر مردم از هزینه محصولات یا خدمات شما دلسرد می شوند ، ممکن است در مورد نحوه ارائه آن هزینه تجدید نظر کنید. به عنوان مثال ، اگر گزینه های برنامه پرداخت را ارائه می دهید ، ممکن است به جای اینکه فقط قیمت کل را به عنوان یک شماره غول پیکر ذکر کنید ، آن را به عنوان “X پرداخت $ y” قاب کنید.

اگر خدمات اشتراک را ارائه می دهید ، در ضمن می توانید تأکید بر ارزش مشتریان خود را برای قیمت در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، شما ممکن است یک جدول ارائه دهید که کلیه تحویل های خاص موجود در قیمت کل را تجزیه کند. همچنین می توانید از جداول مقایسه استفاده کنید تا تفاوت قیمت خود و رقبای گران قیمت خود را نشان دهید.

گزینه دیگر ارائه حمل و نقل رایگان و دیدن اینکه آیا این امر فروش بیشتری را ترغیب می کند یا خیر. اگر همه چیز دیگر شکست بخورد ، همیشه این احتمال وجود دارد که پیشنهادات شما خیلی گران باشد ، در این صورت ممکن است مجبور شوید قیمت خود را تغییر دهید.

5. فروش و تخفیف ارائه دهید

حتی اگر تصمیم به احیای استراتژی قیمت گذاری بلند مدت خود ندارید ، هنوز هم می توانید قیمت ها را به صورت کوتاه مدت کاهش دهید. ارائه فروش ، تخفیف ، کوپن و غیره یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی درآمدی است ، به همین دلیل بسیاری از مشاغل تمایل به انجام این کار دارند.

این به شما بستگی دارد که این فروش و تخفیف چقدر مکرر یا گسترده است. با این حال ، یک کاری که قطعاً می خواهید انجام دهید این است ترویج کردن آنها اگر کسی بداند که در وهله اول اتفاق می افتد ، فروش زیادی انجام نمی شود. از وب سایت ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل خود استفاده کنید تا به مشتریان خود اطلاع دهید که پیشنهادات شما در فروش است.

6. تلاش های بازاریابی خود را شخصی سازی کنید

یکی دیگر از راههای عالی برای افزایش درآمد از طریق بازاریابی است شخصی سازیبشر خود را برای لحظه ای در کفش مشتری قرار دهید. تصور کنید که از دو تجارت مختلف دو ایمیل دریافت کرده اید. اولین مورد شما را با نام به شما خطاب می کند و محصولات را بر اساس علایق شخصی خود ترویج می کند. دیگری یک ایمیل عمومی است که می تواند برای هر کسی در نظر گرفته شود.

کدام یک بیشتر روی شما تأثیر می گذارد؟ احتمالاً مورد اول. بازاریابی شخصی در جذب علاقه کاربران بهتر است و باعث می شود آنها بیشتر تبدیل شوند. یکی از بهترین راه های افزایش شخصی سازی این است که بخش مخاطبان خود را به گروه های مختلف بر اساس موقعیت مکانی ، رفتار در سایت شما و غیره.

سپس شما به سادگی کمپین های مختلف بازاریابی ایجاد می کنید که به گروه های مختلف هدف قرار می گیرند. این امر به شما امکان می دهد تا این کمپین ها را خاص تر کنید ، بر خلاف تلاش برای تهیه مواد بازاریابی که به طور یکسان برای کل مخاطبان شما تهیه می شود.

7. نظرسنجی های مشتری را انجام دهید

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید درآمد را با بازاریابی افزایش دهید ، باید مخاطبان خود را درک کنید. یکی از بهترین راهها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها این است که به سادگی از آنها اطلاعات بخواهید. شما می توانید این کار را از طریق انجام دهید نظرسنجی مشتری، که می توانید از طریق کانال هایی مانند ایمیل ارسال کنید.

انواع مختلفی از نظرسنجی ها وجود دارد که می توانید ارسال کنید. می توانید از مخاطبان خود در مورد تجربه آنها در وب سایت خود ، نظر آنها در مورد محصولات یا خدمات خود و میزان احتمال اینکه آنها تجارت خود را به یک دوست توصیه کنند ، بپرسید. اینها فقط چند نمونه هستند.

با این حال ، همه این سؤالات به شما بینش بیشتری در مورد علایق و نظرات مخاطبان خود می بخشد و باعث می شود بازاریابی به طور مؤثر به آنها و فروش و درآمد بیشتر تبدیل شود.

8. داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید

سرانجام ، استراتژی درآمد شما بسیار موفق نخواهد بود مگر اینکه آن را رصد کنید و از آنجا که می خواهید از آن یاد بگیرید. شما می خواهید داده های مربوط به نحوه رفتار مشتریان را ردیابی کنید ، کدام کانال های بازاریابی موفق ترین هستند ، کدام پیشنهادات محبوب ترین و غیره هستند.

هنگامی که این داده ها را تجزیه و تحلیل می کنید ، می توانید ببینید که حوزه های استراتژی بازاریابی شما به خوبی کار می کنند ، و کدام یک از آنها باید مجدداً بهینه شوند. سپس می توانید بر اساس آنچه یاد می گیرید ، کمپین های خود را بهبود بخشید.

با ادامه این کار به مرور زمان ، استراتژی بازاریابی خود را در فروش رانندگی بیشتر و مؤثرتر می کنید که این امر در دراز مدت منجر به درآمد بسیار بیشتری خواهد شد.

اجازه دهید WebFX درآمد شرکت شما را با بازاریابی دیجیتال پیش ببرد

حتی وقتی تمام نکات مربوط به این لیست را دنبال می کنید ، افزایش درآمد از طریق تلاش های بازاریابی می تواند دشوار و وقت گیر باشد. به همین دلیل بسیاری از مشاغل تصمیم به همکاری با یک آژانس بازاریابی حرفه ای دارند تا به آنها در بهینه سازی کمپین های خود کمک کند.

اگر این کاری است که شما علاقه مند به انجام آن هستید ، بیشتر از WebFX نگاه نکنید. ما بیش از 29 سال است که نتایج بازاریابی برتر را برای مشتریان خود هدایت می کنیم و ما در استفاده از بازاریابی درآمدی برای تقویت مشتریان خود تخصص داریم بازده سرمایه گذاری (ROI)بشر

علاقه مند به همکاری با ما برای ما است خدمات بازاریابی درآمد؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا با ما آنلاین تماس بگیرید امروز

Source link