در حال ظهور چت ربات های هوش مصنوعی (AI)مانند ChatGPT و Bing AI، دنیای دیجیتال مارکتینگ و موتورهای جستجو را تکان می دهند. برای دستیابی به موفقیت و دید آنلاین امن، باید بدانید که چگونه با این ابزارها سازگار شوید، و این شامل بهینهسازی هوش مصنوعی متا نیز میشود.
Meta AI یک پلتفرم اطلاعاتی است که توسط Meta برای ساده کردن وظایف و جمع آوری اطلاعات توسعه یافته است. اما چگونه می توان دید سایت خود را در این پلتفرم جدید بهبود بخشید؟
به خواندن ادامه دهید تا در مورد چگونگی بهبود دید کسب و کار در هوش مصنوعی متا بحث کنیم. پوشش خواهیم داد:
هوش مصنوعی متا چیست؟
هوش مصنوعی متا یک پلتفرم هوشمند پیشرفته شبیه به ChatGPT است که به عنوان یک دستیار مجازی برای کاربران عمل می کند. اعمال نفوذ الگوریتم های یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی (NLP)دستیار چت بات بصری Meta AI وظایف را ساده می کند و جمع آوری اطلاعات را ساده می کند.
از آنجایی که توسط دوستان ما در متا توسعه داده شده است، هوش مصنوعی متا با پلتفرم هایی مانند فیس بوک، مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ برای استفاده بدون درز درون برنامه ای یکپارچه شده است. به علاوه، با کمک هوش مصنوعی مولد، کاربران می توانند از Meta AI بخواهند تا تصاویر را بر اساس درخواست ها در زمان واقعی تولید کند.
هوش مصنوعی متا چگونه کار می کند؟
هوش مصنوعی متا با مدل زبان بزرگ Meta AI (LLaMA) 3 ساخته شده است. LLaMA یک خانواده منبع باز است مدل های زبان بزرگ (LLM) – یا سیستم های NLP – توسعه یافته توسط Meta AI در سال 2023
مثل بقیه ابزارهای محبوب هوش مصنوعیربات چت متا هوش مصنوعی از بینش های جمع آوری شده از تعاملات کاربر و اطلاعات استخراج شده از اینترنت برای ایجاد پاسخ های هوشمند و مرتبط با زمینه استفاده می کند.
متا هوش مصنوعی و سئو
بنابراین، هوش مصنوعی متا چه تاثیری بر جستجو دارد؟
از آنجایی که هوش مصنوعی متا با فیسبوک، مسنجر، اینستاگرام و واتساپ ادغام میشود، روش جستجوی اطلاعات توسط کاربران را با تجمیع تجربه کاربر تغییر میدهد و پرش از برنامهای به برنامه دیگر را ظاهراً متعلق به گذشته میکند.
با توجه به اینکه افراد به جای شروع جستجوی گوگل به هوش متا هوش مصنوعی برای پاسخها تکیه میکنند، افراد کمتری در موتورهای جستجو جستجو میکنند، یعنی دید کمتری برای کسب و کار شما و آن بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تلاش ها
برای مبارزه با این، باید بدانید که چگونه برای Meta AI بهینه سازی کنید تا بتوانید دید خود را افزایش دهید.
6 گام عملی برای بهبود دید کسب و کار در هوش مصنوعی متا
بهینه سازی متا هوش مصنوعی همه چیز در مورد بهبود و اصلاح شما است بهینه سازی موتور پاسخ (AEO) بنابراین می توانید کسب و کار خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای LLMهایی مانند هوش مصنوعی متا قرار دهید تا از آنها برای پاسخگویی استفاده کنند. به سئو برای هوش مصنوعی فکر کنید!
با کمک این نکات و بهترین شیوه های AEO، نحوه بهبود دید کسب و کار خود را در هوش مصنوعی متا بیاموزید:
- سیگنال های EEAT خود را تقویت کنید
- مطمئن شوید که سایت شما قابل خزیدن است
- هدف جستجوی کاربر را درک کرده و به آن پاسخ دهید
- محتوای اصلی را منتشر کنید
- سوالات بعدی را پیش بینی کنید
- تحقیقات هوش مصنوعی
1. سیگنال های EEAT خود را تقویت کنید
برای بهبود دید کسب و کار خود در هوش مصنوعی متا، باید نام تجاری خود را به عنوان منبع قابل اعتماد اطلاعات و بینش نشان دهید. انجام این کار شانس شما را برای معرفی به عنوان منبع در یک پاسخ سریع افزایش می دهد و برای انجام این کار، به EEAT نیاز دارید.
Google EEAT مخفف Experience, Expertise, Autoritativeness, and Trust است. در حوزه سئو، EEAT راهنمای نهایی برای جلب اعتماد کاربران آنلاین (و گوگل) به شما و محتوای شما است. با قرار گرفتن آنلاین خود به عنوان یک مرجع معتبر صنعت که دارای تجربه و تخصص است، می توانید اعتماد موتورهای جستجو و مخاطبان خود را ایجاد کنید و شانس بیشتری برای کسب درآمد بیشتر داشته باشید. صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی
در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید شروع کنید بهبود سیگنال های EEAT در وب سایت شما:
- برای انسان بنویس نه ربات
- اطمینان حاصل کنید که اطلاعات سایت شما به روز است
- تخصص و تجربه صنعت خود را برجسته کنید (جوایز نمایشگاهی، گواهینامه ها، تقدیرنامه ها و غیره)
- محتوایی ایجاد کنید که به مخاطبان شما مرتبط باشد
2. مطمئن شوید که سایت شما قابل خزیدن است
برای برجسته کردن کسب و کار شما در پاسخ هایش، هوش مصنوعی متا باید بتواند اطلاعات وب سایت شما را بخواند و درک کند. برای انجام این کار، باید با بهینه سازی سایت خود، سایت خود را قابل خزیدن کنید سئو فنی.
قابلیت خزیدن به آسانی موتور جستجو اشاره دارد خزنده های وب می تواند سایت شما را بررسی کند، اطلاعاتی که ارائه می دهد را درک کند و آن را نمایه کنید. هرچه درک و فهرستبندی آسانتر باشد، شانس شما برای رتبهبندی بالاتر در موتورهای جستجو و افزایش دید متا هوش مصنوعی بیشتر است.
برای بهبود سئوی فنی سایت خود، چند کار وجود دارد، از جمله:
آیا به دنبال ابزار حسابرسی سئوی همه در یک هستید؟ شما آن را پیدا کرده اید
جستجوگر سئو داده هایی را در مورد معیارهای کلیدی به شما ارائه می دهد:
- امتیاز سئو کامل
- تجزیه و تحلیل سرعت سایت
- درجه محتوا
- و بیشتر
3. درک و پاسخ به هدف جستجوی کاربر
هدف جستجو دلیلی است که کسی در گوگل سوالی را مطرح می کند. این پاسخی است که آنها در تلاش برای یافتن هستند و هوش مصنوعی متا به دنبال محتوایی میگردد که به طور واضح و مستقیم آن پاسخ را هنگام فرمولبندی پاسخهای خود ارائه دهد.
به عنوان مثال، بگویید که در تماشای هاکی تازه کار هستید و از دو نفر از دوستان خود که شیفته هاکی هستند، بپرسید: “تماس یخی چیست؟”
دوست شماره 1 اشاره می کند که چگونه icing puck بازی را به تاخیر می اندازد، سپس در مورد تماس های تاخیری دیگر بازی می کند. در همین حال، دوست شماره 2 میگوید: «آیسینگ یک تاکتیک تاخیری در بازی است که در آن بازیکن بدون زدن گل یا دست زدن به پیک، پیک را از پشت خط آبی خود به خط حریف خود در انتهای دیگر پیست شلیک میکند. ”
دوست شماره 2 مفیدتر بود، درست است؟ به این دلیل است که آنها به وضوح به سؤال شما پاسخ دادند و در عین حال اطلاعات زمینه ای مفیدی را نیز ارائه کردند، بنابراین شما پاسخ را بهتر درک می کنید.
برای افزایش دید هوش مصنوعی متا، مانند دوست شماره ۲ باشید – ارضای هدف جستجوی کاربر با پاسخهای واضح و جامع به سؤالات مختصر، مستقیم و آموزنده.
4. محتوای اصلی را منتشر کنید
بهترین محتوا منحصر به فرد است و چیزی که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. به خصوص در اینترنت، جایی که میلیون ها صفحه برای جلب توجه رقابت می کنند منحصر به فرد و اصلی چیزی است که شما را برای کاربران متمایز می کند و مهمتر از آن هوش مصنوعی متا.
با ایجاد، دید کسب و کار را در هوش مصنوعی متا بهبود بخشید محتوای اصلی و با کیفیت بالا که دارای ارزش است این می تواند محتوایی باشد که شامل:
- تحقیق اصلی
- داده های اصلی
- برداشتی جدید از یک موضوع شناخته شده
- بینش منحصر به فرد از صنعت و رهبران فکر
5. سوالات بعدی را پیش بینی کنید
انسان ها به طور طبیعی کنجکاو هستند. وقتی آنها یک سوال می پرسند، می توان گفت که این احتمال وجود دارد که سوال دیگری بپرسند. هنگام ایجاد و بهینه سازی محتوا برای بهبود دید هوش مصنوعی متا، این سؤالات بعدی را برای کمک به ساخت محتوای خود و ایجاد یک کتابخانه کاملتر از اطلاعات برای کاربران پیش بینی کنید.
پرداختن به سوالات بعدی در محتوا می تواند به سادگی تقسیم یک مقاله به بخش های مختلف، ایجاد یک سری صفحات که هر سوال را پوشش می دهد، یا پاسخگویی به سوالات متداول باشد. با پاسخ دادن به سؤالات اضافی در محتوای خود، به بهبود شانس خود برای رتبه بندی کمک می کنید عبارات کلیدی مرتبط و در نهایت، افزایش دید متا هوش مصنوعی شما.
ابزار پیشنهاد کلمه کلیدی رایگان ما را امتحان کنید!
6. درخواست های هوش مصنوعی را تحقیق کنید
در نهایت، میتوانید نحوه بهبود دید کسبوکار در هوش مصنوعی متا را با رفتن مستقیم به خود منبع بیاموزید. با هوش مصنوعی متا به صورت آنلاین و از طریق برنامه ها بازی کنید تا احساس کنید که چگونه کار می کند و چگونه انواع مختلف اعلان ها پاسخ های متفاوتی را ایجاد می کنند.
با آشنایی با فرآیندهای آن، می توانید کسب و کار خود را برای افزایش دید در هوش مصنوعی متا و سایر LLM ها بهینه کنید. شما همچنین می توانید کشف کلمات کلیدی جدید و موضوعاتی که باید با محتوای خود هدف قرار دهید.
کاوش: 20 درخواست مفید هوش مصنوعی برای بازاریابان
شما + WebFX = بهترین مسابقه بازاریابی هوش مصنوعی!
از آنجایی که ابزارهای جدید هوش مصنوعی و موتورهای پاسخگویی در سالهای اخیر ظهور کردهاند، WebFX دقیقاً همه چیز را یاد میگیرد تا بتوانیم به شما کمک کنیم. چه بخواهید جدیدترین فناوری هوش مصنوعی را در کمپین دیجیتال بعدی خود ادغام کنید یا بخواهید دید کسب و کار خود را در هوش مصنوعی متا افزایش دهید، جادوگران فناوری و بازاریابی ما از تخصص و دانش لازم برای کمک به شما برای تحقق این اهداف برخوردار هستند.
WebFX را کاوش کنید خدمات ادغام هوش مصنوعی و GPT، یا شروع به بهبود دید موتور پاسخ خود با خدمات بهینه سازی موتور مولد (GEO).. آنلاین با ما تماس بگیرید امروز یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای یادگیری بیشتر!