چگونه می توان در AI Perplexity فهرست بندی شد: SEO برای AI Perplexity

هوش مصنوعی (AI) هر صنعت را متزلزل کرده است ، و یکی از وارونه شدن صنعت جستجو است. پس از سالها بسته به موتورهای جستجوگر سنتی مانند Google ، Bing و Yahoo برای یافتن پاسخ به همه پرس و جوهای جستجو به صورت آنلاین ، کاربران اکنون گزینه های بیشتری نسبت به گذشته دارند.

از جمله این گزینه ها می توان به موتورهای پاسخ مانند Perplexity اشاره کرد که نتایج AI محور و یک تجربه جستجوی مکالمه را در اختیار کاربران قرار می دهد. Perplexity یک موتور جستجوی هوش مصنوعی است که در سال 2022 تأسیس شده است و در سال گذشته رشد قابل توجهی تقریباً 147 ٪ را تجربه کرده است تا به 3.3 میلیون جستجو ماهانه برسد.

محبوبیت منفجر شده آن را می توان به توانایی آن در جمع بندی نکات کلیدی از وب سایت های مختلف نسبت داد و اطلاعات جامع را فقط در چند کلیک با نقاط لمسی مکالمه اضافی ارائه می دهد.

بنابراین ، به عنوان یک صاحب مشاغل ، برای فهرست بندی و شروع به ظهور ، چه کاری باید انجام دهید؟ ما به این سؤالات و سایر سؤالات زیر پاسخ می دهیم تا به شما در درک چگونگی بهبود دید خود در نتایج جستجوی هوش مصنوعی در مورد دفاعی کمک کنیم.

AI گیج کننده چیست؟چگونه می توان در AI Perplexity فهرست بندی شد: SEO برای AI Perplexity

Perplexity AI یک موتور پاسخ یا موتور جستجوگر AI تولید کننده است ، که به دلیل ارائه پاسخ های مختصر ، مکالمه و قابل اثبات برای نمایش داده های آنها (با استناد به استناد) ارائه می شود.

این پلتفرم داده های زمان واقعی را از وب بیرون می کشد و آن را در عرض چند ثانیه کامپایل می کند و باعث صرفه جویی در زمان کاربران صرف شده برای کلیک در صفحات مختلف نتایج موتور جستجو (SERP) برای مهمترین پاسخ ها می شود.

می توانید به عنوان موتور جستجو در مرورگر خود به Perplexity دسترسی پیدا کنید یا برنامه را در دستگاه های تلفن همراه بارگیری کنید. پلت فرم اصلی با ویژگی های قوی رایگان است ، اما می توانید به نسخه Premium ارتقا دهید ، که Proks مانند API Access و گزینه انتخاب از ابزارهای مختلف AI تولیدی را ارائه می دهد.

صفحات شاخص AI Perplexity چگونه است؟

نمایه سازی صفحه این است که موتورهای جستجوگر برای تجزیه و تحلیل صفحات وب برای محتوا و معنی و ذخیره آنها در پایگاه داده خود استفاده می کنند. هنگامی که AI Perplexity صفحات وب شما را فهرست بندی می کند ، آنها در پایگاه داده گسترده اطلاعات خود ذخیره می شوند و می توانند هنگام انجام جستجوهای مرتبط ، به کاربران بازیابی و ارائه شوند.

Perplexity از پردازش زبان طبیعی پیشرو در صنعت (NLP) و مدل های یادگیری ماشین برای خزیدن در اینترنت و یافتن صفحاتی که با هدف پرس و جو مطابقت داشته باشد ، استفاده می کند و اطلاعات مناسب و دقیق را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ایندکس کردن در معرض خطر ، مزایای بسیاری دارد ، از جمله ارائه منابع و استناد ، که باعث افزایش دقت و قابلیت اطمینان نتایج آن می شود. Perplexity برای داده ها و صفحاتی که می تواند به آن دسترسی پیدا کند ، تاریخ قطع ندارد ، به این معنی که حتی قدیمی ترین صفحات سایت شما با پاسخ های ظریف و متنی مرتبط می تواند فهرست بندی شود.

چگونه می توانید شانس خود را برای رتبه بندی در AI Perplexity بهبود بخشید؟

بهینه سازی وب سایت شما برای ظاهر شدن در پاسخ های تولید شده AI ، یک فرایند نسبتاً جدید است که هنوز هم در حال یافتن جایگاه خود است. با کمال تعجب ، نامهای زیادی از جمله Omniseotm ، بهینه سازی موتور پاسخ (AEO) و بهینه سازی موتور تولیدی (GEO) دارد.

سئو برای AI Perplexity فرایندی است که شامل بسیاری از قطعات متحرک از جمله:

  1. ارائه محتوای مرتبط و مفید
  2. ایجاد اقتدار دامنه
  3. به دنبال بهترین روشهای سئو
  4. ایجاد بررسی و توصیه ها
  5. تضمین خزیدن وب سایت

1. ارائه محتوای مرتبط و مفید

تصویر محتوای مفید

برای نشان دادن و رتبه بندی صفحات خود ، صفحات شما باید پاسخ های انسانی محور را به نمایش داده های خود در اختیار کاربران قرار دهند. محتوای شما باید با هدف جستجو مطابقت داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که AI به سرعت و به طور دقیق پاسخ کاربران را به کاربران ارائه می دهد.

محتوای مفید همچنین باعث می شود که این پلتفرم خزیدن صفحه شما را آسان کند و دید شما در مورد AI Perplexity را تقویت کند. به دنبال دستورالعمل های تجربه ، تخصص ، اقتدار و اعتماد (EEAT) Google ، رتبه بندی در مورد Perplexity AI و سایر موتورهای جستجو مانند Google و Bing را بهبود می بخشد.

گیج کننده به مجموعه داده های سرپرستی متکی است و باعث می شود که محتوای دقیق و به روز بودن محتوا بسیار مهم باشد. محتوای فعلی با اعتبار موضعی همچنین پتانسیل رتبه بندی شما را افزایش می دهد و تضمین می کند که می توانید در این سکو استناد کنید.

2. ایجاد اقتدار دامنه

مرجع دامنه اندازه گیری اعتبار و اعتبار یک وب سایت است. این توانایی شما در رتبه بندی ارگانیک در انواع مختلف موتورهای جستجو ، از جمله موتورهای جستجو AI را تعیین می کند. Perplexity AI برای اطمینان از کلیه صفحات در سایت ، استانداردهای اعتبار را رعایت می کند.

در نهایت ، مرجع دامنه به اقتدار صفحه بستگی دارد زیرا این مبتنی بر انتشار مداوم مطالب قابل اعتماد و دقیق در وب سایت شما است. تمرکز خود را بر تولید بینش های منحصر به فرد که شما را به عنوان یک رهبر فکری به تصویر می کشد.

شما می توانید اقتدار دامنه را توسط:

  • اجرای عناصر SEO در صفحه
  • ایجاد محتوای پیوند ، اشتراکی و با کیفیت بالا
  • کسب لینک های خارجی معتبرتر
  • با بهره گیری از فرصت های پیوند داخلی بیشتر
  • از بین بردن پروفایل های لینک بد و رفع هرگونه پیوند شکسته

3. به دنبال بهترین روشهای سئو

بهینه سازی موتور تولیدی (GEO) یک چرخش از سئو است ، اما هنوز هم به روش رتبه بندی سنتی به عنوان ستون فقرات آن بستگی دارد. پیروی از بهترین شیوه های سئو ضروری است زیرا حتی گوگل و بینگ برای تولید نمای کلی یا خلاصه های هوش مصنوعی به این موارد متکی هستند.

برخی از بهترین روشهای سئو که باید اطمینان حاصل کنید شامل موارد زیر است:

  • منحصر به فرد بودن محتوا یا اصالت
  • طراوت محتوا
  • مشکلات سرعت صفحه را برطرف کنید
  • سایت خود را برای یک تجربه کاربر یکپارچه بهینه کنید
  • اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگو به تلفن همراه است

4. ایجاد بررسی ها و توصیه ها

پست های مهمان ، همکاری ها ، استنادها و ذکر ها نشان می دهد که به عنوان منبع قابل اعتماد از اطلاعات اعتماد دارید. اینها به ایجاد اعتبار کمک می کنند زیرا آنها از مشروعیت تجارت شما اثبات و پشتیبانی می کنند.

تشویق مشتریان برای ترک نظرات ، توصیه ها و توصیفات در سایت و سایت های شخص ثالث نیز ممکن است دید شما را در نتایج جستجوی گیج کننده افزایش دهد. ذکرهای برند ، محصولات و خدمات شما در نشریات صنعت ، انجمن های بحث و گفتگو و مقالات دانشگاهی نیز به شهرت آنلاین شما کمک می کند ، حتی اگر آنها دارای بک لینک به وب سایت شما نباشند.

5. اطمینان از خزیدن وب سایت

خزیدن وب سایت به سازماندهی یک وب سایت اشاره دارد ، بنابراین خزنده های هوش مصنوعی می توانند محتوای و پیوندهای آن را بخوانند و دنبال کنند. هنگامی که یک وب سایت قابل خزیدن است ، خزندگان وب درک و نمایه آن را آسان تر می دانند ، به این معنی که این پلتفرم می تواند صفحات شما را در نتایج جستجوی مربوطه نشان دهد.

برای اطمینان از خزیدن وب سایت شما و افزایش شانس حضور در جستجوهای کلیک صفر ، موارد زیر را در وب سایت خود قرار دهید:

  • عنوان منحصر به فرد و برچسب های متا برای هر صفحه
  • محتوا به بخش های منطقی و قابل هضم تقسیم شده است
  • پیوندهای داخلی ، بنابراین خزنده ها می توانند به تمام صفحات سایت شما دسترسی پیدا کنند
  • یک نقشه سایت XML با تمام URL های صفحه به کنسول جستجوی Google
  • یک طراحی وب سایت خوب و ناوبری آسان

با WebFX از منحنی SEO AI Perplexity جلوتر بمانید

اغتشاش انقلابی در نحوه جستجوی مردم است! شما نمی توانید از پس این کار بمانید. در WebFX ، ما می دانیم که رتبه بندی در موتورهای جستجوی سنتی در حال حاضر چالش برانگیز است ، اما اکنون شما باید در سیستم عامل های هوش مصنوعی و رسانه های اجتماعی نیز رتبه بندی کنید.

با برون سپاری تمام خدمات سئو و GEO خود به ما از فشار رتبه بندی خودداری کنید. ما یک تیم از 500+ کارشناس بازاریابی دیجیتال داریم که مانند GEO از روند صنعت پیروی می کنند و دائماً دانش خود را گسترش می دهند تا در صدر صنعت هوش مصنوعی همیشه در حال تغییر باشند.

با استفاده از خدمات بهینه سازی جستجوی هوش مصنوعی WebFX ، می توانید دیدگاه کسب و کار خود را رشد داده و اطمینان حاصل کنید که فرصت های بهینه سازی خود را به حداکثر می رسانید. برای برنامه های بهینه سازی موتور AI سفارشی ما درخواست نقل قول رایگان کنید ، یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات Omniseo ما با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید.

Source link