
غذای اصلی:
Microsoft Copilot از شاخص معنایی برای فهرست بندی صفحات و تقویت تجربه جستجو توسط:
- با استفاده از کانکتور نمودار مایکروسافت برای ادغام منابع داده خارجی با نقشه داده های شرکت خود
- استفاده از افزونه ها ، مانند افزونه های OpenAI ، برای بهینه سازی بازیابی داده های مبتنی بر API در زمان واقعی
- اطمینان حاصل کنید که اتصالات و افزونه ها از دستورالعمل های جامع امنیت و انطباق مایکروسافت پیروی می کنند
Microsoft Copilot یک AI Chatbot است که با ویژگی جستجوی تولیدی بینگ متفاوت است. از زبان دستگاه (ML) و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تولید نتایج خلاصه ارائه شده با لحن مکالمه استفاده می کند.
این کشور با همان اطلاعاتی مانند ChatGPT اجرا می شود و به آخرین اطلاعات ، رویدادهای جاری و ویژگی ها دسترسی می یابد. این ویژگی های بسیاری از جمله حالت صوتی پیشرفته و گزینه ای برای بارگذاری و تولید تصاویر را ارائه می دهد.
در زیر ، کشف کنید که چگونه می توانید وب سایت و صفحات وب خود را بهینه کنید تا فهرست بندی شود و در نتایج Microsoft Copilot ظاهر شود.
چگونه Microsoft Copilot یک شاخص ایجاد می کند؟
Microsoft Copilot از یک فرآیند مشابه با بینگ برای ساختن شاخصی از صفحات که در صفحه نتایج جستجوی دستیاران AI ظاهر می شود ، استفاده می کند. فرآیند فهرست بندی به طور معمول از این مراحل پیروی می کند:
- خزیدن: Microsoft Copilot از خزنده برای کشف صفحات جدید و به روز شده برای افزودن به شاخص جستجوی خود استفاده می کند. خزنده از یک الگوریتم برای تصمیم گیری در مورد صفحات برای خزیدن و چند بار خزیدن آنها استفاده می کند.
- نمایه سازی: اطلاعات خزنده به Microsoft Copilot ارسال می شود ، توسط سایر الگوریتم ها تجزیه و تحلیل می شود و به شاخص ابزار اضافه می شود. این پلتفرم کل وب سایت ها ، پست های وبلاگ ، مقالات تحقیق ، تصاویر ، فیلم ها و انواع بیشتری از محتوا را فهرست بندی می کند.
- رتبه بندی: پس از فهرست بندی صفحات ، Copilot الگوریتم هایی را برای تولید نتایج با تطبیق نمایش داده های جستجوی کاربران با صفحات وب شخص ثالث در این فهرست به دست می آورد. مایکروسافت به طور مداوم الگوریتم خود را به روز می کند تا نتایج مناسب ترین ، جامع و ارزشمند برای جستجوگران را به نمایش بگذارد.
شاخص معنایی در Microsoft Copilot چیست؟

شاخص معنایی چیست؟
شاخص معنایی به یک ویژگی در Copilot اشاره دارد که یک نقشه داده پیشرفته کاربر و داده های شرکت ایجاد می کند.
شاخص معنایی برای Copilot یکی از متداول ترین مضامین هنگام جستجوی نحوه فهرست بندی در AI مایکروسافت است. اما معنی آن چیست؟ شاخص معنایی به یک ویژگی در Copilot اشاره دارد که یک نقشه داده پیشرفته کاربر و داده های شرکت ایجاد می کند.
نقشه داده های شرکتی برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد سازمان ، شاخص های جستجوی کلمات کلیدی کاربر را ترکیب می کند. شاخص معنایی دستیار هوش مصنوعی را قادر می سازد تا دقیق ترین و مرتبط ترین داده های درخواست شده توسط کاربران را پیدا و واکشی کند.
همچنین دستیار را قادر می سازد به جای هر نتیجه ای که مربوط به جستجوی کلمه کلیدی باشد ، اطلاعات متنی مرتبط را ارائه دهد. شاخص معنایی برای Copilot یک تجربه جستجوی پیشرفته توسط:
- با استفاده از کانکتور نمودار مایکروسافت برای ادغام منابع داده خارجی با نقشه داده های شرکت خود
- استفاده از افزونه ها ، مانند افزونه های OpenAI ، برای بهینه سازی بازیابی داده های مبتنی بر API در زمان واقعی
- اطمینان حاصل کنید که اتصالات و افزونه ها از دستورالعمل های جامع امنیت و انطباق مایکروسافت پیروی می کنند
Microsoft Copilot چه عوامل نمایه سازی را در نظر می گیرد؟
بهینه سازی موتور مولد (GEO) فرایند بهینه سازی وب سایت و محتوای شما است به گونه ای که نمایه شده باشد و می تواند به عنوان نتایج در موتورهای جستجوی AI مانند Microsoft Copilot ظاهر شود. عوامل اصلی نمایه سازی که تعیین می کنند در صفحات نتایج جستجوی Microsoft Copilot ظاهر می شوید عبارتند از:
1. اقتدار دامنه
مرجع دامنه به اندازه گیری اعتبار و تأثیر وب سایت اشاره دارد. Microsoft Copilot آن را در بین عوامل برتر رتبه بندی می کند. مایکروسافت Copilot با داشتن یک دامنه خوب از 85 تا 100 ، به احتمال زیاد وب سایت شما را به خوبی فهرست بندی و رتبه بندی می کند.
یکی از مؤثرترین راه های افزایش دامنه و صفحه و شانس شما برای فهرست بندی در مایکروسافت Copilot به طور مداوم ایجاد محتوای منحصر به فرد و مرتبط است که ارزش کاربران را در اختیار کاربران قرار می دهد.
این کافی نیست ، هر چند. شما باید مایل اضافی را طی کنید تا محتوای خود را به سایر وب سایت های معتبر ارتقا دهید تا لینک های بک لینک کسب کنید. از سایتهای با تکامل بالا در صنعت خود خودداری کنید که همه از قبل در حال سرماخوردگی هستند زیرا ممکن است درخواست شما در بین هزاران درخواست از بین برود.
ایمیل های شخصی سازی شده شخصی را به نام های “کوچکتر” اما معتبر در صنعت خود ارسال کنید و صبور باشید. ممکن است مدتی باشد که دوباره بشنوید.
2. نامزدی کاربر
Microsoft Copilot هنگام نمایه سازی وب سایت ها ، اعتبار یک سازمان را در نظر می گیرد. ایجاد یک شهرت آنلاین شامل دستیابی به بررسی استراتژیک ، رتبه بندی و ذکرها است که سیگنال های ارزشمندی هستند.
شما می توانید با بهینه سازی آن به روش های زیر ، بازدید کنندگان وب سایت را با وب سایت خود آسانتر کنید:
- اجرای یک طرح ساده وب سایت و اطمینان از ناوبری آسان
- با استفاده از رنگهای چشم نواز و ترک فضای کافی سفید
- اطمینان از وب سایت شما دوستانه و در دسترس است
- از جمله تماسهای واضح و متمایز به عمل
3. ارتباط محتوا
دستیار هوش مصنوعی صفحات نمایه سازی و رتبه بندی را که اطلاعات مربوطه و دقیق را تولید می کنند ، در اولویت قرار می دهد. همچنین از محتوای تازه یا همیشه سبز که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و با هدف جستجوی آنها مطابقت دارد ، حمایت می کند.
بنابراین ، به شما کمک می کند تا به طور منظم محتوای خود را به روز کنید تا از اهمیت و سودمندی آن سالها پس از انتشار اولیه اطمینان حاصل شود. Microsoft Copilot قصد دارد نتایج جامع را در اختیار کاربران قرار دهد که منعکس کننده تمام اهداف جستجوی ممکن است.
4. بهینه سازی جستجوی صوتی
Microsoft Copilot دارای یک حالت صوتی است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از جستجوی صوتی پاسخ دهند. با استفاده از حالت صوتی ، کاربران بر اساس نشانه های عاطفی و غیر کلامی که در صدای کاربر انتخاب می کنند ، پاسخ های طبیعی و مکالمه تری دریافت می کنند.
شما می توانید وب سایت و محتوای خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید تا شانس شما در فهرست بندی در Microsoft Copilot توسط:
- بهینه سازی برای کلمات کلیدی دم بلند زیرا افراد تمایل دارند هنگام جستجوی صدا از جملات طولانی تر استفاده کنند
- از جمله بخش سؤال متداول (سؤالات متداول) با پاسخ های مختصر و کلمات کلیدی هدف برای افزایش احتمال حضور در نتایج مربوط به جستجوی هوش مصنوعی مربوطه
- بهینه سازی برای بهینه سازی موتور جستجوی محلی (SEO) با ادغام مکان و جزئیات آدرس خود در وب سایت و لیست پروفایل تجارت Google
- اطمینان از پاسخگو بودن وب سایت شما به دلیل اینکه بیشتر جستجوهای صوتی در تلفن های هوشمند و بلندگوهای هوشمند اتفاق می افتد
سؤالات متداول در مورد فهرست بندی در Microsoft Copilot
در اینجا برخی از سوالات متداول در مورد Microsoft Copilot ارائه شده است.
چگونه می توانم به Microsoft Copilot دسترسی پیدا کنم؟
شما می توانید از چند طریق به مایکروسافت Copilot دسترسی پیدا کنید:
- برنامه Copilot را از منوی Start در نوار وظیفه خود راه اندازی کنید
- آن را در برگه خانگی برنامه های مختلف Microsoft 365 ، مانند اکسل ، ورد ، پاورپوینت و Outlook پیدا کنید
- دسترسی به آن در وب در https://copilot.microsoft.com/
آیا Microsoft Copilot رایگان است؟
Microsoft Copilot در هر دو نسخه رایگان و پرداخت شده در دسترس است. افراد می توانند با ویژگی های اساسی متعدد ، از جمله خلاصه کردن صفحات وب و اسناد ، ایجاد تصویر و محافظت از داده های تجاری ، به نسخه رایگان دسترسی پیدا کنند.
Microsoft Copilot Pro چیست؟
Microsoft Copilot Pro یک مدل مبتنی بر اشتراک است که از جدیدترین مدل های AI استفاده می کند. این دسترسی به ویژگی های جدید و زمان پاسخ سریع را فراهم می کند. شما می توانید از Microsoft Copilot Pro خود استفاده کنید تا بدون اشتراک جداگانه ، بهره وری خود را در مایکروسافت 365 شارژ کنید.
در Microsoft Copilot با WebFX GEO Services کشف شوید
موتورهای جستجوی هوش مصنوعی یک مفهوم جدید هستند ، بنابراین متخصصان GEO بهترین شرط بندی شما برای رتبه بندی هستند. در WebFX ، ما تیمی از کارشناسان GEO داریم که تفاوت های ظریف نمایه سازی و رتبه بندی در Microsoft Copilot و سایر موتورهای جستجوی تولیدی را درک می کنند.
هنگامی که با ما کار می کنید ، برای حداکثر رساندن دید هوش مصنوعی راه حل های GEO را در دست می گیرید. راه حل ما شامل یک حسابرسی GEO ، یک استراتژی جستجوی هوش مصنوعی سفارشی و اجرای تاکتیک های مختلف بهینه سازی جستجو است. با ما آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای شروع گفتگو با یکی از استراتژیست های ما!