چگونه برای کسب و کار خود ایده های بازاریابی ایجاد کنید

میدونی بدترین حس چیه؟ بلوک نویسنده شما در آنجا نشسته اید و با ناامیدی سعی می کنید برای هر چیزی که می نویسید ایده بیاورید، اما بارها و بارها یک جای خالی بکشید.

اگرچه این احساس به نویسندگان محدود نمی شود. بسیاری از مردم در ارائه ایده ها مشکل دارند. بازاریابی حوزه دیگری است که به شدت به خلاق بودن و امتحان کردن تاکتیک‌های جدید وابسته است، که وقتی مطمئن نیستید چگونه ایده‌های بازاریابی برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید، باعث ناامیدی می‌شود.

اگر این موقعیتی است که شما در آن قرار دارید، ممکن است به دنبال روش های محکم و قابل اعتمادی باشید که بتوانید از آنها برای یافتن مداوم ایده های بازاریابی جدید استفاده کنید. خوشبختانه، شما در جای درستی هستید.

در این صفحه، به پنج روش مختلف برای ارائه ایده های بازاریابی می پردازیم، از جمله نکات زیر:

  1. ببینید رقبای شما چه می کنند
  2. از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید
  3. ببینید چه چیزی در گذشته برای شما کار کرده است
  4. درباره ایده های بازاریابی خوب تحقیق کنید
  5. سعی کنید آخرین روندهای بازاریابی را امتحان کنید

به خواندن ادامه دهید تا در مورد هر کدام بیشتر بدانید. سپس حتما مشترک شدن در Revenue Weekly – خبرنامه ایمیل ما – برای نکات بازاریابی مفیدتر از کارشناسان!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

cta44 img

1. ببینید رقبای شما چه می کنند

یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد ایده‌های بازاریابی تازه، ساده کردن است نگاه کنید که رقبای شما در حال انجام چه کاری هستند.

اگر می‌بینید که رقبای شما کاری را انجام می‌دهند که واقعاً برای آنها مفید است، احتمال زیادی وجود دارد که برای شما نیز مفید باشد. به هر حال، دلیل اینکه آنها رقبای شما هستند این است که شما همان مخاطبان را هدف قرار می دهید.

این بدان معنا نیست که شما باید کارهایی که آنها انجام می دهند را کپی کنید دقیقا. اما نگاه کردن به بازاریابی آنها یک راه عالی برای شما برای یافتن ایده های جدید برای کمپین های خود است.

به عنوان مثال، شاید ببینید که یک رقیب در حال انجام مسابقه ای در شبکه های اجتماعی است که در آن یکی از محصولات خود را به عنوان جایزه ارائه می دهد. این ممکن است شما را به انجام کاری مشابه ترغیب کند، اما به جای برگزاری یک مسابقه، یک جایزه قرعه کشی انجام می دهید.

2. از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید

در پایان روز، موفقیت بازاریابی شما کاملاً به نحوه واکنش مخاطبان شما به آن بستگی دارد. بنابراین، منطقی است که یکی از بهترین روش ها برای ارائه ایده های بازاریابی این است که از مخاطبان خود بپرسید.

خوب، خوب، شاید نه به طور مستقیم. اما، همچنان می توانید با دریافت بازخورد از مخاطبان خود، ایده های بازاریابی ایجاد کنید. ارسال نظرسنجی برای یادگیری:

  • آنچه آنها در مورد محصولات یا خدمات شما بیشتر دوست دارند
  • آنچه آنها آرزو می کنند در مورد محصولات یا خدمات شما متفاوت باشد
  • کدام یک از مواد بازاریابی شما بیشترین تأثیر را روی آنها گذاشت
  • آنچه آنها در کل کسب و کار شما بیشتر دوست دارند

پاسخ به این سوالات به شما این حس را می دهد که با بازاریابی خود چه کاری انجام دهید. به عنوان مثال، شاید یاد بگیرید که کاربران واقعاً یک ویژگی خاص محصول شما را دوست دارند، اما این ویژگی است که قبلاً واقعاً آن را تبلیغ نمی کردید. این به شما این ایده را می دهد که یک کمپین بازاریابی تازه بسازید که به طور خاص آن ویژگی را تبلیغ می کند.

3. به آنچه در گذشته برای شما کار کرده است نگاه کنید

آنها می گویند: “نتایج گذشته شاخصی برای عملکرد آینده نیست.” اما در دنیای بازاریابی، این اغلب نادرست است. بازاریابان اغلب به آنچه در سال های گذشته برای آنها کار کرده است نگاه می کنند تا ببینند چه چیزی در آینده موثرتر خواهد بود. این یک روش کامل نیست، اما اغلب نتیجه می دهد.

همین منطق زمانی اعمال می شود که شما در تلاش برای ایجاد ایده های بازاریابی جدید هستید. اگر در مورد نوع کمپین بعدی که باید ایجاد کنید شگفت زده شده اید، به انواع کمپین هایی که در گذشته برای شما موفق ترین بوده اند نگاهی بیاندازید. اغلب، اینها هنوز هم بهترین موارد برای استفاده در حال حاضر هستند.

مهم این نیست که از چه نوع کمپینی استفاده کنید. همچنین می‌توانید به اطلاعات جمعیتی و مکان‌هایی که هدف قرار داده‌اید، نوع محصولات یا خدماتی را که تبلیغ کرده‌اید و موارد دیگر نگاه کنید.

4. درباره ایده های بازاریابی خوب تحقیق کنید

راه دیگر برای یافتن ایده های بازاریابی جدید، تحقیق در مورد آنهاست.

ممکن است بیش از حد ساده به نظر برسد، اما صادقانه بگوییم، رفتن به گوگل و تایپ کردن «ایده‌های بازاریابی خوب برای (صنعت شما)» اشکالی ندارد. اگر ایده‌های شما تمام شده است و نمی‌توانید به تنهایی به چیز دیگری فکر کنید، دیدن اینکه آیا سایر افراد در صنعت شما ایده‌هایی را فهرست کرده‌اند که می‌توانید از آنها الهام بگیرید، ضرری ندارد.

این بدان معنا نیست که باید جستجوهای گوگل را زیربنای استراتژی تولید ایده بازاریابی جدید خود قرار دهید، اما انجام آن در مواردی خوب است. حتی اگر مستقیماً چیزی را که آنلاین می‌یابید کپی نکنید، ممکن است ایده‌هایی را مشاهده کنید که الهام بخش شما برای ارائه ایده‌های مشابه دیگری باشد.

البته، اگر فقط به دنبال استراتژی های گسترده ای برای استفاده هستید، می توانیم با توصیه چند نوع بازاریابی کلیدی که هر کسب و کاری باید از آنها استفاده کند، در زمان شما صرفه جویی کنیم. آنها عبارتند از:

5. سعی کنید آخرین روندهای بازاریابی را امتحان کنید

در نهایت، توجه به این نکته مهم است که بازاریابی همیشه در حال تکامل است. مطمئناً، برخی از استراتژی‌ها (مانند موارد ذکر شده در بالا) وجود دارند که برای بلندمدت وجود دارند، اما بسیاری از رویکردهای بازاریابی دیگر نیز وجود دارند که در طول زمان تغییر می‌کنند.

شما می توانید با همگام شدن با این تغییر از مزایای آن بهره مند شوید آخرین روندهای بازاریابی. با ظهور روندهای جدید، ممکن است متوجه شوید که برخی از آنها دقیقاً همان چیزی هستند که برای تازه کردن کمپین های خود به دنبال آن هستید.

بنابراین، چگونه با این روندها همراهی می کنید؟ خوب، راه‌های مختلفی برای انجام آن وجود دارد، اما یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها، اشتراک در برخی وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های بازاریابی مختلف است که به طور منظم محتوای بازاریابی جدید را پست می‌کنند. اغلب، آن سایت ها اولین سایت هایی هستند که در مورد روندهای نوظهور گزارش می دهند.

بود کارشناسی ارشد از هنر ما

WebFX پیشرو در صنعت بازاریابی و طراحی است.

با WebFX بازاریابی خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید

گاهی اوقات، کار ارائه مداوم ایده های بازاریابی و به کار بردن آنها در عمل ممکن است طاقت فرسا شود. به همین دلیل است که می تواند به مشارکت با یک آژانس بازاریابی حرفه ای مانند WebFX کمک کند. ما طیف وسیعی از خدمات بازاریابی را ارائه می دهیم که از آنها برای کمک به کسب درآمد شما استفاده خواهیم کرد.

وقتی برای ما با ما شریک می شوید خدمات دیجیتال مارکتینگ، ما تمام کارهای مدیریت کمپین های بازاریابی شما را انجام خواهیم داد و در عین حال به شما اجازه می دهیم تا عکس ها را فرا بگیرید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا ایده های بازاریابی ایجاد کنید و آنها را از طرف شما اجرا کنید.

علاقه مند به همکاری با ما هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!

Source link