خوب ، در واقع ، عوامل تأثیرگذار زیادی وجود دارد که باید از منظر سئو در نظر بگیرید. و اولین موردی که من در مورد آن صحبت خواهم کرد ، مخاطبان و پیام ها است. اگرچه مانند از دیدگاه سئو ، یک استدلال کاملاً واضح برای گفتن وجود دارد ، “منابع وقت و هزینه شما چیست؟” هنگامی که ما از دیدگاه وقت و پول در مورد منابع خود فکر می کنیم ، یک وب سایت به طور معمول برای نگهداری ، میزبانی و مدیریت از بسیاری ارزان تر است.
و در واقع ، از دیدگاه منابع ، وقتی در حال فکر کردن در مورد تولید منجر به ورودی ، پیوندهای ورودی ، سهام اجتماعی ، اقتدار دامنه هستید – داشتن یک وب سایت واحد برای همه منابع خود ، تمام تلاش های شما برای جلب توجه شما است. اقتدار دامنه. هر مرجع دامنه ای که از دامنه های قبلی خود در کنار هم آورده اید ، باعث افزایش تعداد پیوندها ، تنوع پیوندها و احتمالاً اقتدار دامنه شما نیز می شود.
بنابراین به این فکر کنید که چند اسب و واگن دارید؟ و اگر می خواهید تمام اسبهای خود را روی یک کالسکه قرار دهید ، یا می خواهید اسبهای خود را در بسیاری از واگن ها تقسیم کنید ، در کدام مرحله نوع قدرت شلیک شما برای رتبه بندی در مورد شرایط جستجوی بسیار رقابتی چیست؟ بنابراین این واقعاً مالش در اینجا است. این همان چیزی است که ما سعی در رسیدن به آن داریم ، آیا این واقعاً ارزش آن جدایی را دارد یا اینکه ارزش آن را دارد که آنها را گرد هم آوریم؟
مخاطبان و پیام ها ، از دیدگاه غیر SEO ، واقعاً یک سوال کلاسیک 101 است. این همه خوب و خوب است که دارای یک اقتدار دامنه عالی است. اما آیا طراحی وب سایت شما و سفر کاربر مخاطبان به تبدیل تبدیل می شوند؟ این فروش ، رزرو ، رهبری ، سوالات و غیره باشد. و بنابراین من مطمئناً می گویم که از دیدگاه بازاریابی 101 ، مخاطبان و پیام ها دلیل بزرگی برای داشتن وب سایت های جداگانه است اگر این پیام ها و آن مخاطبان به اندازه ممکن در حال واگرایی باشند.
از منظر سئو ، همانطور که می گفتم ، داشتن یک دامنه واحد باعث می شود حس بیشتری داشته باشد. استدلال در اینجا به سادگی این است که وب سایت های بزرگتر دارای گرانش بیشتری هستند. آنها پیوندهای بیشتری را به خود جلب می کنند. آنها بازدید کنندگان بیشتری را به خود جلب می کنند. اگر دوست دارید منابع شما در مقابل آن کالسکه جمع شود. و بنابراین در واقع افزایش سهام سئو شما در یک دامنه بسیار ساده تر خواهد بود.
از دیدگاه مدیریت تیم ، مطمئناً می فهمیم که مشاغل مختلف دارای CMS یا نسخه های مختلف وب سایت هایی هستند که طی این سالها تولید کرده اند ، و گاهی اوقات مدیریت این وب سایت های جداگانه از یک CMS جداگانه برای آن تیم ها ساده تر است. منظور من این است که احتمالاً می گویم ، از منظر مدیریت تیم و از دیدگاه مالی یا فقط سهولت روشی که شاید همیشه انجام شده باشد ، این واقعاً دم است که سگ را می پیچد. و من واقعاً مانند مدیران بازاریابی را تشویق می کنم که بازاریابی 101s را به عنوان توجه اصلی و هماهنگی آنها با مخاطبان هدف خود در نظر بگیرند و واقعاً در مورد این واقعیت فکر کنم که جمع کردن تمام منابع شما در کنار هم در دراز مدت ارزان تر است ، در حالی که در در همان زمان از طریق تمرکز بیشتر مشخصات لینک ورودی خود ، اقتدار دامنه بیشتری به شما می دهد.
بنابراین این واقعاً تمام ملاحظاتی است که شما باید در مورد آن فکر کنید. از دیدگاه وقت و پول ، شما واقعاً می توانید پس انداز کنید ، و از دیدگاه دامنه ، می توانید با داشتن یک تمرکز واحد ، واقعاً و سریعتر پیش بروید.
بنابراین همین است. این جمعه تخته سفید بوده است. ممنون که به ما پیوستید