سعی میکنید سرنخهای بیشتری جذب کنید، اما نیش نمیگیرید؟
اگر اینطور است، به آهنربای سربی نیاز دارید.
آهنربای سرب به شما کمک می کند تا مشتریان را تشویق کنید تا اطلاعات مهم را با شما به اشتراک بگذارند، بنابراین می توانید بعداً برای آنها بازاریابی کنید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.
به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید که چگونه یک آهنربای سربی را در 5 مرحله آسان بسازید، و در خبرنامه ما مشترک شوید برای نکات بازاریابی بیشتر!
آهنربای سربی چیست؟
آهنربا یک پیشنهاد آموزنده و رایگان است که مشتریان را تشویق می کند تا نام، آدرس ایمیل یا اطلاعات شناسایی خود را با شما به اشتراک بگذارند. نمونه هایی از آهنرباهای سربی شامل راهنماهای نحوه کار، کتاب های الکترونیکی و وبینارهای آموزشی است.
آهنرباهای سربی معمولاً اطلاعات یا محتوای انحصاری را ارائه می دهند که مستقیماً مشکل سرب را حل می کند.
چرا به آهنربای سربی نیاز دارید؟
در بازار آنلاین شلوغ و رقابتی امروزی، جلب اعتماد رهبر شما چالش برانگیز است. بهترین راه برای مقابله با این مشکل، ارائه یک راه حل رایگان و جامع برای مشکلات آنها است – آهنربای سرب.
اگرچه شما برای به اشتراک گذاشتن آهنربای سرب رایگان، فروش انجام نمی دهید، بازگشت سرمایه (ROI) بسیار ارزشمند است. هنگامی که مشتریان بالقوه آدرس ایمیل خود را به اشتراک می گذارند، شما یک خط ارتباط مستقیم با آنها دارید. می توانید از این کانال برای گرم کردن آنها در طول زمان و تبدیل آنها از سرنخ به مشتری استفاده کنید!
ساخت آهنربای سربی در 5 مرحله
آیا می خواهید مشتریان بالقوه را به مشتریان تبدیل کنید؟ با دنبال کردن مراحل زیر، نحوه ایجاد آهنربای سربی را بیاموزید:
1. یک شخصیت خریدار بسازید
همه چیزهایی را که شما ارائه می دهید نمی خواهند، و این چیز خوبی است! بهتر است چند سرنخ گرم را با یک آهنربای بسیار هدفمند جذب کنید تا اینکه چیزی با هدف کمتر برای کسانی که این منبع را مفید نمی یابند ارائه دهید.
کلید ایجاد یک آهنربای سربی هدفمند این است که بدانید برای چه کسی است و چه مشکلی را برای آنها حل می کند. برای انجام این کار، یک شخصیت خریدار ایجاد کنید! ممکن است از قبل بدانید که رهبر ایده آل شما چه کسی است، اما اگر نه، به سؤالات زیر توجه کنید:
- سن، جنسیت و شغل آنها چیست؟
- نقطه درد یا مشکل آنها چیست؟
- آهنربای سربی شما چگونه مشکل را حل می کند؟
2. نوع آهنربای سربی خود را انتخاب کنید
مرحله بعدی انتخاب نوع آهنربایی است که می خواهید ایجاد کنید. چندین وجود دارد انواع آهنربای سربی برای انتخاب، از جمله
- خبرنامه ها
- کتابهای الکترونیکی
- چک لیست ها
- ممیزی رایگان
- کتابخانه های منابع
- قالب ها
- ماشین حساب ها
- آزمایشات یا دموهای محصول
- فایل های صوتی پست های وبلاگ
- قسمت های پادکست اختصاصی
- لیست ابزار جامع
- راهنماهای چگونه
- اینفوگرافیک
- وبینارها
- ارائه های ضبط شده
- دروس تصویری
- دوره های کوتاه
- یک جلسه استراتژی رایگان
انتخاب یک آهنربای سربی که با استعدادها و مجموعه مهارت های شما همسو باشد، بهترین کار است، به خصوص اگر بودجه کمی دارید.
مثلا شما نویسنده هستید؟ یک کتاب الکترونیکی ممکن است در هنگام ایجاد اولین آهنربای سرب شما بسیار منطقی باشد. اگر یک طراح گرافیک هستید، یک اینفوگرافیک کاربرپسند با آمارهای فراوان ایجاد کنید.
رسانه ای را انتخاب کنید که نیازهای مخاطبان شما را برآورده کند. یک راهنمای نحوه دانلود قابل دانلود برای فرآیندهای گام به گام بسیار منطقی است، در حالی که فهرست منابع یا کتابخانه ممکن است برای کارشناسانی که به دنبال ابزارهایی برای بهبود مهارت خود هستند مفید باشد.
بیشتر بخوانید: نمونه هایی از آهنربای سرب که می توانید ایجاد کنید
3. طرح کلی بسازید
چه قصد دارید یک کتاب الکترونیکی بنویسید یا یک وبینار اطلاعاتی را ضبط کنید، یک طرح کلی شفافیت و جهت را ارائه می دهد. باید برنامه ریزی کنید که منبع چگونه به نظر می رسد و چه اطلاعاتی را می خواهید در آن بگنجانید.
برای مثال، اگر در حال ایجاد یک کتاب الکترونیکی هستید، ممکن است یک طرح کلی نوشتاری ایجاد کنید که تمام اطلاعاتی را که در آن گنجانده اید پوشش دهد. اگر در حال ایجاد نوعی ویدیو هستید، ممکن است یک طرح کلی از نوع استوری بورد تهیه کنید تا برنامه ریزی کنید که ویدیو چگونه به نظر می رسد.
در هر صورت، فکر کردن در مورد آنچه که در آهنربای سرب خود قرار می دهید مهم است تا مطمئن شوید که ارزش ارائه می دهد و مفید است.
4. یک تیتر قدرتمند و جلب توجه کنید
عنوانی ایجاد کنید که مخاطب هدف شما را جذب و درگیر کند. برای شروع، به نقاط درد سرب و موانعی که در آخرین مرحله یادداشت کردید نگاه کنید.
مشکل اساسی که سر راه شما قرار می گیرد چیست؟ کمبود وقت است یا پول؟ یا چیز دیگری است، مانند سندرم بیش از حد یا فریبنده؟ در عنوان خود مستقیماً با این نیازها صحبت کنید.
در اینجا برخی از بهترین روشهای دیگر هنگام ایجاد تیتر وجود دارد:
- مشخص باشید: به خواننده خود بگویید چه مشکلی را حل می کند و چه زمانی می تواند انتظار نتایج را داشته باشد.
- سرنخ خود را مستقیماً آدرس دهید: با استفاده از “شما” در عناوین خود، خوانندگان خود را شخصاً مخاطب قرار دهید.
- از کلمات power و buzz استفاده کنید: با استفاده از کلمات با قدرت تبدیل بالا، مانند «رایگان»، «بی زحمت» یا «توانمندسازی»، وعده یک پاداش انگیزشی یا احساسی بدهید.
5. آهنربای سربی خود را ایجاد کنید
در نهایت، زمان ایجاد آهنربای سربی است. آن را ساده نگه دارید و اگر بودجه ندارید از نرم افزار رایگان استفاده کنید. اگر رایانه شما دارای برنامه های مایکروسافت است، از آن استفاده کنید! Google Docs و Sheets همچنین ویژگی هایی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد محتوای خود را در نوع فایل دلخواه خود قالب بندی و دانلود کنید.
همچنین میتوانید از برنامههای طراحی رایگان مانند Canva برای کمک به ایجاد آهنرباهای سربی جذابتر استفاده کنید.
با آهنربای سربی بسیار هدفمند، چشم انداز را پرورش دهید
آیا آماده هستید تا با آهنربای سرب هدفمند، سرنخ ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ کارشناسان بازاریابی دیجیتال در WebFX می توانند کمک کنند!
ما در آن تخصص داریم خدمات تولید سرب که به شما کمک می کند تا لیست ایمیل خود را افزایش دهید، درآمد را افزایش دهید و کسب و کار خود را افزایش دهید.
با تماس شروع کنید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست وب یا قیمت رایگان خود را درخواست کنید امروز