چگونه یک محتوای جامع برای همه ایجاد کنیم؟

ایجاد محتوای فراگیر به شما این امکان را می دهد که با افراد از هر پس زمینه ای ارتباط برقرار کنید. صحبت با گروه های سنی، قومیت ها و جنسیت های مختلف افق و بازار هدف شما را گسترش می دهد. ایجاد محتوای فراگیر راهی آسان و موثر برای ایجاد آگاهی از بازاریابی و برند شماست.

در این صفحه، اصول اولیه محتوای فراگیر را بررسی می‌کنیم و روش‌هایی برای گنجاندن آن در وب‌سایت شما توضیح می‌دهیم. برای یادگیری بیشتر به خواندن ادامه دهید!

برای ایجاد محتوای فراگیر به کمک نیاز دارید؟ ما تیمی متشکل از 100+ نویسنده محتوای تخصصی داریم که می دانند چگونه برای هر صنعتی محتوایی فراگیر ایجاد کنند. امروز با ما تماس بگیرید کشف کنیم که چگونه می توانیم کمک کنیم!

بازاریابی محتوای فراگیر چیست؟

محتوای فراگیر محتوایی است که برای افراد با پیشینه‌های مختلف در دسترس، قابل دسترس و مرتبط باشد. هیچ استثنایی در بازاریابی محتوای فراگیر وجود ندارد – این بازاریابی برای همه و هر کسی، صرف نظر از اینکه چه کسی هستند، است.

در بازاریابی دیجیتال، دارایی هایی که شما و تیمتان ایجاد می کنید، محتوا است. اینها می توانند پست های وبلاگ، ویدیوهای توضیحی یا هر شکل دیگری از محتوا باشند. شما باید این موارد را فراگیر کنید تا هر کسی بتواند محتوای شما را درگیر کند، تعامل داشته باشد و درک کند.

حقیقت این است که شما نمی دانید چه کسی ممکن است هر لحظه به محتوای شما دسترسی داشته باشد. هر کسی می‌تواند به محتوای شما دسترسی داشته باشد، حتی اگر می‌دانید که مخاطب هدف شما در یک جهت خاص، مانند جنسیت یا سطح تحصیلات خاص، انحراف دارد.

هر کسی می تواند یکی از مخاطبان صنعت شما باشد. برای دسترسی به آن افراد، باید نشان دهید که در حال انجام اقداماتی برای مشارکت دادن آنها در گفتگو هستید.

3 راه برای فراگیر شدن در بازاریابی و حضور دیجیتالی

در نظر گرفتن همه استراتژی‌های مختلف که می‌توانید برای استقبال بیشتر از مخاطبان خود استفاده کنید، ضروری است. در اینجا سه ​​راه برای کمک به ایجاد محتوای فراگیرتر وجود دارد:

1. انتخاب کلمه

چه در حال تولید یک وبلاگ یا یک صفحه خدمات باشید، زبان نقش مهمی در احساسات مخاطبان شما نسبت به برند شما دارد.

هدف شما باید استفاده از زبان مثبتی باشد که بیش از محصول یا خدمات شما را توصیف کند – همچنین باید از زبان مثبت در مورد مردم استفاده کنید. در زیر چند راه برای انجام این کار آورده شده است.

از زبان شخص اول استفاده کنید

در بسیاری از موارد، شما باید سعی کنید از توصیفات به جلو استفاده کنید. برخی از مثال‌ها به جای اشکال قدیمی‌تر این عبارات، «فرد رنگین‌پوست» یا «فردی مبتلا به اختلال اضطراب» هستند.

شفافیت بخواهید

در برخی موارد، گروه‌های خاصی ممکن است به دلایل خاص، زبان شخص اول را ترجیح ندهند. به عنوان مثال، بسیاری از افراد دارای ناتوانی جسمی یا شناختی، «افراد معلول» را به «افراد دارای معلولیت» ترجیح می دهند.

به همین دلیل است که همیشه مهم است که شفافیت را بخواهید تا مطمئن شوید که محتوای فراگیر ایجاد می کنید.

اگر منبع قابل اعتمادی دارید که می‌توانید برای وضوح به آن مراجعه کنید، مطمئن شوید که همه چیز را از آنها عبور می‌دهید تا ببینید نظر آنها در مورد عبارت شما چیست. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین در اطراف جستجو کنید و به انجمن‌ها نگاه کنید تا ببینید عموم مردم درباره پرداختن به موضوعات خاص چه می‌گویند.

2. دسترسی به وب سایت

شما وب سایت باید در دسترس باشد برای همه افراد، صرف نظر از اینکه دارای ناتوانی جسمی یا شناختی هستند. می توانید با پیروی از دستورالعمل های ADA برای دسترسی شروع کنید. با این حال، مهم است که تا آنجا که ممکن است پیش بروید تا از آن استانداردها فراتر بروید و تا آنجا که ممکن است برای افراد بسیار فراگیر باشید.

چگونه یک محتوای جامع برای همه ایجاد کنیم؟

دسترسی به وب سایت ارتباط بهتری با مخاطبان شما فراهم می کند – و بهبود می یابد بهینه سازی موتور جستجو (SEO). موتورهای جستجو مانند گوگل وب سایت های قابل دسترسی را دوست دارند زیرا تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند. یک تجربه کاربری خوب به رتبه های بالاتر در نتایج جستجو ترجمه می شود.

افزایش دسترسی به وب به معنای ترکیب موارد زیر است:

متن جایگزین و زیرنویس ویدیو

افراد ممکن است از صفحه خوان برای دسترسی به محتوای وب سایت شما استفاده کنند. متن جایگزین برای تصاویر به خوانندگان کمک می کند تا به طور دقیق تصویر را توصیف کنند. آن را مرتبط و عاری از پر کردن کلمات کلیدی نگه دارید.

همچنین باید در ویدیوها زیرنویس قرار دهید. زیرنویس‌ها به ایجاد زمینه برای افراد در هنگام تماشای ویدیوهای شما کمک می‌کنند و محتوا را برای بینندگان قابل دسترس‌تر می‌کنند.

شرح بسته در یک ویدیوی YouTube

سطح خواندن

وقتی می توانید از زبان ساده استفاده کنید. محتوایی با زبان و ساختار جملات واضح و مختصر ایجاد کنید تا برای افراد دارای ناتوانی های یادگیری یا شناختی، سطح تحصیلات پایین تر یا آشنایی کمتر با صنعت شما قابل دسترسی باشد.

متوسط ​​آمریکایی در مطالعه می کند پایه هفتم تا هشتم، به این معنی که ایجاد صفحات متنی پر از اصطلاحات برای یک آمریکایی معمولی قابل دسترسی نخواهد بود. ساده نگه داشتن محتوای خود و خواندن آن اطمینان حاصل می کند که برای هر کسی در هر سطح خواندن یا تحصیل قابل دسترسی است.

شما می توانید از ابزاری مانند ویرایشگر همینگوی استفاده کنید برای بررسی سطح خواندن مطالب خود این به شما یک سطح تقریبی خواندن می دهد و مناطقی را برای بهبود برجسته می کند.

طرح رنگ

یکی دیگر از زمینه های دسترسی به وب سایت، طرح رنگ است. رنگ پس زمینه و فونت شما باید در تضاد با یکدیگر. همین امر در مورد خود محتوای سایت، مانند اینفوگرافیک ها یا نمودارها نیز صدق می کند.

افراد مبتلا به کوررنگی یک گروه خاص هستند که از یک طرح رنگی منسجم و متضاد سود می برند. با این حال، همه واقعاً از آن سود می برند. خواندن متن سیاه روی پس‌زمینه سفید آسان‌تر از خواندن متن سیاه روی پس‌زمینه آبی سرمه‌ای است.

انتخابی و متفکر بودن در مورد رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید و نحوه استفاده از آن‌ها ایجاد خواهد کرد

ادامه مطلب: چک لیست دسترسی قطعی وب سایت

3. تصاویر، ویدئو و سایر رسانه های بصری

رسانه تصویری که پست می کنید می تواند چیزهای زیادی بگوید. تصاویر و ویدئوها باید منعکس کننده یک جمعیت متنوع، صرف نظر از مخاطبان هدف شما باشند. رسانه تصویری شما باید شامل افراد رنگین پوست، ناتوان و توانا، همه جنسیت ها و سنین و اندازه های بدن باشد.

Target یک مثال عالی از استفاده از بازنمایی متنوع در رسانه های خود است. آنها اغلب از مدل های قومیت ها، ظاهر و توانایی های مختلف برای نمایش محصولات خود استفاده می کنند.

تبلیغ هدف نشان دادن تنوع

حتی اگر فکر می کنید که این چیزها برای صنعت شما اهمیت خاصی ندارد، ممکن است مخاطبان شما موافق نباشند. نمایندگی مهم است و برای ایجاد ارتباط قوی با مخاطبان شما ضروری است.

مزایای محتوای فراگیر چیست؟

محتوای فراگیر مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد. برخی از مزایای خاص عبارتند از:

  • دستیابی به یک مخاطب هدف بزرگتر
  • به شما کمک می کند تعهد خود را به تنوع و فراگیری نشان دهید
  • افزایش فروش از انواع مشتریان متعدد
  • تعهد خود را به یادگیری و تغییر برجسته کنید

با WebFX محتوای متنوع و فراگیر تولید کنید

آیا آماده ایجاد محتوای جامع برای وب سایت خود هستید؟ با خدمات بازاریابی محتوا از WebFX، محتوای متنوعی را دریافت خواهید کرد که با در نظر گرفتن جامعیت ایجاد شده است. از پست‌های وبلاگ گرفته تا ویدیوها، ما می‌توانیم مجموعه‌ای متنوع از محتوا ایجاد کنیم تا نیازهای متنوع مخاطبان شما را برآورده کنیم.

ناگفته نماند، ما نیز ارائه می دهیم خدمات انطباق ADA و بخش 508 برای کمک به اطمینان از دسترسی قانونی وب سایت شما برای افراد دارای معلولیت.

آنلاین با ما تماس بگیرید امروز یا تماس بگیرید 888-601-5359 برای شروع ایجاد محتوای فراگیر!

Source link