انتظار می رود ارزش بازار تجارت الکترونیک بیش از 7.9 دلار باشد تریلیون تا سال 2027
بله درست خواندید
خرید آنلاین به طور مداوم در حال رشد است، به این معنی که شما باید فرصت های بیشتری برای فروش آنلاین محصولات خود پیدا کنید. در حالی که داشتن یک فروشگاه آنلاین یک شروع عالی است، باید از استراتژی های تبلیغاتی مانند تبلیغات خرید گوگل برای کمک به مخاطبان خود استفاده کنید.
در این صفحه، همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه ایجاد تبلیغات خرید Google و شروع تبلیغ محصولات خود به خریداران بدانید، پوشش خواهیم داد.
تبلیغات خرید گوگل چیست؟
تبلیغات خرید گوگل، تبلیغات محصول بصری است که زمانی که شخصی یک مورد خاص را جستجو می کند، در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود. این تبلیغات عبارتند از:
- تصویر محصول
- عنوان فهرست محصولات
- قیمت
- از کجا بخریم
- امتیاز محصول
الزامات قبل از تنظیم تبلیغات Google Shopping
قبل از اینکه بخواهیم به نحوه ایجاد تبلیغات خرید گوگل بپردازیم، قبل از اینکه بتوانید به راه اندازی کمپین خود فکر کنید، باید چند کار را از قبل انجام دهید.
در اینجا چند کار وجود دارد که باید انجام دهید:
- راه اندازی حساب ها: برای راه اندازی این تبلیغات، باید یک Google Merchant Center و حساب Google Ads راه اندازی کنید. هنگامی که حساب های خود را ایجاد کردید، می خواهید آنها را به یکدیگر مرتبط کنید تا بتوانید تبلیغات خرید را اجرا کنید.
- ایجاد یک فید خرید: در Merchant Center، یک فید خرید با همه محصولاتی که میخواهید تبلیغ کنید ایجاد کنید. یک صفحه گسترده برای ارسال به Google ایجاد کنید که شامل (حداقل) شناسه محصول، عنوان محصول، پیوند به محصول، پیوند تصویر و قیمت باشد.
- اطمینان حاصل کنید که می توانید محصولات خود را بفروشید: خطمشی تبلیغات خرید Google با خطمشیهای Google Ads متفاوت است. قبل از تبلیغ مطمئن شوید که کسب و کار، محصولات و وب سایت شما الزامات آنها را برآورده می کند.
نحوه ایجاد تبلیغات خرید گوگل در 10 دقیقه یا کمتر
اگر آماده شروع ایجاد تبلیغات خرید گوگل هستید، این مراحل را برای راه اندازی اولین کمپین خود دنبال کنید!
‼️به خاطر داشته باشید: این دستورالعمل ها برای کمپین های خرید استاندارد است!
1. یک کمپین جدید ایجاد کنید
اولین قدم برای راه اندازی تبلیغات خرید گوگل، ایجاد کمپین جدید شماست. با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید:
- وارد حساب Google Ads خود شوید
- را کلیک کنید به علاوه دکمه
- انتخاب کنید کمپین جدید
- هدف خود را انتخاب کنید
- انتخاب کنید خرید به عنوان نوع کمپین شما
2. حساب Merchant Center خود را انتخاب کنید
در مرحله بعد، باید حساب Merchant Center را انتخاب کنید که دارای محصولاتی است که می خواهید تبلیغ کنید. اگر قبلاً حساب های خود را مرتبط کرده اید، باید بتوانید Merchant Center را که راه اندازی کرده اید انتخاب کنید.
اگر در این مرحله هیچ حسابی نمیبینید، ابتدا باید حسابهای Merchant Center و Google Ads را پیوند دهید.
3. اولویت های تبلیغاتی خود را تنظیم کنید
در این مرحله، بخش عمده ای از کمپین خود را راه اندازی می کنید. در اینجا چند چیز وجود دارد که می خواهید تعیین کنید:
- نام کمپین: به کمپین خود یک نام متمایز بدهید تا بدانید چگونه بعداً آن را جستجو کنید. اگر مطمئن نیستید که میخواهید آن را چه نامی بگذارید، همیشه میتوانید پس از ایجاد کمپین، نام را تغییر دهید.
- نوع مناقصه: تعیین کنید که می خواهید از چه نوع پیشنهادی در کمپین خود استفاده کنید. همچنین میتوانید Smart Bidding را انتخاب کنید و از Google بخواهید نوع پیشنهاد مناسبی را برای شما تعیین کند.
- بودجه روزانه: مبلغی را که مایلید هر روز برای تبلیغات Google Shopping خود خرج کنید، تنظیم کنید.
- شبکه ها: کمپینهای خرید میتوانند در مکانهای مختلف (نه فقط نتایج جستجو)، از جمله شبکه جستجوی Google و شرکای جستجوی Google نمایش داده شوند. اگر نمیخواهید تبلیغات شما در این مکانها نمایش داده شود، میتوانید علامت هر شبکهای را که میخواهید حذف کنید، بردارید.
- دستگاه ها: تبلیغات می توانند در هر دستگاهی ظاهر شوند. اگر میخواهید تبلیغات شما فقط در دستگاههای خاصی نمایش داده شود، این تنظیم را تنظیم کنید.
- مکان ها: آیا می خواهید مکان نمایش تبلیغات را محدود کنید؟ تنظیم این تنظیم به شما کمک می کند مکان نمایش تبلیغات خود را محدود کنید تا تمرکز بر مکان های خاص را محدود کنید.
در اینجا برخی از تنظیمات اضافی و اختیاری وجود دارد که می توانید آنها را تغییر دهید:
- فیلتر موجودی: اگر میخواهید تعداد محصولات استفاده شده در کمپینهای خود را محدود کنید، فقط باید این تنظیم را تغییر دهید. شما می توانید معیارهایی را تعیین کنید که یک محصول باید مطابقت داشته باشد تا تبلیغ شود.
- محصولات محلی: این گزینه را برای فعال کردن تبلیغات برای محصولات فروخته شده در فروشگاه های محلی انتخاب کنید. اگر می خواهید مردم را به خرید از فروشگاه محلی خود سوق دهید، این گزینه عالی است.
هنگامی که تمام تنظیمات خود را تنظیم کردید، می توانید ذخیره کنید و ادامه دهید.
4. گروه تبلیغاتی خود را ایجاد کنید
بعد از اینکه تنظیمات تبلیغات خود را آماده کردید، گام بعدی برای ایجاد تبلیغات Google Shopping ساخت گروه تبلیغاتی شما است.
گروه های تبلیغاتی شامل تبلیغات محصولات فردی هستند که به طور خودکار ایجاد می شوند. اینها با استفاده از اطلاعات ارائه شده در حساب Merchant Center شما ایجاد می شوند.
قبل از ذخیره دو چیز باید تنظیم کنید:
- مبلغ پیشنهادی: مبلغ پیشنهادی خود را برای گروه تبلیغاتی تعیین کنید. پس از انجام این کار، قیمت پیشنهادی برای اولین محصول در گروه تبلیغات اعمال می شود.
- نام گروه تبلیغاتی: به گروه تبلیغاتی خود یک نام بدهید تا بتوانید بعداً به راحتی آن را پیدا کنید.
پس از انجام این کار، می توانید کلیک کنید ذخیره کنید.
همین! می توانید تبلیغات خود را راه اندازی کنید و از طریق تبلیغات خرید گوگل شروع به فروش محصولات خود کنید.
سوالات متداول در مورد تبلیغات خرید گوگل
هنوز سوالاتی در رابطه با نحوه ایجاد تبلیغات خرید گوگل دارید؟ سوالات متداول ما را مرور کنید!
آیا تبلیغات خرید گوگل رایگان است؟
خیر
تبلیغات خرید گوگل هستند ایجاد و راهاندازی رایگان است، اما به محض اینکه شروع به اجرای تبلیغات کنید، برای شما هزینه خواهد داشت. مبلغی که پرداخت می کنید به مدل پیشنهادی شما بستگی دارد.
تبلیغات خرید گوگل چقدر هزینه دارد؟
هزینه معمول برای کمپین تبلیغاتی Google Shopping تقریباً وجود دارد 0.66 دلار به ازای هر کلیک. هزینه بستگی به دسته بندی محصولات شما، سطح رقابت و حاشیه سود بالقوه دارد.
برای راه اندازی تبلیغات Google Shopping خود به کمک نیاز دارید؟
اگر میخواهید بیشتر به صورت آنلاین بفروشید، تبلیغات Google Shopping یک استراتژی عالی است که به شما کمک میکند به افرادی که در آنجا خرید میکنند دسترسی پیدا کنید. این یک گزینه عالی برای ارائه محصولات شما در مقابل افرادی است که جستجوهای مربوط به خرید را انجام می دهند.
وقت ندارید برای ایجاد و مدیریت کمپین های Google Shopping خود اختصاص دهید؟ WebFX یک تیم دارد بیش از 150 عضو تیم دارای گواهی Google Ads که می تواند به شما در کمپین های تبلیغاتی کمک کند. تیم ما می داند که چگونه کمپین های خرید Google Ads را برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه (ROI) مدیریت و بهینه کند.
برای افزایش درآمد شرکت خود آماده اید؟ با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست!