چگونه می توان روابط عمومی آس را با Itai Elizur

src = “https://hackernoon.com/images/avatars/7rEmNIeHNFOBfZZtUMQerOZIGGH3.jpg” alt = “عکس نمایه نویسنده”>

Ishan PandeyIshan Pandey

وکیلی که روی کد و همه قانون کار می کند.
بنیانگذار: Blockchain Research

مردم کالاها و خدمات نمی خرند. آنها روابط ، داستان ها و جادوها را می خرند – ست گودین

ایشان پاندی: سلام ایتای الیزور ، به مجموعه “پشت راه اندازی” ما خوش آمدید. لطفاً درباره خود و داستان پشت MarketAcross برای ما بگویید؟

ایتای الیزور: MarketAcross بازوی بلاکچین و فین تک گروه InboundJunction است که شامل دو آژانس ، چندین دارایی رسانه ای ، یک صندوق کوچک / شتاب دهنده و اکنون محصول شبکه خبری خودمان نیز هست. من یک شریک و COO گروه هستم.

ایشان پاندی: وقتی صحبت از جمع آوری کمک مالی می شود ، بسیاری از استارت آپ ها همیشه درمورد چگونگی استفاده از خانه های رسانه گیج می شوند. چه توصیه و استراتژی ای به این استارتاپ ها ارائه می دهید؟

ایتای الیزور: این یک سوال عالی است. به نظر شخصی من ، بهترین راه برای جلب توجه و جذب سرمایه در فضای بلاکچین ، پذیرش کاربر است. بهترین کاری که شرکت های نوپا می توانند انجام دهند استفاده از رسانه برای اکو و به نمایش گذاشتن پذیرش فناوری یا محصولات خود و کمتر از پتانسیل آن است. بنابراین ، از رسانه ها برای گفتن داستان هایی درباره اتفاقات واقعی استفاده کنید ، حتی اگر کوچک به نظر برسند.

ارتباط با مردم و فروتن بودن برای مدیران عامل ، بنیانگذاران و شرکتهای نوپا بسیار مهم است. همانطور که می گویند ساختن شهرت 10 سال طول می کشد و 2 دقیقه برای از بین بردن آن طول می کشد. قرار گرفتن در معرض نور مهم است اما انتقال حقیقت نیز به همان اندازه مهم است. همه چیز در این جهان روابط عمومی است ، بنابراین شما باید آنچه را که انجام می دهید ، پیشینه ، مشکل و مبارزه خود را بیان کنید. همه داستانی برای به اشتراک گذاشتن دارند و همه علاقه مندند که به عنوان یک شرکت داستان شما را گوش کنند. هدف شما این است که داستان در قلب خواننده باقی بماند و آنها را به محصول و خدمات شما وفادار کند.

ایشان پندی: ایجاد جامعه و ارتباط با جامعه برای هرگونه راه اندازی بلاکچین ضروری است. در زمینه ایجاد جامعه پیرامون محصولشان چه توصیه ای به بنیانگذاران استارتاپ دارید؟

ایتای الیزور: خوب ، شما آن را هنگام ذکر کلمه “محصول” گفتید. بیش از حد بسیاری از مشاغل توکنی شده برای توکن خود و نه برای محصول خود ، موارد زیر را ایجاد می کنند. این امر در مورد پروتکل های پایه که حتی یک شبکه اصلی فعال راه اندازی نکرده اند ، اجتناب ناپذیر است. بزرگترین توصیه من این است که طبق رمز زندگی کنید یا بمیرید. دارایی های رمزنگاری بصورت 24/7 روزانه معامله می شوند و می توانند به راحتی 10٪ -15٪ هر روز جابجا شوند. اگر تصمیمات شغلی خود را براساس چگونگی “پمپاژ” قیمت برای یک یا دو روز تغییر دهید ، به نظر من ، در درازمدت ضرر خواهید کرد.

ساخت یک جامعه پیرامون محصول شما بسیار مهم است! زیبایی رمزنگاری این است که هرکسی جامعه ای پیرامون محصولات خود ایجاد می کند و این افراد تا پایان به حمایت از محصول شما ادامه می دهند. من به استارت آپ ها توصیه می کنم گروه های تلگرامی و اختلاف نظر را برای کاربران خود ایجاد کنند. این امر شما را متصل نگه می دارد ، برای کاربران بسیار مفید است زیرا آنها می توانند هرگونه مشکل یا مشکلی را که دارند روبرو می شوند. همچنین فرصت های زیادی را در اختیار استارت آپ ها قرار می دهد. تعدیل چنین گروه هایی نیز بسیار مهم است و اطمینان از این که کاربران توسط جعل هویت در تلگرام فریب نخورند. این یک مسئله بزرگ است و هنگامی که شما در حال ایجاد یک جامعه هستید ، با این مسائل روبرو خواهید شد. بنابراین ، شما باید در هر دو طرف سکه قفل شوید و طرحی را از نظر استراتژیک اجرا کنید که به نفع همه باشد.

ایشان پندی: براساس مشاهدات من ، صنعت روابط عمومی بسیار پراکنده است و از هرگونه اختلال بیزار است. چگونه ChainWire می تواند این سناریو را تغییر دهد؟

ایتای الیزور: به عنوان بخشی از یک آژانس باسابقه که از سال 2016 وارد این فضا شد ، شاهد چندین فرصت یا “شکاف بازار” در صنعت رسانه بلاکچین / رمزنگاری. همانطور که انتشارات جریان اصلی به “شک و تردید رمزپایه” بدل می شوند ، بسیاری از سایتهای کوچک جذابیت بیشتری پیدا می کنند زیرا افراد بیشتری علاقه مند به کسب اطلاعات در مورد مقدار بی پایان نوآوری و اخبار خارج از صنعت هستند.

امروزه یک ارتباط واقعی بین افرادی که می خواهند یاد بگیرند و کارآفرینانی که می خواهند آموزش ببینند وجود دارد و برندگان بزرگ در حال حاضر سایت هایی مانند Medium یا سیستم عامل هایی مانند Telegram هستند. ما امیدواریم که ChainWire بتواند به شما در صرفه جویی در وقت پروژه ها کمک کند و همچنین به ناشران کوچک کمک کند تا خواننده و گزینه های بیشتری برای کسب درآمد کسب کنند.

ایشان پندی: به عنوان متخصصان باتجربه در صنعت بلاکچین ، چه توصیه ای به استارتاپ ها دارید تا اطمینان حاصل شود که نشریات شناخته شده آنها را تحت پوشش قرار می دهند؟

ایتای الیزور: همانطور که قبلا ذکر شد ، در مورد آنچه در واقع اتفاق می افتد و نه آنچه ممکن است اتفاق بیفتد. بزرگترین تفاوتی که این خبر فردا و برای چه کسی دارد ، چیست؟ بیش از دو سال پیش ، یکی از تماس های ما در TechCrunch این موضوع را به من گفت: “هنگامی که به یک زنجیره بلوک نگاه می کنیم ، ما فقط اخبار مربوط به” هستم ، هستم و انجام می دهم “را پوشش می دهیم – نه” می خواهیم و می خواهیم “. این جمله موارد را کاملاً در ذهن من خلاصه می کند.

شرکت ها باید بفهمند چه زمانی “بالقوه” خود را مطرح می کنند که اساساً “فانتزی” می فروشند. این چیزی نیست که سردبیران به خصوص در صنعت رمزنگاری بدنبال آن باشند که به خاطر شکست و ارائه شرکت های نوپا مشهور است. بنابراین ، مهم است که آنچه را انجام می دهید ، چگونگی انجام آن و چرا انجام می دهید؟ این همان چیزی است که سرانجام ویراستاران به آن نگاه می کنند.

ایشان پندی: به طور کلی در مورد روابط عمومی و اطلاع رسانی عمومی ، چه استارت آپ های بلاکچین را مرتکب می شوند؟

ایتای الیزور: وای ، از کجا شروع کنم. من فکر می کنم موارد اصلی بیش از صحبت کردن در مورد پتانسیل فناوری است ، زیرا در اهمیت کمتر TPS شما برای پردازش از تعداد معاملات واقعاً مناسب در هر بلوک ، اهمیت کمتری دارد. مورد دوم عاشق فناوری شما است و ادعا می کند شما تنها “راه حل واقعاً غیرمتمرکز” در فضا هستید. بازار تکامل یافته است و شرکت های تازه تاسیس باید سوابق مشکل دار وعده های بیش از حد و صحبت در مورد “ایجاد اختلال” را تأیید کنند.

علاوه بر این ، جنگ با جوامع و شرکت های نوپا در کل ” نه نه’! من این را بارها دیده ام كه ​​بنیانگذاران و استارتاپ ها محصولات و جوامع دیگر را با هم مخالفت می كنند. در پایان ، آن را آتش می زند و شما را با یک مشکل مواجه می کند. شرکت های نوپا باید به جای ایجاد اختلاف در یکدیگر ، روی همکاری و ساختن کارها تمرکز کنند. سمی می شود و شما را در چشم دیگران فرو می اندازد. هر آنچه شما می گویید روابط عمومی است و این بدترین نوع آن است. برخی از افراد می گویند حتی توجه منفی نیز توجه خوب است اما در واقعیت اینگونه نیست. این یک نقل قول است که برای قرار دادن باند بر روی زخم های استارتاپی ایجاد شده است که در واقع از آن عبور می کنند اما هرگز شرط نمی گذارند که توجه منفی برای محصول شما مفید باشد. شما در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر کنترل می شوید. بنابراین ، فقط این کار را نکن مردم جنجال را فراموش نمی کنند.

ایشان پاندی: متأسفانه ، در زمان های مختلف ، استارت آپ های فناوری خود را درگیر جنجال ها می کنند. چگونه استارتاپ ها باید چنین چالش هایی را کنترل و کاهش دهند؟

ایتای الیزور: اولین قانون کلی من این است – هرگز به ترول ها غذا ندهید. همه چیز اتفاق می افتد ، مردم همیشه حرفی برای گفتن خواهند داشت و به نظر من افراد زیادی با گفتگوی آنلاین درگیر ذهنیتی نیستند که تغییر ذهن آنها امکان پذیر باشد. رمزنگاری می تواند یک اکوسیستم قبیله ای بسیار زیبا باشد ، بنابراین وقت زیادی را صرف تلاش برای توجیه خود با هر ترول آنلاین نکنید.

دومین توصیه من این است که فعال باشید و همیشه جدید ارائه دهید داستان ها و عناوین. دامنه توجه مردم بسیار کوتاه است و در طول روز با اخبار بمباران می شوند. در بسیاری از مواقع ، بهترین دفاع برای یک داستان بد ، انتشار یک سری عناوین و داستانهای خوب برای جایگزینی عنوان “بد” است.

تغذیه ترول ها بد است ، چرا؟ زیرا هرچه بیشتر نظر دهید و بیشتر به پستها و نظرات troll پاسخ دهید. هرچه توییتر بیشتر جلب کند و باعث جذب بیشتر کاربران و نظرات بی دلیل و بی دلیل در توییت شود. بنابراین ، الگوریتم را درک کنید و با توجه خود آن را تغذیه نکنید.

ایشان پندی: به گفته شما ، آیا بیماری همه گیر ویروس کرونا تاثیری در صنعت نشر داشته است؟

ایتای الیزور: گفتن برای من سخت است. ترافیک آنلاین بسیار زیاد شده است ، اما همچنین مارک های زیادی باعث کاهش هزینه تبلیغات آنلاین به دلیل همه گیری می شوند ، بنابراین یک شمشیر دو لبه است. من می گویم که من احساس می کنم صنعت بلاکچین / رمزنگاری خیلی سریع توانست خود را با شرایط جدید سازگار کند ، زیرا بسیار آنلاین است و ماهیتی غیرمتمرکز دارد و همچنین می داند که وقتی صحبت از سرمایه و سرمایه می شود چگونه با یک ذهنیت “زمستانی” کار کند. علاقه رسانه ای

ایشان پاندی: در سال های آینده چه روندها و فرصت های آینده را در صنعت رسانه می بینید؟

ایتای الیزور: من معتقدم که شاهد قطع ارتباط بیشتری با مدل محتوای “رایگان” همراه با درآمد کلاسیک مبتنی بر آگهی CPM خواهیم بود مدل ها. بیشتر و بیشتر رسانه ها عمدتا از طریق کمک های مستقیم (سبک Patreon) ، راه حل های گسترده تری برای paywall (سبک Netflix) و همچنین مالکیت بسیار مستقیم رسانه ها توسط گروه های بزرگ علاقه مند و مجامع مختلف در هر طاقچه زنده می مانند.

هدف این مقاله از بین بردن عدم تقارن اطلاعاتی موجود در بازارهای دیجیتال ما با انجام دقت کافی با پرسیدن سوالات صحیح و تجهیز خوانندگان به نظرات بهتر برای تصمیم گیری آگاهانه است. این ماده هیچگونه مشاوره سرمایه گذاری ، مالی یا حقوقی محسوب نمی شود. لطفاً قبل از سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتالی یا توکن و غیره ، تحقیق خود را انجام دهید. نویسنده علاقه خاصی به شرکت ندارد. مصاحبه کننده – ایشان پاندی